wel goed opletten he!quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:53 schreef ijsmeis het volgende:
*kuch*
Zeg maar gerust, niet-betaaldquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:49 schreef Mathijz het volgende:
voor het onderbetaalde en mindergewaardeerde "volledige werknemers".
Inderdaadquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg maar gerust, niet-betaald.
beterschapquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:58 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben ook nog aanwezig. Als mijn begeleidende student weg is dan stuur ik er langzaam op aan dat ik naar huis toe mag. Want ik voel me echt 'n partij slecht.
slecht hoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:02 schreef ijsmeis het volgende:
Oh ja, ik moet al meer dan een maand lang mijn werkstaten en contract opsturen![]()
.
Ik zal het straks maar eens echt echt echt gaan doen.
Ik moet soms ook in het weekend of 's avonds laat werken. Nieuws stopt nooitquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:21 schreef MacNificent het volgende:
en ben de enige zo wat met weekend diensten en nachtdiensten :p Maandags weer de nacht in...
Haha jeumig, ik ga ook eens even eten. Wie gaat er iets spannends doen van het weekend? Of iets leuksquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:35 schreef DarkShine het volgende:
Mocht vandaag na een half uurtje alweer naar huis. Vergeet er nog bijna bij te vermelden dat ik al 1½ uur te laat was.
Krijg wel de volle dag betaald
Ik heb tot nu toe welgeteld 1 keer lunch meegenomen, en er is hier geen catering ofzo, dus ik lunch eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:39 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, totaal geen honger. Dus dat was een korte Lunch.
Vanavond opening carnaval in Heerlen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:38 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Haha jeumig, ik ga ook eens even eten. Wie gaat er iets spannends doen van het weekend? Of iets leuks
Hier wordt het tussen de middag gehaald. Brood enzo dus.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:49 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe welgeteld 1 keer lunch meegenomen, en er is hier geen catering ofzo, dus ik lunch eigenlijk nooit
Geen idee, ik kom uit het mooie Zuid-Limburgquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:57 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Is in Eindhoven ook opening van Carnaval ?
Nee, gaat nu wel weer goedquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:50 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Ik moet soms ook in het weekend of 's avonds laat werken. Nieuws stopt nooit. Wel tof verpleegkunde stage!
Mathijz moet je brokken zometeen?![]()
Nee, die is morgen geloof ik.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:57 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Is in Eindhoven ook opening van Carnaval ?
wij hadden geen eten in huisquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:39 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, totaal geen honger. Dus dat was een korte Lunch.
Hier schiet het nog steeds niet op, heb er al over zittten denken world of warcraft op te starten omdat ik dan even productief bezig blijf.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:42 schreef T1andonly het volgende:
Mijn begeleider is een uur geleden gearriveerd, dus nu komt er weer een beetje schot in een aantal zaken.
quote:
Nice, wordt veel doen danquote:Op maandag 13 november 2006 09:03 schreef Sitethief het volgende:
Mjah ik heb woensdag en donderdag vrij, ga ik naar mijn eigen plekkie verhuizen,.
Jij vindt het erg dat je nog maar twee weken hoeft? Ik zal zo blij zijn als ik hier dan weg ben..quote:Op maandag 13 november 2006 10:50 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ik heb het ook rustig vandaag, mijn laatste twee weken gaan inen moet aan stageverslag gaan werken...
Opstellen van een handboek voor het uitvoeren van veiligheidsanalyses bij klanten.quote:Op maandag 13 november 2006 12:35 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Ha Geer en hoe bevalt het bij een camerabeveligingsbedrijf? wat moet je precies doen
ben het niet met je eensquote:Op maandag 13 november 2006 14:18 schreef Sitethief het volgende:
Zo hé, als je hard werkt gaat het best snel,.
Sounds good! En gaat het handboek werkenquote:Op maandag 13 november 2006 14:08 schreef Gerard-Joling het volgende:
Handboek is af en nu bezig met testen in de praktijk!
Vooralsnog wel, misschien nog hier en daar wat aanvullen / verbeterenquote:Op maandag 13 november 2006 14:19 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Sounds good! En gaat het handboek werken?
gewoon uitzieken, is veel beterquote:Op maandag 13 november 2006 15:33 schreef T1andonly het volgende:
Nee ik verveel me zo erg dat'k gewoon naar m'n stage gaik heb evengoed last van m'n maag, maar van thuis zitten wordt dat ook nix beter heb ik gemerkt
Dat heb ik meestal op zondag ochtend om 3 uur.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:09 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben weer aangekomen op m'n stageplek. Ik voel me nog steeds ziek en misselijk, dus ik ga eens kijken wat de dag voor me gaat brengen vandaag.
Ik hoop nu toch 'n aantal dingen af en te krijgen en tussendoor moet ik ook nog 'n meisje smsen die'k 'n nogal onduidelijk smsje verstuurd had.
Maar waarschijnlijk zit mathijs al op de helft van zijn stageperiode en is het moeilijk om nu nog te wisselenquote:Op dinsdag 14 november 2006 08:56 schreef tonks het volgende:
Dat gedrag moet je niet pikken mathijz van niemand niet
Dat werd mij achteraf ook verteld dat ik dat had moeten doen. Omdat ik dat niet gedaan had en het zelf had 'opgelost' kreeg ik een onvoldoendequote:Op dinsdag 14 november 2006 09:49 schreef Rann het volgende:
Ik zou naar me stagebegeleider op school bellen en even vertellen hoe en wat ?...misschien een idee, hun kunnen er vaak nog meer mee dan dat je zelf kan
Daar heb ik zelf ook al aan gedacht ja. Dat ga ik vandaag ook maar eens even doen, want inderdaad. Een onvoldoende heb ik geen zin in. Zeker niet als de drie maanden er bijna opzitten en ik nog maar een paar weken hoef...quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:49 schreef Rann het volgende:
Ik zou naar me stagebegeleider op school bellen en even vertellen hoe en wat ?...misschien een idee, hun kunnen er vaak nog meer mee dan dat je zelf kan
Als je het naar je zin hebt op stage en alles loopt op rolletjes dan maakt het ook niet zoveel uit. Het probleem bij mij is dat de chef het mij onmogelijk probeert te maken om fatsoenlijk te functioneren. Kijk, als het aan mezelf ligt, dan ben ik de eerste die dat toegeeft. Maar in dit geval ligt het niet alleen aan mezelf.. Doordat zij mij tegenwerkt, verlies ik mijn motivatie en heb er geen zin meer in.quote:Op dinsdag 14 november 2006 09:55 schreef T1andonly het volgende:
Ja het is verstandig om je begeleider van school op te bellen. Maar die hebben vaak ook maar 'n zeer beperkt inzicht van het reilen en zeilen op 'n stageplaats.
Mijn begeleider die weet maar heel weinig van wat er nu allemaal precies gebeurd hier en dat maakt mij persoonlijk niet zoveel uit ook
Zoiets lijkt me echt ideaal. Dat mensen tenminste weten wat er (ongeveer) speelt binnen een bedrijf.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:06 schreef Stranger het volgende:
Mijn stagebegeleider vanuit de opleiding is juist heel betrokken bij de bedrijven en weet heel goed hoe het er gaat. Misschien omdat we een klas van minder dan 10 studenten en het vakgebied ook redelijk klein en ons-kent-ons is, maar toch.
Ik ben ook in Augustus begonnen en de eerste 5 weken heb ik geeneens reactie gehad op e-mails. Telefonisch was die sowieso niet bereikbaar.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:07 schreef tonks het volgende:
Mijn stage begeleider heb ik 1 keer gezien, zit er nu vanaf augustus
Dit is mijn 2e stage, ik zat eerst bij een ander bedrijf met een eikel als baas en ik mocht met een pentium 2 die heel vet was want die stond in de keuken werkenquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:09 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ik ben ook in Augustus begonnen en de eerste 5 weken heb ik geeneens reactie gehad op e-mails. Telefonisch was die sowieso niet bereikbaar.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:24 schreef ijsmeis het volgende:
Ik uhhhh!!! Dinges!
2400+ op 2 GHzquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:25 schreef Zosk het volgende:
AMD Athlon(tm) XP 2400+
Kloksnelheid: 2,00 GHz
256 MB RAM-geheugen
![]()
Ik werk thuis niet met AMDquote:Op dinsdag 14 november 2006 10:28 schreef T1andonly het volgende:
[..]
2400+ op 2 GHzVolges mij heb ik thuis 'n 2800+ die ook 2 GHz heeft
Dat heb ik morgen, tussenbeoordeling. Ik moet mijn punten die ik voor mijn stage heb opgesteld als dingen die ik wilde ontwikkelen tijdens stage op papier zetten en mijn stagebegeleider gaat dan even beoordelen waar ik nog aan moet werken en wat goed gaat.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:44 schreef T1andonly het volgende:
Ik ga voor de volgende week ook 'n soort van functioneringsgesprek aanvragen. Dan wil ik wel eens weten of ik mijn verwachtingen ongeveer waar gemaakt heb en waar ik mezelf nog kan verbteren.
ik zit pas netquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:53 schreef T1andonly het volgende:
Komop mensen! de pauze is voor jullie weer voorbij en jullie mogen weer gewoon gaan fokken en tussendoor aan het werk gaan.
ik ook nietquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:21 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Yep, waar het precies tegen helpt ben ik wel nog niet uit
Taart?quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:22 schreef Rianne84 het volgende:
zijn er nog meer mensen die bijna klaar zijn? heb geen idee wat ik mijn begeleiders als afscheid moet meegeven...
Krijg je van hun ietsquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:22 schreef Rianne84 het volgende:
zijn er nog meer mensen die bijna klaar zijn? heb geen idee wat ik mijn begeleiders als afscheid moet meegeven...
als iedereen zo zou denkenquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Krijg je van hun iets?
Anders niets![]()
.
Die van mij krijgt helemaal niks. Had hij me maar beter moeten begeleiden en niet zo laten zwemmen...quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:22 schreef Rianne84 het volgende:
Klopt ik krijg ook nietsquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Al zouden ze maar 50 cent per uur geven. Beter iets dan niets.
is ook zo, maar ik bedoel aan het einde van de stagequote:Op dinsdag 14 november 2006 15:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Al zouden ze maar 50 cent per uur geven. Beter iets dan niets.
Idd, vorige stage had ik ruim 200 per maand, dan kan er wel een lekkere vlaai vanaf. Nu word het weinigquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Krijg je van hun iets?
Anders niets![]()
.
ja ze gaan er niet van uit dat je OV niet geldig is neem ik aan? dus vandaar dat je het 'nadrukkelijk' moet vragen?quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:46 schreef Rianne84 het volgende:
ik krijg een zielige 50 euro per maand... en toen moest ik de zomer nog zeuren om reiskostenvergoeding omdat mn ov niet geldig was...
nu staat in het stageregelement: stagiaires krijgen vergoeding als hun ov niet geldig is, maar alleen als ze hier nadrukkelijk om vragen...
trieste zooi...
Ik ben aan het aftellenquote:Op dinsdag 14 november 2006 17:15 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Dat zijn de echte stagiairs.. Doorbikkelen tot zes uur![]()
Dat doe ik al vanaf het begin van m'n stagequote:Op dinsdag 14 november 2006 17:17 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben aan het aftellen![]()
.
Nog maar 43 minuten.
Wel goed dat je 'n aantal vooruitzichten hebt. Mijn planning is normaliter 'n stuk minderquote:Op woensdag 15 november 2006 09:09 schreef Mathijz het volgende:
Zo, donderdag ochtend afspraak op school, waarna donderdagmiddag de herrie op het bedrijf begint
GVRquote:Op woensdag 15 november 2006 09:16 schreef Theamerican het volgende:
lekker mee kijken welke film kijken ze?
djeez, lees een krant ofzoquote:Op woensdag 15 november 2006 09:18 schreef Stranger het volgende:
OV-staking? Als in geheel of alleen in jouw kutdorp?
In de grote stedenquote:Op woensdag 15 november 2006 09:18 schreef Stranger het volgende:
Ja, las het net inderdaad op de fpquote:Op woensdag 15 november 2006 09:23 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
djeez, lees een krant ofzo![]()
en ja, in mijn kutdorp, amsterdam...![]()
![]()
Ja dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 15 november 2006 09:18 schreef Stranger het volgende:
Google en het nieuws volgen doet wonderenquote:Op woensdag 15 november 2006 09:23 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook afin de krant las ik dat er tussen 9 en 4 geen bussen zouden rijden. Ik ben nu wel fijn op m'n stageplek, maar ik moet ook nog 'n keer naar huis toe.
Naar mijn weten i het alleen stadsvervoer in Den Haag en R'dam. Maar weet iemand hoe die staking nu werkelijk in elkaar zit?
nouja ik heb die CD wel thuis, en ben al 1 keer opgeweest met 10 fout gezakt. Maar op de cd zit ik telkens op 6 foutquote:Op woensdag 15 november 2006 09:52 schreef T1andonly het volgende:
Als je je 'n beetje voorbereid hebt dan valt het eigenlijke examen best mee.
Ik heb zo'n cd-roms gehad met theorie-examen erop en daar slaagde ik 8 van de 10 keer niet en op m'n echte examen heb'k het er met 1 fout vanaf gebracht. (ook nog 'n domme fout ook)
het gaat er ook niet om of je iets doet op je stagequote:Op woensdag 15 november 2006 10:18 schreef achterdeur het volgende:
Ah... het altijd mooie "Stage" topic...
Ik doe nu zeker wat... spamme op fok!quote:Op woensdag 15 november 2006 10:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
het gaat er ook niet om of je iets doet op je stage![]()
Dat is:quote:Op woensdag 15 november 2006 10:33 schreef Rann het volgende:
werk? wasdat ?
kan ook leuk zijn, voor een uurtjequote:Op woensdag 15 november 2006 10:45 schreef Rianne84 het volgende:
had ik ook maar een ict stage...
ik zie de hele dag alleen maar vrouwen die zeiken over hun luie man![]()
en hoe was het in London?quote:Op woensdag 15 november 2006 10:45 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Zo ik ben ook weer terug uit het regenachtige London. Wat een dag, ben gesloopt nu en heb het nog zo druk deze dagen.
Ik zit hier met dikke, slaperige oogjes en moet zo de straat op (in de regen) om een paar jongeren te interviewen. Daarna maar snel naar huis anders trek ik het niet meer
Ja te gek, in een dag heel veel gezien en gedaan. London is al helemaal in kerststemming! Maar zwaar vermoeiend allemaal, vooral dat vliegen hakt er toch altijd weer enorm in bij mij. Kost zoveel energiequote:
ja, kan ik me voorstellen. zoveel drukte en alles moet vlug vlug op zo'n vliegveld.quote:Op woensdag 15 november 2006 10:53 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Ja te gek, in een dag heel veel gezien en gedaan. London is al helemaal in kerststemming! Maar zwaar vermoeiend allemaal, vooral dat vliegen hakt er toch altijd weer enorm in bij mij. Kost zoveel energie
ah succes, goed geleerd?quote:
jij ook succesquote:Op woensdag 15 november 2006 10:56 schreef Freshthinking het volgende:
Zometeen gesprek met de chef, ben benieuwd.
Hij gaat je vertellen dat je teveel op 'Fok' zitquote:Op woensdag 15 november 2006 10:56 schreef Freshthinking het volgende:
Zometeen gesprek met de chef, ben benieuwd.
HTML is nog te doenquote:Op woensdag 15 november 2006 11:23 schreef T1andonly het volgende:
Ik heb helemaal geen ICT/programmeeer of technische achtergrond, maar ik ben nu wel mooi 'n nieuwsbrief in HTML aan't schrijven.Het gaat me beter af dan ik verwacht had.
Ik vond mezelf al 'n hele held dat ik 'n "interne link" in die nieuwsbrief gekregen heb. Normale mensen noemen dat gewoon een "anchor" dacht ik.quote:
basisscholen op woensdag maar halve dagen.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:32 schreef Rann het volgende:
omfg 1,5 uur ?!...
Ik zit hier tot 4....
Nada, noppes, niks.quote:Op woensdag 15 november 2006 11:45 schreef miss-scofield het volgende:
Dat zijn wel leuke stages allemaal!!
En niemand krijgt een echte vergoeding?
Je loopt stage op een basisschool maar kan wel lekker internetten?! Hoe dat zo... Ik heb 3 jaar lesgegeven op een basisschool.. ze hadden amper internet..laat staan dat ik er dehele dag op kon zittenquote:Op woensdag 15 november 2006 11:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
basisscholen op woensdag maar halve dagen.
ik doe een ICT stage, dus niet als leraarquote:Op woensdag 15 november 2006 11:46 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Je loopt stage op een basisschool maar kan wel lekker internetten?! Hoe dat zo... Ik heb 3 jaar lesgegeven op een basisschool.. ze hadden amper internet..laat staan dat ik er dehele dag op kon zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |