Dat heb ik morgen, tussenbeoordeling. Ik moet mijn punten die ik voor mijn stage heb opgesteld als dingen die ik wilde ontwikkelen tijdens stage op papier zetten en mijn stagebegeleider gaat dan even beoordelen waar ik nog aan moet werken en wat goed gaat.quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:44 schreef T1andonly het volgende:
Ik ga voor de volgende week ook 'n soort van functioneringsgesprek aanvragen. Dan wil ik wel eens weten of ik mijn verwachtingen ongeveer waar gemaakt heb en waar ik mezelf nog kan verbteren.
ik zit pas netquote:Op dinsdag 14 november 2006 12:53 schreef T1andonly het volgende:
Komop mensen! de pauze is voor jullie weer voorbij en jullie mogen weer gewoon gaan fokken en tussendoor aan het werk gaan.
ik ook nietquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:21 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Yep, waar het precies tegen helpt ben ik wel nog niet uit
Taart?quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:22 schreef Rianne84 het volgende:
zijn er nog meer mensen die bijna klaar zijn? heb geen idee wat ik mijn begeleiders als afscheid moet meegeven...
Krijg je van hun ietsquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:22 schreef Rianne84 het volgende:
zijn er nog meer mensen die bijna klaar zijn? heb geen idee wat ik mijn begeleiders als afscheid moet meegeven...
als iedereen zo zou denkenquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Krijg je van hun iets?
Anders niets![]()
.
Die van mij krijgt helemaal niks. Had hij me maar beter moeten begeleiden en niet zo laten zwemmen...quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:22 schreef Rianne84 het volgende:
Klopt ik krijg ook nietsquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Al zouden ze maar 50 cent per uur geven. Beter iets dan niets.
is ook zo, maar ik bedoel aan het einde van de stagequote:Op dinsdag 14 november 2006 15:30 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Al zouden ze maar 50 cent per uur geven. Beter iets dan niets.
Idd, vorige stage had ik ruim 200 per maand, dan kan er wel een lekkere vlaai vanaf. Nu word het weinigquote:Op dinsdag 14 november 2006 15:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Krijg je van hun iets?
Anders niets![]()
.
ja ze gaan er niet van uit dat je OV niet geldig is neem ik aan? dus vandaar dat je het 'nadrukkelijk' moet vragen?quote:Op dinsdag 14 november 2006 15:46 schreef Rianne84 het volgende:
ik krijg een zielige 50 euro per maand... en toen moest ik de zomer nog zeuren om reiskostenvergoeding omdat mn ov niet geldig was...
nu staat in het stageregelement: stagiaires krijgen vergoeding als hun ov niet geldig is, maar alleen als ze hier nadrukkelijk om vragen...
trieste zooi...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |