wel goed opletten he!quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:53 schreef ijsmeis het volgende:
*kuch*
Zeg maar gerust, niet-betaaldquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:49 schreef Mathijz het volgende:
voor het onderbetaalde en mindergewaardeerde "volledige werknemers".
Inderdaadquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg maar gerust, niet-betaald.
beterschapquote:Op vrijdag 10 november 2006 09:58 schreef T1andonly het volgende:
Ik ben ook nog aanwezig. Als mijn begeleidende student weg is dan stuur ik er langzaam op aan dat ik naar huis toe mag. Want ik voel me echt 'n partij slecht.
slecht hoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:02 schreef ijsmeis het volgende:
Oh ja, ik moet al meer dan een maand lang mijn werkstaten en contract opsturen![]()
.
Ik zal het straks maar eens echt echt echt gaan doen.
Ik moet soms ook in het weekend of 's avonds laat werken. Nieuws stopt nooitquote:Op vrijdag 10 november 2006 10:21 schreef MacNificent het volgende:
en ben de enige zo wat met weekend diensten en nachtdiensten :p Maandags weer de nacht in...
Haha jeumig, ik ga ook eens even eten. Wie gaat er iets spannends doen van het weekend? Of iets leuksquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:35 schreef DarkShine het volgende:
Mocht vandaag na een half uurtje alweer naar huis. Vergeet er nog bijna bij te vermelden dat ik al 1½ uur te laat was.
Krijg wel de volle dag betaald
Ik heb tot nu toe welgeteld 1 keer lunch meegenomen, en er is hier geen catering ofzo, dus ik lunch eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:39 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, totaal geen honger. Dus dat was een korte Lunch.
Vanavond opening carnaval in Heerlen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:38 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Haha jeumig, ik ga ook eens even eten. Wie gaat er iets spannends doen van het weekend? Of iets leuks
Hier wordt het tussen de middag gehaald. Brood enzo dus.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:49 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe welgeteld 1 keer lunch meegenomen, en er is hier geen catering ofzo, dus ik lunch eigenlijk nooit
Geen idee, ik kom uit het mooie Zuid-Limburgquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:57 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Is in Eindhoven ook opening van Carnaval ?
Nee, gaat nu wel weer goedquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:50 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Ik moet soms ook in het weekend of 's avonds laat werken. Nieuws stopt nooit. Wel tof verpleegkunde stage!
Mathijz moet je brokken zometeen?![]()
Nee, die is morgen geloof ik.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:57 schreef LunaticLaUrA het volgende:
Is in Eindhoven ook opening van Carnaval ?
wij hadden geen eten in huisquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:39 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, totaal geen honger. Dus dat was een korte Lunch.
Hier schiet het nog steeds niet op, heb er al over zittten denken world of warcraft op te starten omdat ik dan even productief bezig blijf.quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:42 schreef T1andonly het volgende:
Mijn begeleider is een uur geleden gearriveerd, dus nu komt er weer een beetje schot in een aantal zaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |