Bedankt!quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:44 schreef scanman01 het volgende:
Hier het filmpje op rapidshare. DRM heb ik verwijderd.
http://rapidshare.com/files/2713206/Bart_Lesley-kiss.wmv.html
Ahhhhhhh dank je wel !quote:Op vrijdag 10 november 2006 01:56 schreef scanman01 het volgende:
Talpa heeft een filmpje gemaakt van de date vannacht.
Ik heb het filmpje op rapidshare geplaatst zonder drm beveiliging. Enjoy!
http://rapidshare.com/files/2713206/Bart_Lesley-kiss.wmv.html
Dat zou echt geweldig zijnquote:Op vrijdag 10 november 2006 03:01 schreef scanman01 het volgende:
Ergst mogelijke scenario: Stephan heeft Lesley ingehuurd om hem zo gek te maken dat hij voor haar het huis verlaat
Ik denk overigens wel dat als Bart vertrekt, Stephan dan met de winst gaat strijken. Alleen daarom moet hij blijven.quote:Op vrijdag 10 november 2006 03:01 schreef scanman01 het volgende:
Ergst mogelijke scenario: Stephan heeft Lesley ingehuurd om hem zo gek te maken dat hij voor haar het huis verlaat
quote:Op donderdag 9 november 2006 20:57 schreef avonne het volgende:
"Je bent zo'n zelfingenomen SMACH...
Wil jij mij cranky hebben?
Kiezen of delen, broertje, NU
Als jij vindt dat dit beneden jouw niveau is... dat zegt meer over jou dan over mij
Je zou uit een heel wat beter ei zijn gekomen, als je mijn broertje wel was geweest, eikel!"
Natasia tegen Stephan
Nee.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:57 schreef happyme28 het volgende:
De nieuwsberichtjes op de talpa site werken niet... grr... kan ik niet eens ff bijblijven.![]()
Wat Avonne schrijft een paar posts terug. Weet niet wat de aanleiding van haar uitval was.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:05 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat heeft de feeks gisteren allemaal geroepen tegen Stefan dan? Iemand?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:09 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Wat Avonne schrijft een paar posts terug.
doen het wel bij mij.quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:57 schreef happyme28 het volgende:
De nieuwsberichtjes op de talpa site werken niet... grr... kan ik niet eens ff bijblijven.![]()
het gaat om de toon waarop. Bovenstaande zei Natasia redelijk krijsendquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:20 schreef Gert het volgende:
[..]Ik vroeg WAT Natasia allemaal heeft gezegd, maar ik geloof niet dat iemand dat meegekregen heeft hier...
quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:21 schreef avonne het volgende:
[..]
doen het wel bij mij.
Zal ik iets kopieren?
10:00-Natasia is weg!quote:
Villa Vandaagquote:Op vrijdag 10 november 2006 11:24 schreef avonne het volgende:
[..]
wat ?
Dagboek gisteren?
vandaag?
nieuws?
11:10 - The day afterquote:
Ja, ze zal wel iets over het programma gaan zeggen ofzo...quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:30 schreef avonne het volgende:
ahhhh.... Nena en Sherjill onder streamlock
Ze heeft gisteren wel 10x laten merken dat ze graag wil dat hij eruit gaat. Sinds ze er nu weer is hebben ze het er eigenlijk niet over gehad. Weer de standaard praatjes, alsof er niets gebeurd is gisteren.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:32 schreef avonne het volgende:
heeft iemand mee gekregen hoe het met Bart en Lesley is?
Zijn ze al minder wanhopig dan gisteren, of zijn ze nog steeds aan het overwegen dat Bart het huis verlaat?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:30 schreef avonne het volgende:
ahhhh.... Nena en Sherjill onder streamlock
Dus een soort "de volgende dag lijkt het allemaal minder erg"?quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze heeft gisteren wel 10x laten merken dat ze graag wil dat hij eruit gaat. Sinds ze er nu weer is hebben ze het er eigenlijk niet over gehad. Weer de standaard praatjes, alsof er niets gebeurd is gisteren.
Zoiets ja. En dat het nu zo licht is zal ook niet veel helpen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:44 schreef avonne het volgende:
[..]
Dus een soort "de volgende dag lijkt het allemaal minder erg"?
Ze moeten juist wel meewerken om Stephan zwakker te maken. Hopenlijk maakt Bart ze dan nog duidelijk.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:55 schreef scanman01 het volgende:
Natasia en Nena willen er niet aan meewerken om Eveline eruit te stemmen. Ze gunnen het haar niet dat ze dan de 10.000 euro terug krijgt. Bart wil haar er wel uit hebben.
En terecht. Wat Bart zegt: zodra Nataaaaaasia weer begint te schuimbekken, gewoon de rug toekeren. Al sluit ik de kans niet uit dat ze dan fysiek wordt en je vastgrijpt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:54 schreef avonne het volgende:
Bart krijgt nu de kant van Natasia te horen.
Hij staat er echt bij met een houding van "oh, hoe lang moet ik dit aanhoren!?"
What else is newquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:00 schreef avonne het volgende:
Stephan doet zijn Natasia verhaal bij Ilona.
Ilona geeft hem helemaal gelijk.
En als Natasia het straks aan Ilona vertelt, geeft ze haar ook gelijkquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:00 schreef avonne het volgende:
Stephan doet zijn Natasia verhaal bij Ilona.
Ilona geeft hem helemaal gelijk.
Is wel positief. Het gevoel is dus alles behalve minder geworden sinds gisteren.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:10 schreef n1ek het volgende:
Lesley zegt weer dat ze niet de taxi had die ze wilde hebben
dus had ze door Bart naar huis gebracht willen worden
en dus weer een hint dat zij graag hem uit het huis wil =]
ja daar twijfelde ik niet zo aan.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is wel positief. Het gevoel is dus alles behalve minder geworden sinds gisteren.
Blijkbaar kan hij lekker zoenen
Ik hoorde het. Ze willen weer een etentje doen. En daarna iedere dag om zo de programmamakers gek te maken.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:14 schreef n1ek het volgende:
zondagavond is ze er weer trouwens
ze zoende ook nog even, en nu weer die Stephan in beeldquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik hoorde het. Ze willen weer een etentje doen. En daarna iedere dag om zo de programmamakers gek te maken.
Zo vind ik Brian veel leuker dan als hij 's nachts op zo'n gladde toon met Nena aan het slijmen is.quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:24 schreef camerondiaz het volgende:
Brian is wel op dreef vandaag, lekker gek aan het doen bij de paarden.
ik ben ze nu ook kwijtquote:Op vrijdag 10 november 2006 12:26 schreef happyme28 het volgende:
Wil iemand de Villa Vandaag stukjes kopieren vanaf 11.25 uur. Kan ze nog niet lezen....
“Heb je veel commentaar gekregen?”, vraagt Lesley. “Nee, eigenlijk niet”, reageert Bart. “Dat durven ze bij mij niet. Alleen Ilona probeerde uitgebreid verslag te doen van waar we waren in de tuin en wat we allemaal hebben gedaan.” Lesley blijft nuchter: “Ja, je moet toch wat! Ze zal niet de enige zijn geweest die alles heeft gezien!” Maar Bart belooft de mooie brunette: “Er komt een dag dat we er om lachen!”quote:Op vrijdag 10 november 2006 12:26 schreef happyme28 het volgende:
Wil iemand de Villa Vandaag stukjes kopieren vanaf 11.25 uur. Kan ze nog niet lezen....
Hij doet het gewoon expressquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:00 schreef scanman01 het volgende:
Stephan, de bedoeling is dat je nu weg gaat
Hij zal haar gaan missen het weekend.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:12 schreef scanman01 het volgende:
Lesley's oma wordt 85 en heeft een gsm
Je zou er bijna wat van gaan denken. Straks gaat het Bart ook nog irriterenquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:16 schreef scanman01 het volgende:
Lesley begint WEER over de verhaallijn
Mijn moeder heeft een 45km autootje maar wel een navigatie systeem erin.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:12 schreef scanman01 het volgende:
Lesley's oma wordt 85 en heeft een gsm
Op die leeftijd zal dat ook wel nodig zijnquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:18 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een 45km autootje maar wel een navigatie systeem erin.![]()
Je bedoelt dat ze anders de super op de hoek nog niet kan vinden.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op die leeftijd zal dat ook wel nodig zijn
geintje
Gister heeft de wijn ze ook zeker wel losser gemaakt en kon het ze net ff wat minder schelen.quote:
Toch ook al op twee captures op de vorige pagina? En dat is nog maar 1 cameraman. Er zijn er nog wel meer in de buurt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:25 schreef bunnyma het volgende:
Ik zie nu idd die cameraman.
Wanneer zullen ze dan eens meer vaste camera's ophangen.
Ik kan me voorstellen dat je met zo'n mannetje in de buurt een toneelstukje blijft spelen.
Misschien hoopt men dat ze er aan gaan wennen en er op een gegeven moment helemaal schijt aan krijgen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:31 schreef wauzie het volgende:
Wat genant, die cameramannen....het zal je werk maar zijn. Ik denk dat ik naar de villa ga om met een catapult ze uit te schakelen...Het is toch niet normaal. op deze manier filmen ze nooit wat ze eigenlijk willen filmen, snappen ze dat niet ofzo... Ik zou zelf nooit gaan staan zoenen als er 2 meter verder een vent staat met een turbocamara....
Ik hoop voor hem dat-ie goed nagedacht heeft over zijn taktiek.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:33 schreef Day het volgende:
Stefan is moed aan het verzamelen om de confrontatie met Natasia aan te gaan
Je vergeet:quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat-ie goed nagedacht heeft over zijn taktiek.![]()
Eén verkeerd woord en de diva is meteen weer helemaal opgefokt. En dan gaat ze je overschreeuwen met constant repeterende zinnen.
ZO PRAAT NIEMAND TEGEN MIJ!!!
- Ja maar luister, als ik nou aangeef da..
ZO PRAAT NIEMAND TEGEN MIJ!!!
- Ik práát ook niet "zo" tegen je, maar..
DAT DOE JE WEL!! DAT DOE JE WEL!! DAT DOE JE WEL STEPHAN!!!!
- hoe kom je daar nou bij? Ik..
DAT DOE JE WEL!! IK BEN NIET OP MIJN ACHTERHOOFD GEVALLEN ALS JE DAT SOMS DENKT!!!
![]()
![]()
![]()
heb ik gemist geloof ikquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:31 schreef Day het volgende:
Hebben jullie overigens door dat ze nu verkering hebben?
Dat werd effe tussen neus en lippen geregeld
Meneer is toch zo psychologisch onderlegd? Nou laat maar eens zien hoe je Natasia aanpakt dan.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:42 schreef Day het volgende:
Edit: en toch vind ik het in Stefan's geval niet zo heel erg!![]()
Zeker jammer!quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:44 schreef bunnyma het volgende:
Zo te horen durft Stephan Natasia niet meer op haar gedrag aan te spreken.
Jammer!
Ja echt veel zeg!quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:58 schreef Day het volgende:
Natasia is d.m.v. een maagband 32 kilo afgevallen!
Dat vertelde ze de vorige keer al tegen Carlos. Vandaar dat het zo moeilijk voor haar is om nog meer af te vallen, dit zei Carlos. Zij moet volgens Carlos 4 uur per dag trainen want haar lichaam is al gewend aan weinig eten.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:58 schreef Day het volgende:
Natasia is d.m.v. een maagband 32 kilo afgevallen!
quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:24 schreef scanman01 het volgende:
Brian: "Ik wil vandaag even mijn draf oefenen. Met wat dressuur enzo"
Bart: "Wat?"
Brian, lachend: "Weet ik veel"
Wat denk je ? Komet uberhaubt nog een nieuwe bewoner... of is het budget van JdM een beetje op?quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:57 schreef happyme28 het volgende:
Helemaal niets. Dat kan 2 dingen betekenen:
1. Er komt een nieuwe bewoner
2. Het wordt een hele saaie avond
dat gesprek nuquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:02 schreef happyme28 het volgende:
Ik had eigenlijk het idee van een nieuwe bewoner al opgegeven, maar het is wel vrijdagavond dus wie weet wat er nog kan gebeuren.
Bart is zooo grappigsorry hoor, maar ik moet erg om 'm lachen. Ik vind 'm echt veel leuker met Nena dan met Lesley. Maar dat zal ook wel deels aan de situatie liggen.
Eerlijke antwoord van Bart: "had ik niet eens de moeite genomen om haar te leren kennen"quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Goeie van Nena: Als Lesley hetzelfde karakter had maar ze as lelijk.. wat dan Bartje??
Ja..quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:08 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Eerlijke antwoord van Bart: "had ik niet eens de moeite genomen om haar te leren kennen"
Ja zeker. Ook nu weer haar standpunt over het stappen en haar eigen drank betalen. Bart vindt dat een vrouw altijd gratis kan stappen. Nena zegt dat ze dat niet wil. Dan gaat ze liever niet als ze de man alles moet laten betalen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Toch vind ik Nena een goede persoonlijkheid hebben..
hoe komt ze dan aan geld?quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:09 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja zeker. Ook nu weer haar standpunt over het stappen en haar eigen drank betalen. Bart vindt dat een vrouw altijd gratis kan stappen. Nena zegt dat ze dat niet wil. Dan gaat ze liever niet als ze de man alles moet laten betalen.
Ze zal wel veel thuis zittenquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:13 schreef avonne het volgende:
[..]
hoe komt ze dan aan geld?
studiebeurs? baantje?
Ze zegt toch dat ze dan NIET uitgaat als ze geen geld heeft.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:13 schreef avonne het volgende:
[..]
hoe komt ze dan aan geld?
studiebeurs? baantje?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Steffie is bezig met complot nr 238b ... Zucht...
Ze is nog nooit wezen stappen, dus?quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:15 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze zegt toch dat ze dan NIET uitgaat als ze geen geld heeft.
Jaloers hè?quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:17 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze is nog nooit wezen stappen, dus?
edit: ach, laat maar. Let niet op mij
Ze heeft waarschijnlijk wel zakgeld gehad vroeger en natuurlijk wel met haar vriend uit geweest die ongetwijfeld betaald zou hebben. Maar zij bedoelde dat ze de jongens niet puur gebruikt om drankjes te krijgen bij het uitgaan. Onbekenden dus.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:17 schreef avonne het volgende:
[..]
quote:
Haha! Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:17 schreef avonne het volgende:
[..]
edit: ach, laat maar. Let niet op mij
Edit. ( off topic)quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:23 schreef Myriam1978 het volgende:
Wordt ie verleifd op Evelien ofzow daraom stemt hij haar weg?
Nee klopt, Bart heeft 10.000 euro gewonnen voor het goede doel.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:23 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Sinds Nicolaas die 50 mille gewonnen heeft zijn er geen geldprijzen meer geweest toch ?
Ik hou het erop dat hij bij god niet meer weet wat hij moet doen aan strategietjes dat hij maar "een Nicolaasje" doet. Verwarring creerenquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:23 schreef Myriam1978 het volgende:
Wordt ie verleifd op Evelien ofzow daraom stemt hij haar weg?
Kijk ik nooitquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:30 schreef Myriam1978 het volgende:
uitzending jongens
haha dan zag ik het toch goed... Het lijkt daar soms wel de zoete inval ; -)quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:37 schreef happyme28 het volgende:
Er zitten 2 vreemden te roken op het buiten terrasBart gaat het even vragen.
zn punt is wel ok alleen hij lult weer door te zeggen dat de anderen de confrontatie niet aandurven. Bart bijv. zei heel duidelijk dat het geen zin heeft om er wat van te zeggen en je beter weg kunt lopen, omdat ze toch niet (snel) verandert.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:04 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Stefan heeft wel gelijk!
Ja meer wel buiten proportioneel.. en doof en blind !quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:09 schreef happyme28 het volgende:
Stephan vindt dat ze willekeurig mensen aanvalt, maar dat doet ze niet. Ze reageert op mensen die tegen haar ageren.
Nou.. ik ben ook gee Stefan fan.. maar hij probeert het... De rest speelt inderdaad struisvogel ! Want ook die zeggen dat het hopeloos is hoe zij af en toe uit valt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:11 schreef Myriam1978 het volgende:
Hij is zo'n een klikker![]()
Waarom zegt-ie gewoon niet dat HIJ dat vindt..wat een achterbaakse vent
Is er nou geen één wizz kid hier die kan vertellen waarom ik die talpa video's niet kan zien.. en nog beter.. hoe ik dat kan verhelepn??quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:19 schreef beco het volgende:
op de talpa site een testimonial van lesley. (bij nieuwe video's).
gisteren was het allemaal nog zo lastig met die camera's erbij en nu blijkbaar weer niet...
of talpa pusht haar om dit te doen of ze speelt een spelletje![]()
pittige tante
Ze benadrukt wel dat ze geen actrice is en zelf alle theorien om haar wel kent en gelezen heeftquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:19 schreef beco het volgende:
op de talpa site een testimonial van lesley. (bij nieuwe video's).
gisteren was het allemaal nog zo lastig met die camera's erbij en nu blijkbaar weer niet...
of talpa pusht haar om dit te doen of ze speelt een spelletje![]()
pittige tante
Ik zou ontploffen wanneer ik discussies met Natasia zou hebben... Vind Stefan érg geduldig ! ( Mag ook weleens gezegd worden )quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:19 schreef happyme28 het volgende:
Hahahha, Stephan dacht iets bereikt te hebben, maar aan het eind blijkt toch weer dat het allemaal geen zin heeft gehad. Actie Reactie !! Nee stephan niet alles op mij afschrijven, niet alles op mij afschrijven, niet alles op mij afschrijven
Stephan: 'Het kwam als bliksem bij heldere hemel'
Stefan praat tegen een muur... en de muur echoöd steeds hetzelfde terug... Niets dus !quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:22 schreef avonne het volgende:
ai, ik val er midden in... heb ik wat gemist?
Lijkt wel een goed gesprek
Kan normailtair altijd en overal filmpjes bekijken.. en geloof me.. heb wat ervaring daarmeequote:Op vrijdag 10 november 2006 20:23 schreef beco het volgende:
Gast-op-afstand
Staat je computer wel aan ?![]()
neen, dit is zo niet op te lossen denk ik. zelf eens wat hobbyen
Komt omdat ie geen geldige "DRM" licentie heeft, hij gaf bij mij ook een paar keer zo'n melding dat ie de licentie niet kon ophalen, gewoon een paar keer proberen en dan op een gegeven moment pakt ie hem welquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:25 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Kan normailtair altijd en overal filmpjes bekijken.. en geloof me.. heb wat ervaring daarmee![]()
![]()
Maar deze .... leeg schermpje!![]()
![]()
Hmm als iemand het directe adres heeft van dat filmpje, dan zou ik het direct in mediaspeler kunnen laden en dan gaat hij op zoek naar het juiste DRM codec... Dus.. iemand?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:27 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Komt omdat ie geen geldige "DRM" licentie heeft, hij gaf bij mij ook een paar keer zo'n melding dat ie de licentie niet kon ophalen, gewoon een paar keer proberen en dan op een gegeven moment pakt ie hem wel
wat we opvalt is dat ze bij het zoenen haar vest er voor houdt zodat we maar niets zien en dat ze in de testimonial heel open is.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:22 schreef n1ek het volgende:
[..]
Ze benadrukt wel dat ze geen actrice is en zelf alle theorien om haar wel kent en gelezen heeft
verder ziet zon testimonial er altijd een beetje nep uit met zon muziekje en filmpje op de achtergrond.
En ook nog "Hij kan heerlijk zoenen"
Klopt! ( Las je overigens ook wat ik daarvóór tegen jou zei ? )quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:28 schreef avonne het volgende:
Heeft Stephan "het ontsiert je" gezegd?
mooie uitdrukking
"Klootzak" roept ze nog even
Ik kan me voorstellen dat je zo denkt. Ik denk dat ze niet gestuurd is en zon testimonial een mooie manier is om misverstanden uit de wereld te helpen. Ook uit de gesprekken tussen Lesley en Bart maak ik op dat het wel echt is, zo zie ik dat dan in elk gevalquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:29 schreef beco het volgende:
[..]
wat we opvalt is dat ze bij het zoenen haar vest er voor houdt zodat we maar niets zien en dat ze in de testimonial heel open is.
ze komt me ook nogal 'berekend' over.
als ze echt met de publiciteit zit dan doet ze ook geen testimonial; ze is immers alleen aangenomen voor de paarden
of wordt ze toch gescript door talpa ?
Merci! ( werkt nog niet.... maar heb al meer hoop! Kom er wel uit nu! ; -)quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:35 schreef beco het volgende:
[quote]Op vrijdag 10 november 2006 20:28 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Hmm als iemand het directe adres heeft van dat filmpje, dan zou ik het direct in mediaspeler kunnen laden en dan gaat hij op zoek naar het juiste DRM codec... Dus.. iemand?
[/quote
http://rdr.talpa.tv/asxgen.php?a=1&id=14911&format=3&user=<wm-token-username/>×tamp=<wm-token-timestamp/>&urlvalidity=<wm-token-videoserver-validity/>&token=<wm-token-videoserver/>
onderschat de talpa maffia niet denk ik dan maar weerquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:34 schreef n1ek het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je zo denkt. Ik denk dat ze niet gestuurd is en zon testimonial een mooie manier is om misverstanden uit de wereld te helpen. Ook uit de gesprekken tussen Lesley en Bart maak ik op dat het wel echt is, zo zie ik dat dan in elk geval
Ze hielt inderdaad haar vest ervoor, maar daarna zoende ze nog een keer of 5 (wat niet in dat filmpje op de site zit), en toen was alle schaamte weg
Hmm vind ik niet... Ik heb het niet zozeer over gelijk... ze hebben beide een beetje gelijk.. en Stefan ziet dat in, alsmede dat de anderen hun mond houden omdat ze geen zin hebben in de confrontatie met Natasia....quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:36 schreef Day het volgende:
Nou sorry, ik geef Natasia wel gelijk in deze 'discussie'.
Stefan lult teveel en zij heeft hem gewoon door.
En ik vond dat ze het dit keer een stuk rustiger aanpakte dan normaal.
Eensch!quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:36 schreef Day het volgende:
Nou sorry, ik geef Natasia wel gelijk in deze 'discussie'.
Stefan lult teveel en zij heeft hem gewoon door.
En ik vond dat ze het dit keer een stuk rustiger aanpakte dan normaal.
Ja hj heeft punten verborgen in de spullen van Stephan, hij is dus idd wel zeker van zijn zaak ja!quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:38 schreef happyme28 het volgende:
Brian is er echt heilig van overtuigd dat Stephan die contactpunten van Nico heeft.
Stefan heeft die punten echt niet... Vind dit echt even onder het niveauquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:44 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ja hj heeft punten verborgen in de spullen van Stephan, hij is dus idd wel zeker van zijn zaak ja!![]()
Na die brief die hij van de week aan Ilona schreef zie ik hem er goed voor aan.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:44 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Ja hj heeft punten verborgen in de spullen van Stephan, hij is dus idd wel zeker van zijn zaak ja!![]()
Ook al onder de gordel!quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:48 schreef ron1970 het volgende:
[..]
Na die brief die hij van de week aan Ilona schreef zie ik hem er goed voor aan.
Heeft hij die brief nog afgegeven?
Ik denk het ook niet....Ik denk dat Ncolaas ze meegenomen heeft.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:45 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Stefan heeft die punten echt niet... Vind dit echt even onder het niveau![]()
Komt omdat Brian niet zo creatief is, dus verzint hij van die domme doorzichtige dingen.quote:
het enige dat ik weet is dat Ilona zei gisteren dat ze een brief had gekregen van Michael. Maar toen ging meteen de streamlock erop.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:48 schreef ron1970 het volgende:
[..]
Na die brief die hij van de week aan Ilona schreef zie ik hem er goed voor aan.
Heeft hij die brief nog afgegeven?
Hij is volledig Arubaans. Hij is nog niet zoveel jaar geleden naar Nederland gekomen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:52 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Is Brian eigenlijk een halfbloed? Of een bleke opgegroeid op aruba? ( Niet dat het wat uit maakt... maar ik hoor méér kleur dan dat ik zie )
Hij is waarschijnlijk een mix van alles en nog wat.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:52 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Is Brian eigenlijk een halfbloed? Of een bleke opgegroeid op aruba? ( Niet dat het wat uit maakt... maar ik hoor méér kleur dan dat ik zie )
Grinnn en wat is "volledig arubaans" ? Ik bedoel we zijn ook allemaal nederlander... ook arubanen... dus dat helert niets op ; -)quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:53 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hij is volledig Arubaans. Hij is nog niet zoveel jaar geleden naar Nederland gekomen.
Nena is overigens half Indo.
Ja maar heb je wel eens gehoord hoe ze daar praten?? Dat is niet normaal Nederlands hoorquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:55 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Grinnn en wat is "volledig arubaans" ? Ik bedoel we zijn ook allemaal nederlander... ook arubanen... dus dat helert niets op ; -)
Arubaan... creool... bleke.. en snachts: Italiaanquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:54 schreef Day het volgende:
[..]
Hij is waarschijnlijk een mix van alles en nog wat.
Eensch! Ultieme privacy schending.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:54 schreef avonne het volgende:
Ik vind het helemaal niet grappig om elkaars spullen te gaan doorzoeken voor een paar lullige punten
Maar iemand heeft ze, want de redactie blijft doorvragen. Toch?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dat contactpunten verhaal word/is een blamage! Ik geloof niet dat Steffie schuldig is.
We sturen elkaar al PM-tjes: GoA is binnen, Frans lullen!quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:00 schreef Gast_op_afstand het volgende:
( Als ik teveel type... spreek je uit hoor... Niet in een apart forum achter mijn rug erover klagen hè )
Ik ook niet. Ik kan er bijna niet naar kijken. Plaatsvervangende schaamte.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:59 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dat contactpunten verhaal word/is een blamage! Ik geloof niet dat Steffie schuldig is.
Die stoken het vuurtje op ! ( en lachen zich suf )quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:00 schreef Day het volgende:
[..]
Maar iemand heeft ze, want de redactie blijft doorvragen. Toch?
Volgens mij vragen ze niet meer, maar wordt dat nu volgehouden dat ze blijven doorvragen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:00 schreef Day het volgende:
[..]
Maar iemand heeft ze, want de redactie blijft doorvragen. Toch?
C'est ne pas de problemequote:Op vrijdag 10 november 2006 21:01 schreef Day het volgende:
[..]
We sturen elkaar al PM-tjes: GoA is binnen, Frans lullen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |