Hij doet het gewoon expressquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:00 schreef scanman01 het volgende:
Stephan, de bedoeling is dat je nu weg gaat
Hij zal haar gaan missen het weekend.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:12 schreef scanman01 het volgende:
Lesley's oma wordt 85 en heeft een gsm
Je zou er bijna wat van gaan denken. Straks gaat het Bart ook nog irriterenquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:16 schreef scanman01 het volgende:
Lesley begint WEER over de verhaallijn
Mijn moeder heeft een 45km autootje maar wel een navigatie systeem erin.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:12 schreef scanman01 het volgende:
Lesley's oma wordt 85 en heeft een gsm
Op die leeftijd zal dat ook wel nodig zijnquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:18 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft een 45km autootje maar wel een navigatie systeem erin.![]()
Je bedoelt dat ze anders de super op de hoek nog niet kan vinden.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Op die leeftijd zal dat ook wel nodig zijn
geintje
Gister heeft de wijn ze ook zeker wel losser gemaakt en kon het ze net ff wat minder schelen.quote:
Toch ook al op twee captures op de vorige pagina? En dat is nog maar 1 cameraman. Er zijn er nog wel meer in de buurt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:25 schreef bunnyma het volgende:
Ik zie nu idd die cameraman.
Wanneer zullen ze dan eens meer vaste camera's ophangen.
Ik kan me voorstellen dat je met zo'n mannetje in de buurt een toneelstukje blijft spelen.
Misschien hoopt men dat ze er aan gaan wennen en er op een gegeven moment helemaal schijt aan krijgen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:31 schreef wauzie het volgende:
Wat genant, die cameramannen....het zal je werk maar zijn. Ik denk dat ik naar de villa ga om met een catapult ze uit te schakelen...Het is toch niet normaal. op deze manier filmen ze nooit wat ze eigenlijk willen filmen, snappen ze dat niet ofzo... Ik zou zelf nooit gaan staan zoenen als er 2 meter verder een vent staat met een turbocamara....
Ik hoop voor hem dat-ie goed nagedacht heeft over zijn taktiek.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:33 schreef Day het volgende:
Stefan is moed aan het verzamelen om de confrontatie met Natasia aan te gaan
Je vergeet:quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik hoop voor hem dat-ie goed nagedacht heeft over zijn taktiek.![]()
Eén verkeerd woord en de diva is meteen weer helemaal opgefokt. En dan gaat ze je overschreeuwen met constant repeterende zinnen.
ZO PRAAT NIEMAND TEGEN MIJ!!!
- Ja maar luister, als ik nou aangeef da..
ZO PRAAT NIEMAND TEGEN MIJ!!!
- Ik práát ook niet "zo" tegen je, maar..
DAT DOE JE WEL!! DAT DOE JE WEL!! DAT DOE JE WEL STEPHAN!!!!
- hoe kom je daar nou bij? Ik..
DAT DOE JE WEL!! IK BEN NIET OP MIJN ACHTERHOOFD GEVALLEN ALS JE DAT SOMS DENKT!!!
![]()
![]()
![]()
heb ik gemist geloof ikquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:31 schreef Day het volgende:
Hebben jullie overigens door dat ze nu verkering hebben?
Dat werd effe tussen neus en lippen geregeld
Meneer is toch zo psychologisch onderlegd? Nou laat maar eens zien hoe je Natasia aanpakt dan.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:42 schreef Day het volgende:
Edit: en toch vind ik het in Stefan's geval niet zo heel erg!![]()
Zeker jammer!quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:44 schreef bunnyma het volgende:
Zo te horen durft Stephan Natasia niet meer op haar gedrag aan te spreken.
Jammer!
Ja echt veel zeg!quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:58 schreef Day het volgende:
Natasia is d.m.v. een maagband 32 kilo afgevallen!
Dat vertelde ze de vorige keer al tegen Carlos. Vandaar dat het zo moeilijk voor haar is om nog meer af te vallen, dit zei Carlos. Zij moet volgens Carlos 4 uur per dag trainen want haar lichaam is al gewend aan weinig eten.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:58 schreef Day het volgende:
Natasia is d.m.v. een maagband 32 kilo afgevallen!
quote:Op vrijdag 10 november 2006 11:24 schreef scanman01 het volgende:
Brian: "Ik wil vandaag even mijn draf oefenen. Met wat dressuur enzo"
Bart: "Wat?"
Brian, lachend: "Weet ik veel"
Wat denk je ? Komet uberhaubt nog een nieuwe bewoner... of is het budget van JdM een beetje op?quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:57 schreef happyme28 het volgende:
Helemaal niets. Dat kan 2 dingen betekenen:
1. Er komt een nieuwe bewoner
2. Het wordt een hele saaie avond
dat gesprek nuquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:02 schreef happyme28 het volgende:
Ik had eigenlijk het idee van een nieuwe bewoner al opgegeven, maar het is wel vrijdagavond dus wie weet wat er nog kan gebeuren.
Bart is zooo grappigsorry hoor, maar ik moet erg om 'm lachen. Ik vind 'm echt veel leuker met Nena dan met Lesley. Maar dat zal ook wel deels aan de situatie liggen.
Eerlijke antwoord van Bart: "had ik niet eens de moeite genomen om haar te leren kennen"quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:05 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Goeie van Nena: Als Lesley hetzelfde karakter had maar ze as lelijk.. wat dan Bartje??
Ja..quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:08 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Eerlijke antwoord van Bart: "had ik niet eens de moeite genomen om haar te leren kennen"
Ja zeker. Ook nu weer haar standpunt over het stappen en haar eigen drank betalen. Bart vindt dat een vrouw altijd gratis kan stappen. Nena zegt dat ze dat niet wil. Dan gaat ze liever niet als ze de man alles moet laten betalen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Toch vind ik Nena een goede persoonlijkheid hebben..
hoe komt ze dan aan geld?quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:09 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ja zeker. Ook nu weer haar standpunt over het stappen en haar eigen drank betalen. Bart vindt dat een vrouw altijd gratis kan stappen. Nena zegt dat ze dat niet wil. Dan gaat ze liever niet als ze de man alles moet laten betalen.
Ze zal wel veel thuis zittenquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:13 schreef avonne het volgende:
[..]
hoe komt ze dan aan geld?
studiebeurs? baantje?
Ze zegt toch dat ze dan NIET uitgaat als ze geen geld heeft.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:13 schreef avonne het volgende:
[..]
hoe komt ze dan aan geld?
studiebeurs? baantje?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:12 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Steffie is bezig met complot nr 238b ... Zucht...
Ze is nog nooit wezen stappen, dus?quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:15 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze zegt toch dat ze dan NIET uitgaat als ze geen geld heeft.
Jaloers hè?quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:17 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze is nog nooit wezen stappen, dus?
edit: ach, laat maar. Let niet op mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |