Ze heeft waarschijnlijk wel zakgeld gehad vroeger en natuurlijk wel met haar vriend uit geweest die ongetwijfeld betaald zou hebben. Maar zij bedoelde dat ze de jongens niet puur gebruikt om drankjes te krijgen bij het uitgaan. Onbekenden dus.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:17 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze is nog nooit wezen stappen, dus?
quote:
Haha! Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:17 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze is nog nooit wezen stappen, dus?
edit: ach, laat maar. Let niet op mij
Edit. ( off topic)quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:23 schreef Myriam1978 het volgende:
Wordt ie verleifd op Evelien ofzow daraom stemt hij haar weg?
Nee klopt, Bart heeft 10.000 euro gewonnen voor het goede doel.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:23 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Sinds Nicolaas die 50 mille gewonnen heeft zijn er geen geldprijzen meer geweest toch ?
Ik hou het erop dat hij bij god niet meer weet wat hij moet doen aan strategietjes dat hij maar "een Nicolaasje" doet. Verwarring creerenquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:23 schreef Myriam1978 het volgende:
Wordt ie verleifd op Evelien ofzow daraom stemt hij haar weg?
Kijk ik nooitquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:30 schreef Myriam1978 het volgende:
uitzending jongens
haha dan zag ik het toch goed... Het lijkt daar soms wel de zoete inval ; -)quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:37 schreef happyme28 het volgende:
Er zitten 2 vreemden te roken op het buiten terrasBart gaat het even vragen.
zn punt is wel ok alleen hij lult weer door te zeggen dat de anderen de confrontatie niet aandurven. Bart bijv. zei heel duidelijk dat het geen zin heeft om er wat van te zeggen en je beter weg kunt lopen, omdat ze toch niet (snel) verandert.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:04 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Stefan heeft wel gelijk!
Ja meer wel buiten proportioneel.. en doof en blind !quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:09 schreef happyme28 het volgende:
Stephan vindt dat ze willekeurig mensen aanvalt, maar dat doet ze niet. Ze reageert op mensen die tegen haar ageren.
Nou.. ik ben ook gee Stefan fan.. maar hij probeert het... De rest speelt inderdaad struisvogel ! Want ook die zeggen dat het hopeloos is hoe zij af en toe uit valt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:11 schreef Myriam1978 het volgende:
Hij is zo'n een klikker![]()
Waarom zegt-ie gewoon niet dat HIJ dat vindt..wat een achterbaakse vent
Is er nou geen één wizz kid hier die kan vertellen waarom ik die talpa video's niet kan zien.. en nog beter.. hoe ik dat kan verhelepn??quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:19 schreef beco het volgende:
op de talpa site een testimonial van lesley. (bij nieuwe video's).
gisteren was het allemaal nog zo lastig met die camera's erbij en nu blijkbaar weer niet...
of talpa pusht haar om dit te doen of ze speelt een spelletje![]()
pittige tante
Ze benadrukt wel dat ze geen actrice is en zelf alle theorien om haar wel kent en gelezen heeftquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:19 schreef beco het volgende:
op de talpa site een testimonial van lesley. (bij nieuwe video's).
gisteren was het allemaal nog zo lastig met die camera's erbij en nu blijkbaar weer niet...
of talpa pusht haar om dit te doen of ze speelt een spelletje![]()
pittige tante
Ik zou ontploffen wanneer ik discussies met Natasia zou hebben... Vind Stefan érg geduldig ! ( Mag ook weleens gezegd worden )quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:19 schreef happyme28 het volgende:
Hahahha, Stephan dacht iets bereikt te hebben, maar aan het eind blijkt toch weer dat het allemaal geen zin heeft gehad. Actie Reactie !! Nee stephan niet alles op mij afschrijven, niet alles op mij afschrijven, niet alles op mij afschrijven
Stephan: 'Het kwam als bliksem bij heldere hemel'
Stefan praat tegen een muur... en de muur echoöd steeds hetzelfde terug... Niets dus !quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:22 schreef avonne het volgende:
ai, ik val er midden in... heb ik wat gemist?
Lijkt wel een goed gesprek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |