quote:
Op vrijdag 10 november 2006 12:26 schreef happyme28 het volgende:Wil iemand de Villa Vandaag stukjes kopieren vanaf 11.25 uur. Kan ze nog niet lezen....
“Heb je veel commentaar gekregen?”, vraagt Lesley. “Nee, eigenlijk niet”, reageert Bart. “Dat durven ze bij mij niet. Alleen Ilona probeerde uitgebreid verslag te doen van waar we waren in de tuin en wat we allemaal hebben gedaan.” Lesley blijft nuchter: “Ja, je moet toch wat! Ze zal niet de enige zijn geweest die alles heeft gezien!” Maar Bart belooft de mooie brunette: “Er komt een dag dat we er om lachen!”
Nena verbruikt 50 contactpunten om te bellen. Ze belt eerst haar ex-vriend: “Hallo, hoe gaat het? Ik wilde je succes wensen voor straks.” Haar ex-vriend reageert nogal mat, maar dat begrijpt de blonde schone wel: “Ik weet dat je niet mee wil doen aan dit programma.” Maar de twee lijken elkaar te begrijpen. “Sorry dat je in deze situatie bent gekomen”, zegt Nena nog snel. “Nou, ik spreek je wel weer! Doei!”
Nena heeft nog genoeg tijd over en belt naar huis. Ze krijgt haar zus aan de lijn: “Hallo, hoe gaat het? We hadden het net over je. Ik heb net een brief geschreven naar je!” Maar Nena heeft liever dat haar zus en moeder, die ze ook nog eventjes aan de lijn krijgt, vertellen hoe het gaat. De gesprekken gaan over vakanties, Hyves, Funda en kilo’s aankomen. De belangrijke zaken in het leven zeg maar…
Natasia is terug van haar autorijles. Ze is dolenthousiast: “Het is wel even eng, maar ik ben helemaal blij.” Even later gaat Richard er weer vandoor: “Dag jij, ik zie je maandag weer", roept de Surinaamse hem achterna. Eenmaal binnen vertelt Natasia aan Ilona dat ze richting Amsterdam is gereden. Maar echt heel enthousiast lijkt de Amsterdamse niet: “Ik hoor het zo wel, laten we eerst even gaan eten.”
Bart en Lesley krijgen niet echt veel privacy vandaag. Eerst komt Brian de stallen uitmesten en even later doet Nena verslag van haar telefoongesprek. Maar de paardenstallen blijken vandaag sowieso een ‘hotspot’. Ook Natasia zoekt haar mede-Miljonairs op: “Ik ben er weer!” En dat doet Lesley besluiten zich rustig terug te trekken.
Natasia en Nena zijn de valse plannetjes van Stephan spuugzat. Bart licht de dames in over het plan van de Bussummer om zijn ‘maatje’ Eveline weg te stemmen. De Amsterdammer brengt het op zo’n manier, dat het lijkt alsof Eveline zelf weg wil. Maar de dames lijken niet van plan Stephan ook maar één vinger te geven: “Wij doen niet mee met zijn plannetjes!”