En ook die heerlijk nasale stem van de badmeester:quote:
Inderdaad, ik ergerde me dood aan zijn overdreven vrolijk- en meligheid. Laat die nooit meer terugkomen!!!quote:Op woensdag 22 november 2006 02:08 schreef arneaux het volgende:
Ali B was weer tergend irritant trouwens.
Hij had wel zelfspot door zich met The Beatles te vergelijken.quote:
Echt een vreselijke aap is het. Een schande voor elke normale Marokkaan.quote:Op woensdag 22 november 2006 02:08 schreef arneaux het volgende:
Ali B was weer tergend irritant trouwens.
Echt hè, kijk ff 20 jaar terug , zondagavond bord op schoot, je zou Tjerk en Mart dan eens bij elkaar moeten zetten , sprekendquote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 20:07 schreef maril het volgende:
[..]
Echt hè, kijk ff 20 jaar terug , zondagavond bord op schoot, je zou Tjerk en Mart dan eens bij elkaar moeten zetten , sprekend![]()
Omdat het gewoon een tjappie is.quote:
Die interesse is ook bij de meeste niet geweest , ik heb een topic erover geopend er kwamen hooguit 4 a 5 mensen op die topic, dus daar heb je je antwoord, ik ben er nog confuus van in de interresse van nederlanders, ook die van fok *Edit * te emo reactiequote:Op woensdag 22 november 2006 20:09 schreef golfer het volgende:
Wat een non-item met Mart en Tjerk.
En waarom er afgelopen week bij 1 van de sterkste honkbal-toernooien in de wereld werd gespeeld en Nederland in de finale daarvan stond geen seconde aandacht daarvoor was bij Studio Sport werd dus ook maar even niet gevraagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |