Waarom?quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:02 schreef Veerboot het volgende:
Ik vind dat snelle juist het prettige van het programma
Jaaaaaa, dat is een gevoel... dat kan ik niet uitleggenquote:
wrom zat hij af te geven?quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:04 schreef SCH het volgende:
Even offtopic: ik zat gisteren bij een workshop van Francisco van Jole en die gaf enorm af op de FP van Fok! Kon hem niet ongelijk geven
dat snelle is wel goed, maar te regelmatig komen er gewoon helemaal geen antwoorden op de vragen, omdat tijdens het antwoord weer een nieuwe vraag komt, die ook weer half of niet beantwoord wordt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:02 schreef Veerboot het volgende:
Bter dat dan dat je in slaap valt bij een programmaquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:22 schreef SCH het volgende:
Ik heb weer 1 x gekeken maar wat een kut programma is het toch geworden. Zo ADHD, geen gesprek wordt afgemaakt - ik wil Erica ook wel een heks vinden maar dan moet ze wel de kans krijgen om iets te zeggen. Ze was zo weer vertrokken op haar bezemsteel.
Ik ook, ik heb het concentratievermogen van een goudvisquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:02 schreef Veerboot het volgende:
Fransisco van Jole.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:04 schreef SCH het volgende:
Even offtopic: ik zat gisteren bij een workshop van Francisco van Jole en die gaf enorm af op de FP van Fok! Kon hem niet ongelijk geven
Idd.quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Fransisco van Jole.
Das pas een loser.![]()
Von Jeaulequote:Op zaterdag 11 november 2006 01:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Fransisco van Jole.
Das pas een loser.![]()
Goedele Liekensquote:Op zondag 12 november 2006 15:46 schreef bloodymary het volgende:
Haha, wie is dat waar hij zo vies naar kijkt?
Nou ja, wat een onzinquote:Op zaterdag 11 november 2006 01:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Fransisco van Jole.
Das pas een loser.![]()
Ja, haha. Dat moment viel me ook op. Is dit een gebaar naar Goedele/de mensen achter de schermen? Of had hij gewoon ineens jeuk aan beide mondhoeken? Raar momentje.quote:
Goedele had het erover dat mensen zo lacherig doen over haar boek en toen trok hij zijn gezicht in de plooi.quote:Op zondag 12 november 2006 17:16 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja, haha. Dat moment viel me ook op. Is dit een gebaar naar Goedele/de mensen achter de schermen? Of had hij gewoon ineens jeuk aan beide mondhoeken? Raar momentje.
Ja.quote:
quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
Marijnissen heeft geweigerd om bij de KRO aan de verkiezingstafel te gaan zitten vanwege die nitwit Herman Heinsbroek, vertelde hij. Wat een held!Je zou toch echt op 'm gaan stemmen.
Flauw van Jan zeg.quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:21 schreef Wickedangel het volgende:
Marijnissen heeft geweigerd om bij de KRO aan de verkiezingstafel te gaan zitten vanwege die nitwit Herman Heinsbroek, vertelde hij. Wat een held!Je zou toch bijna op 'm gaan stemmen. Bijna.
Dan kijk ik nietquote:Op woensdag 15 november 2006 02:36 schreef du_ke het volgende:
Vond het ook weer een leuke aflevering.
herlijk programma over het algemeen (behalve als ze Astrid Joosten er weer bij halen).
Dan wil ik ook nog wel eens wegzappen inderdaadquote:
matthijs lijdt aan het Mart Smeets syndroom, you hate it / you love itquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:52 schreef Laton het volgende:
die mathijs vindt zichzelf wel zoooo geweldig he.
quote:Op zondag 12 november 2006 16:06 schreef de_Druif het volgende:
Ik was bij een opname van het programma, dat is echt leuk. Ook leuk dat Marc-Marie er wasen
heb een handtekening van Matthijs en heb hem aangeraakt![]()
quote:Op woensdag 15 november 2006 03:14 schreef Astherushcomes het volgende:
[..]
matthijs lijdt aan het Mart Smeets syndroom, you hate it / you love it
Ah, dat verklaart een hoop. Door het binnenkomen van bezoek toen heb ik het niet goed meegekregen en zag ik dus alleen dat aparte gebaartje. Zo zonder context ziet het er raar uit.quote:Op zondag 12 november 2006 23:58 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Goedele had het erover dat mensen zo lacherig doen over haar boek en toen trok hij zijn gezicht in de plooi.
Dat is alles![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |