Waarom?quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:02 schreef Veerboot het volgende:
Ik vind dat snelle juist het prettige van het programma
Jaaaaaa, dat is een gevoel... dat kan ik niet uitleggenquote:
wrom zat hij af te geven?quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:04 schreef SCH het volgende:
Even offtopic: ik zat gisteren bij een workshop van Francisco van Jole en die gaf enorm af op de FP van Fok! Kon hem niet ongelijk geven
dat snelle is wel goed, maar te regelmatig komen er gewoon helemaal geen antwoorden op de vragen, omdat tijdens het antwoord weer een nieuwe vraag komt, die ook weer half of niet beantwoord wordt.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:02 schreef Veerboot het volgende:
Bter dat dan dat je in slaap valt bij een programmaquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:22 schreef SCH het volgende:
Ik heb weer 1 x gekeken maar wat een kut programma is het toch geworden. Zo ADHD, geen gesprek wordt afgemaakt - ik wil Erica ook wel een heks vinden maar dan moet ze wel de kans krijgen om iets te zeggen. Ze was zo weer vertrokken op haar bezemsteel.
Ik ook, ik heb het concentratievermogen van een goudvisquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:02 schreef Veerboot het volgende:
Fransisco van Jole.quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:04 schreef SCH het volgende:
Even offtopic: ik zat gisteren bij een workshop van Francisco van Jole en die gaf enorm af op de FP van Fok! Kon hem niet ongelijk geven
Idd.quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Fransisco van Jole.
Das pas een loser.![]()
Von Jeaulequote:Op zaterdag 11 november 2006 01:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Fransisco van Jole.
Das pas een loser.![]()
Goedele Liekensquote:Op zondag 12 november 2006 15:46 schreef bloodymary het volgende:
Haha, wie is dat waar hij zo vies naar kijkt?
Nou ja, wat een onzinquote:Op zaterdag 11 november 2006 01:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Fransisco van Jole.
Das pas een loser.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |