Waar wil je hem hebben?quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:08 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Beste mods,
Zou mijn topic over sinterklaastiming misschien naar de feestdagen verplaatst kunnen worden?
Wellicht zijn de mensen daar meer geinterresseerd![]()
OMG, wat een kneus is dat iddquote:Op donderdag 9 november 2006 23:04 schreef Repeat het volgende:
waarom. het is toch duidelijk dat het over de presentator van pimp my ride gaat, als je het gezien hebt ken je em (denk ik)
Zwak-te-bod...quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:08 schreef Biogarde het volgende:
Probeer m'n collega's.
Rustig aan man, overheen gelezenquote:Op zaterdag 18 november 2006 15:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Special: De Feestdagen zegt ie toch
Tut tut, niet meteen zo'n strenge PI hequote:Op zaterdag 18 november 2006 15:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Rustig aan man, overheen gelezen![]()
Ik zag hetquote:
Verkeerde aangekliktquote:Op zaterdag 18 november 2006 15:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tut tut, niet meteen zo'n strenge PI he.
Topic gaat opgeschoond weer open, aangezien je een punt hebt.quote:
Waarvoor dank.quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:29 schreef Nosh het volgende:
Topic gaat opgeschoond weer open, aangezien je een punt hebt.
Waarom zou je je dan niet van de baggeraars ontdoen? Ik snap dat niet.quote:Was al enkele keren opgeschoond, en van de ergste bagger ontdaan, maar het viel blijkbaar niet te redden.
Laat dan óók duidelijk zijn dat users behoorlijk geïrriteerd raken als één of andere mafkees zomaar dat topic zonder duidelijk opgaaf van reden dichtgooit. Ik bedoel, een sluitpost als 'Genoeg zo', wat moet je daar als gebruiker nou in godsnaam mee? En als vervolgens zo'n pipo OOK nog gaan zeggen dat het feit dat er ettelijke baggerende personen in een topic zit aan MEZELF te wijten is, terwijl ik er überhaupt niet op inga, JUIST om verdere verbaggering te voorkomen, dan ben je wel heel naïef om te denken dat een gebruiker dan nog heel rustig en kalm met twee woorden gaat vragen of alsjeblieft, als het goed uitkomt, het topic nog eventjes open mag.quote:Laat wel duidelijk zijn dat je niet raar moet opkijken als moderators vrij weinig zin hebben om nog naar je te luisteren als je ze eerst voor 'josti' uit gaat maken.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:49 schreef Biogarde het volgende:
Je hebt je topic terug, je hebt feedback, iedereen weer blij!
janetje, wat ben je toch een n00b he. Je weet niet eens wie de Spaanse van Kees isquote:
Oh dat weet ik wel zeker.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:20 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
janetje, wat ben je toch een n00b he. Je weet niet eens wie de Spaanse van Kees is
Kom eens terug als je dit weet![]()
Fok! cultuur je weet.
tss je kunt niet eens tegen de lekkere reet van Kees ?quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh dat weet ik wel zeker.
Tyf die troep maar in ONZ.
Uiteraard, stiekem ben ik niet eens een vrouw.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
tss je kunt niet eens tegen de lekkere reet van Kees ?![]()
Volgens mij ben je lesbisch.
Hou van jequote:Op zaterdag 18 november 2006 16:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Uiteraard, stiekem ben ik niet eens een vrouw.
Vergeet niet dat je in KLB zit.
De ZOTTE ZATERDAGEN van KLB.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:25 schreef Biogarde het volgende:
Wat een opstandige mensjen vandaag zeg
quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:12 schreef Lithion het volgende:
[..]
Zwak-te-bod...
Er staat nog een vraag voor je open: welke passage uit die openingspost was volgens jou dan de trigger voor de desbetreffende poster om de post 'homo' te plaatsen. Kom, je wist het net zo stellig te vertellen dat ik het aantrok, dan moet je ook het lef hebben om het te onderbouwen.
Tenzij je dat natuurlijk niet kunt en je beseft dat het dus daadwerkelijk slap gezever was, zoals ik al zei. In dat geval kan het topic uiteraard gewoon weer open.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:44 schreef postmortum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zelfs ik zeur nooit zo erg als mijn topics gesloten worden![]()
nee de sint is stout en ze willen allemaal lekker afgeranseld worden door een blanke in een zwarte panty die zich voordoet als negerquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:25 schreef Biogarde het volgende:
Wat een opstandige mensen vandaag zeg
Nee maar even serieus. Ik heb er nog geen KLB topic over durven openen.... daarom doe ik dat maar even hierquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:45 schreef postmortum het volgende:
[..]
nee de sint is stout en ze willen allemaal lekker afgeranseld worden door een blanke in een zwarte panty die zich voordoet als neger
quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee maar even serieus. Ik heb er nog geen KLB topic over durven openen.... daarom doe ik dat maar even hier![]()
Wat ik me al tijden afvraag. Dat zwarte piet en sinterklaas spelen is toch voor de meeste pedofielen het "kerstfeest" van het jaar zeg maar. Lekker ongezien en onherkenbaar wat met kleine kinderen spelen, aanraken, praten en weet ik al niet meer.
Er lopen genoeg gekken rond op deze wereld. En daar zullen ook wel veel van dat soort figuren tussenzitten die het geil vinden om in hun strakke zwarte maillot de kinderen te bevredigen als zwarte piet.
Als ik een piet met een boner tegenkom meld ik het jullie !
jiskefetquote:Op zaterdag 18 november 2006 16:49 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee maar even serieus. Ik heb er nog geen KLB topic over durven openen.... daarom doe ik dat maar even hier![]()
Wat ik me al tijden afvraag. Dat zwarte piet en sinterklaas spelen is toch voor de meeste pedofielen het "kerstfeest" van het jaar zeg maar. Lekker ongezien en onherkenbaar wat met kleine kinderen spelen, aanraken, praten en weet ik al niet meer.
Er lopen genoeg gekken rond op deze wereld. En daar zullen ook wel veel van dat soort figuren tussenzitten die het geil vinden om in hun strakke zwarte maillot de kinderen te bevredigen als zwarte piet.
Als ik een piet met een boner tegenkom meld ik het jullie !
GMTA.quote:Op zondag 19 november 2006 15:50 schreef postmortum het volgende:
janetje is lief
Je voelt je alleen, zo na een Zaterdagavond, waarin je weer niets te neuken mee naar huis kon krijgen?quote:Op zondag 19 november 2006 15:50 schreef postmortum het volgende:
janetje is lief
zeg ben ik x aardig is het weer niet goedquote:Op zondag 19 november 2006 15:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je voelt je alleen, zo na een Zaterdagavond, waarin je weer niets te neuken mee naar huis kon krijgen?
Neuhquote:Op zondag 19 november 2006 16:08 schreef postmortum het volgende:
[..]
zeg ben ik x aardig is het weer niet goed![]()
zal ik er een topic over openen![]()
quote:Op zondag 19 november 2006 15:50 schreef postmortum het volgende:
janetje is lief
Jij bent ook Lievvquote:Op maandag 20 november 2006 00:52 schreef Biogarde het volgende:
GMTA!
Jij hebt het alleen maar over neuken he. Zelfs als iemand met een vrouwelijk forumlid communiceert insinueer jij al pijpen, beffen, 69 en een vette facial.quote:Op zondag 19 november 2006 15:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je voelt je alleen, zo na een Zaterdagavond, waarin je weer niets te neuken mee naar huis kon krijgen?
quote:Op maandag 20 november 2006 10:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jij hebt het alleen maar over neuken he. Zelfs als iemand met een vrouwelijk forumlid communiceert insinueer jij al pijpen, beffen, 69 en een vette facial.
Ga eens bij jezelf na wie er hier de sexueel gefrustreerde is![]()
. Tegen mij begon je ook al die domme kal uit te slaan.
Ik kon niks anders bedenkenquote:Op maandag 20 november 2006 11:52 schreef tonks het volgende:
Biogarde kan niet rijmen!!!!!!!!
Kun je dat zelf niet, luiwammes.quote:Op maandag 20 november 2006 17:17 schreef Triggershot het volgende:
Buurmeisjes
kan verder wel op slot
Is toch niet mijn subforum.quote:Op maandag 20 november 2006 17:19 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Kun je dat zelf niet, luiwammes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |