quote:Op maandag 20 november 2006 15:11 schreef ruud_fr het volgende:
gefeliciteerd, je hebt haar bezorgd bij een loverboy
quote:Op maandag 20 november 2006 15:11 schreef ruud_fr het volgende:
gefeliciteerd, je hebt haar bezorgd bij een loverboy
Nou ze ging blijkbaar ook spijbelenquote:Op maandag 20 november 2006 15:13 schreef paarse_paashaas het volgende:
Kon die marrokkaan haar zelf niet ophalen dan, in z'n BMW 316?
Zak hooi.quote:Op maandag 20 november 2006 15:08 schreef Triggershot het volgende:
heb haar toch maar afgezet...
Dan krijg ik weer alle schuldquote:Op maandag 20 november 2006 15:15 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Even je buurvrouw vertellen![]()
Aan de ene kant voel ik me wel verplicht, maar nee.quote:Op maandag 20 november 2006 15:17 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ga je haar straks ook weer bij die marrokkaan ophalen en weer thuisbrengen?
Had een riante salaris, nou goed?quote:Op maandag 20 november 2006 15:22 schreef -Sandstorm- het volgende:
Medeplichtig heet zoiets. Leg dit maar eens uit aan de rechter als je onder ede moet gaan uitleggen waarom je prive taxichauffeur was voor Loverboy Mohammed...
Een riantE salaris, joh?quote:Op maandag 20 november 2006 15:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Had een riante salaris, nou goed?![]()
Dus je vertrouwt erop dat die Marokkaan jou rol niet verraad als hij opgepakt wordt. Hij zal vast en zeker mensen mee de gevangenis in sleuren om zo zijn strafmaat te verminderen.quote:Op maandag 20 november 2006 15:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Had een riante salaris, nou goed?![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 15:26 schreef NiGeLaToR het volgende:
wie weet is die knul wel onwijs aardig enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |