Voor zover ik weer wel Loisquote:Op vrijdag 17 november 2006 19:46 schreef Lois het volgende:
[..]
Ehm ze is gisteren geboren toch? Live hier op Fok, via commentaar van Sjeen?
Prachtige foto!
Ik kan ook niet met mn voetjes op de grond.quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:55 schreef pinquit het volgende:
[..]
en als je maar 1.54 m bent en gewoon een grote-mensen-fiets hebt, waarmee je dus níet met je voet op de grond kan ook al staat je zadel op zn laagst?![]()
maar ik ben er een beetje achter gekomen, ik moet eerst met mn linkerbeen steppen om op te stappen, en afstappen doe ik maar gewoon een beetje scheeflangs![]()
![]()
t lukt, als ik eenmaal zit is er niks aan de hand, maar t is wel eng![]()
Twee tips... Zal nu nog niet gaan, maar zootjes werkten hier perfect. En voor die tijd kun je van die zachte kinderhaarelastiekjes gebruiken.quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:58 schreef Neuk het volgende:
Scherp Lois!
Uhm, heel stomme vraag: Iemand een tip voor de sokjes? Brent is een tenenfriemelaar en hij houdt zijn sokjes dus nooit lang aan. Irri! Tip?
slofjes?quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:58 schreef Neuk het volgende:
Scherp Lois!
Uhm, heel stomme vraag: Iemand een tip voor de sokjes? Brent is een tenenfriemelaar en hij houdt zijn sokjes dus nooit lang aan. Irri! Tip?
'quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:46 schreef Lois het volgende:
[..]
Ehm ze is gisteren geboren toch? Live hier op Fok, via commentaar van Sjeen?
Prachtige foto!
quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:09 schreef chacama het volgende:
[..]
'
kun je nagaan hoe hoog mijn jankgehalte was toen ik de -in mijn ogen - verkeerde datum op het kaartje zag staan.....gelukkig wist de kraam me tijdig op de hoogte te stellen van het feit dat ik het fout had en de drukker het goed had gedaan......![]()
Oh jeequote:
Ghehe, ik heb ook nog tien paar van die slofjes liggen van allerhande breiende familieleden maar ik vind ze ook echt maar niks. Ronja draagt wel zelfgebreide sokjes, maar da's een gewoon sokmodel, eventueel met een langer boord, en die blijven goed zitten. En maillotjes, daar ben ik echt fan van. Overdag onder haar broek of jurk en snachts als pyjamatje met een romper.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:49 schreef Neuk het volgende:
Ik heb er 24 uur over na gedacht... Ik vind die slofjes echt lelijk...Sorry! Da's dus geen optie. Elastiekjes over de sokjes vandaag en gisteren met 0 resultaat geprobeerd en tevens afgeschreven.
vanaf welke maat gaat dat?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:07 schreef Leah het volgende:
Schoenenreus heeft slofjes waarin elastiek zit dat je aan kunt snoeren.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:09 schreef bixister het volgende:
haha wat een foto snoop!die tietjes.
Zoals die Snoopy net liet zien? Die zijn wel erg geinig zeg!quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:15 schreef Vicky het volgende:
Neuk, op de markt hebben ze ook van die slofjessokken, die vond ik heel erg fijn. Zal eens kijken of ik misschien nog een paar heb liggen. Stuur ik ze wel naar je op.
niet helemaal.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:20 schreef Neuk het volgende:
[..]
Zoals die Snoopy net liet zien? Die zijn wel erg geinig zeg!![]()
Bix:![]()
En ik maar nadenken hoe ik het subtiel kon brengen op fok! dat ik ze afgrijselijk vindt.
![]()
oh daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen?!quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:26 schreef Neuk het volgende:
Bix: ik heb trouwens een kolfje gekregensorry
HEMA!quote:Op zaterdag 18 november 2006 23:20 schreef bixister het volgende:
oja, van die broeken met voetjes eraan. die had ik in 't begin ook, en daar dan nog een paar stevige sokjes erover om ze op hun plek te houden. perfect!![]()
hihi, Ik zal gauw weer eens foto's plaatsen dan. Ik heb trouwens de oplossing: sokken over de broek. Vraag me niet waarom maar het werkt!quote:Op zondag 19 november 2006 10:33 schreef kozakken het volgende:
Heerlijk al die verschillende meningen en voetjes
Hier dus echte sloffenkinderen. Alhoewel Jonne nu erg graag iets met anti-slip draagt vanwege het rausen, zeg maar
Ik heb hier ook van die leren slofjes liggen die ik eigenlijk bijna niet gebruik. Of sokken die ik gekregen heb en die nu dus maar wachten op een tantezeggertje
En broekjes met sokken eraan vond ik zelf niet echt handig vanwege dat gedoe met aantrekken en te snel te klein worden.
Laat je nog even zie hoe je je stoere mannejte hebt warmgekregen aan z'n voetjes (maw: bedelpost om brent)
Arwen sliep vanaf week 1 door en met 3 maanden ook zoiets als romme, heeft te maken met suikerspiegel dat er niet meer als 8 uur tussen mag, maar als hij verder allert/tevreden is en zich goed ontwikkelt en aankomt zou ik me er geen zorgen om maken.quote:Op maandag 20 november 2006 11:41 schreef kozakken het volgende:
Nog een vraagje voor jullie:
Romme is nu 3 mnd en een week (ofzo) en slaapt van ongeveer 20.00 tot 7.00.
Klinkt prachtig (en is het ook) Maar nu wordt ik helemaal zenuwachtig van al die mensen (lees: dokters en cb) die roepen dat hij eigenlijk helemaal nog niet zo lang zonder voeding mag.
En qua info vind ik internetgewijs ook nog niet zo heel erg veel.
Het had iets met de lever te maken, geloof ik. Iemand die me iets meer kan vertellen? Wakker maken werkt dus echt niet. Dan wil hij gewoon niet. Verder heel tevreden en lief. (Zolang ik werk met rust en regelmaat en niet al te veel drukte)
Babymassage is sowieso heeeerlijk!quote:Op maandag 20 november 2006 12:53 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
En zou babymassage e.d. iets voor ons kunnen zijn? Gewoon om te ontspannen enzo..
we gaan nu even wandelen..
Zolang Romme niet lusteloos wakker wordt kon het geen kwaad werd er tegen me gezegt.quote:Op maandag 20 november 2006 11:41 schreef kozakken het volgende:
Nog een vraagje voor jullie:
Romme is nu 3 mnd en een week (ofzo) en slaapt van ongeveer 20.00 tot 7.00.
Klinkt prachtig (en is het ook) Maar nu wordt ik helemaal zenuwachtig van al die mensen (lees: dokters en cb) die roepen dat hij eigenlijk helemaal nog niet zo lang zonder voeding mag.
Weleda buikjesoliequote:Op maandag 20 november 2006 16:21 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Welke olie gebruiken jullie voor babymassage?
Hier gebruiken we gewoon olijfolie , bij de babymassage zelf hebben ze iets van pittenolie van de lidl.quote:Op maandag 20 november 2006 16:21 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Welke olie gebruiken jullie voor babymassage?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |