![]()
Ik weet het even niet meer met Merel hoor. Het weekend leek het allemaal wat beter te gaan en nou moet ik ook eerlijk zeggen dat ik erg veel voor mezelf heb gedaan en samen met Isis weg ben geweest dus heb ik ook veel dingen niet meegekregen. Maar vandaag is het weer helemaal mis. Na het eten duurt het een kwartiertje en dan begint het huilen weer en is ze dus niet te troosten. Ten einde raad leg ik haar dan meestal in haar bedje en dan is ze over het algemeen na een minuut of 5 tot 10 stil en ligt ze te slapen. Maar nu blijft ze huilen af en toe even stil en dan begint het weer. Troosten terwijl ze in bed ligt werkt niet , uit bed en lekker tegen me aan leggen werkt niet , de box raakt ze nog meer van overstuur.
Het voelt allemaal heel erg dubbel nu , natuurlijk wil ik niet dat ze in het ziekenhuis moet liggen maar aan de andere kant hoop ik juist dat ze haar donderdag in het ziekenhuis houden en uit gaan zoeken waardoor ze nog zoveel buikpijn heeft en dat we er dan iets aan kunnen doen.
De meeste zaken zijn zichtbaar verbeterd , haar huidje is weer een echt babyhuidje , ze spuugt niet meer zoveel (af en toe een mondje terug) en de neusspray werkt eigenlijk best goed waardoor haar neusje niet meer zo verstopt lijkt en ze dus na de voeding niet meer zo loopt te roggelen. Maar het winden en de buikpijn zijn na een tijdelijke verlichting weer terug op het oude niveau. En ja die ene keer per dag dat ze dan een zetpil mag tegen de pijn.... Ze heeft 5 voedingen op een dag...
Familie begint al te zeggen "huilt ze nu alweer???" wat me nog meer irritaties geeft en me ook erg verdrietig maakt dat we een huilbaby hebben , terwijl ik weet dat ze dus meestal als ze huilt zo'n buikpijn heeft.
Het voelt gewoon alsof ik faal naar Merel toe