Zoon van Sweaty, maar die updates worden voornamelijk in Z&G gegevenquote:Op donderdag 16 november 2006 14:37 schreef dutchie het volgende:
LadyS, Renzo... Renzo... er gaat hier wel een belletje af, maar ik weet het even niet meer. Wie is Renzo ook alweer?
Je kan ook babybroekjes kopen die je net als een zwangerschapsbroek aan de binnenkant vaster of losser kan maken. Misschien heb je die al en anders dat eens poberen. Je kunt die broekjes kopen bij H&M en Prenatalquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:51 schreef PM-girl het volgende:
En we hebben een kledingprobleem. Qua lengte zit Simon perfect in maat 56 nu, maar zijn buik is zo ontzettend bol, zeker na de voeding, dat zelfs 62 knelt, zeker de stiekbroekjes.
Maat 68 is nog echt veel en veel te lang, en zit ook niet super ruim om zijn buikje heen. Iemand een tip voor broeken die niet zo strak sluiten?
Hema zou ook kunnen jah (Koop nooit kleren bij Hemaquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:10 schreef bixister het volgende:
en de hema heeft ze toch ook, die met verstelbare tailleband? of is dat alleen in de wat grotere maten? (vandaag & morgen met sintzak 15% korting!)
Ja hoor, ik blijf er de hele tijd, alleen 'smiddags komen zijn grootouders ff opletten zodat we iets kunnen gaan eten.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:37 schreef dutchie het volgende:
Ach jee Fons in het ziekenhuis, wat zielig.
BM mag je ook 's nachts bij hem blijven? Lijkt me zo naar dat je hem idd dan moet achterlaten. Zo'n klein menneke...
Gelukkig gaat het weer ietsje beter, dat is goed nieuws.
Ja, vooral omdat ik weet dat mijn moeder het wel kon. Maar dat mocht weer niet omdat ze niet in dat ziekenhuis werkt.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:13 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Bass Miss, blijkbaar komt dat slechte prikken meer voor. Want gister vertelde iemand op de postnatale gym precies hetzelfde verhaal. Stom hé?
Laten lullen!!!!quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:17 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik ben ook de commentaar op het voeden op verzoek een beetje beu. Ze denken dat ik hem teveel eten geef, maar intssn zetten ze hem wel een infuus voor wat extra calorieën en tegen uitdroging. Begrijpen wie kan...
Sommige mensen denken ook dat ikzelf er aan onderdoor kan gaan. Maar ik vind hem ff laten drinken een pak minder lastig dan hem uren te moeten troosten hoor.quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:25 schreef Moonah het volgende:
[..]
Laten lullen!!!!
Doe wat voor jou goed voelt.
Bij Thies zei de wijkverpleegkundige ook dat hij veel te veel was aangekomen en dat ik minder moest voeden.
De groeten! Je zet zo'n kind toch niet op dieet???![]()
Jij bent zijn moeder en jij weet wat het beste is. Bovendien, zo'n grote vent heeft gewoon veel honger! Logisch toch?
Welkom Maud. Wat een schatje!quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:09 schreef pinquit het volgende:
ik ben vandaag voor het eerst met max wezen fietsen, mijn god wat is dat eng![]()
iemand tips voor opstappen/afstappen?? :S
Ja dat had ik ook, maar tijd om hem aan te zetten niet!quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:29 schreef chacama het volgende:
veel online..... fijn he.. zo'n laptop op je kraambed
en als je maar 1.54 m bent en gewoon een grote-mensen-fiets hebt, waarmee je dus níet met je voet op de grond kan ook al staat je zadel op zn laagst?quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:36 schreef Sugar het volgende:
Pinquit, je zadel helemaal laag en altijd blijven zitten als je stil moet staan. Dus zorgen dat een voet bij de grond kan en liefst altijd een stoepje spotten als je moet gaan stilstaan. Het went vanzelf.![]()
En nu maar helpen dat die pads bij Simon ook helpenquote:Op vrijdag 17 november 2006 18:43 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik heb nu voor Simons berg Etospads gekocht (thnx Nicole!), ben benieuwd of het werkt. En wat kleertjes bij de HEMA!
Hij slaapt nu weer in zijn grote ledikantje, dat vindt hij geen probleem (misschien komt dat nog) dus is hij daar ook al een beetje aan gewend.
Heb je daar geen foto van? Ik ben er echt benieuwd naar.quote:Op vrijdag 17 november 2006 12:36 schreef PM-girl het volgende:
Net weer eens de combicotton draagdoek geprobeerd, Simon mag er nu zittend in, al houd ik het hoofdje nog even vast zolang hij rondkijkt.
Een stukje gewandeld en toen viel hij lekker in slaap en ligt nu nog bij mij te ronken! Zo lief en warm!
als je het haar te veel wast, wordt het hoofdhuidje te droog, het lichaam maakt dan extra vet aan, en dat wordt berg.quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:10 schreef MeNicole het volgende:
[..]
En nu maar helpen dat die pads bij Simon ook helpen![]()
Hoe komen baby's eigenlijk aan berg? Weet ik vast hoe ik het kan voorkomen![]()
quote:Berg
Soms gebeurt het dat de talgproductie te snel op gang komt en dan ontstaan er vettige schilfertjes op baby’s hoofdje. Men spreekt dan van ‘berg’. Berg geeft een dikke, gelige laag op het hoofdje. Berg komt bij baby’s vaak voor vanaf de 6e tot 8e week tot de 3e of 4e maand en verdwijnt meestal vanzelf. Wanneer je een te agressieve shampoo zou gebruiken kan het probleem verergeren. Berg wordt vermoedelijk veroorzaakt door een gist. Een gistdodende shampoo is dan een zeer goed alternatief. Deze shampoo is verkrijgbaar bij de apotheek. Verschillende babymerken hebben ook speciale producten tegen berg in het assortiment.
Ehm ze is gisteren geboren toch? Live hier op Fok, via commentaar van Sjeen?quote:Op vrijdag 17 november 2006 16:23 schreef chacama het volgende:
Geboren: Maud Janne Jacqueline, 15 november 2006
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |