abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43598844
BM, wat schrikken zeg... een kindje in het zh is niet leuk (weet er helaas alles van)
Hoop dattie snel naar huis mag

Ingrid, ik las ergens dat Prep (is een heel ouderwets smeermiddeltje) heel erg goed helpt bij luieruitslag. Is volgens mij verkrijgbaar bij de DA. Verder kan je Bepanthen gebruiken of Babybillencreme van Weleda. Daar zit Kamille in en dat verzacht goed.
Daarnaast vaker de luier verschonen, billetjes niet schoonmaken met een billendoekje maar gewoon met een washandje met water en dan goed afdrogen (deppen en niet wrijven). En zo mogelijk Kimmetje lekker in haar blote billen laten rondbanjeren.

voor Kim
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_43605374
Vervelend Ingrid. Finn had ook last van kapotte billetjes toen hij diarree had en ook hier hielp zinkzalf erg goed.
pi_43608346
Denk toch dat Mika zijn 17 weken sprongentje twee wegen te vroeg heeft gehad. Hij is met alles een paar weken te vroeg dus zal dit het ook wel zijn. Hij drinkt nu gelukkig weer iets beter en hij maakt zoveeeel kabaal Denk telkens of er wel weet niet wat gebeurd, heeft meneer gewoon de grootste lol Nu maar eens opletten wat ie nog meer kan
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  donderdag 16 november 2006 @ 14:37:42 #154
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_43608379
Ach jee Fons in het ziekenhuis, wat zielig.
BM mag je ook 's nachts bij hem blijven? Lijkt me zo naar dat je hem idd dan moet achterlaten. Zo'n klein menneke...
Gelukkig gaat het weer ietsje beter, dat is goed nieuws.

LadyS, Renzo... Renzo... er gaat hier wel een belletje af, maar ik weet het even niet meer. Wie is Renzo ook alweer?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_43608499
Ben wel niet Lady S, maar het staat hier Zwangerschap en geboorte deel 257
pi_43608525
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:37 schreef dutchie het volgende:
LadyS, Renzo... Renzo... er gaat hier wel een belletje af, maar ik weet het even niet meer. Wie is Renzo ook alweer?
Zoon van Sweaty, maar die updates worden voornamelijk in Z&G gegeven
pi_43611155
Finn is net voor een heupfoto geweest en is helemaal goedgekeurd. Nou dus alleen nog voor de laatste keer naar de fysio over een maand en dan is dat hopelijk allemaal achter de rug. Oja, degene die de foto maakte vond wel dat Finn smalle heupjes heeft. Nou dat heeft ie niet van mij
pi_43611636
Bass Miss, blijkbaar komt dat slechte prikken meer voor. Want gister vertelde iemand op de postnatale gym precies hetzelfde verhaal. Stom hé?

Kendahl is verkouden en slaapt veel. Maar zorgen maak ik me niet, hoor... ik geef hem die extra aandacht die hij wil hebben...

[ Bericht 32% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 16-11-2006 16:38:39 ]
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_43616413
Ik heb uiteindelijk zinkzalf gekocht. Dat was ook het enige wat er was.
Hopelijk helpt het snel. Vind het zo zielig. Had gehoopt dat ze het in haar 1e jaar niet zou krijgen. Nouja, bijna gelukt dus.
Bij haar andere 4 tandjes heeft ze het nooit gehad.

Vicky, ik had het idd met een washandje schoongemaakt.
pi_43619864
Kendahl in de box
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  donderdag 16 november 2006 @ 20:21:38 #161
593 sjak
Juffie Bloem
pi_43619949
Oh meiden, ik moet wat kwijt. Ik word zo'n hele erge moeder. Ik kan er niet over uit. Maar Jetske is echt zo lief, en al zo slim en ze is zo braaf en ze kan zoveel. Ik denk echt dat ik een geniaal wonderkind gebaard heb. Zoals ze naar me kijkt en knuffelt
Lekker douchen!
  donderdag 16 november 2006 @ 21:41:06 #162
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_43621664
Sjak tuuk is jouw Jetske een geniaal wonderkind. Ik heb er al 2.
Als je niet lacht, ben je dood.
  donderdag 16 november 2006 @ 21:43:24 #163
24188 Belana
kloon van belana
pi_43621701
uiteraard sjak

*er ook 2 heeft
stormy waters...
sailin'
pi_43628748
Er worden hier gewoon alleen geniale wonderkinderen geboren Anna kan al 11 uur achter elkaar slapen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 17 november 2006 @ 08:05:01 #165
152171 leentje2907
Mahre's & Ninthe'
pi_43628881
Als we het over wonderkinderen gaan hebben kom ik even uit lurkstand.......
wij hebben en nl. ook 1
mahre is ook lief mooi, slim, vrolijk en slaapt 12 uur
  vrijdag 17 november 2006 @ 08:10:25 #166
11682 Moonah
Jolie femme
pi_43628925
Even een voor d'n Fons....

En Sjak....
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 17 november 2006 @ 08:23:37 #167
45621 Suzanna
Mama van...
pi_43629058
Ahhh... Fonsje in het ziekenhuis! voor jullie...
  vrijdag 17 november 2006 @ 09:51:24 #168
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_43630458
Tamea, fijn dat de foto ok was!

En Sjak, wat leuk dat je zo kunt genieten van Jetske!

Fons, hoe is het inmiddels met je, en met je moeder en vader?

Simon heeft erg last van berg op zijn bolletje, zijn er olieën die echt werken? CB zei dat ik het kon proberen, maar had geen echte aanrader.

En we hebben een kledingprobleem. Qua lengte zit Simon perfect in maat 56 nu, maar zijn buik is zo ontzettend bol, zeker na de voeding, dat zelfs 62 knelt, zeker de stiekbroekjes.
Maat 68 is nog echt veel en veel te lang, en zit ook niet super ruim om zijn buikje heen. Iemand een tip voor broeken die niet zo strak sluiten?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_43630721
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 09:51 schreef PM-girl het volgende:

En we hebben een kledingprobleem. Qua lengte zit Simon perfect in maat 56 nu, maar zijn buik is zo ontzettend bol, zeker na de voeding, dat zelfs 62 knelt, zeker de stiekbroekjes.
Maat 68 is nog echt veel en veel te lang, en zit ook niet super ruim om zijn buikje heen. Iemand een tip voor broeken die niet zo strak sluiten?
Je kan ook babybroekjes kopen die je net als een zwangerschapsbroek aan de binnenkant vaster of losser kan maken. Misschien heb je die al en anders dat eens poberen. Je kunt die broekjes kopen bij H&M en Prenatal
Liefde
pi_43630955
en de hema heeft ze toch ook, die met verstelbare tailleband? of is dat alleen in de wat grotere maten? (vandaag & morgen met sintzak 15% korting! )
pi_43631014
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 10:10 schreef bixister het volgende:
en de hema heeft ze toch ook, die met verstelbare tailleband? of is dat alleen in de wat grotere maten? (vandaag & morgen met sintzak 15% korting! )
Hema zou ook kunnen jah (Koop nooit kleren bij Hema )

Mika kan echt zoveel meer in een keer. Hij kan alles vastpakken en ook alles kan in zijn mond. Hij komt er nu achter dat niet alles lekker smaakt
Liefde
  vrijdag 17 november 2006 @ 10:38:27 #172
94046 PM-girl
pi_43631712
Ok, bedankt voor de tip! Ga vandaag mijn zak vullen bij HEMA, ligt een paar dagen te wachten!
*
  vrijdag 17 november 2006 @ 12:36:48 #173
94046 PM-girl
pi_43633802
Net weer eens de combicotton draagdoek geprobeerd, Simon mag er nu zittend in, al houd ik het hoofdje nog even vast zolang hij rondkijkt.
Een stukje gewandeld en toen viel hij lekker in slaap en ligt nu nog bij mij te ronken! Zo lief en warm!
*
pi_43634513
quote:
Op donderdag 16 november 2006 14:37 schreef dutchie het volgende:
Ach jee Fons in het ziekenhuis, wat zielig.
BM mag je ook 's nachts bij hem blijven? Lijkt me zo naar dat je hem idd dan moet achterlaten. Zo'n klein menneke...
Gelukkig gaat het weer ietsje beter, dat is goed nieuws.
Ja hoor, ik blijf er de hele tijd, alleen 'smiddags komen zijn grootouders ff opletten zodat we iets kunnen gaan eten.
quote:
Op donderdag 16 november 2006 16:13 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Bass Miss, blijkbaar komt dat slechte prikken meer voor. Want gister vertelde iemand op de postnatale gym precies hetzelfde verhaal. Stom hé?
Ja, vooral omdat ik weet dat mijn moeder het wel kon. Maar dat mocht weer niet omdat ze niet in dat ziekenhuis werkt.

Ik ben ook de commentaar op het voeden op verzoek een beetje beu. Ze denken dat ik hem teveel eten geef, maar intssn zetten ze hem wel een infuus voor wat extra calorieën en tegen uitdroging. Begrijpen wie kan...
  vrijdag 17 november 2006 @ 13:25:11 #175
11682 Moonah
Jolie femme
pi_43634759
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 13:17 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik ben ook de commentaar op het voeden op verzoek een beetje beu. Ze denken dat ik hem teveel eten geef, maar intssn zetten ze hem wel een infuus voor wat extra calorieën en tegen uitdroging. Begrijpen wie kan...
Laten lullen!!!!
Doe wat voor jou goed voelt.
Bij Thies zei de wijkverpleegkundige ook dat hij veel te veel was aangekomen en dat ik minder moest voeden.
De groeten! Je zet zo'n kind toch niet op dieet???
Jij bent zijn moeder en jij weet wat het beste is. Bovendien, zo'n grote vent heeft gewoon veel honger! Logisch toch?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')