Zoon van Sweaty, maar die updates worden voornamelijk in Z&G gegevenquote:Op donderdag 16 november 2006 14:37 schreef dutchie het volgende:
LadyS, Renzo... Renzo... er gaat hier wel een belletje af, maar ik weet het even niet meer. Wie is Renzo ook alweer?
Je kan ook babybroekjes kopen die je net als een zwangerschapsbroek aan de binnenkant vaster of losser kan maken. Misschien heb je die al en anders dat eens poberen. Je kunt die broekjes kopen bij H&M en Prenatalquote:Op vrijdag 17 november 2006 09:51 schreef PM-girl het volgende:
En we hebben een kledingprobleem. Qua lengte zit Simon perfect in maat 56 nu, maar zijn buik is zo ontzettend bol, zeker na de voeding, dat zelfs 62 knelt, zeker de stiekbroekjes.
Maat 68 is nog echt veel en veel te lang, en zit ook niet super ruim om zijn buikje heen. Iemand een tip voor broeken die niet zo strak sluiten?
Hema zou ook kunnen jah (Koop nooit kleren bij Hemaquote:Op vrijdag 17 november 2006 10:10 schreef bixister het volgende:
en de hema heeft ze toch ook, die met verstelbare tailleband? of is dat alleen in de wat grotere maten? (vandaag & morgen met sintzak 15% korting!)
Ja hoor, ik blijf er de hele tijd, alleen 'smiddags komen zijn grootouders ff opletten zodat we iets kunnen gaan eten.quote:Op donderdag 16 november 2006 14:37 schreef dutchie het volgende:
Ach jee Fons in het ziekenhuis, wat zielig.
BM mag je ook 's nachts bij hem blijven? Lijkt me zo naar dat je hem idd dan moet achterlaten. Zo'n klein menneke...
Gelukkig gaat het weer ietsje beter, dat is goed nieuws.
Ja, vooral omdat ik weet dat mijn moeder het wel kon. Maar dat mocht weer niet omdat ze niet in dat ziekenhuis werkt.quote:Op donderdag 16 november 2006 16:13 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Bass Miss, blijkbaar komt dat slechte prikken meer voor. Want gister vertelde iemand op de postnatale gym precies hetzelfde verhaal. Stom hé?
Laten lullen!!!!quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:17 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik ben ook de commentaar op het voeden op verzoek een beetje beu. Ze denken dat ik hem teveel eten geef, maar intssn zetten ze hem wel een infuus voor wat extra calorieën en tegen uitdroging. Begrijpen wie kan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |