Voor zover ik weer wel Loisquote:Op vrijdag 17 november 2006 19:46 schreef Lois het volgende:
[..]
Ehm ze is gisteren geboren toch? Live hier op Fok, via commentaar van Sjeen?
Prachtige foto!
Ik kan ook niet met mn voetjes op de grond.quote:Op vrijdag 17 november 2006 18:55 schreef pinquit het volgende:
[..]
en als je maar 1.54 m bent en gewoon een grote-mensen-fiets hebt, waarmee je dus níet met je voet op de grond kan ook al staat je zadel op zn laagst?![]()
maar ik ben er een beetje achter gekomen, ik moet eerst met mn linkerbeen steppen om op te stappen, en afstappen doe ik maar gewoon een beetje scheeflangs![]()
![]()
t lukt, als ik eenmaal zit is er niks aan de hand, maar t is wel eng![]()
Twee tips... Zal nu nog niet gaan, maar zootjes werkten hier perfect. En voor die tijd kun je van die zachte kinderhaarelastiekjes gebruiken.quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:58 schreef Neuk het volgende:
Scherp Lois!
Uhm, heel stomme vraag: Iemand een tip voor de sokjes? Brent is een tenenfriemelaar en hij houdt zijn sokjes dus nooit lang aan. Irri! Tip?
slofjes?quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:58 schreef Neuk het volgende:
Scherp Lois!
Uhm, heel stomme vraag: Iemand een tip voor de sokjes? Brent is een tenenfriemelaar en hij houdt zijn sokjes dus nooit lang aan. Irri! Tip?
'quote:Op vrijdag 17 november 2006 19:46 schreef Lois het volgende:
[..]
Ehm ze is gisteren geboren toch? Live hier op Fok, via commentaar van Sjeen?
Prachtige foto!
quote:Op vrijdag 17 november 2006 21:09 schreef chacama het volgende:
[..]
'
kun je nagaan hoe hoog mijn jankgehalte was toen ik de -in mijn ogen - verkeerde datum op het kaartje zag staan.....gelukkig wist de kraam me tijdig op de hoogte te stellen van het feit dat ik het fout had en de drukker het goed had gedaan......![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |