quote:Op donderdag 9 november 2006 17:33 schreef intoxicated het volgende:
In het kader van het blokje Buik: http://www.jaggle.nl/log/item.php?id=24697
Eet smakelijk!![]()
been there, done thatquote:Op donderdag 9 november 2006 19:47 schreef intoxicated het volgende:
Bij een fatsoenlijke diarree kan het best![]()
* intoxicated geeft Repeat drie zakjes AH-kauwgom: Morgen moet het op zijn!![]()
Repeat! Je droomvrouw!quote:Paulien: Extreem Aaibaar says:
met n spatje bloed hoef je bij mij niet aan te komen
Bram says:
hahaha![]()
Paulien: Extreem Aaibaar says:
bloedbad, dat wil k zien
ja ik ook, hoop echt dat ik een voldoende heb, dit is wel het allerlaatste blok wat ik zou willen herkansen...quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:27 schreef intoxicated het volgende:
Zow, weer een tentamentje overleefd![]()
Iemand nog zin om een leuke casus te posten?
toch nietquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:33 schreef intoxicated het volgende:
Nope. Jouw volgende blok is wel het laatste blok wat jij zou willen herkansen.
Heb ik trouwens ook maar van horen zeggen, maar het schijnt niet al te leuk te zijn
Hehe, iets wat waarschijnlijk een hoop medestudenten van mij zullen moeten doenquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:50 schreef Repeat het volgende:
[..]
toch niet
want het blok hierna hoef ik niet vlak na nieuwjaar te herkansen
Als overzicht (dus met plaatjes)? Dan kan je gewoon Binas of Bio Data van de middelbare school gebruikenquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:44 schreef Nuna het volgende:
Hmm, dit blok ga ik zo verknallenIemand een handige site/samenvatting waar de oxidatieve fosforylering een beetje duidelijk op staat?
Ohja, dat is inderdaad ook nog wel een idee haha. Neem ik gelijk mijn 'Samengevat' Natuurkunde mee enzow.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:47 schreef DDM het volgende:
[..]
Als overzicht (dus met plaatjes)? Dan kan je gewoon Binas of Bio Data van de middelbare school gebruikenIk vond dat echt een gaaf blok. Bij ons heette dat van Molecuul tot cel.
Oke vertelquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:51 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ohja, dat is inderdaad ook nog wel een idee haha. Neem ik gelijk mijn 'Samengevat' Natuurkunde mee enzow.
Wat wil je met samengevat natuurkunde doen dan? Uitrekenen wat de versnelling van de oxidatieve fosforylering is?quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:51 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ohja, dat is inderdaad ook nog wel een idee haha. Neem ik gelijk mijn 'Samengevat' Natuurkunde mee enzow.
dat je dat soort dingen uberhaupt moet lerenquote:Op vrijdag 10 november 2006 18:44 schreef Nuna het volgende:
Hmm, dit blok ga ik zo verknallenIemand een handige site/samenvatting waar de oxidatieve fosforylering een beetje duidelijk op staat?
Naja er zijn ziektes waarbij je mitochondrien defect is, dus dan zal je er toch iets vanaf moeten weten lijkt mequote:Op vrijdag 10 november 2006 20:44 schreef Repeat het volgende:
[..]
dat je dat soort dingen uberhaupt moet leren
hou op zeg, ik ben toch geen biochemicus.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:53 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Naja er zijn ziektes waarbij je mitochondrien defect is, dus dan zal je er toch iets vanaf moeten weten lijkt me
quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:53 schreef DDM het volgende:
[..]
Oke vertelSamengevat Natuurkunde? Wat ga je daarmee doen?
Ja, het kwam een beetje verkeerd over haha. We hebben niet alleen biochemie, maar ook weer met lenzen enzo. Hoe een microscoop werkt, radioactieve straling, lichtinval, enz. (quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:38 schreef Spyronius het volgende:
[..]
Wat wil je met samengevat natuurkunde doen dan? Uitrekenen wat de versnelling van de oxidatieve fosforylering is?
o-pen-boek-ten-ta-menquote:Op zaterdag 11 november 2006 10:56 schreef Nuna het volgende:
[..]
[..]
Ja, het kwam een beetje verkeerd over haha. We hebben niet alleen biochemie, maar ook weer met lenzen enzo. Hoe een microscoop werkt, radioactieve straling, lichtinval, enz. ()
He?? Waarom moet een arts weten hoe een microscoop nu weer werkt, dat ik dat als biomedicus het moet weten, kan ik me nog wat bij voorstellen, maar een artsquote:Op zaterdag 11 november 2006 10:56 schreef Nuna het volgende:
[..]
[..]
Ja, het kwam een beetje verkeerd over haha. We hebben niet alleen biochemie, maar ook weer met lenzen enzo. Hoe een microscoop werkt, radioactieve straling, lichtinval, enz. ()
Ja, ik weet dat het een open boek tentamen is. Alleen dat maakt me er nog niet veel geruster op, aangezien heel veel tweedejaars dit blok weer opnieuw volgenquote:Op zondag 12 november 2006 15:29 schreef fee-tje het volgende:
[..]
o-pen-boek-ten-ta-men
Plus, echt de helft heb je al gehad bij Na en Sk op de middelbare. Neem je oude Binas/BioData/Samengevat mee joh.
En like, die oxidatieve fosfylering (kutwoord!) staat geloof ik ook vrij goed in een schema in Baynes?
Je hebt zo'n ding toch nodig om weefsels en grampreparaatjes enzo te bekijken.quote:Op zondag 12 november 2006 15:45 schreef Spyronius het volgende:
[..]
He?? Waarom moet een arts weten hoe een microscoop nu weer werkt, dat ik dat als biomedicus het moet weten, kan ik me nog wat bij voorstellen, maar een arts![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |