abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43393323
quote:
Beleggers willen geen Wouter Bos
Beleggers willen een coalitie tussen CDA en VVD. Volgens hen is dit het beste voor de Nederlandse economie. De investeerders zouden hun vermogen wel aan minister Zalm toevertrouwen, maar niet aan Wouter Bos of Femke Halsema. Een kabinet van CDA/PvdA is onder beleggers niet erg populair, zo blijkt uit
http://www.overgeld.nl/rubriek/sparenenbeleggen/article785196.ece
quote:
Bos oppert coalitie met VVD en GL
AMSTERDAM - PvdA-leider Bos zou eigenlijk het liefst een kabinet hebben van PvdA, VVD en GroenLinks. Op de site van de PvdA vraagt een Nieuwe Revu-journalist Bos welk kabinet zijn voorkeur heeft: een coalitie met het CDA, een kabinet van PvdA, GroenLinks en SP of een coalitie met VVD en GroenLinks.

Bos zegt daarop lachend dat hij voor de laatste combinatie een voorkeur heeft, als hij tussen die drie moest kiezen. "Het is nog nooit geprobeerd, het is nieuw en het zal veel jonge mensen het kabinet binnen brengen," zegt Bos. Hij voegt er wel aan toe dat hij niet weet hoe reëel zo'n kabinet is.
http://www.telegraaf.nl/b(...)VVD_en_GL.html?p=1,1

Nogal een tegenstelling.
Meneer Bos met zijn teruglopende zetelaantal ziet de realiteit niet onder ogen
of het nou genocide of economie betreft
Call me black
pi_43393539
Ja

Belegger zien liever uitbuiting van de burger ten gunste van de economie.

Als je nou de lonen nog eens 4 jaar kon bevriezen zoals de VVD en CDA doet is super voor ondernemers en beleggers.

Alleen zo slecht voor de Burger.

geld besteden aan de zorg en de samenleving zitten beleggers echt niet op te wachten.

Bedrijfs leven in VS is ook erg Blij met Bush

Burgers NIET
pi_43393586
En wat Verdient een Belegger gemiddeld???????????

Lage of Midden inkomen

Of dat Hoge Inkomen waar Balkenende Niks op bezuinigd heeft.
  donderdag 9 november 2006 @ 14:01:00 #4
147000 DenniZZ
Mr. Mojo Risin
pi_43394030
quote:
Op donderdag 9 november 2006 13:47 schreef yeremy het volgende:
Ja

Als je nou de lonen nog eens 4 jaar kon bevriezen zoals de VVD en CDA doet is super voor ondernemers en beleggers.

geld besteden aan de zorg en de samenleving zitten beleggers echt niet op te wachten.

Burgers NIET
Ah jij bent zo een die het bedrijfsleven liever uit het land wegjaagt met exorbitante belastingen, een karrevracht aan overbodig reglementen en keurmerken etc.
Wat jij wil joh, alleen als al die bedrijven wegtrekken uit ons land waar moeten al die burgers van je dan werken?
"If you harbor a terrorist, if you support a terrorist, if you feed a terrorist, you're just as guilty as the terrorists." - US President George W Bush
pi_43394455
Je post twee nieuwsberichten, en komt vervolgens met een zooi conclusies die er helemaal niets mee te maken hebben. Waar gaat dit nu precies over?
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_43394519
quote:
Op donderdag 9 november 2006 14:01 schreef DenniZZ het volgende:

[..]

Ah jij bent zo een die het bedrijfsleven liever uit het land wegjaagt met exorbitante belastingen, een karrevracht aan overbodig reglementen en keurmerken etc.
Wat jij wil joh, alleen als al die bedrijven wegtrekken uit ons land waar moeten al die burgers van je dan werken?
Ach, sowieso is geld verdienen een vieze bezigheid voor yeremy.
  donderdag 9 november 2006 @ 14:19:08 #7
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_43394624
quote:
Bos: coalitie met VVD, GL verfrissend

PvdA-leider Bos zou wel een kabinet willen van PvdA, VVD en GroenLinks. In een filmpje op de PvdA-site vraagt een journalist Bos welk kabinet zijn voorkeur heeft: een kabinet met het CDA, een kabinet van PvdA, GroenLinks en SP of een kabinet met VVD en GroenLinks.

Bos zegt daarop lachend dat hij voor de laatste combinatie een voorkeur heeft, als hij tussen die drie moest kiezen.

"Het is nog nooit geprobeerd en het zal veel jonge mensen het kabinet binnen brengen,"zegt Bos. Hij weet niet hoe reëel zo'n kabinet is. Achteraf noemt de PvdA Bos' antwoord een grap. Volgens de partij was het filmpje niet serieus.
het was maar een grapje... jaja
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_43394796
quote:
Op donderdag 9 november 2006 14:13 schreef Sidekick het volgende:
Je post twee nieuwsberichten, en komt vervolgens met een zooi conclusies die er helemaal niets mee te maken hebben. Waar gaat dit nu precies over?
Ik snap geen hout van de TS. Of verduidelijken of gewoon sluiten. Om een discussie te starten, moet er wel iets zijn om over te discussiëren.
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
  donderdag 9 november 2006 @ 14:25:39 #9
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_43394841
quote:
Op donderdag 9 november 2006 14:13 schreef Sidekick het volgende:
Ach, gewoon het zoveelste topic waarin rechtse huilies kunnen janken over Wouter Bos. Slotje dus.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_43394965
Yeremy:

Vrijwel niemand heeft het écht slecht in dit land. Maar de economie danken wij aan het bedrijfsleven.
Door als een Robin Hood van "de rijken" te stelen en dit te verdelen onder "de armen" jaag je de bedrijven weg. Dan blijven er alleen armen over, en krijgen die de rekening gepresenteerd..

In een land als Monaco kun je met 1% belasting volstaan om het hele land te runnen. In Bangladesh is 100% belasting niet genoeg, want ze hebben niets. Je kunt ook wel raden waar de lucratieve business zit.

Natuurlijk vallen mensen op korte-termijn cadeautjes van Bos, die roept dat we de belastingmeevallers aan de burger moeten geven, en dat rijken alles moeten gaan betalen.
Natuurlijk vindt iedereen dat rijkeren hun mercedes in moeten leveren zodat ze zelf een dikkere auto kan rijden. Als ik een werkloze, studieloze armoedzaaier zou zijn stemde ik ook PvdA of GL, die behartigen mijn belangen.

Als ingenieur zie ik dat mensen met eenzelfde opleiding in Zwitserland, Ierland, Luxemburg, Japan, Scandinavie of de VS een veelvoud van mijn salaris hebben.
Maar er moet wel een motivatie blijven om te gaan studeren, en niet in het vooruitzicht een paar centen meer dan mensen die die opleiding niet wensen te volgen. Inzet behoort beloond te worden, niet bestraft!

Mijn opinie is dat de gehele politiek volzit met managertype klootzakken, maar uit die groep moet je klootzakken kiezen die JOUW belangen behartigen. Als ik mijn geld aan werkloosheid of goede doelen wil besteden dan doe ik dat zelf wel, daar heb ik die overheid niet voor nodig.

En als werkschuwe parasieten een overheid neerzetten die op mijn zuurverdiende salaris uit zijn, dan verkas ik naar één van bovenstaande landen. Als vervolgens een grote firma als Philips dat vervolgens ook doet, beginnen mensen dat te voelen.....
ships are safe in the harbor, but that is not what ships are meant for
  donderdag 9 november 2006 @ 14:32:21 #11
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_43395054
quote:
[b]Op donderdag 9 november 2006 14:29 schreef

En als werkschuwe parasieten een overheid neerzetten die op mijn zuurverdiende salaris uit zijn, dan verkas ik naar één van bovenstaande landen.
Oi, smartass, dat is al gebeurd. Die werkschuwe parasieten heten dikbetaalde managers.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_43395434
quote:

[..]

Nee ik wil een land waar welzijn voor opstaat welvaart is ook belangerijk maar dan moet wel iedereen er van mee profiteren.

Nu is die welvaart bereikt te koste van de Burgers die alleen maar hebben ingeleverd.
pi_43395514
quote:
Op donderdag 9 november 2006 14:43 schreef yeremy het volgende:

[..]

Nee ik wil een land waar welzijn voor opstaat welvaart is ook belangerijk maar dan moet wel iedereen er van mee profiteren.

Nu is die welvaart bereikt te koste van de Burgers die alleen maar hebben ingeleverd.
Klok, klepel. Die welvaart is al 60 jaar aan de gang hoor. Get your facts straight.
Daarnaast is het stukje erboven van Mr.Spock helemaal top. Sluit ik me 100% bij aan.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2006 14:46:41 ]
pi_43395549
quote:
Op donderdag 9 november 2006 14:32 schreef gronk het volgende:

[..]

Oi, smartass, dat is al gebeurd. Die werkschuwe parasieten heten dikbetaalde managers.
Ontslagrecht wel aantasten, lekker voor de lage en de midden inkomens NOT

Bonussen topsalarisen doen we NIKS aan.

Huurmarkt liberaliseren

HRA dat 10 % van de begroting in beslag neemt en waarvan 40 % voor de 7 % rijkste is doen we niks aan.

Zorgpremie voor bedrijven verlagen zodat de werknemer 10 % extra moet betalen.

ww duur verkorten maar wel werknemer moet wel zelfde blijven betalen.

Lekker voor bedrijfs leven slecht voor Burger
pi_43395677
quote:

[..]

Jij ziet het gebeuren dat Albert Heijn of de Hema (om maar eens 2 bedrijven te noemen) naar het buitenland vertrekt vanwege bovenstaande redenen ?
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_43395720
quote:
Op donderdag 9 november 2006 14:47 schreef yeremy het volgende:

[..]

Ontslagrecht wel aantasten, lekker voor de lage en de midden inkomens NOT
Je vergeet dat dit ook de ondernemers stimuleert om eerder personeel aan te nemen. Kortom; meer banen. En waarom denk jij dat "topmanagers" zoals jij het noemt niet eerder ontslagen kunnen worden? Vallen die buiten de regeling ofzo volgens jou
quote:
Bonussen topsalarisen doen we NIKS aan.
Waarom zou de overheid zich moeten bemoeien met bedrijven en hun salarissen Ze hebben er geen reet mee te maken, optjeften dus.
quote:
HRA dat 10 % van de begroting in beslag neemt en waarvan 40 % voor de 7 % rijkste is doen we niks aan.
Je kan het ook niet in 1 keer afschaffen, flapdrol. Dat wilde meneer Bos doen, weet je wel. Daarnaast kelderen dan de prijzen van de huizen waardoor er helemaal niemand meer verhuisd. Wil je dat dan?
quote:
Zorgpremie voor bedrijven verlagen zodat de werknemer 10 % extra moet betalen.
Hier ga ik niet eens op in, wat een onzin verkondig je hier.
quote:
ww duur verkorten maar wel werknemer moet wel zelfde blijven betalen.

quote:
Lekker voor bedrijfs leven slecht voor Burger
Hoezo, kan je nu als normale burger niet meer vreten? Of bedoel je dat diegene geen plasma tv kan kopen, dikke mercedes kan rijden en een alleenstaand huis niet kan betalen? Armoede is relatief in dit land mien jong, tijd dat je die doppen van je ogen gaat afhalen.
pi_43395733
quote:
Op donderdag 9 november 2006 14:50 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Jij ziet het gebeuren dat Albert Heijn of de Hema (om maar eens 2 bedrijven te noemen) naar het buitenland vertrekt vanwege bovenstaande redenen ?
Nee. Wel de ICT branche bijvoorbeeld, waarbij outsourcen een reeele optie is voor bedrijven.
Of productiebedrijven zoals Philips of autobedrijven.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2006 14:52:50 ]
pi_43395763
quote:
Op donderdag 9 november 2006 14:32 schreef gronk het volgende:

[..]

Tsja, dat effect komt nog bovenop een Linkse belastingverhoging.

Managers vangen dat op door zichzelf een hogere bonus uit te keren. Ik betaal dat. Kinderbijslag en vergoeding van kinderopvang: vangen we van de "rijken". Fijn, mag ik de opvang van iemand anders zn kroost betalen, maar omdat mn vriendin studeert kan ik zelf geen kinderen veroorloven. Valt het je niet op dat mensen die niet werken meer kinderen hebben dan hardwerkende gestudeerden? En waar heb je er als maatschappij nou juist liever de meeste van? Dat beinvloed je hiermee negatief!

Sorry maar ik blijf erbij: het zijn allemaal klootzakken, maar ik kies de klootzakken die voor mijn belangen opkomen. En aangezien ik bovenmodaal betaald krijg is dat dus de VVD. En aangezien ik Rita Verdonk meer ballen vindt hebben dan de rest van die debielen in de politiek.......
ships are safe in the harbor, but that is not what ships are meant for
pi_43395766
PvdA/VVD/GL Uitstekend idee. Alle progressieve partijen. Helaas hebben ze geen meerderheid in de peilingen denk ik. Of net wel. In ieder geval niet realistisch, maar zou al een stuk beter zijn dan PvdA/CDA.
pi_43395793
quote:
Op donderdag 9 november 2006 14:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee. Wel de ICT branche bijvoorbeeld, waarbij outsourcen een reeele optie is voor bedrijven.
Of productiebedrijven zoals Philips of autobedrijven.
Outsourcen of verplaatsen van productie naar lagelonenlanden kun je toch niet tegen concurreren.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_43395829
Jeu, een Wouter Bos topic.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_43395916
Ter verduideling van de in de edele delen getaste lefties alhier aanwezig.

De twee nieuwsartikelen belichten de realiteitsbeseffing en gevoel voor humor van de PVDA en het vertouwen in deze partij.

100.000 verdwenen Armenen verdwenen geen genocide was zeker ook een grapje.....

Met de snelheid waarmee het zetelaantal voor de PVDA rterugloopt hebben ze inderdaad ook wel een goed gevoel voor humor nodig.

Het blijft alleen triest dat de partij de terugloop in zetels niet koppelt aan de momenten waarop de Boskabouter zijn waffel opentrekt om weer met een gewldige uitspraak, ik bedoel grap, te komen.

Het excuss is ook gewoon zo slap.

En daarmee wordt echt het vertrouwen gewonnen van beleggers en industrielen die uiteindelijk de plannen van de PVDA moeten betalen, iets dat de meesten waarschijnlijk niet zo erg vinden, als die plannen functioneel zouden zijn.....

Kortom de twee nieuwsberichtjes onderlijnen dat hoewel bos niet vertouwd wordt hij zometeen nog altijd aan de bak kan komen als standup comedian....... dan hoeft er tenminste geen AOW-er aan zijn WW mee te betalen
Call me black
pi_43395954
quote:
Op donderdag 9 november 2006 14:54 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Outsourcen of verplaatsen van productie naar lagelonenlanden kun je toch niet tegen concurreren.
Qua IT/ICT kan je wel blijven concurreren; bedrijven moeten kennis opbouwen en behouden, en innovatief blijven, gesteund door een regering die dat ook doorheeft, ipv een regering die drukker bezig is om deze bedrijven leeg te zuigen qua belastingen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2006 15:00:22 ]
  donderdag 9 november 2006 @ 15:18:37 #24
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_43396497
quote:
Op donderdag 9 november 2006 14:55 schreef Jarno het volgende:
Ik vraag me heel erg af of onze rechtse huilies eindelijk zelf iets origineels kunnen zeggen over wouter bos. In plaats van dat ze geenstijl of de telegraaf nablaten.
pi_43396621
quote:
Op donderdag 9 november 2006 14:55 schreef Jarno het volgende:
Ach ja vroeger bashde we Pim Fortyn

Nu Wouter Boslims en zijn PVDAllochtonen
pi_43396666
Pim en Wouter blijven mijn Helden
pi_43397593
ik denk dat een hoop mensen een coalitie PvdA/VVD/GL wel zien zitten, de zgn 'stoplicht-coalitie'
pi_43398022
quote:
Op donderdag 9 november 2006 15:51 schreef NLweltmeister het volgende:
ik denk dat een hoop mensen een coalitie PvdA/VVD/GL wel zien zitten, de zgn 'stoplicht-coalitie'
Rood-blauw-groen? Rare stoplichten hebben ze bij jullie .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  donderdag 9 november 2006 @ 16:07:24 #29
124377 pmb_rug
salvation received
pi_43398169
quote:
Op donderdag 9 november 2006 13:47 schreef yeremy het volgende:
Ja

oh ja?
enig idee hoeveel mensen WERKLOOS waren geworden als het niet was gebeurd?
moet je maar eens aan die mensen uitleggen dat het zo goed is voor de burger om de lonen te laten stijgen.
wil je de lonen soms ook met 50% laten stijgen? waarom niet?
quote:

wie zegt dat?
wie geven dan die vele miljoenen aan de democraten voor hun campagne? zielige negertjes uit achterstandswijken?
quote:
Burgers NIET
dat heeft meer met Irak dan de economie te maken.
Challenge thinkers to believe and believers to think.
?Porque no te calles?
  donderdag 9 november 2006 @ 16:09:41 #30
124377 pmb_rug
salvation received
pi_43398250
quote:
Op donderdag 9 november 2006 15:23 schreef yeremy het volgende:
Pim en Wouter blijven mijn Helden
enig idee wat voor inconsistentie dat is?
dat is net zoiets als Den Uyl and George W.
de enige overeenkomst is dat ze alleen maar slecht beleid hebben gevoerd,
bij Wouter en Pim is de overeenkomst dat ze nooit aan de macht zijn geweest (of gaan komen)
Challenge thinkers to believe and believers to think.
?Porque no te calles?
pi_43398466
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:03 schreef Litpho het volgende:

[..]

Rood-blauw-groen? Rare stoplichten hebben ze bij jullie .
Komt uit het Duits, daar heeft de VVD (FDP) geel als kleur
pi_43398482
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:15 schreef NLweltmeister het volgende:

[..]

Helder .
pi_43398512
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:09 schreef pmb_rug het volgende:

[..]

enig idee wat voor inconsistentie dat is?
dat is net zoiets als Den Uyl and George W.
de enige overeenkomst is dat ze alleen maar slecht beleid hebben gevoerd,
bij Wouter en Pim is de overeenkomst dat ze nooit aan de macht zijn geweest (of gaan komen)
Pim en Wouter zijn allebei fan van Joop den Uyl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 9 november 2006 @ 16:17:45 #34
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43398551
waar is nou dat onderzoek dat de beurs onder een PvdA regering harder stijgt dan een VVD regereing?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_43399238
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:15 schreef NLweltmeister het volgende:

[..]

Alleen zo jammer dat een stoplicht Rood ORANJE groen is
Call me black
pi_43399467
quote:
Op donderdag 9 november 2006 16:33 schreef Jack_Pershing het volgende:

[..]

Alleen zo jammer dat een stoplicht Rood ORANJE groen is
http://nl.wikipedia.org/wiki/Verkeerslicht
pi_43400752
quote:
Wikipedia is zoals alweer blijkt niet altijd waarheidsgetrouw:
http://en.wikipedia.org/wiki/Traffic_light

En dat middelste is toch echt geen geel
Call me black
pi_43400963
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:17 schreef Jack_Pershing het volgende:

[..]

Wikipedia is zoals alweer blijkt niet altijd waarheidsgetrouw:
http://en.wikipedia.org/wiki/Traffic_light
[afbeelding]
En dat middelste is toch echt geen geel
Nu snap ik dat het heel populair is om Wikipedia af te zeiken, maar wil je ook beweren dat Gedragsregels Reglement Verkeersregels en Verkeerstekens 1990, artikel 68 het fout heeft? Dat in de praktijk het licht vaak geeloranje is staat trouwens wel netjes op Wikipedia vermeld.
pi_43401763
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:24 schreef Litpho het volgende:

[..]

Nu snap ik dat het heel populair is om Wikipedia af te zeiken, maar wil je ook beweren dat Gedragsregels Reglement Verkeersregels en Verkeerstekens 1990, artikel 68 het fout heeft? Dat in de praktijk het licht vaak geeloranje is staat trouwens wel netjes op Wikipedia vermeld.
Geel oranje is niet geel
en van VVV Flevoland, waar de genieen wegen aangelegd hebben die tot "polderblindheid leiden....
Ik wil best accepteren dat in die Provincie de lichten mischien geel zijn.....

Volgens mijn vrouw is marine ook geen blauw....
En ik zeik wikipedia niet af, het is een handig begin, maar domweg wiki quoten als de enige echte waarheid, is wat anders.

Missschien heeft het CGB hier wat over te zeggen: Je mag wiki-isten niet te hard corrigeren
Call me black
pi_43402404
Die coalitie van VVD, GroenLinks en de PvdA was een 'grap' van kaboutertje Bos

Zegt ie dus net in het NOS journaal..
Hatsjoe!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 9 november 2006 @ 18:09:13 #41
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43402455
quote:
Op donderdag 9 november 2006 18:08 schreef Ali Salami het volgende:

dat leek me ook wel erg duidelijk
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_43402755
quote:
Op donderdag 9 november 2006 18:09 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat leek me ook wel erg duidelijk
Oh ....
En de ontkenning van de Armeense Genocide ook
Wat een gevoel voor humor heeft die man toch...blij dat ie ondanks de peilingen nog steeds kan lachen.

Lachen is gezond, toch lullig dat je gevoel voor humor (je bek opentrekken) je stemmen kost..

Zeker als je bedenkt dat; als de man droomt over Minister president zijn/worden, hij het plafond niet meer hoeft te witten
Call me black
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 9 november 2006 @ 18:31:13 #43
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_43403230
quote:
Op donderdag 9 november 2006 18:17 schreef Jack_Pershing het volgende:

[..]

Oh ....
En de ontkenning van de Armeense Genocide ook
Wat een gevoel voor humor heeft die man toch...blij dat ie ondanks de peilingen nog steeds kan lachen.

Lachen is gezond, toch lullig dat je gevoel voor humor (je bek opentrekken) je stemmen kost..

Zeker als je bedenkt dat; als de man droomt over Minister president zijn/worden, hij het plafond niet meer hoeft te witten
net als Kamp die leugens voor de oorlog in Irak ontkent. Net zo belachelijk!
DeLuna vindt me dik ;(
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 9 november 2006 @ 18:38:56 #44
862 Arcee
Look closer
pi_43403516
Een grapje. Yeah, right. Het keek er net zo serieus bij als bij z'n AOW- en HRA-plannen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_43403977
quote:
Op donderdag 9 november 2006 18:38 schreef Arcee het volgende:
Een grapje. Yeah, right. Het keek er net zo serieus bij als bij z'n AOW- en HRA-plannen.
Dat was ook een geintje

Nu Bassie pleitte is, is er een mogenlijkheid tot een nieuw duo

Bossie en Adriaan.....
altijd kunnen blijven lachen....

Hij past ook prima in de dubbel rol van de Slimme Japie Wouter, de naam zou goed bij hem passen.

WIE GAAT ER FOTOSJOPPEN
Call me black
  donderdag 9 november 2006 @ 19:02:37 #46
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_43404381
quote:
Op donderdag 9 november 2006 18:08 schreef Ali Salami het volgende:

Dat was toch al duidelijk?

Wie neemt Bos nu serieus?

Hij heeft de laatste tijd zo veel draaikonterij laten zien met de Genocide kwestie als triest dieptepunt dan ik hem absoluut niet meer serieus neem
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_43406663
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:46 schreef Jack_Pershing het volgende:
En ik zeik wikipedia niet af, het is een handig begin, maar domweg wiki quoten als de enige echte waarheid, is wat anders.
Ja, voor een universitaire studie . Voor het gemiddeld publiek wat posts op Fok! trekt is het meer dan goed genoeg.
pi_43407019
Edit EWK: Stop eens met jezelf te quoten zonder verdere toevoeging. Als mensen niet op je reageren heb je pech en zul je beter je best moeten doen.

[ Bericht 86% gewijzigd door ExtraWaskracht op 09-11-2006 20:24:49 ]
pi_43422173
quote:
Op donderdag 9 november 2006 18:52 schreef Jack_Pershing het volgende:

[..]

Dat was ook een geintje

Nu Bassie pleitte is, is er een mogenlijkheid tot een nieuw duo

Bossie en Adriaan.....
altijd kunnen blijven lachen....

Hij past ook prima in de dubbel rol van de Slimme Japie Wouter, de naam zou goed bij hem passen.

WIE GAAT ER FOTOSJOPPEN
Call me black
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')