Leermomentje: leer lezen.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:57 schreef MadMarco het volgende:
Dude. Laat dat mens gaan, wat doe je moeilijk. Zo zijn vrouwen nou eenmaal: jij denkt dat alles koek en ei is, maar ondertussen heeft mevrouw een hele pool met mannetjes om zich heen die aantrekkelijk(er) zijn, en ze kiest gewoon de beste uit zolang ze dat kan. En dan dumpt ze je, en dan sta jij met je mond vol tanden, en dan later...dan begrijp je haar gedrag, het was allemaal zo geplanned.
Leermomentje: kies je volgende vriendin zorgvuldiger. En neem bijvoorbeeld nooit een meisje dat net uit een relatie komt.
Ohja, na 10 jaar kun je pas weten dat je van iemand houdt. Kom op man.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je bent een loser. Het spijt me zeer, maar je bent gewoon een ongelovelijke zeikerd. Ze moet je niet meer, is dat zo moeilijk te snappen. En bovendien ga niet praten over dat houden van blabla. Je had net 6 maanden man, kom terug als je 10 jaar samen bent geweest en lief en leed hebt gedeeld.
Sorry dan, verkeerd opgevat.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:24 schreef Sessy het volgende:
Nee het komt echt over als een tienerrelatie. Die meid trekt zich meer aan wat haar vriendinnen zeggen dan wat ze zelf voelt. De schrijfwijze van de SMSjes. De reactie van hem op het uitmaken en de manier waarop zij reageert. Dit klinkt echt heel erg naar de middelbare school.
Ik bedoel het verder redelijk constructief hoor, het punt is gewoon, zo reageren tieners nu eenmaal soms, daar doe je verder geen reet tegen. Behalve wachten tot je opgegroeid bent.
Dat heb je goed gezien.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:30 schreef Trigger190 het volgende:
[..]
Sorry dan, verkeerd opgevat.
86 in Arokh's naam zal wel zijn geboortedatum zijn, dus zal hij wel rond de 20 zijn.
Doe eens even rustig aan zeg!quote:Op donderdag 21 december 2006 09:09 schreef Arokh86 het volgende:
Wat een vuile slet. Dit is niet dezelfde persoon als die 8 maanden mijn vriendin was. Ik zeg al constant dat ze verandert, wat ook de reden is waarom ik zo graag met haar wil(de) praten. Maar dít... ze is té diep gezonken. Steeds vertelde iedereen me "Ze is je niet waard" en dan hield ik de hand boven haar hoofd door te zeggen dat 't wel zo was; ze was immers alleen 'n beetje in de war. Maar zo erg als ze nú veranderd is...
Ik ga haar dan ook mentaal helemaal kapot maken.
Dat is het ook zeker. Dit is de druppel die ik nodig had om haar te vergeten. Jammer alleen dat het zo'n vieze druppel is.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:22 schreef Jumparound het volgende:
Arokh, laat dit de "eye-opener" zijn...
Dank!quote:sterkte man
Precies. Laatste wat ze van mij zal zien.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:28 schreef Jumparound het volgende:
en dan weglopen en niks meer van je laten horen...
Oeh, dat is wel de ultime rotstreek
maar stiekem ook wel leuk
Lekker wraak nemen, want ze heeft al haar beloftes verbroken, heeft al haar zo befaamde principes verbroken en mij ontzettend genaaid. En wraak nemen zou ik het niet eens willen noemen, ik ga haar gewoon rustig wijzen op het feit dat ze verandert is en waarin dat zich uit.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:29 schreef Oblivion het volgende:
Ja, zo haal je echt je gram...![]()
Man, laat zitten, steek er geen energie meer in.
Jij bent eigenlijk hetzelfde als zij is, 180 graden draaien?
Lekker wraak nemen, want ze heeft het anders gedaan wat er in "mijn" gedachte zat..?
Het grappige is dat haar vriendinnen net zo geshockeerd zijn als ik en ook vol verbazing hoorden wat ze had gedaan. Zij zijn 't met me eens.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:32 schreef AcidBurner het volgende:
Zeg zeg zeg Arokhmans... doe is rustig. Ik voel met je mee daar niet van. We hebben het allemaal al aan de lijven ondervonden. Ja, mensen zijn vervangbaar, ook jij. En het feit dat ze nu al ligt te batsen met die ander wil echt wel zeggen dat je er nog tijd, nog moeite, nog verdriet over moet hebben. Zal ik je eens iets zeggen vriend. Die Mark he... die zit daar binnen een maandje of twee ook zo te kijken hoor. Eens een hoer altijd een hoer. Dus zet het van je af. ga zwemmen, stappen, doe iets leuks. Weet je vraag voor mijn part een van der vriendinnetjes mee uti en bats ze suf! ...
Nou, die depressies die wáren er. Daarom ben ik aan de ene kant ook blij dat ze dit heeft gedaan. Nu kan ik haar eindelijk vergeten. Eindelijk rust.quote:maar sta er geen moment meer bij stil. het is wta het is. en als de hormonen uit je lijf zijn verdwenen.. .dan zal je inzien dat het allemaal zo belangrijk niet is. Tis misschien heel cliché van me, maar het zijn maar vrouwen hoor. Er zijn er genoeg en ze staan allemaal te bedelen voor je zaad dus wtf.. neem een ander. En vergeet deze bitch. Veel sterkte. En niet te lang zitten piekeren... kan retegevaarlijk worden. Depressies loeren om de hoek. Laat het zover niet komen!!
Begrijp je me niet?quote:Op donderdag 21 december 2006 09:34 schreef AcidBurner het volgende:
BLIJF WEG BIJ DAT WIJF MAN!!! ze zal je breken .... jij bent niet in staat om over een ander te zeggen wat ze wel en niet moet doen. NOG IS GOED HERHALEN VOOR JE : STOP ERMEE!! ZOEK IETS ANDERS... EN BLIJF WEG VAN DIE VROUW... you enetering a world of pain if you dont. pas ermee op. ze weet dat ze je gebroken heeft...
De waarheid? wat is de waarheid? man ik heb in juist dezelfde situatie gezeten. juist hetzelfde gedacht. alles wat er nu in je om gaat heb ik allemaal gedacht, gevoelt. Maar het haalt niks uit hoor. De enige manier om het te vergeten is te realizeren dat ze toch niet zo perfect was dan dat je dacht. en voor de mensen die het nog niet wisten 'the one who loves the least controls the relationship' en daar ben jij een klein beetje het slachtoffer van.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:34 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Het grappige is dat haar vriendinnen net zo geshockeerd zijn als ik en ook vol verbazing hoorden wat ze had gedaan. Zij zijn 't met me eens.
[..]
Nou, die depressies die wáren er. Daarom ben ik aan de ene kant ook blij dat ze dit heeft gedaan. Nu kan ik haar eindelijk vergeten. Eindelijk rust.Maar niet voordat ik haar volgende week één laatste keer goed de waarheid heb verteld. Dan ga ik onherroepelijk verder.
Houden van doe je of doe je niet, maar dat hangt niet van de persoon af wat die wel of niet doet.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:32 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Lekker wraak nemen, want ze heeft al haar beloftes verbroken, heeft al haar zo befaamde principes verbroken en mij ontzettend genaaid. En wraak nemen zou ik het niet eens willen noemen, ik ga haar gewoon rustig wijzen op het feit dat ze verandert is en waarin dat zich uit.
Maar waarom ben ik 180 graden gedraaid?
Ik ga haar vergeten, echt. Sinds die openbaring gisteren is gekomen is er een wereld voor me open gegaan. Ik kon nooit negatief over haar denken, want ze was echt perfect. Ze liet alleen de laatste tijd wat steekjes vallen. Met wat ze nu heeft gedaan heeft ze zichzelf dusdanig verlaagd dat ik met geen mogelijkheid meer iets voor haar kán voelen. En inderdaad, ze is dus niet meer perfect.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:38 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
De waarheid? wat is de waarheid? man ik heb in juist dezelfde situatie gezeten. juist hetzelfde gedacht. alles wat er nu in je om gaat heb ik allemaal gedacht, gevoelt. Maar het haalt niks uit hoor. De enige manier om het te vergeten is te realizeren dat ze toch niet zo perfect was dan dat je dacht. en voor de mensen die het nog niet wisten 'the one who loves the least controls the realtionship' en daar ben jij een klein beetje het sllachtoffer van.
Dat wat je daar zegt was wel 'n beetje mij vorige plan, ja. Voorheen had ik zoiets van: als ik haar nu vertel waar ze mee bezig is, wat ze doet en hoeveel ze verandert, ziet ze dat misschien in. Die optie was echter eentje met een kans van 1%. De andere 99% gingen naar het feit dat ze te eigenwijs zou zijn om het in te zien. Maar dan zouden we nog 'vrienden blijven'.quote:ergens hoop je dat als je een dramaz gaat maken ze in je armen zal vallen ... en jij de grote redder zal zijn. wel forget about it ... wont happen.... dus laat je niet meer in met haar. IS het allemaal niet waard man. Maar je mag gerust weten dat ik met je meevoel... ik begrijp je volledig. maar pas op... vrouwen kunnen enorm hard zijn.
Ze mag altijd haar eigen keuzes maken. Tuurlijk. Maar als iemand in één maand zó veranderd voor je ogen (en niet alleen jouw ogen; iedereen zag het namelijk) dan mag daar iets van gezegd worden. Ik zal ook alleen zeggen hoe ik nu over haar denk en ja, ik vind haar nu inderdaad een slet.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:38 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Houden van doe je of doe je niet, maar dat hangt niet van de persoon af wat die wel of niet doet.
En zeker niet als er dingen gebeuren nadat de relatie uit is gegaan.
Je bent als een hondje achter haar aangegaan, in de hoop dat het nog wat werd, dat werd dus niks, omdat ze haar eigen keuzes maakte en nu is het opeens een slet?
Mijn keuze is om haar te vertellen hoe ik over haar denk. Vroeger was dat positief. Nu is dat negatiever dan ik ooit had durven dromen. En ja, ik stel me vanaf nu anders op. Misschien moet ik minder serieus zijn wat relaties betreft.quote:Ze heeft haar eigen leven en keuzes te maken, laat haar...
Wil je dit soort dingen niet kom dan eens van je high horse af, echt, je gaat hier kapot aan...
Maar dat is niet zij die het doet, je doet het zelf.
Ook jij maakt keuzes en hele verkeerde als ik dat zo mag inschatten.![]()
Het klinkt dom en cliché, maar dat houden van was van een andere meid dan voor wie ik nu die haat koester.quote:180 graden draaien: Van verstikkend houden van, naar diepe haat.
Juist voor de eer van ons mannen moet ik haar vertellen waar ze mee bezig is.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:54 schreef AcidBurner het volgende:
...
En dat is het mooie: ze heeft wél de waarheid verteld over het vrienden blijven en over hem. En daar zit hem mijn frustratie. Ze is namelijk in één maand tijd 180 graden gedraaid en dat werkt niet alleen terug op mij, maar ook op haar vriendinnen. Ja, alles wat ze zei was gemeend en dat weet ik 100% zeker.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:10 schreef Lienekien het volgende:
Ze heeft je de waarheid niet verteld over het vrienden blijven met jou en over die Mark, waarschijnlijk omdat ze je niet nog meer wilde kwetsen. Zuur voor jou, maar ze is je geen verantwoording schuldig. Dat je haar nu voor hoer en slet uitmaakt vind ik een heel overspannen reactie.
Dat is toch niet te rijmen? Dat jij eraan vasthoud dat ze je toen 100% de waarheid vertelde is jouw illusie. Net zo goed was het een illusie dat ze zo perfect was.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:12 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
En dat is het mooie: ze heeft wél de waarheid verteld over het vrienden blijven en over hem. En daar zit hem mijn frustratie. Ze is namelijk in één maand tijd 180 graden gedraaid en dat werkt niet alleen terug op mij, maar ook op haar vriendinnen. Ja, alles wat ze zei was gemeend en dat weet ik 100% zeker.
Ze was op jou verliefd, maar het ging langzaam. Nu is ze op een ander verliefd en nu gaat het sneller. Waarom maakt haar dat tot een slet en een hoer? Dat je met dat soort termen smijt komt volgens mij alleen voort uit jouw eigen frustratie.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:12 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Overigens is de persoon die dat beloofde geen hoer en slet. Die persoon was mijn vriendin van wie ik nog steeds zielsveel houd. De persoon die nu echter naar buiten komt uit diezelfde meid, dát is een slet. Diegene wil ik niet kennen. Als ze zo begin dit jaar was geweest had ik haar ontlopen, laat staan dat ik dan verliefd op haar was geworden.
Ik snap dat het moeilijk te begrijpen is als je haar niet kent. Maar geloof mij nou, ze meende het. Ze is niet doorsnee. Wás niet doorsnee. Niet iedereen is zo oppervlakkig. Misschien nu wel weer.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is toch niet te rijmen? Dat jij eraan vasthoud dat ze je toen 100% de waarheid vertelde is jouw illusie. Net zo goed was het een illusie dat ze zo perfect was.
Ik was nooit over haar heen, deze haat zorgt er voor dat ik over haar heen kom. Ik kom in ieder geval over mijn verliefdheid heen op deze manier.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:16 schreef Browneye het volgende:
Je zegt dat je er overheen bent, maar ondertussen heb je het erover dat je haar haat? Moet je zelf eens kijken hoeveel je er nog mee bezig bent, hoe je je erover opwindt. Als je er overheen bent dat moet het je niet meer interesseren, al is ze met 10 mannen naar bed geweest. Ze hoeft tegen jou geen verantwoording af te leggen. Het zijn haar eigen keuzes, zelfs al beweerde ze tegen jou principes te hebben. Echt, laat haar lekker, het is je ex. Blijkbaar geniet zij van het leven, ga dat zelf ook doen.
Net wat ik dacht. Sterkte ermee.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:22 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Ik was nooit over haar heen, deze haat zorgt er voor dat ik over haar heen kom. Ik kom in ieder geval over mijn verliefdheid heen op deze manier.
Dat komt voort uit haar principes. Kom niet met 'ja, ze zégt dat dat haar principes zijn', want alles wat ze vroeger zei meende ze oprecht. Ze was niet oppervlakkig, ze was eerlijk... begrijp dat aub. Haar principes waren rotsvast en duidelijk, met wat ze nu heeft gedaan heeft ze iedereen versteld doen staan en laten schrikken. Mijn vrienden, die voorheen haar altijd in bescherming namen als ik nog hoop had o.i.d. zijn verbijsterd, in negatieve zin. Geloof mij nou, wat zij heeft gedaan is echt niet normaal.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze was op jou verliefd, maar het ging langzaam. Nu is ze op een ander verliefd en nu gaat het sneller. Waarom maakt haar dat tot een slet en een hoer? Dat je met dat soort termen smijt komt volgens mij alleen voort uit jouw eigen frustratie.
karakter? Kleine dingetjes?quote:Op donderdag 9 november 2006 15:38 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
En daar snap ik dus geen ene flikker van.
Ik ga het echt doen.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:25 schreef AcidBurner het volgende:
Just let it go Arokh86. als ik bij jou in de buurt zou wonen dan gingen we deze avond lekker zuipen!! Dat meen ik. Ik zou niet willen dat je jezelf zo opnaait over een wijfie. Relax, enjoy life...Dat is alles wat telt, jezelf amuseren. Doe het aub niet zoals ik het deed. Zelfmedelijden is echt zo fucking zielig. En nog een keertje, tis maar een vrouw. Er zijn er zoveel man. Zoek jezelf een leuke scharrel en ga verder. Echt doe het!![]()
Behalve dat hij qua uiterlijk veel op mij lijkt en dat ze daarmee op een bepaald type man zou kunnen vallen, niet echt nee. Hij is zelfs... saai, heeft weinig humor en dat soort dingen. Qua karakter matchen ze iig helemáál niet.quote:
Get some help.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:22 schreef Arokh86 het volgende:
Weet ik, dat ik te eng klink. Maar ik sta nu eens in m'n recht. .
Dus omdat ze nu in haar verliefdheid met haar vriendje naar bed gaat, zijn ineens al die principes weg of waardeloos? Is ze ineens oppervlakkig? Staat iedereen versteld en is iedereen geschrokken? Zijn mensen verbijsterd?quote:Op donderdag 21 december 2006 10:25 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Dat komt voort uit haar principes. Kom niet met 'ja, ze zégt dat dat haar principes zijn', want alles wat ze vroeger zei meende ze oprecht. Ze was niet oppervlakkig, ze was eerlijk... begrijp dat aub. Haar principes waren rotsvast en duidelijk, met wat ze nu heeft gedaan heeft ze iedereen versteld doen staan en laten schrikken. Mijn vrienden, die voorheen haar altijd in bescherming namen als ik nog hoop had o.i.d. zijn verbijsterd, in negatieve zin. Geloof mij nou, wat zij heeft gedaan is echt niet normaal.
quote:Op donderdag 21 december 2006 10:27 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Ik ga het echt doen.Maar ze moet horen wat ik te zeggen heb. Niet voor mezelf (misschien ook, ter opluchting van m'n frustraties) maar voor haarzelf.
Het is haar vriendje niet.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus omdat ze nu in haar verliefdheid met haar vriendje naar bed gaat, zijn ineens al die principes weg of waardeloos? Is ze ineens oppervlakkig? Staat iedereen versteld en is iedereen geschrokken? Zijn mensen verbijsterd?
Ik kijk naar mezelf en ik zie iemand die zo goed mogelijk over iemand probeert te denken, maar daarbij wel reëel blijft. Dat het niets meer zou worden wist ik, want daar was ze te eigenwijs voor. Wel wist ik dat ze de dingen die ze zei, ook écht meende. Als je dergelijke beloftes en principes breekt, dan moet je 't toch echt bij jezelf gaan zoeken.quote:Misschien moeten jullie in plaats van zo over een ander te oordelen eens flink goed naar jezelf kijken.
Ik sluit me uit ervaring bij deze reactie aan. Gevoelens kunnen veranderen. Verschillende personen kunnen verschillende gevoelens oproepen bij 1 en dezelfde persoon. En dat kan van invloed zijn op hoe en hoe snel dingen gebeuren. Het kan ook zijn dat ze bepaalde dingen geleerd heeft van jullie relatie en dat ze die juist niet meer wil of anders wil. Haar meteen zo afkraken is niet (helemaal) terecht denk ik. Wat anderen hier ook al zeiden, het is uit, en lullig of niet, het is niet haar verantwoordelijkheid om jou weer op orde te krijgen. Ook hoeft ze geen rekening te houden met jouw gevoelens of hoe snel jij over haar heen bent of niet. Dit klinkt erg lullig en hard, en zou zelf ook graag hebben dat mijn ex rekening hield met mijn gevoel als het uit is, maar je ex heeft een eigen leven en daar zit jij niet (meer) in.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze was op jou verliefd, maar het ging langzaam. Nu is ze op een ander verliefd en nu gaat het sneller. Waarom maakt haar dat tot een slet en een hoer? Dat je met dat soort termen smijt komt volgens mij alleen voort uit jouw eigen frustratie.
Nee, ik sla haar helemaal af.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:32 schreef Oblivion het volgende:
[..]![]()
Dat je nog gefrusteerder terug mag komen...
Blijf je wel met je tengeltjes van haar af?
Dat meisje wil gewoon lol hebben.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:32 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Lekker wraak nemen, want ze heeft al haar beloftes verbroken, heeft al haar zo befaamde principes verbroken en mij ontzettend genaaid. En wraak nemen zou ik het niet eens willen noemen, ik ga haar gewoon rustig wijzen op het feit dat ze verandert is en waarin dat zich uit.
Maar waarom ben ik 180 graden gedraaid?
Klopt. En ik zát er wel in en ze wilde OPRECHT (dus stop met dat 'dat zegt ze om je niet te kwetsen') erg graag heel goed met me bevriend blijven. Het zijn niet de keuzes die ze maakt, het is de tegenstelling in keuzes die ze nu en eerst maakt.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:35 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik sluit me uit ervaring bij deze reactie aan. Gevoelens kunnen veranderen. Verschillende personen kunnen verschillende gevoelens oproepen bij 1 en dezelfde persoon. En dat kan van invloed zijn op hoe en hoe snel dingen gebeuren. Het kan ook zijn dat ze bepaalde dingen geleerd heeft van jullie relatie en dat ze die juist niet meer wil of anders wil. Haar meteen zo afkraken is niet (helemaal) terecht denk ik. Wat anderen hier ook al zeiden, het is uit, en lullig of niet, het is niet haar verantwoordelijkheid om jou weer op orde te krijgen. Ook hoeft ze geen rekening te houden met jouw gevoelens of hoe snel jij over haar heen bent of niet. Dit klinkt erg lullig en hard, en zou zelf ook graag hebben dat mijn ex rekening hield met mijn gevoel als het uit is, maar je ex heeft een eigen leven en daar zit jij niet (meer) in.
Ik ben niet zo kapot van die vriendinnen, eerlijk gezegd. Dat die dergelijke persoonlijke informatie met jou bespreken en je gelijk geven als je haar een kuthoer noemt. Volgens mij kan je ex ook maar beter op zoek naar een nieuwe vriendenkring als ik dit allemaal zo lees.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:35 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Het is haar vriendje niet.Ze gaat met 'm om sinds het uit is tussen ons, een maand of anderhalf. Toen wij verliefd werden duurde het 2 maanden voordat we verkering kregen, laat staan dat we iets met elkaar deden. Principes, enzo. Dus ja, die principes zijn nu weg of waardeloos. Oppervlakkig zou ik het niet willen noemen. En ja, iedereen staat versteld en is geschrokken. En ja, mensen zijn verbijsterd. Zelfs haar beste vriendinnen (van hen weet ik het) staan echt versteld. Via MSN heb ik in m'n frustratie tegen die vriendinnen gezegd dat ik m'n ex nu een kuthoer vind. Reactie van beide vriendinnen was 'Ik kan je geen ongelijk geven'. Ben je dan een slechte vriendin?
[..]
Ik kijk naar mezelf en ik zie iemand die zo goed mogelijk over iemand probeert te denken, maar daarbij wel reëel blijft. Dat het niets meer zou worden wist ik, want daar was ze te eigenwijs voor. Wel wist ik dat ze de dingen die ze zei, ook écht meende. Als je dergelijke beloftes en principes breekt, dan moet je 't toch echt bij jezelf gaan zoeken.
Ik heb ongeveer in dezelfde situatie gezeten als jouw ex, alleen dan liep het tussen mijn ex en mij al een tijd niet lekker en waren we iets langer samen. Een groot aantal mensen in mijn omgeving begrepen mij ook niet en sloten zich aan bij de mening van mijn ex. Uiteindelijk zijn bijna al die mensen nu begedraaid en begrijpen ze zowel mijn ex als mijn kant van de situatie.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:35 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Het is haar vriendje niet.Ze gaat met 'm om sinds het uit is tussen ons, een maand of anderhalf. Toen wij verliefd werden duurde het 2 maanden voordat we verkering kregen, laat staan dat we iets met elkaar deden. Principes, enzo. Dus ja, die principes zijn nu weg of waardeloos. Oppervlakkig zou ik het niet willen noemen. En ja, iedereen staat versteld en is geschrokken. En ja, mensen zijn verbijsterd. Zelfs haar beste vriendinnen (van hen weet ik het) staan echt versteld. Via MSN heb ik in m'n frustratie tegen die vriendinnen gezegd dat ik m'n ex nu een kuthoer vind. Reactie van beide vriendinnen was 'Ik kan je geen ongelijk geven'. Ben je dan een slechte vriendin?
[..]
Ik kijk naar mezelf en ik zie iemand die zo goed mogelijk over iemand probeert te denken, maar daarbij wel reëel blijft. Dat het niets meer zou worden wist ik, want daar was ze te eigenwijs voor. Wel wist ik dat ze de dingen die ze zei, ook écht meende. Als je dergelijke beloftes en principes breekt, dan moet je 't toch echt bij jezelf gaan zoeken.
quote:Op donderdag 21 december 2006 10:37 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Nee, ik sla haar helemaal af.
Ik ga haar kapot maken. Maar wel mondeling. Tenminste, ik ga haar vertellen hoe ik over haar huidige staat van dienste denk en als er nog iets over is van wat ze eerst was, dan maakt dat haar kapot. En terecht.
Een eigenwijze snotkoker die voor een ander denkt...quote:
Klink ik nu als een gefrustreerde kutvent? Vast wel.
Hopelijk laat ze haar oordeel over zichzelf zwaarder wegen dan de mening van een ex-vriendje.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:37 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Ik ga haar kapot maken. Maar wel mondeling. Tenminste, ik ga haar vertellen hoe ik over haar huidige staat van dienste denk en als er nog iets over is van wat ze eerst was, dan maakt dat haar kapot. En terecht.
Nee, dat is ze niet. Ik ben 20. En ik heb geen neukertjes tussendoor, zij ook niet. Dat is juist het vreemde, want dit zijn/waren onze principes.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:38 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat meisje wil gewoon lol hebben.
Djeez.. wie heeft er niet eens een neukertje tussendoor gehad, ze is 20 hoor!
Eerst deelden we de principes, maar misschien dat ik wel te serieus ben voor haar leeftijd ja.quote:Wat verwacht je dan? Dat ze achter de geraniums gaat zitten tot ze oud en verschrompeld is?
Misschien heeft ze het juist wel uitgemaakt omdat ze jouw leefwijze en hoogstaande principes () too much vond voor haar leeftijd?!
In een 'normale' relatie misschien, maar dit was geen doorsnee 'relatie die je ff tussendoor hebt'. Als dat zo zou zijn was ik er niet eens aan begonnen.quote:Jij bent degene die abnormaal doet hoor, zij niet.
Ze ontkent nog steeds tegen willens en wetens in dat ze is veranderd, zoals ik al zei.quote:Zij is jou geen enkele verantwoording meer schuldig en ze zal zelf ook heus wel door hebben dat ze zich anders gedraagt, zonder dat jij haar daar op moet wijzen..hell..waarschijnlijk is dat precies de reden dat ze bij je weg is gegaan.
Jij kunt het doorzichtig vinden, maar zo steek ik nu eenmaal in elkaar en zij vroeger ook. En ik ga ook echt wel verder, maar ik ga iig nog één keer tegen haar vertellen hoe ik over haar denk. Zij is namelijk nog vol overtuiging dat ik onvoorwaardelijk van haar houd.quote:Serieus, get a grip, en dan bedoel ik niet dat je haar moet gaan "opvoeden"....accepteer nu maar gewoon dat je gefrustreerd bent omdat ze je niet meer moet en ga van daaruit verder zonder jezelf zo aan te stellen en met hoge morele waarden te strooien..daar heeft zij iig geen boodschap aan en het is zó doorzichtig
Of ze heeft met hem gewoon meer chemistry, wel eens bij je opgekomen?quote:Op donderdag 21 december 2006 10:35 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Het is haar vriendje niet.Ze gaat met 'm om sinds het uit is tussen ons, een maand of anderhalf. Toen wij verliefd werden duurde het 2 maanden voordat we verkering kregen, laat staan dat we iets met elkaar deden. Principes, enzo. .
En achter je rug om lachen ze je uit..trust me..quote:Dus ja, die principes zijn nu weg of waardeloos. Oppervlakkig zou ik het niet willen noemen. En ja, iedereen staat versteld en is geschrokken. En ja, mensen zijn verbijsterd. Zelfs haar beste vriendinnen (van hen weet ik het) staan echt versteld. Via MSN heb ik in m'n frustratie tegen die vriendinnen gezegd dat ik m'n ex nu een kuthoer vind. Reactie van beide vriendinnen was 'Ik kan je geen ongelijk geven'. Ben je dan een slechte vriendin?
quote:Ik kijk naar mezelf en ik zie iemand die zo goed mogelijk over iemand probeert te denken, maar daarbij wel reëel blijft
Dat doet ze toch ook! [i] JIJ [/i[] bent degene die al haar gangen na blijft gaan, zij gaat allang verder met d'r leven hoorquote:Dat het niets meer zou worden wist ik, want daar was ze te eigenwijs voor. Wel wist ik dat ze de dingen die ze zei, ook écht meende. Als je dergelijke beloftes en principes breekt, dan moet je 't toch echt bij jezelf gaan zoeken
En? Het is een mens hoor, het is haar recht om van mening te veranderen.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:38 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Het zijn niet de keuzes die ze maakt, het is de tegenstelling in keuzes die ze nu en eerst maakt.
Omdat ze reëel zijn? Omdat ze vinden dat ik hier van op de hoogte moet zijn? Ik geef ze groot gelijk.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben niet zo kapot van die vriendinnen, eerlijk gezegd. Dat die dergelijke persoonlijke informatie met jou bespreken en je gelijk geven als je haar een kuthoer noemt. Volgens mij kan je ex ook maar beter op zoek naar een nieuwe vriendenkring als ik dit allemaal zo lees.
Omdat ze altijd principes had, ik haar eerste vriendje was en ze met hem in 1 nachtje verder is gegaan dan wij in een half jaar.quote:En leg nou eens uit waarom het zo erg is dat ze met die Mark naar bed is geweest?
Nee hoor, je klinkt als iemand met hele goede principes en moraalquote:Op donderdag 21 december 2006 10:37 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Ja, maar meer kan het niet zijn. Ik klink nu ontzéttend egoïstisch en arrogant, maar wat wij hadden was echt iets... magisch.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:42 schreef Vivi het volgende:
[..]
Of ze heeft met hem gewoon meer chemistry, wel eens bij je opgekomen?
Dan vind ik het jammer dat jij met dergelijke personen te maken hebt gehad in het verleden (zo komt het iig over nuquote:[..]
En achter je rug om lachen ze je uit..trust me..
Ik denk dat ik beter kan stoppen, want je zou haar eens moeten kennen om 't te snappen denk ik.quote:[..]
Dat doet ze toch ook! [i] JIJ [/i[] bent degene die al haar gangen na blijft gaan, zij gaat allang verder met d'r leven hoorTerwijl zij al lang niet meer met je bezig is.
Goh, is het een openbaring voor je dat zulke mensen nog bestaan? M'n ex was precies zo. Dat ik hierdoor veranderd ben, tuurlijk. Mijn principes gaan nu ook als sneeuw voor de zon verdwijnen hoor.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Nee hoor, je klinkt als iemand met hele goede principes en moraal
Jongen.. wat zet jij jezelf voor schut zeg.
Ze zijn niet solidair met haar, ze lullen over haar achter haar rug om. Een ex-vriendje hoeft helemaal niet op de hoogte te zijn van wat zijn ex uitspookt. Rare realiteit waarin jullie leven.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:43 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Omdat ze reëel zijn? Omdat ze vinden dat ik hier van op de hoogte moet zijn? Ik geef ze groot gelijk.
[..]
Omdat ze altijd principes had, ik haar eerste vriendje was en ze met hem in 1 nachtje verder is gegaan dan wij in een half jaar.
Jup, altijd voor haar klaar staan, haar steunen terwijl haar vader beschoten wordt in Afghanistan, haar constant een hand boven het hoofd houden als al je vrienden zeggen dat ze het niet verdient om een leuke vriend te hebben... wat een klootzak ben ik toch.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:41 schreef Roquefort het volgende:
Wat ben jij een zielige lul TS, het zegt heel veel over wat een naar mannetje je bent om je ex een slet te noemen. Brrr, you're an ex-boyfriend from hell.
Wel als de ex-vriendin OPRECHT!!!!!!!!!!!!!!!!!! meent dat die ex-vriend ontzettend veel voor haar betekent en constant aangeeft nooit met die ex-vriend te willen breken wat vriendschap betreft.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:48 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze zijn niet solidair met haar, ze lullen over haar achter haar rug om. Een ex-vriendje hoeft helemaal niet op de hoogte te zijn van wat zijn ex uitspookt. Rare realiteit waarin jullie leven.
Nouja, als je eerst dergelijke principes hebt en die veranderen dusdanig dat je zomaar met iemand in bed duikt, dan komt dat in mijn en in de mening van veel personen om me heen (sterker nog, ik heb nog niemand gesproken die het niet met me eens is) over als niet bepaald onsletterig. Als ze op haar principes terug zou komen, dat zou wat zijn. Maar ze zegt dat ze niet veranderd is.quote:Dus ze is een slet omdat ze op haar principes terugkomt...
Voor jou ja, lees je posts nu eens terug, je bent voortdurend voor haar aan het denken en aan het invullen hoe ze dingen moet voelen en ervaren....dat jij het zo hebt beleefd wil niet zeggen dat dat voor haar hetzelfde was..waarom ben JIj anders nu nog zo verliefd en geobsedeerd terwijl zij allang verder is gegaan met haa'r leven? Juistem, omdat het voor haar misschien iets minder magisch was?!quote:Op donderdag 21 december 2006 10:45 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Ja, maar meer kan het niet zijn. Ik klink nu ontzéttend egoïstisch en arrogant, maar wat wij hadden was echt iets... magisch.
Volgens mij ben jij degene die haar niet echt blijkt te kennen hoorquote:Dan vind ik het jammer dat jij met dergelijke personen te maken hebt gehad in het verleden (zo komt het iig over nu), want ze lachen me echt niet uit.
/quote] Kwestie van volwassen worden en ik weet hoe meiden op die leeftijd zijn. Ik ben er zelf een geweest namelijk. Zéker tegen geobsedeerde ex-vriendjes
[quote]Ik denk dat ik beter kan stoppen, want je zou haar eens moeten kennen om 't te snappen denk ik.
Ow, mijn sarcastische ondertoon komt geloof ik niet echt goed over in platte tekstquote:Op donderdag 21 december 2006 10:47 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Goh, is het een openbaring voor je dat zulke mensen nog bestaan? M'n ex was precies zo. Dat ik hierdoor veranderd ben, tuurlijk. Mijn principes gaan nu ook als sneeuw voor de zon verdwijnen hoor.
Amen.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:52 schreef AcidBurner het volgende:
Stop er nu maar mee. Je begint de mensen hier op hun zenuwen te werken. Je wil niet luisteren dan zal je voelen. Let maar is op. Ik voorspel een depressie van een maand of 5 gevolgd door wroeging .. gevolgd door misbuik maken van vrouwen... etc etc ... maar je kiets er zelf voor.
have fun i'm ouf of this topic.
Ze was niet meer verliefd inderdaad, dat heb ik een tijdje terug ook wel geaccepteerd. Ze maakte het overigens zó lief uit dat het me niet eens veel uitmaakte dat het uit was. En tja, ik ken haar (zoals ze eerst was), en ik weet wat haar principes waren. Daar hebben we het voordat we verkering kregen uitgebreid over gehad. Bovendien heeft ze ook constant gezegd dat het het beste was wat haar ooit was overkomen, zelfs toen ze niet meer verliefd was. Maar ze vond dat ze het niet kon maken om nog verkering te hebben zonder verliefd te zijn. Geef ik haar groot gelijk in.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:52 schreef Vivi het volgende:
[..]
Voor jou ja, lees je posts nu eens terug, je bent voortdurend voor haar aan het denken en aan het invullen hoe ze dingen moet voelen en ervaren....dat jij het zo hebt beleefd wil niet zeggen dat dat voor haar hetzelfde was..waarom ben JIj anders nu nog zo verliefd en geobsedeerd terwijl zij allang verder is gegaan met haa'r leven? Juistem, omdat het voor haar misschien iets minder magisch was?!
In die 8 maanden heb ik haar beter leren kennen dan haar beste vriendinnen (of net zo goedquote:[..]
Volgens mij ben jij degene die haar niet echt blijkt te kennen hoor
Iets op iemand projecteren is niet hetzelfde als iemand kennen namelijk.
Dat doe je toch zelf..je klinkt alsof je daardoor aanspraak op haar kan maken ofzo, wat dus niet zo is!quote:Op donderdag 21 december 2006 10:48 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Jup, altijd voor haar klaar staan, haar steunen terwijl haar vader beschoten wordt in Afghanistan, haar constant een hand boven het hoofd houden als al je vrienden zeggen dat ze het niet verdient om een leuke vriend te hebben... wat een klootzak ben ik toch.
Mensen groeien en veranderen. Is haar goed recht.quote:De persoon die mijn ex nu is, die noem ik een slet. De persoon die ze nu is is niet dezelfde als die ze was toen het net uit was.
Ik wil wel luisteren, maar dan moeten mensen begrijpen dat ze niet altijd zo is geweest... en dat lijkt niemand te snappen. Ik heb het niet over een doorsnee vrijdagavond breezerslet.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:52 schreef AcidBurner het volgende:
Stop er nu maar mee. Je begint de mensen hier op hun zenuwen te werken. Je wil niet luisteren dan zal je voelen. Let maar is op. Ik voorspel een depressie van een maand of 5 gevolgd door wroeging .. gevolgd door misbuik maken van vrouwen... etc etc ... maar je kiets er zelf voor.
have fun i'm ouf of this topic.
Wist ze ook dat dat inhield dat ze niet met anderen naar bed mag?quote:Op donderdag 21 december 2006 10:51 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Wel als de ex-vriendin OPRECHT!!!!!!!!!!!!!!!!!! meent dat die ex-vriend ontzettend veel voor haar betekent en constant aangeeft nooit met die ex-vriend te willen breken wat vriendschap betreft.
Eh, sorry hoor, maar wie zegt dat ze niet verliefd is op die jongen? Heb je dat in je glazen bol gezien ofzo?quote:Nouja, als je eerst dergelijke principes hebt en die veranderen dusdanig dat je zomaar met iemand in bed duikt, dan komt dat in mijn en in de mening van veel personen om me heen (sterker nog, ik heb nog niemand gesproken die het niet met me eens is) over als niet bepaald onsletterig. Als ze op haar principes terug zou komen, dat zou wat zijn. Maar ze zegt dat ze niet veranderd is.
Nee tuurlijk niet, ik verwerp daarmee alleen dat ik een ex from hell ben.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat doe je toch zelf..je klinkt alsof je daardoor aanspraak op haar kan maken ofzo, wat dus niet zo is!
Dat ze dat binnen een maand kan vind ik erg vreemd. Bovendien claimt ze zelf niet veranderd te zijn.quote:[..]
Mensen groeien en veranderen. Is haar goed recht.
Your point being?quote:Op donderdag 21 december 2006 10:57 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Ik wil wel luisteren, maar dan moeten mensen begrijpen dat ze niet altijd zo is geweest... en dat lijkt niemand te snappen. Ik heb het niet over een doorsnee vrijdagavond breezerslet.
Toen ze vrienden wilde blijven en ik in de gaten kreeg dat ze verliefd aan het worden was (alweer!?) zei ik dat ze iets met Mark zou krijgen. Ik zei dat ik op die manier geen vrienden zou kunnen blijven. Ze zei dat het niets zou worden. Dat beloofde ze. Ze beloofde dat ze niets met hem ging doen.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wist ze ook dat dat inhield dat ze niet met anderen naar bed mag?
Vriendschap eist niet. Dus in dat kader vind ik jou al een waardeloze vriend.
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat haar principes dusdanig veranderd zijn dat ze in bed duikt met iemand waarmee ze nog helemáál geen relatie heeft. En dat ik dat vreemd vind.quote:[..]
Eh, sorry hoor, maar wie zegt dat ze niet verliefd is op die jongen? Heb je dat in je glazen bol gezien ofzo?
Mensen hier claimen constant "Dat gebeurt nu eenmaal" en "zo werkt dat". Maar niet iedereen is hetzelfde en ik heb het idee dat iedereen hier alles reflecteert op het doorsnee meisje. Zij is niet bepaald doorsnee. Klinkt cliché, maar so be it.quote:
Dan heeft ze blijkbaar kanten die jij nog niet had gezienquote:Op donderdag 21 december 2006 10:59 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, ik verwerp daarmee alleen dat ik een ex from hell ben.
[..]
Dat ze dat binnen een maand kan vind ik erg vreemd. Bovendien claimt ze zelf niet veranderd te zijn.
Maar anyway, het zijn jouw zaken niet meerquote:Op donderdag 21 december 2006 11:02 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Mensen hier claimen constant "Dat gebeurt nu eenmaal" en "zo werkt dat". Maar niet iedereen is hetzelfde en ik heb het idee dat iedereen hier alles reflecteert op het doorsnee meisje. Zij is niet bepaald doorsnee. Klinkt cliché, maar so be it.
Ik begin zo te vermoeden dat ze die belofte heeft gedaan onder druk van jou. Want dat is natuurlijk absurd om zoiets te beloven. Sterker nog, dat kún je helemaal niet beloven.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:01 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Toen ze vrienden wilde blijven en ik in de gaten kreeg dat ze verliefd aan het worden was (alweer!?) zei ik dat ze iets met Mark zou krijgen. Ik zei dat ik op die manier geen vrienden zou kunnen blijven. Ze zei dat het niets zou worden. Dat beloofde ze. Ze beloofde dat ze niets met hem ging doen.
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat haar principes dusdanig veranderd zijn dat ze in bed duikt met iemand waarmee ze nog helemáál geen relatie heeft. En dat ik dat vreemd vind.
Dan heeft ze kanten die niemand heeft gezien en heeft ze haar oude kanten weggegooid. Niet voor niets staat iedereen versteld he.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dan heeft ze blijkbaar kanten die jij nog niet had gezien
Dus je kan alleen vrienden met haar zijn zolang ze niks met een ander begint, en je verwacht dat zij dat voor jou overheeft ondanks het feit dat zij het heeft uitgemaakt met je? Vind je het zelf niet een beeeeeeetje raar klinken?quote:Op donderdag 21 december 2006 11:01 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Toen ze vrienden wilde blijven en ik in de gaten kreeg dat ze verliefd aan het worden was (alweer!?) zei ik dat ze iets met Mark zou krijgen. Ik zei dat ik op die manier geen vrienden zou kunnen blijven. Ze zei dat het niets zou worden. Dat beloofde ze. Ze beloofde dat ze niets met hem ging doen.
[..]
Haha, inderdaad.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar anyway, het zijn jouw zaken niet meer
Ik heb mijn ex ook dingen beloofd. Oprecht gemeend. En daarna liepen dingen anders. Situaties en gevoelens. Beetje cru gezegd misschien maar moet ik dan alles aanpassen naar mijn ex en misschien wel de kans van mijn leven laten liggen? Bovendien maakt jouw houding het haar misschien wel heel erg moeilijk om tegen jou te zeggen van ja ik ben verliefd en ik wil wat met hem. Misschien doet ze haar best om jou zo min mogelijk te kwetsen,....quote:Op donderdag 21 december 2006 11:01 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat haar principes dusdanig veranderd zijn dat ze in bed duikt met iemand waarmee ze nog helemáál geen relatie heeft. En dat ik dat vreemd vind.
Ik zei dat ik haar niet meer kon zien omdat ze iets met hem zou krijgen. Toen kwam ze zelf met "neee nee dat wordt niets, echt niet, ik beloof het". Ik bleef constant zeggen "Jawel, ik zie dat het iets wordt" en zij haalde míj over om haar te geloven.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik begin zo te vermoeden dat ze die belofte heeft gedaan onder druk van jou. Want dat is natuurlijk absurd om zoiets te beloven. Sterker nog, dat kún je helemaal niet beloven.
Misschien, maar haar ontzettende verandering van principes zorgen er voor dat ik en met mij zélfs haar vriendinnen en mijn vrienden haar een slet vinden.quote:Je noemt het vreemd, dus je snapt het niet. Daar kan ik inkomen. Maar haar veroordelen, slet en hoer noemen, dat gaat te ver.
Dat verwacht ik niet, dat stelt ze zelf voor. Ik kon dat niet en wilde haar dus niet meer zien. Zij zegt zelf vervolgens dat ze dat dan niet zal doen. Ik kom er niet mee, zij kwam er mee.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dus je kan alleen vrienden met haar zijn zolang ze niks met een ander begint, en je verwacht dat zij dat voor jou overheeft ondanks het feit dat zij het heeft uitgemaakt met je? Vind je het zelf niet een beeeeeeetje raar klinken?
Hmm, in zekere zin. Waar ik pissed over ben is dat ze veranderd is. Ze hechtte namelijk voorheen enorm veel waarde aan die vriendschap.quote:Anyway, blijkbaar hecht ze dus minder waarde aan de so calles vriendschap dan dat jij wil, en daarom ben jij nu pissed. Omdat je je zin niet kan doordrijven.
Meest nuttige reactie in dit topic. Dingen zijn vast anders gelopen waardoor ze is veranderd, zoals jij dat ook was. Maar ze zegt dat ze niet veranderd is en dat alles nog hetzelfde is voor haar. Dat is het hele probleem.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:06 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik heb mijn ex ook dingen beloofd. Oprecht gemeend. En daarna liepen dingen anders. Situaties en gevoelens. Beetje cru gezegd misschien maar moet ik dan alles aanpassen naar mijn ex en misschien wel de kans van mijn leven laten liggen? Bovendien maakt jouw houding het haar misschien wel heel erg moeilijk om tegen jou te zeggen van ja ik ben verliefd en ik wil wat met hem. Misschien doet ze haar best om jou zo min mogelijk te kwetsen,....
Minder dan dat jij dacht dus. STOP ermee om dingen voor haar in te vullen.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:09 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Dat verwacht ik niet, dat stelt ze zelf voor. Ik kon dat niet en wilde haar dus niet meer zien. Zij zegt zelf vervolgens dat ze dat dan niet zal doen. Ik kom er niet mee, zij kwam er mee.
[..]
Hmm, in zekere zin. Waar ik pissed over ben is dat ze veranderd is. Ze hechtte namelijk voorheen enorm veel waarde aan die vriendschap.
Soms hebben mensen niet door wat de invloed van anderen op hen kan zijn. In dat geval is er voor haar gevoel niets veranderd... Of misschien toch het willen voorkomen van een enorme discussie en het gevoel dat ze anders overal een verklaring aan je moet geven.. .quote:Op donderdag 21 december 2006 11:10 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Meest nuttige reactie in dit topic. Dingen zijn vast anders gelopen waardoor ze is veranderd, zoals jij dat ook was. Maar ze zegt dat ze niet veranderd is en dat alles nog hetzelfde is voor haar. Dat is het hele probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |