abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43400695
Nogmaals: ik ben allesbehalve naïef. Ik heb nu het idee dat jullie ervaringen met meiden zijn dat ze niet eerlijk zijn, waardoor mijn vriendin dat ook niet is. Mijn ervaring met mijn vriendin is echter dat ze altijd eerlijk is en altijd recht voor z'n raap. Ze zei eerst dat ze me wilde blijven zien. Als dit is omdat ze me niet wil kwetsen, waarom zegt ze dan een week later boos dat ze me niet wil zien en dat ze 't liefste heeft dat ik op kamers ga? Niet om me niet te kwetsen, neem ik aan. Dus nee, ze is goudeerlijk.

Als ik een beeld bij elkaar raap, dan kom ik juist tot de conclusie tot het maken van dit topic. Dan vraag ik me af: er was helemaal niets fout. Hoe kon ineens die ommezwaai er zijn? Waarom doet ze nu wat ze doet en waarom doet ze niet wat ze eerst wilde doen?
pi_43401022
quote:
Op donderdag 9 november 2006 17:15 schreef Arokh86 het volgende:
Hoe kon ineens die ommezwaai er zijn? Waarom doet ze nu wat ze doet en waarom doet ze niet wat ze eerst wilde doen?
In de regel luidt het antwoord op die gekmakende vraag: Omdat ze verliefd is op een ander. En dat ze dat al iets langer was dan je eigenlijk wilt weten.
pi_43401039
quote:
Nogmaals: ik ben allesbehalve naïef. Ik heb nu het idee dat jullie ervaringen met meiden zijn dat ze niet eerlijk zijn, waardoor mijn vriendin dat ook niet is. Mijn ervaring met mijn vriendin is echter dat ze altijd eerlijk is en altijd recht voor z'n raap. Ze zei eerst dat ze me wilde blijven zien. Als dit is omdat ze me niet wil kwetsen, waarom zegt ze dan een week later boos dat ze me niet wil zien en dat ze 't liefste heeft dat ik op kamers ga? Niet om me niet te kwetsen, neem ik aan. Dus nee, ze is goudeerlijk.

Als ik een beeld bij elkaar raap, dan kom ik juist tot de conclusie tot het maken van dit topic. Dan vraag ik me af: er was helemaal niets fout. Hoe kon ineens die ommezwaai er zijn? Waarom doet ze nu wat ze doet en waarom doet ze niet wat ze eerst wilde doen?
Of omdat ze het eerst zei om je niet te veel te kwetsen in de hoop dat het wel over zou waaien.
pi_43401137
quote:
"ze is goudeerlijk".

Als zij zo eerlijk is dan kan je dat toch ook aan haar vragen?
Is niet lullig bedoeld, maar ja...hier vind je die antwoorden niet!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_43401217
quote:
Op donderdag 9 november 2006 15:38 schreef Arokh86 het volgende:

[..]

En daar snap ik dus geen ene flikker van.
Het doet zo'n pijn als je degene waar je van houdt het uitmaakt en je haar gelukkig ziet met een ander. Het is allemaal heel snel gegaan, zo waren jullie nog samen en ineens ben je dat allemaal kwijt. Je hebt gewoon tijd nodig om hierover heen te komen, dat gaat echt gebeuren, maar niet al de komende weken. Je familie en vrienden snappen heus wel waarom jij niet op je best bent. Probeer tioch zoveel mogelijk afleiding te zoeken en als je haar in een kroeg ziet zitten, ga dan met vrienden praten en let niet op wat zij doet. Op een dag voel je dat je minder zenuwachtig bent en dat het allemaal niet zo erg meer is. Dan sta je ook weer open voor nieuwe contacten en dan komt er vast wel weer een leuk meisje die je heel speciaal gaat vinden.
pi_43401269
Op een gegeven moment komt er echt een moment dat je denkt "fuck her". Ik gun mijn ex inmiddels ook het beste en het feit dat ze ook met andere jongens bezig is doet me niks meer. Tenslotte sta ik zelf ook weer open voor een ander. (En er zijn er al uiteraard een paar langsgekomen )
pi_43401555
TS, welkom in de wereld van de liefde. Als het niet zo zou gaan als jij nu schetst zou iedereen bij z'n eerste liefde (moeten) blijven hangen, en helaas voor jou nu, zo werkt het niet. Leuk dat ze eerlijk is en nu alles voor jou, daar kom je echt wel overheen. En niet samen met haar, maar alleen, met je sociale leven wat je niet op wil geven. En dan begint het verhaal ooit heus wel weer opnieuw, met een ander lief eerlijk meisje!
It's too late to change your mind
You let loss be your guide
  donderdag 9 november 2006 @ 18:21:28 #98
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_43402891
Wat een kloteverhaal. Beste is om geen vrienden te blijven, het contact helemaal verbreken en je eigen leven oppakken en verder gaan. Zorg dat je het moment dat ze met die mark krijgt niet meer hoeft mee te maken. Dus dat wicht verwijderen uit je leven en doorgaan. Klinkt moeilijk, maar op die manier ben je er wel het snelst overheen. En als je erover wil praten, ga niet naar haar maar zoek iemand die je vertrouwt, stort je hart uit bij die persoon en voel hoe het oplucht. Sterkte!
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
  donderdag 9 november 2006 @ 18:51:01 #99
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_43403926
quote:
Op donderdag 9 november 2006 18:21 schreef vbmot het volgende:
En als je erover wil praten, ga niet naar haar maar zoek iemand die je vertrouwt, stort je hart uit bij die persoon en voel hoe het oplucht. Sterkte!
Idd, zij kan je niet helpen met je verdriet, want zij is degene die dat verdriet veroorzaakt.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 9 november 2006 @ 19:34:01 #100
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_43405638
quote:
Op donderdag 9 november 2006 15:58 schreef Arokh86 het volgende:
Dat is inderdaad wat ik me probeer voor te houden, maar dan komt weer naar boven dat ik nooit zo'n leuk iemand als zij zal vinden. En dat klinkt heel cliché, maar als ik 99% van de relaties om mij heen zie, zijn dat relaties van het type "Hee, da's een lekker wijf, die wil ik wel neuken." Dat zijn geen relaties van echt 'Houden van'. Op zo'n manier is het natuurlijk altijd makkelijk om jezelf van zoiets te overtuigen, maar niet als je echt zoveel van iemand hebt gehouden en iemand je zoveel kon inspireren en verbeteren.
Je bent een loser. Het spijt me zeer, maar je bent gewoon een ongelovelijke zeikerd. Ze moet je niet meer, is dat zo moeilijk te snappen. En bovendien ga niet praten over dat houden van blabla. Je had net 6 maanden man, kom terug als je 10 jaar samen bent geweest en lief en leed hebt gedeeld .
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_43413948
Dude. Laat dat mens gaan, wat doe je moeilijk. Zo zijn vrouwen nou eenmaal: jij denkt dat alles koek en ei is, maar ondertussen heeft mevrouw een hele pool met mannetjes om zich heen die aantrekkelijk(er) zijn, en ze kiest gewoon de beste uit zolang ze dat kan. En dan dumpt ze je, en dan sta jij met je mond vol tanden, en dan later...dan begrijp je haar gedrag, het was allemaal zo geplanned.

Leermomentje: kies je volgende vriendin zorgvuldiger. En neem bijvoorbeeld nooit een meisje dat net uit een relatie komt.
^_
pi_43427243
quote:
Op donderdag 9 november 2006 22:57 schreef MadMarco het volgende:
Dude. Laat dat mens gaan, wat doe je moeilijk. Zo zijn vrouwen nou eenmaal: jij denkt dat alles koek en ei is, maar ondertussen heeft mevrouw een hele pool met mannetjes om zich heen die aantrekkelijk(er) zijn, en ze kiest gewoon de beste uit zolang ze dat kan. En dan dumpt ze je, en dan sta jij met je mond vol tanden, en dan later...dan begrijp je haar gedrag, het was allemaal zo geplanned.

Leermomentje: kies je volgende vriendin zorgvuldiger. En neem bijvoorbeeld nooit een meisje dat net uit een relatie komt.
Leermomentje: leer lezen. Zoals ik al zei; ik kies mijn vriendin juist ENORM zorgvuldig. Zorgvuldiger dan goed voor me is, zelfs. Als ik niet zorgvuldig was, had ik al weet ik hoe veel relaties van 1 maand achter de rug en had het me niets geïnteresseerd dat het uit was. Als het 'zomaar iemand' was, deed het me geen pijn. Dan was ik hier niet komen zeiken. Het is echter niet 'zomaar iemand' en onze overeenkomsten zijn bijna eng. Als ik nóg zorgvuldiger ga kiezen, vind ik nooit meer een vriendin. De kans dat de perfecte vrouw ook voor mij valt is immers klein.
pi_43427277
quote:
Op donderdag 9 november 2006 19:34 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Je bent een loser. Het spijt me zeer, maar je bent gewoon een ongelovelijke zeikerd. Ze moet je niet meer, is dat zo moeilijk te snappen. En bovendien ga niet praten over dat houden van blabla. Je had net 6 maanden man, kom terug als je 10 jaar samen bent geweest en lief en leed hebt gedeeld .
Ohja, na 10 jaar kun je pas weten dat je van iemand houdt. Kom op man.
pi_43427356
@ de rest: ik weet nu inderdaad dat ik haar niet meer moet zien. Dit is wel enorm pijnlijk, want ik wil haar juist wel zien en ook blijven zien, als vriendin. Daarbij komt nog dat ik met behoud van mijn sociale leven haar ook gewoon blijf zien, dat valt niet te ontlopen. Daarbij heb ik geen zin om haar steeds te moeten ontlopen, om constant júist haar te moeten negeren. Dat werkt niet. Ik denk dat we samen toch naar een oplossing moeten gaan zoeken...

Verder zet ik me alvast enorm schrap voor de volgende klap.
pi_43428626
Sterkte. Probeer met anderen dingen te doen die je nu steeds met haar associeert, en probeer ook haar mindere kanten goed voor ogen te houden. Zolang je haar als jouw partner blijft zien lijkt het me niet verstandig contact te houden.
pi_43431429
Je hoeft haar ook niet in openbare gelegenheden te gaan ontwijken, als je maar niet afspreekt / smst / belt / MSNt met d'r. Niet opzoeken...

En maak een mental note....ALS ZE EEN KEER AARDIG TEGEN JE DOET WIL ZE JE NIET TERUG! ZE WIL JE GEWOON BEHANDELEN ALS ELKE ANDERE NORMALE VRIEND.
pi_43631865
TS heeft zich huilend opgesloten in zijn kamer ?
pi_44342718
KICK! Nee, ik leef nog.

De afgelopen tijd heb ik haar constant proberen te doorgronden, want ik kan niet verklaren waarom ze me niet meer wil zien e.d., die dingen zijn niet haar stijl. De afgelopen week heeft verlichting gebracht.

Ik heb met haar twee beste vriendinnen gepraat. Één van die vriendinnen is degene die haar 'ertoe heeft aangezet' het uit te maken ("Wat is jullie relatie raar", zei ze. M'n vriendin moest er niets van weten, maar is dat onbewust wel aan gaan nemen). Ik vond namelijk dat m'n ex enorm is veranderd en niet meer het unieke meisje is dat ze was. En waarempel waren beide dames het met me eens. Binnenkort gaan we madam dus eens even aan de tand voelen, joined forces. Ik ben iig blij dat ik 'de moed niet heb opgegeven' wat betreft het vrienden zijn en dat ik niet anders over haar ben gaan denken qua karakter dan ik eerst deed, want er is dus wel degelijk iets aan de hand. Het gesprek met d'r vriendinnen hebben de vermoedens die ik van begin af aan heb gehad, bevestigd. Ze maakt zich inderdaad dingen wijs en kijkt inderdaad teveel naar haar vriendin die haar vertelt wat wel en niet kan. Die vriendin wil overigens niet dat m'n ex dat gaat overnemen, maar geeft puur haar mening... en m'n ex neemt die mening onbewust over.
pi_44343737
Arokh, je bent zeker nog 14 of zo? Komt over als zo'n typische tienerrelatie wat je hier beschrijft.
pi_44344676
Jeetje mensen, hou toch eens op met dat afkraken, hij komt hier zoekend naar hulp, reacties als hierboven heeft hij niets aan.
Je hoeft toch geen 40 jaar oud te zijn om sterke gevoelens en serieuze relatieproblemen te hebben?

Koeien loeien.
pi_44344956
Nee het komt echt over als een tienerrelatie. Die meid trekt zich meer aan wat haar vriendinnen zeggen dan wat ze zelf voelt. De schrijfwijze van de SMSjes. De reactie van hem op het uitmaken en de manier waarop zij reageert. Dit klinkt echt heel erg naar de middelbare school.

Ik bedoel het verder redelijk constructief hoor, het punt is gewoon, zo reageren tieners nu eenmaal soms, daar doe je verder geen reet tegen. Behalve wachten tot je opgegroeid bent.
pi_44345064
Overigens, Arokh, je bent mischien te veel bezig met wat ze doet, met wie, en waarom ze doet/deed zoals ze doet/deed.
Als je via vrienden/vriendinnen gaat zoeken naar duidelijkheid, dan is de kans groot dat hun verhalen verdraaid zijn, en ga je mischien dingen bedenken die totaal niet waar zijn.

Ik heb zelf ook supersterke gevoelens gehad voor iemand, denkend dat zij de ware was, en op dat moment leek ze ook gewoon perfect. We begonnen steeds dichter bij elkaar te komen en uiteindelijk zei ze zelfs dat ze verliefd op me was .

Toen ineens had ze een gesprek met haar ouders gehad en vertelde me dat ze het niet zo'n goed idee vind nog verder met mij te gaan.
Ik heb dus niet eens een relatie gehad, ik kan me voorstellen dat nadat je een relatie van een paar maanden gehad te hebben het waarschijnlijk nog erger voelt.

Vervolgens ging ik (herkenbaar) precies volgen wat ze en met wie, en ontdekte ik dat ze weer met iemand anders aan het praten was die ze wel leuk vond, ik ergerde me natuurlijk kapot en ik had er niks aan.

Uiteindelijk heb ik besloten om gewoon alles los te laten, en me te focussen op andere dingen, en dat hielp echt. Een paar maanden later had ik mijn huidige vriendin ontmoet, en dacht ik nooit meer aan dat meisje en ellendige situatie.
Het heeft uiteindelijk meer dan anderhalf jaar geduurd voordat ik weer normaal 'vrienden' met haar kon zijn.

Nu heb ik al 2 en een half jaar een gelukkige relatie met mijn huidige vriendin, en als ik terugkijk op die situatie van toen denk ik nu echt bij mezelf, waar was ik mee bezig, en kan ik er zelfs om lachen.

Ik denk dat het vooral tijd gaat kosten Arokh, want tijd heelt, en des te eerder je jezelf eroverheen zet, des te beter.
Koeien loeien.
pi_44345105
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:24 schreef Sessy het volgende:
Nee het komt echt over als een tienerrelatie. Die meid trekt zich meer aan wat haar vriendinnen zeggen dan wat ze zelf voelt. De schrijfwijze van de SMSjes. De reactie van hem op het uitmaken en de manier waarop zij reageert. Dit klinkt echt heel erg naar de middelbare school.

Ik bedoel het verder redelijk constructief hoor, het punt is gewoon, zo reageren tieners nu eenmaal soms, daar doe je verder geen reet tegen. Behalve wachten tot je opgegroeid bent.
Sorry dan, verkeerd opgevat.
86 in Arokh's naam zal wel zijn geboortedatum zijn, dus zal hij wel rond de 20 zijn.
Koeien loeien.
pi_44360422
quote:
Op dinsdag 12 december 2006 00:30 schreef Trigger190 het volgende:

[..]

Sorry dan, verkeerd opgevat.
86 in Arokh's naam zal wel zijn geboortedatum zijn, dus zal hij wel rond de 20 zijn.
Dat heb je goed gezien.

Tja, ik weet wel dat ik me er overheen moet zetten e.d., maar het slaat nergens op dat ze zich (onbewust?) laat beïnvloeden door andere mensen en daardoor aan de kant zet wat ze zelf vindt/denkt. Toen ik haar vroeg of ze de keren dat we nog samen zijn geweest nádat het uit was niet leuk vond, zei ze zelfs: "Ik vond het heel leuk, het was net weer alsof het aan was... alleen is het uit." Dit komt op mij over als: "Ik zou willen dat we weer bij elkaar waren, maar het kán niet." Waarom het uit is kan ze overigens niet beantwoorden, evenals de vraag waarom ze niet nog vrienden kan zijn terwijl het recente verleden heeft uitgewezen dat dat juist enorm goed ging.
pi_44362106
Hoe meer je erachter aan loopt hoe slechter het wordt, je wilt alles uitgelegd krijgen.... verman je en laat niets meer horen, wedden dat ze op een gegeven moment naar je snakt (moet wel zeggen dat je dit al bij de eerste keer had moeten doen). Je bied je veel te veel aan en als je iets niet moet doen bij een vrouw is het dat...........
pi_44362767
inderdaad. Zorg ervoor als een relatie over is dat je binnen 1 avond als het kan, oke dat lukt niet iedereen, het over is. En gezien op de topic titel, ineens over ... kan dat ?

Ja!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_44619828
Kleine update die het vermelden waard is. Voor wie niet alles heeft gelezen een korte samenvatting:

Uit met vriendin, vriendin altijd heel veel principes e.d., echt een geval apart. Het is anderhalve maand uit en intiem zijn betekent echt iets voor ons, iets dat je niet zomaar doet. Pas na een half jaar deden we iets aan sex zeg maar. Nu is het anderhalve maand uit en blijkt dat ze twee weken geleden, 30 dagen na het uitmaken (!!!) bij eerdergenoemde kerel is blijven slapen en daar verder is gegaan in 1 nacht dan wij in 8 maanden tijd.

Wat een vuile slet. Dit is niet dezelfde persoon als die 8 maanden mijn vriendin was. Ik zeg al constant dat ze verandert, wat ook de reden is waarom ik zo graag met haar wil(de) praten. Maar dít... ze is té diep gezonken. Steeds vertelde iedereen me "Ze is je niet waard" en dan hield ik de hand boven haar hoofd door te zeggen dat 't wel zo was; ze was immers alleen 'n beetje in de war. Maar zo erg als ze nú veranderd is...

Ik ga haar dan ook mentaal helemaal kapot maken. Het is genoeg geweest zo. Ik ben lang genoeg te aardig voor haar geweest. Aan de ene kant ben ik blij dat dit is gebeurd, aangezien ik haar nu echt kan vergeten. Of nou, vergeten... vergeten zal ik die leuke meid die mijn vriendin was nooit, maar de meid die nu diezelfde naam draagt is niet meer dezelfde als die van wie ik hield en houd. Ik had altijd alles voor haar over, maar nu gaat ze te ver.
pi_44619913
quote:
Op donderdag 21 december 2006 09:09 schreef Arokh86 het volgende:

Wat een vuile slet. Dit is niet dezelfde persoon als die 8 maanden mijn vriendin was. Ik zeg al constant dat ze verandert, wat ook de reden is waarom ik zo graag met haar wil(de) praten. Maar dít... ze is té diep gezonken. Steeds vertelde iedereen me "Ze is je niet waard" en dan hield ik de hand boven haar hoofd door te zeggen dat 't wel zo was; ze was immers alleen 'n beetje in de war. Maar zo erg als ze nú veranderd is...

Ik ga haar dan ook mentaal helemaal kapot maken.
Doe eens even rustig aan zeg!
Blijf ademen, en concentreer je alsjeblieft ergens anders op.
HET IS NAMELIJK OVER TUSSEN JULLIE!
Diegene die jou pijn doet dat ben je zelf.
Jij maakte de keus die hand boven haar hoofd te houden.
Get a grip! Echt, je klinkt te eng...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  donderdag 21 december 2006 @ 09:22:04 #119
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_44620051
Arokh, laat dit de "eye-opener" zijn...

oh, nog 2 random gedachten:

Het is altijd lastig als de "tegenparty" al weet dat het uit gaat, die is er al op voorbereid terwijl jij nog aan het proces moet gaan beginnen

Vrienden blijven werkt niet, je kan het pas verwerken als je niet constant aan haar denkt. Zet het van je af en ga verder... stappen, sporten, hobbys whatever!

sterkte man
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_44620053
Weet ik, dat ik te eng klink. Maar ik sta nu eens in m'n recht. Ik was haar eerste relatie, ze was een meid van principes en tot en met het uitmaken zelf was ze een topmeid. Dat het uit was, goed, daar heb ik mee leren leven. Ik hield echter niet alleen van haar als vriendin, maar ook gewoon als persoon, als normale vriendin. Ze wilde echt heel graag vriendin blijven, want ze had enorm veel aan me, zei ze. Dat leek me een goed plan en ze meende absoluut dat ze dat wilde.

Een maand later zijn al haar principes verdwenen en neukt ze zomaar iemand in 'n nachtje. Vollédig tegen haar (oude?) principes. En nee, vanaf nu zal ik die hand ook niet meer boven haar hoofd houden. Integendeel zelfs. Iedereen zal weten wat ze heeft uitgespookt. Haar vriendinnen zijn in ieder geval geshockeerd, ik ben dat uiteraard ook. De liefde die ik ooit voor haar voelde en eigenlijk nog steeds voel, wordt nu vergezeld door een ontzettende woede voor een andere vrouw. Helaas zitten beide dames in één lijfje. Hoe iemand zó snel zó erg kan veranderen... ik kan er met m'n hoofd niet bij.

Maar geen probleem verder, vanaf nu wordt alles anders. Ik 'get a grip' vanaf nu. En dat zal ze weten ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')