In de regel luidt het antwoord op die gekmakende vraag: Omdat ze verliefd is op een ander. En dat ze dat al iets langer was dan je eigenlijk wilt weten.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:15 schreef Arokh86 het volgende:
Hoe kon ineens die ommezwaai er zijn? Waarom doet ze nu wat ze doet en waarom doet ze niet wat ze eerst wilde doen?
Of omdat ze het eerst zei om je niet te veel te kwetsen in de hoop dat het wel over zou waaien.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:15 schreef Arokh86 het volgende:
Nogmaals: ik ben allesbehalve naïef. Ik heb nu het idee dat jullie ervaringen met meiden zijn dat ze niet eerlijk zijn, waardoor mijn vriendin dat ook niet is. Mijn ervaring met mijn vriendin is echter dat ze altijd eerlijk is en altijd recht voor z'n raap. Ze zei eerst dat ze me wilde blijven zien. Als dit is omdat ze me niet wil kwetsen, waarom zegt ze dan een week later boos dat ze me niet wil zien en dat ze 't liefste heeft dat ik op kamers ga? Niet om me niet te kwetsen, neem ik aan.Dus nee, ze is goudeerlijk.
Als ik een beeld bij elkaar raap, dan kom ik juist tot de conclusie tot het maken van dit topic. Dan vraag ik me af: er was helemaal niets fout. Hoe kon ineens die ommezwaai er zijn? Waarom doet ze nu wat ze doet en waarom doet ze niet wat ze eerst wilde doen?
Als zij zo eerlijk is dan kan je dat toch ook aan haar vragen?quote:Op donderdag 9 november 2006 17:15 schreef Arokh86 het volgende:
"ze is goudeerlijk".
Als ik een beeld bij elkaar raap, dan kom ik juist tot de conclusie tot het maken van dit topic. Dan vraag ik me af: er was helemaal niets fout. Hoe kon ineens die ommezwaai er zijn? Waarom doet ze nu wat ze doet en waarom doet ze niet wat ze eerst wilde doen?
Het doet zo'n pijn als je degene waar je van houdt het uitmaakt en je haar gelukkig ziet met een ander. Het is allemaal heel snel gegaan, zo waren jullie nog samen en ineens ben je dat allemaal kwijt. Je hebt gewoon tijd nodig om hierover heen te komen, dat gaat echt gebeuren, maar niet al de komende weken. Je familie en vrienden snappen heus wel waarom jij niet op je best bent. Probeer tioch zoveel mogelijk afleiding te zoeken en als je haar in een kroeg ziet zitten, ga dan met vrienden praten en let niet op wat zij doet. Op een dag voel je dat je minder zenuwachtig bent en dat het allemaal niet zo erg meer is. Dan sta je ook weer open voor nieuwe contacten en dan komt er vast wel weer een leuk meisje die je heel speciaal gaat vinden.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:38 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
En daar snap ik dus geen ene flikker van.
Idd, zij kan je niet helpen met je verdriet, want zij is degene die dat verdriet veroorzaakt.quote:Op donderdag 9 november 2006 18:21 schreef vbmot het volgende:
En als je erover wil praten, ga niet naar haar maar zoek iemand die je vertrouwt, stort je hart uit bij die persoon en voel hoe het oplucht. Sterkte!
Je bent een loser. Het spijt me zeer, maar je bent gewoon een ongelovelijke zeikerd. Ze moet je niet meer, is dat zo moeilijk te snappen. En bovendien ga niet praten over dat houden van blabla. Je had net 6 maanden man, kom terug als je 10 jaar samen bent geweest en lief en leed hebt gedeeldquote:Op donderdag 9 november 2006 15:58 schreef Arokh86 het volgende:
Dat is inderdaad wat ik me probeer voor te houden, maar dan komt weer naar boven dat ik nooit zo'n leuk iemand als zij zal vinden. En dat klinkt heel cliché, maar als ik 99% van de relaties om mij heen zie, zijn dat relaties van het type "Hee, da's een lekker wijf, die wil ik wel neuken." Dat zijn geen relaties van echt 'Houden van'. Op zo'n manier is het natuurlijk altijd makkelijk om jezelf van zoiets te overtuigen, maar niet als je echt zoveel van iemand hebt gehouden en iemand je zoveel kon inspireren en verbeteren.
Leermomentje: leer lezen.quote:Op donderdag 9 november 2006 22:57 schreef MadMarco het volgende:
Dude. Laat dat mens gaan, wat doe je moeilijk. Zo zijn vrouwen nou eenmaal: jij denkt dat alles koek en ei is, maar ondertussen heeft mevrouw een hele pool met mannetjes om zich heen die aantrekkelijk(er) zijn, en ze kiest gewoon de beste uit zolang ze dat kan. En dan dumpt ze je, en dan sta jij met je mond vol tanden, en dan later...dan begrijp je haar gedrag, het was allemaal zo geplanned.
Leermomentje: kies je volgende vriendin zorgvuldiger. En neem bijvoorbeeld nooit een meisje dat net uit een relatie komt.
Ohja, na 10 jaar kun je pas weten dat je van iemand houdt. Kom op man.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je bent een loser. Het spijt me zeer, maar je bent gewoon een ongelovelijke zeikerd. Ze moet je niet meer, is dat zo moeilijk te snappen. En bovendien ga niet praten over dat houden van blabla. Je had net 6 maanden man, kom terug als je 10 jaar samen bent geweest en lief en leed hebt gedeeld.
Sorry dan, verkeerd opgevat.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:24 schreef Sessy het volgende:
Nee het komt echt over als een tienerrelatie. Die meid trekt zich meer aan wat haar vriendinnen zeggen dan wat ze zelf voelt. De schrijfwijze van de SMSjes. De reactie van hem op het uitmaken en de manier waarop zij reageert. Dit klinkt echt heel erg naar de middelbare school.
Ik bedoel het verder redelijk constructief hoor, het punt is gewoon, zo reageren tieners nu eenmaal soms, daar doe je verder geen reet tegen. Behalve wachten tot je opgegroeid bent.
Dat heb je goed gezien.quote:Op dinsdag 12 december 2006 00:30 schreef Trigger190 het volgende:
[..]
Sorry dan, verkeerd opgevat.
86 in Arokh's naam zal wel zijn geboortedatum zijn, dus zal hij wel rond de 20 zijn.
Doe eens even rustig aan zeg!quote:Op donderdag 21 december 2006 09:09 schreef Arokh86 het volgende:
Wat een vuile slet. Dit is niet dezelfde persoon als die 8 maanden mijn vriendin was. Ik zeg al constant dat ze verandert, wat ook de reden is waarom ik zo graag met haar wil(de) praten. Maar dít... ze is té diep gezonken. Steeds vertelde iedereen me "Ze is je niet waard" en dan hield ik de hand boven haar hoofd door te zeggen dat 't wel zo was; ze was immers alleen 'n beetje in de war. Maar zo erg als ze nú veranderd is...
Ik ga haar dan ook mentaal helemaal kapot maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |