Wist ze ook dat dat inhield dat ze niet met anderen naar bed mag?quote:Op donderdag 21 december 2006 10:51 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Wel als de ex-vriendin OPRECHT!!!!!!!!!!!!!!!!!! meent dat die ex-vriend ontzettend veel voor haar betekent en constant aangeeft nooit met die ex-vriend te willen breken wat vriendschap betreft.
Eh, sorry hoor, maar wie zegt dat ze niet verliefd is op die jongen? Heb je dat in je glazen bol gezien ofzo?quote:Nouja, als je eerst dergelijke principes hebt en die veranderen dusdanig dat je zomaar met iemand in bed duikt, dan komt dat in mijn en in de mening van veel personen om me heen (sterker nog, ik heb nog niemand gesproken die het niet met me eens is) over als niet bepaald onsletterig. Als ze op haar principes terug zou komen, dat zou wat zijn. Maar ze zegt dat ze niet veranderd is.
Nee tuurlijk niet, ik verwerp daarmee alleen dat ik een ex from hell ben.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dat doe je toch zelf..je klinkt alsof je daardoor aanspraak op haar kan maken ofzo, wat dus niet zo is!
Dat ze dat binnen een maand kan vind ik erg vreemd. Bovendien claimt ze zelf niet veranderd te zijn.quote:[..]
Mensen groeien en veranderen. Is haar goed recht.
Your point being?quote:Op donderdag 21 december 2006 10:57 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Ik wil wel luisteren, maar dan moeten mensen begrijpen dat ze niet altijd zo is geweest... en dat lijkt niemand te snappen. Ik heb het niet over een doorsnee vrijdagavond breezerslet.
Toen ze vrienden wilde blijven en ik in de gaten kreeg dat ze verliefd aan het worden was (alweer!?) zei ik dat ze iets met Mark zou krijgen. Ik zei dat ik op die manier geen vrienden zou kunnen blijven. Ze zei dat het niets zou worden. Dat beloofde ze. Ze beloofde dat ze niets met hem ging doen.quote:Op donderdag 21 december 2006 10:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wist ze ook dat dat inhield dat ze niet met anderen naar bed mag?
Vriendschap eist niet. Dus in dat kader vind ik jou al een waardeloze vriend.
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat haar principes dusdanig veranderd zijn dat ze in bed duikt met iemand waarmee ze nog helemáál geen relatie heeft. En dat ik dat vreemd vind.quote:[..]
Eh, sorry hoor, maar wie zegt dat ze niet verliefd is op die jongen? Heb je dat in je glazen bol gezien ofzo?
Mensen hier claimen constant "Dat gebeurt nu eenmaal" en "zo werkt dat". Maar niet iedereen is hetzelfde en ik heb het idee dat iedereen hier alles reflecteert op het doorsnee meisje. Zij is niet bepaald doorsnee. Klinkt cliché, maar so be it.quote:
Dan heeft ze blijkbaar kanten die jij nog niet had gezienquote:Op donderdag 21 december 2006 10:59 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, ik verwerp daarmee alleen dat ik een ex from hell ben.
[..]
Dat ze dat binnen een maand kan vind ik erg vreemd. Bovendien claimt ze zelf niet veranderd te zijn.
Maar anyway, het zijn jouw zaken niet meerquote:Op donderdag 21 december 2006 11:02 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Mensen hier claimen constant "Dat gebeurt nu eenmaal" en "zo werkt dat". Maar niet iedereen is hetzelfde en ik heb het idee dat iedereen hier alles reflecteert op het doorsnee meisje. Zij is niet bepaald doorsnee. Klinkt cliché, maar so be it.
Ik begin zo te vermoeden dat ze die belofte heeft gedaan onder druk van jou. Want dat is natuurlijk absurd om zoiets te beloven. Sterker nog, dat kún je helemaal niet beloven.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:01 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Toen ze vrienden wilde blijven en ik in de gaten kreeg dat ze verliefd aan het worden was (alweer!?) zei ik dat ze iets met Mark zou krijgen. Ik zei dat ik op die manier geen vrienden zou kunnen blijven. Ze zei dat het niets zou worden. Dat beloofde ze. Ze beloofde dat ze niets met hem ging doen.
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat haar principes dusdanig veranderd zijn dat ze in bed duikt met iemand waarmee ze nog helemáál geen relatie heeft. En dat ik dat vreemd vind.
Dan heeft ze kanten die niemand heeft gezien en heeft ze haar oude kanten weggegooid. Niet voor niets staat iedereen versteld he.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dan heeft ze blijkbaar kanten die jij nog niet had gezien
Dus je kan alleen vrienden met haar zijn zolang ze niks met een ander begint, en je verwacht dat zij dat voor jou overheeft ondanks het feit dat zij het heeft uitgemaakt met je? Vind je het zelf niet een beeeeeeetje raar klinken?quote:Op donderdag 21 december 2006 11:01 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Toen ze vrienden wilde blijven en ik in de gaten kreeg dat ze verliefd aan het worden was (alweer!?) zei ik dat ze iets met Mark zou krijgen. Ik zei dat ik op die manier geen vrienden zou kunnen blijven. Ze zei dat het niets zou worden. Dat beloofde ze. Ze beloofde dat ze niets met hem ging doen.
[..]
Haha, inderdaad.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Maar anyway, het zijn jouw zaken niet meer
Ik heb mijn ex ook dingen beloofd. Oprecht gemeend. En daarna liepen dingen anders. Situaties en gevoelens. Beetje cru gezegd misschien maar moet ik dan alles aanpassen naar mijn ex en misschien wel de kans van mijn leven laten liggen? Bovendien maakt jouw houding het haar misschien wel heel erg moeilijk om tegen jou te zeggen van ja ik ben verliefd en ik wil wat met hem. Misschien doet ze haar best om jou zo min mogelijk te kwetsen,....quote:Op donderdag 21 december 2006 11:01 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat haar principes dusdanig veranderd zijn dat ze in bed duikt met iemand waarmee ze nog helemáál geen relatie heeft. En dat ik dat vreemd vind.
Ik zei dat ik haar niet meer kon zien omdat ze iets met hem zou krijgen. Toen kwam ze zelf met "neee nee dat wordt niets, echt niet, ik beloof het". Ik bleef constant zeggen "Jawel, ik zie dat het iets wordt" en zij haalde míj over om haar te geloven.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:03 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik begin zo te vermoeden dat ze die belofte heeft gedaan onder druk van jou. Want dat is natuurlijk absurd om zoiets te beloven. Sterker nog, dat kún je helemaal niet beloven.
Misschien, maar haar ontzettende verandering van principes zorgen er voor dat ik en met mij zélfs haar vriendinnen en mijn vrienden haar een slet vinden.quote:Je noemt het vreemd, dus je snapt het niet. Daar kan ik inkomen. Maar haar veroordelen, slet en hoer noemen, dat gaat te ver.
Dat verwacht ik niet, dat stelt ze zelf voor. Ik kon dat niet en wilde haar dus niet meer zien. Zij zegt zelf vervolgens dat ze dat dan niet zal doen. Ik kom er niet mee, zij kwam er mee.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dus je kan alleen vrienden met haar zijn zolang ze niks met een ander begint, en je verwacht dat zij dat voor jou overheeft ondanks het feit dat zij het heeft uitgemaakt met je? Vind je het zelf niet een beeeeeeetje raar klinken?
Hmm, in zekere zin. Waar ik pissed over ben is dat ze veranderd is. Ze hechtte namelijk voorheen enorm veel waarde aan die vriendschap.quote:Anyway, blijkbaar hecht ze dus minder waarde aan de so calles vriendschap dan dat jij wil, en daarom ben jij nu pissed. Omdat je je zin niet kan doordrijven.
Meest nuttige reactie in dit topic. Dingen zijn vast anders gelopen waardoor ze is veranderd, zoals jij dat ook was. Maar ze zegt dat ze niet veranderd is en dat alles nog hetzelfde is voor haar. Dat is het hele probleem.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:06 schreef bigbird het volgende:
[..]
Ik heb mijn ex ook dingen beloofd. Oprecht gemeend. En daarna liepen dingen anders. Situaties en gevoelens. Beetje cru gezegd misschien maar moet ik dan alles aanpassen naar mijn ex en misschien wel de kans van mijn leven laten liggen? Bovendien maakt jouw houding het haar misschien wel heel erg moeilijk om tegen jou te zeggen van ja ik ben verliefd en ik wil wat met hem. Misschien doet ze haar best om jou zo min mogelijk te kwetsen,....
Minder dan dat jij dacht dus. STOP ermee om dingen voor haar in te vullen.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:09 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Dat verwacht ik niet, dat stelt ze zelf voor. Ik kon dat niet en wilde haar dus niet meer zien. Zij zegt zelf vervolgens dat ze dat dan niet zal doen. Ik kom er niet mee, zij kwam er mee.
[..]
Hmm, in zekere zin. Waar ik pissed over ben is dat ze veranderd is. Ze hechtte namelijk voorheen enorm veel waarde aan die vriendschap.
Soms hebben mensen niet door wat de invloed van anderen op hen kan zijn. In dat geval is er voor haar gevoel niets veranderd... Of misschien toch het willen voorkomen van een enorme discussie en het gevoel dat ze anders overal een verklaring aan je moet geven.. .quote:Op donderdag 21 december 2006 11:10 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Meest nuttige reactie in dit topic. Dingen zijn vast anders gelopen waardoor ze is veranderd, zoals jij dat ook was. Maar ze zegt dat ze niet veranderd is en dat alles nog hetzelfde is voor haar. Dat is het hele probleem.
She just wants to be loved and feel wanted... (it's as simple as that!)quote:Op donderdag 21 december 2006 11:01 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Jij maakt er een probleem van, zij heeft geen probleem hoor.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:10 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Meest nuttige reactie in dit topic. Dingen zijn vast anders gelopen waardoor ze is veranderd, zoals jij dat ook was. Maar ze zegt dat ze niet veranderd is en dat alles nog hetzelfde is voor haar. Dat is het hele probleem.
En ik ben dan ook zeer dankbaar voor alle reacties.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:06 schreef Rick_Dokkum het volgende:
Dude, hou op met dit toneelspel. Tenzij we t mogen filmen, kan nog een kaskraker worden.![]()
Je bent 20, maar je hersencellen zijn blijkbaar niet meegegroeid. Ik heb je verhaal gevolgd. Tis klote allemaal, ik weet wat je doormaakt, hoor. Been there, done that. Maar wraak nemen? WTF. Daar schiet je toch niks mee op. Ja ze is fout geweest, maar moet je dan nog een trap na geven?
Je bent geloof ik eerder jaloers dan echt boos op haar. Zet haar uit je leven. Je zet jezelf alleen maar voor lul en je geeft jezelf een slechte naam hierdoor "Dat is die jongen die zn ex helemaal kapot gemaakt heeft, pas maar op met hem!" Wil je dat soms? Dan moet je vooral doorgaan.
Verspilde energie en tijd. Concentreer je op wat anders. Zoek je vrienden op, beoefen je hobbies, ga lekker uit etc.
Enkel advies, wat je ermee doet zal me een worst wezen. Maar je hebt dit topic geopend om reacties te krijgen, nou die heb je gekregen, aan jou de taak te bepalen wat je ermee doet. Als je alleen naar jezelf wil luisteren, moet je dat vooral doen.![]()
Dat vind ik en meer mensen jammer, want ze was erg uniek.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:12 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jij maakt er een probleem van, zij heeft geen probleem hoor.
En al ZOU ze veranderd zijn,w at dan nog?
Misschien voelde zij zich daar niet fijn bij en wil ze graag "gewoon" zijnquote:Op donderdag 21 december 2006 11:16 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Dat vind ik en meer mensen jammer, want ze was erg uniek.
Dat is wel heel manipulatief.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:07 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
Ik zei dat ik haar niet meer kon zien omdat ze iets met hem zou krijgen. Toen kwam ze zelf met "neee nee dat wordt niets, echt niet, ik beloof het". Ik bleef constant zeggen "Jawel, ik zie dat het iets wordt" en zij haalde míj over om haar te geloven.
Geloof me, ze meende het... jullie vullen nu ook voor haar in dat zij eigenlijk geen vrienden wilde zijn. Ik denk dat ik haar tóch ietsje beter ken dan julliequote:Op donderdag 21 december 2006 11:11 schreef Vivi het volgende:
[..]
Minder dan dat jij dacht dus. STOP ermee om dingen voor haar in te vullen.
Yeah, rightquote:Op donderdag 21 december 2006 11:13 schreef Arokh86 het volgende:
[..]
En ja, ik ben nu ook helemaal over haar heen.
Maar daar was ze juist altijd zo trots op.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:16 schreef bigbird het volgende:
[..]
Misschien voelde zij zich daar niet fijn bij en wil ze graag "gewoon" zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |