Komt omdat ze er geen zak van kunnenquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:00 schreef Tali-banaan het volgende:
Ik heb gister het hele gamespot ding live gezien. WawaaweewaaaDat was niet verkeerd hoor. Na een uur spelen waren ze nog in het begindorpje. Echt heel erg tof.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:32 schreef kipknots het volgende:
Ign heeft nu 6 nieuwe filmpjes in 480p.
http://au.media.wii.ign.com/media/748/748589/vids_1.html
Jawel.... ze nemen er de tijd voorquote:Op zaterdag 11 november 2006 15:16 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Komt omdat ze er geen zak van kunnen
Nee, ze zogen echtquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:36 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jawel.... ze nemen er de tijd voorRespect voor het spel tonen.
Proest.....quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:39 schreef BMH het volgende:
[..]
Nee, ze zogen echt. Volgens mij snapte de speler het hele concept van een zelda game niet.. Hij begreep de puzzles niet, had geen idee wat hij moest doen en negeerde de aanwijzingen.
Jij leest een game topic van 100+ posts en verwacht geen screens te zien?quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:00 schreef MMaRsu het volgende:
Wat dacht je van de screens. Post gewoon links aub
Ah... sfeer... Ik denk voor het gemak de OoT muziek er maar even bij.quote:
Maar dat is ook niet zo moeilijk aangezien het een game was die het moest hebben van de cartoony look. Dan kun je makkelijker een sfeertje creeren die voldoet aan die wereld.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:08 schreef speknek het volgende:
Ik vond de luchten van tWW trouwens sfeervoller.
Oh nee ik lees zelf alle spoilers e.d maar sommige mensen zien zelf graag geen spoilers dus zijn links naar screens e.d beter dan zomaar screens dumpen imoquote:Op zaterdag 11 november 2006 21:41 schreef speknek het volgende:
[..]
Jij leest een game topic van 100+ posts en verwacht geen screens te zien?
Ja sorry hoor, maar waarom zou je dan in dit topic komen? Vrijwel niemand hier in NL heeft TP in zijn/haar bezit, dus dit topic gaat vooralsnog alleen maar over spoilers. Alleen verwachtingen en fantasieën zul je hier niet veel tegenkomen hoor. Anders kun je dit topic netzogoed dichtgooien.quote:Op zondag 12 november 2006 00:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Oh nee ik lees zelf alle spoilers e.d maar sommige mensen zien zelf graag geen spoilers dus zijn links naar screens e.d beter dan zomaar screens dumpen imo
Tja kan me voorstellen dat sommige mensen het gewoon over de game willen hebben e.d. Ipv met screens te gaan smijten. Mij boeit het niet, maar andere mensen misschien wel. Net alsof je in een Lost topic al dikke shit gaat lopen spoileren terwijl die episode nog niet uit is.quote:Op zondag 12 november 2006 01:13 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar waarom zou je dan in dit topic komen? Vrijwel niemand hier in NL heeft TP in zijn/haar bezit, dus dit topic gaat vooralsnog alleen maar over spoilers. Alleen verwachtingen en fantasieën zul je hier niet veel tegenkomen hoor. Anders kun je dit topic netzogoed dichtgooien.
Tuurlijk sfeerbeelden wel, maar echt plaatjes van bepaalde characters of items die belangrijk zijn voor het verhaal willen sommige mensen natuurlijk niet zienquote:Op zondag 12 november 2006 01:19 schreef speknek het volgende:
Nouja er worden nu een paar uitersten genoemd. Plaatjes van Ganon mogen wmb ook wel achter spoilertags, maar gewoon sfeerbeelden ga ik hier wel dumpen. Als je zelfs die niet wil zien moet je inderdaad sowieso gewoon zulke topics mijden.
Tuurlijk, ik kan het me ook wel voorstellen maar ga dan niet lopen miepen hier... En trouwens, een tv-serie is wel even wat anders dan een game dat al jaren in ontwikkeling is hèquote:Op zondag 12 november 2006 01:18 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tja kan me voorstellen dat sommige mensen het gewoon over de game willen hebben e.d. Ipv met screens te gaan smijten. Mij boeit het niet, maar andere mensen misschien wel. Net alsof je in een Lost topic al dikke shit gaat lopen spoileren terwijl die episode nog niet uit is.
Daarom zijn er op GAF ook 2 topics, 1 spoiler en 1 non spoiler
Ik bedoelde jou niet, maar die mensen die gaan huilen als hier gewoon een paar prachtige screens worden gepost.quote:Op zondag 12 november 2006 01:30 schreef MMaRsu het volgende:
ik miep niet. Het is alleen wat gebruiksvriendelijker tegenover andere users
Ohh oke dan is het goedquote:Op zondag 12 november 2006 01:35 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik bedoelde jou niet, maar die mensen die gaan huilen als hier gewoon een paar prachtige screens worden gepost.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:57 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ah... sfeer... Ik denk voor het gemak de OoT muziek er maar even bij.
* Chanty87 is nog steeds teleurgesteld in Koji Kondo
De Wii is toch een stuk sneller dan de gamecube. Misschien dat Nintendo dingen als Anti-Aliasing en Anisitropic filtering laten gebruiken bij gamecube spellen? Op zich is dat niet zo moeilijk om in te bouwen.quote:Op zondag 12 november 2006 05:05 schreef alex4allofyou het volgende:
Volgens Kotaku zien GC spellen die afgespeeld worden op de Wii er beter uit dan normaal. Dass apart![]()
Speel eerst het spel nou maar en ga dan zeuren over het geluidquote:Op zondag 12 november 2006 14:38 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik moet het spel gewoon hebbenIk vind het niet leuk om teleurgesteld te zijn in Koji
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
Hoevaak ga je dat nog zeggen?quote:Op zondag 12 november 2006 14:38 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik moet het spel gewoon hebbenIk vind het niet leuk om teleurgesteld te zijn in Koji
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lieve schat, ik zeg toch juist dat ik dat spel gewoon moet hebben voordat ik tot een conclusie kan komen?quote:Op zondag 12 november 2006 15:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hoevaak ga je dat nog zeggen?
En hoeveel muziek van TP heb je inmiddels al gehoord? Juist, nog amper. Wacht gewoon tot het spel uit is ofzo...
Dat zeg ik, Gamma!quote:Op zondag 12 november 2006 15:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Speel eerst het spel nou maar en ga dan zeuren over het geluid
quote:
Dan heb ik niets gezegdquote:ik zeg toch juist dat ik dat spel gewoon moet hebben voordat ik tot een conclusie kan komen?![]()
Ja.quote:Zijn we vandaag een beetje chago ofzo?
Hoezo?quote:Op zondag 12 november 2006 05:05 schreef alex4allofyou het volgende:
Volgens Kotaku zien GC spellen die afgespeeld worden op de Wii er beter uit dan normaal. Dass apart![]()
Ja maar alleen maar doordat SOMMIGE games op 720p gespeeld kunnen worden op de xdoos.quote:Op zondag 12 november 2006 17:05 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Hoezo?
Is toch ook op de 360 zo dat de xbox spellen er iets beter uitzien.
zelda.quote:Op zondag 12 november 2006 18:21 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik vond dat gamespot filmpje eigenlijk wel errug saai om naar te kijken, monkey ball en wii sports zijn niet echt titels die je moet zien maar doen.
Van wiisports vind ik dat bowlen en golfen wel errug tof, de rest kan me gestolen worden eerlijk gezegd.
Ja ik zat op excite truck en zelda te wachten omdat dat meer 'kijkspelletjes' zijn. Alleen heb ik bij Zelda geen text gelezen en na 5 minuten toch besloten om weg te klikken aangezien het begin bij Zelda altijd het saaiste is en ik the trivial opdrachten niet wil zien voordat ik m zelf speel. Het haalt toch wat weg van de excitement als je m net hebt en FFVII heeft me geleerd niet te vaak naar het begin te kijken (ik had daar een demo van).quote:
PS1 games waren ook mooier op de PS2 dan op de PS1quote:Op zondag 12 november 2006 18:20 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ja maar alleen maar doordat SOMMIGE games op 720p gespeeld kunnen worden op de xdoos.
Kotaku heeft het over de cubegames die er gewoon gelikter uitzien alsof ze een nieuw likje verf gekregen hebben. Ik vind dat wel vreemd eigenlijk, maar t is natuurlijk wel een pluspunt![]()
nachtquote:Op zondag 12 november 2006 19:09 schreef MMaRsu het volgende:
Maargoed als mensen de spoilers toch niks boeit
[afbeelding]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een pics van onze ouwe vrind Ganondorf![]()
[ Bericht 16% gewijzigd door Tware op 13-11-2006 12:19:16 ]#winning
Klootzakquote:Op maandag 13 november 2006 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
OMG GANONDORF IN ZELDA DAT IS ONVERWACHT
Komt nog een spoiler.
BOWSER ZIT IN MARIO GALAXY
maar ik hoef toch nog niet te weten hoe hij er uit ziet enzoquote:Op maandag 13 november 2006 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Komt nog een spoiler.
Ik moest lachenquote:Op maandag 13 november 2006 12:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Komt nog een spoiler.
wat een fagquote:Op maandag 13 november 2006 12:53 schreef Tware het volgende:
Onze goede vriend de Postbode is blijkbaar ook weer terug:
[afbeelding]
"OMG ik kan niet wachten" "aaah nog 5 dagen!! "quote:Op maandag 13 november 2006 13:29 schreef Xrenity het volgende:
wordt het tijd voor een Zelda non-spoiler thread?
http://www.deadpixels.us/quote:
Behalve dan alleen al het plaatje van Movie 3.quote:Op maandag 13 november 2006 18:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
http://www.deadpixels.us/
Paar nieuwe movies. Bevatten niet echt veel spoilers ofzo.
Trouwens LOST WOODS SONG VAN OOT ZIN IN DE GAME WOOOHHAAAAAA
Waaaat nog meer spoilers :|quote:Op maandag 13 november 2006 18:26 schreef MMaRsu het volgende:
Een Zora suit zoals die hierboven ook al werd gepost? Right.
Lol jij leest het topic ook niet of welquote:Op maandag 13 november 2006 18:32 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Waaaat nog meer spoilers :|
I'm out.
Wacht je op de review of haal je een US setje ofzoquote:Op maandag 13 november 2006 13:32 schreef BMH het volgende:
[..]
"OMG ik kan niet wachten" "aaah nog 5 dagen!! "
....
naaa
Niet zeggen, want dat wil zelfs IK niet wetenquote:Op maandag 13 november 2006 19:57 schreef torn_Machina het volgende:
Vooral niet naar TP message board gaan op Gamefaqs. Heb daar al genoeg spoilers gelezen. Zelfs al wat over het einde van de game en sommige kun je best wel serieus nemen.![]()
Als het einde klopt van wat ze daar zeggen, dan staat ons een leuke verrassing te wachten.![]()
Dat zou niet eens grappig zijn. Sterker nog,... de eerste paar dagen na de release van Zelda zal ik hier en in het Zelda topic mijn ei kwijt moeten ivm het flippen, maar daarna kom ik er niet meer totdat ze uit isquote:Op maandag 13 november 2006 20:07 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Niet zeggen, want dat wil zelfs IK niet wetenSpoileren qua screens vind ik niet erg, maar gelijk het einde verklappen is gewoon te veel. En ik denk wel dat iedereen het hier met me eens is
Ik weet zelf ook niet of ik het moet geloven of niet, maar ik zou het niet uitsluiten.quote:Op maandag 13 november 2006 20:07 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Niet zeggen, want dat wil zelfs IK niet wetenSpoileren qua screens vind ik niet erg, maar gelijk het einde verklappen is gewoon te veel. En ik denk wel dat iedereen het hier met me eens is
Ik heb al teveel gelezen.quote:Op maandag 13 november 2006 20:32 schreef MMaRsu het volgende:
Kut spoilers. Ik wil ze weten maar ook weer niet
In een topic flippen? Serieus, er zijn minder valide redenen denkbaar om iemand om te leggenquote:Op maandag 13 november 2006 20:09 schreef Chocobo het volgende:
Dat zou niet eens grappig zijn. Sterker nog,... de eerste paar dagen na de release van Zelda zal ik hier en in het Zelda topic mijn ei kwijt moeten ivm het flippen, maar daarna kom ik er niet meer totdat ze uit is
uuuhm, ganon = ganondorfquote:Op maandag 13 november 2006 20:47 schreef speknek het volgende:
Ik vind de spoilers nu ook wel iets te gortig worden. Eerst vond ik het maar een stel zeikerds, maar met een paar screens is ook niets mis. Ik vond het posten van Ganondorf al erg (sowieso, want Ganondorf is een slap aftreksel van Ganon imo), nu die zwaarden en pakken... Het is wel mooi geweest zo jongens!
[..]
In een topic flippen? Serieus, er zijn minder valide redenen denkbaar om iemand om te leggen.
Of maak een TP spoiler topic aan, dan is iedereen tevreden.quote:Op maandag 13 november 2006 21:04 schreef floppie86 het volgende:
Laat een mod ff *SPOILERS* in de tt zetten en blijf daarna weg als je niks weten wil..
Dit is nu al een spoiler topic, dus kan t beter andersom gedaan wordenquote:Op maandag 13 november 2006 21:08 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Of maak een TP spoiler topic aan, dan is iedereen tevreden.![]()
Wat hier is gepost is nog niks vergeleken met de spoilers op andere sites/message boards.quote:Op maandag 13 november 2006 21:20 schreef floppie86 het volgende:
[..]
Dit is nu al een spoiler topic, dus kan t beter andersom gedaan worden![]()
Pas vanaf vrijdag, omdat dan het laatste embargo vervaltquote:Op maandag 13 november 2006 23:28 schreef Platina het volgende:
Ik wil reviews zien en schnel!
Ik verwacht reviews van minimaal 95%quote:Op maandag 13 november 2006 23:28 schreef Platina het volgende:
Ik wil reviews zien en schnel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |