Hamersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus nooit OoT en WW gespeeld?!quote:Op woensdag 8 november 2006 23:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit wordt waarschijnlijk de eerste 3D Zelda die ik ga spelen
Nope. In het N64-PSX tijdperk was ik een beetje sony fanboyquote:Op woensdag 8 november 2006 23:27 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Dus nooit OoT en WW gespeeld?!![]()
Schaam je!![]()
1 |
quote:Op donderdag 9 november 2006 00:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik krijg er ook kriebels voor, en ik poep op OOT en Windwaker
Same here... Begin ws op de 7e al te shaken omdat ik die nieuwe shot nodig hebquote:Op donderdag 9 november 2006 10:22 schreef Mirrrrr het volgende:
Ik heb alle Zelda's vanaf de nintendo 8 bitsIk ben echt een zeldajunkie. Dus dees komt er ook aan
![]()
Hehe en dat met jouw avater.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:26 schreef Platina het volgende:
Word niet boos, maare ik ga TP op de cube kopen![]()
Heb namelijk niet het geld voor een Wii![]()
Rare jongen jij hoor............quote:Op donderdag 9 november 2006 00:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik krijg er ook kriebels voor, en ik poep op OOT en Windwaker
Ja hequote:Op donderdag 9 november 2006 13:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Rare jongen jij hoor............
WW de wat mindere maar inderdaad extreem goede games.... dat soort games hebben bijna alles.quote:
Heb net de triforce hunt achter de rugquote:Op donderdag 9 november 2006 16:41 schreef Platina het volgende:
Ik ben WW nu opnieuw aant spelen, maar damn begin is echt te langweilig met al dat zeilen.
Dacht altijd echtquote:Op donderdag 9 november 2006 19:17 schreef __Saviour__ het volgende:
is dat nou echt of zo'n fanmade plaatje
Nouja dat 'oh we back' is fanmade inderdaad. Maar dat Miyamoto met zelda spullen stond te zwaaien is echt, uit een pre-E3 event, bij de onthulling van TP.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:53 schreef Chocobo het volgende:
Dacht altijd echtVerbaasd me overigens niks! Man is God. Miyamoto zou naakt on stage met een 1up mushroom diep in zijn reet nog cool zijn.
Maakt toch niets uitquote:Op donderdag 9 november 2006 21:06 schreef speknek het volgende:
En de screenshots van de OP zijn dus uit de GC versie.
Ik heb geen keuzequote:Op donderdag 9 november 2006 21:09 schreef Cheiron het volgende:
(want ik wil geen wii bij de launch halen)
Teveelquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:09 schreef _Supreme het volgende:
Hoeveel nachtjes nog?
Antwoord van Bart Smit:quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Bart Smit.
Ze weten dus zelf ook niets qua hoeveelheden die ze gaan krijgen.quote:Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben uw e-mail ontvangen en danken u hiervoor.
Een reservering is niet bindend. Zodra u een email ontvangt dat de Wii binnen
is kunt u direct een bestelling plaatsen. De Wii wordt dan op de releasedatum
afgeleverd. Als u een aantal dagen wacht met bestellen kan het zijn dat deze al
is uitverkocht.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Klantenservice
quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:22 schreef BMH het volgende:
Juist niet.. Als het spel uitkomt verdwijnt dit topic naar de vergetelheid.
racen wie em t eerst uitspeeldquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:32 schreef Platina het volgende:
Of we komen hier om hulp te vragen of om op te scheppen hoever we al zijn!
Volgende keer.quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:33 schreef Xrenity het volgende:
Doe dan volgende keer gewoon de spoilende screenshots als link plakken dude.
Asjeblieft? ^_^
quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:42 schreef __Saviour__ het volgende:
dan kan het alleen maar tegenvallen.
Idd!quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Zelda kan niet tegenvallen.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Zelda kan best tegenvallen hoor.
Dit wordt HET meesterwerk van Nintendo!!!quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Zelda kan best tegenvallen hoor. Zie Zelda: The Wand of Gamelon maar
quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dit wordt HET meesterwerk van Nintendo!!!
quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:12 schreef -Dries- het volgende:
BESTE GAME OOIT!!!
Doe het dan gelijk goed met de nieuwe Zeldaquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:10 schreef __Saviour__ het volgende:
maar ik denk ook wel dat het een puike game wordt. alleen ga ik het niet in december al halen. en als ik later een wii heb, ga ik eerst oot downloaden ofzo, om een beetje te wennen aan zelda in 3d.
quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:41 schreef Oksel het volgende:
Graphics zien er best brak uit..
En ja, ik ben een Zelda Fanboy..
Als het beter wordt dan OoT dan is het automatisch de beste game ooitquote:Op zaterdag 11 november 2006 00:35 schreef torn_Machina het volgende:
Beste game ooit vind ik nog wat voorbarig, maar als het niet beter is dan OoT dan ben ik wel teleurgesteld.![]()
Voor mij welquote:Op zaterdag 11 november 2006 10:11 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Als het beter wordt dan OoT dan is het automatisch de beste game ooit
Eens,.... OoT en FF7 staan hoog op mijn lijst..... Ik moet echter eerlijk zeggen dat de sfeer van TP me echt verschrikkelijk aanspreekt.... kan niet wachten om het te gaan verkennen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 10:11 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Als het beter wordt dan OoT dan is het automatisch de beste game ooit
Verdoriequote:Op zaterdag 11 november 2006 10:32 schreef kipknots het volgende:
Ign heeft nu 6 nieuwe filmpjes in 480p.
http://au.media.wii.ign.com/media/748/748589/vids_1.html
Ligt eraan als je ze wilt horen of niet.quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:54 schreef Xrenity het volgende:
Moet ik dit topic gaan mijden ivm spoilers?
Wat dacht je van de screens. Post gewoon links aubquote:Op zaterdag 11 november 2006 13:18 schreef BMH het volgende:
[..]
Ligt eraan als je ze wilt horen of niet.
Denken aan andere mensen is er bij sommige mensen niet bij.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wat dacht je van de screens. Post gewoon links aub
quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:28 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Denken aan andere mensen is er bij sommige mensen niet bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |