Hamersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus nooit OoT en WW gespeeld?!quote:Op woensdag 8 november 2006 23:24 schreef __Saviour__ het volgende:
Dit wordt waarschijnlijk de eerste 3D Zelda die ik ga spelen
Nope. In het N64-PSX tijdperk was ik een beetje sony fanboyquote:Op woensdag 8 november 2006 23:27 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
Dus nooit OoT en WW gespeeld?!![]()
Schaam je!![]()
1 |
quote:Op donderdag 9 november 2006 00:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik krijg er ook kriebels voor, en ik poep op OOT en Windwaker
Same here... Begin ws op de 7e al te shaken omdat ik die nieuwe shot nodig hebquote:Op donderdag 9 november 2006 10:22 schreef Mirrrrr het volgende:
Ik heb alle Zelda's vanaf de nintendo 8 bitsIk ben echt een zeldajunkie. Dus dees komt er ook aan
![]()
Hehe en dat met jouw avater.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:26 schreef Platina het volgende:
Word niet boos, maare ik ga TP op de cube kopen![]()
Heb namelijk niet het geld voor een Wii![]()
Rare jongen jij hoor............quote:Op donderdag 9 november 2006 00:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik krijg er ook kriebels voor, en ik poep op OOT en Windwaker
Ja hequote:Op donderdag 9 november 2006 13:07 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Rare jongen jij hoor............
WW de wat mindere maar inderdaad extreem goede games.... dat soort games hebben bijna alles.quote:
Heb net de triforce hunt achter de rugquote:Op donderdag 9 november 2006 16:41 schreef Platina het volgende:
Ik ben WW nu opnieuw aant spelen, maar damn begin is echt te langweilig met al dat zeilen.
Dacht altijd echtquote:Op donderdag 9 november 2006 19:17 schreef __Saviour__ het volgende:
is dat nou echt of zo'n fanmade plaatje
Nouja dat 'oh we back' is fanmade inderdaad. Maar dat Miyamoto met zelda spullen stond te zwaaien is echt, uit een pre-E3 event, bij de onthulling van TP.quote:Op donderdag 9 november 2006 19:53 schreef Chocobo het volgende:
Dacht altijd echtVerbaasd me overigens niks! Man is God. Miyamoto zou naakt on stage met een 1up mushroom diep in zijn reet nog cool zijn.
Maakt toch niets uitquote:Op donderdag 9 november 2006 21:06 schreef speknek het volgende:
En de screenshots van de OP zijn dus uit de GC versie.
Ik heb geen keuzequote:Op donderdag 9 november 2006 21:09 schreef Cheiron het volgende:
(want ik wil geen wii bij de launch halen)
Teveelquote:Op vrijdag 10 november 2006 00:09 schreef _Supreme het volgende:
Hoeveel nachtjes nog?
Antwoord van Bart Smit:quote:Op vrijdag 10 november 2006 10:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Bart Smit.
Ze weten dus zelf ook niets qua hoeveelheden die ze gaan krijgen.quote:Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben uw e-mail ontvangen en danken u hiervoor.
Een reservering is niet bindend. Zodra u een email ontvangt dat de Wii binnen
is kunt u direct een bestelling plaatsen. De Wii wordt dan op de releasedatum
afgeleverd. Als u een aantal dagen wacht met bestellen kan het zijn dat deze al
is uitverkocht.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Klantenservice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |