Volgens een van de users in het live topic van RKC-Feyenoord wordt de coach van PSV morgen ontslagen vanwege het dramatische voetbal van Feyenoordquote:dit wordt de ontslag van Ronald Koeman morgen.
Terecht lijkt me.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens een van de users in het live topic van RKC-Feyenoord wordt de coach van PSV morgen ontslagen vanwege het dramatische voetbal van Feyenoord
quote:Op woensdag 8 november 2006 23:03 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Volgens een van de users in het live topic van RKC-Feyenoord wordt de coach van PSV morgen ontslagen vanwege het dramatische voetbal van Feyenoord
dat wel natuurlijkquote:
en dat heeft nog niemand eerder gedaanquote:Op woensdag 8 november 2006 23:04 schreef RayMania het volgende:
Morgen en vrijdag totale isolatie hier, moet nog beginnen aan een 30-pagina's-tellend verslag over het enzym Ligase.
Je hebt volgens mij sowieso geen foto's van je zelf recent. Hoe oud is die foto uit je fotoboek wel niet?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik heb zo snel geen foto van mezelf van vorig jaar; als twistermat
Daarom...ik zit er helemaal niet op te wachten. Het meest uitgekauwde enzym wat er is.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:05 schreef Againzender het volgende:
[..]
en dat heeft nog niemand eerder gedaan
dat vermoeden had ik alquote:Op woensdag 8 november 2006 23:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Daarom...ik zet er helemaal niet op te wachten. Het meest uitgekauwde enzym wat er is.
Wordt ook meer c/p-werk.
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kanquote:
ik zal er geeneen meer openenquote:Op woensdag 8 november 2006 23:08 schreef Bos81 het volgende:
Even serieus. Het lijkt me wel verstandig om dit de laatste carnavalhools van dit jaar te laten zijn. Nu is het wel mooi geweest tot aan februari
Ik had niks anders verwachtquote:Op woensdag 8 november 2006 23:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zal er geeneen meer openen
ben ik zo voorspelbaar?quote:
komt er binnenkort aan. Een pokerfotoquote:Op woensdag 8 november 2006 23:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij sowieso geen foto's van je zelf recent. Hoe oud is die foto uit je fotoboek wel niet?
Inzake deze kwestie wel. BIj andere dingen ben je minder voorspelbaar.quote:Op woensdag 8 november 2006 23:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
ben ik zo voorspelbaar?![]()
Rondje op kosten van RKC, en ik ga naar bed
wat is dat nou weer voor belachelijk censuur idee?quote:Op woensdag 8 november 2006 23:08 schreef Bos81 het volgende:
Even serieus. Het lijkt me wel verstandig om dit de laatste carnavalhools van dit jaar te laten zijn. Nu is het wel mooi geweest tot aan februari
Na een badbeat hoop ikquote:Op woensdag 8 november 2006 23:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
komt er binnenkort aan. Een pokerfoto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |