Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
s00z: bedoel je niet xzibit met paparazzi?quote:quote:Op maandag 6 november 2006 13:36 schreef s00z het volgende:
Ben op zoek naar een hiphop/rap nummer van vóór 1995 schat ik.
Het begint met een viool, en ontwikkelt langzaam aan in een hiphop beat.
Het is een klassiek stukje viool van een bekend klassiek nummer. Ik denk beethoven ofzo.
Anyone?
Thx morgen eff zoekequote:Op woensdag 8 november 2006 22:39 schreef Guppi het volgende:
DJ Gregor Salto - Lookin' Good
Als je een béétje weet in welke richting het gaat heb je hier misschien iets aan:quote:Op woensdag 8 november 2006 22:41 schreef friemel het volgende:
Weet iemand het nummer wat gedraaid word bij het intro van deze jiskefet aflevering? Over de Compound, wachten op de F.O..... dat ze die vlaggetjes ophangen.... bvd...!
Bij mij doet ie het wel...quote:Op woensdag 8 november 2006 22:54 schreef Guppi het volgende:
Huh![]()
Bij mij wel als ik er op klik. Probeer nog eens?
Goed nummer idd.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:41 schreef friemel het volgende:
Weet iemand het nummer wat gedraaid word bij het intro van deze jiskefet aflevering? Over de Compound, wachten op de F.O..... dat ze die vlaggetjes ophangen.... bvd...!
Wel suggesties om je vraag uit te breidenquote:Op donderdag 9 november 2006 17:12 schreef fitzie24 het volgende:
Met de weinige informatie die ik heb, is dit verzoek vrij kansloos, maar toch ga ik het proberen:
Ik zoek een in Nederland heel erg bekend sambanummer (hoor het regelmatig op de radio), het wordt gezongen door een vrouw met een schorre stem. Ik weet geen woorden of zinsdelen, maar een bepaald zinsdeel wordt in het nummer erg vaak herhaald. Het is een beetje uptempo nummer en wordt volgens mij ook vaak gebruikt om in hifi-winkels geluidssystemen aan klanten te laten horen.
Ik hoop dat er iemand is die enkele suggesties kan doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |