abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 november 2006 @ 22:17:40 #1
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_43376606
Help, ik zoek....

Waar is dit topic voor bedoeld?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
  • Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op www.ster.nl of www.tvreclames.nl
  • Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op www.imdb.com
  • Heb je een stukje tekst uit een nummer?
    Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)

Tip van BaggerUser
    quote:
    Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
    ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP

http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe

ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
    Waar is dit topic niet voor bedoeld?

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
  • 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
    .
    Help! Ik zoek ... #193

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem tzt weer sticky maken. Vergeet ook de link naar het vorige topic niet.

Wijzigingen/toevoegingen op deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een e-mail sturen naar het emailadres in het profiel van Berkery
  • pi_43376829
    Tvp
      woensdag 8 november 2006 @ 22:23:29 #3
    78707 TheSilentEnigma
    Heldin, bazin, godin.
    pi_43377129
    "ben op zoek naar de naam van dit nummer uit de film Herbie Fully Loaded
    hij staat niet op de soundtrack helaas"

Driber: Melodians - Nice Car.
    pi_43377345
    Nu ik er toch ben vraag ik het nog maar eens:

Dance/Basement Jaxx achtig nummer, maar het opvallendst:
    Een clip die zich afspeelt in een zwembad, waar een meisje is, en een modderman. Gewoon een man van modder dus. Hij vindt haar leuk en andersom, maar als ze onder de douche staan smelt hij. ik denk van minstens 3 jaar geleden.

Iemand een idee? Ik zoek het al heel lang, want ik wil die clip nog eens zien.
    pi_43377542
    Hoe noemt dit nummer

PS Op seconde 60 erg irritant geluidje!
    pi_43377686
    DJ Gregor Salto - Lookin' Good
    pi_43377775
    Weet iemand het nummer wat gedraaid word bij het intro van deze jiskefet aflevering? Over de Compound, wachten op de F.O..... dat ze die vlaggetjes ophangen.... bvd...!
    Waar komt dit te staan?
    pi_43378049
    quote:
    quote:Op maandag 6 november 2006 13:36 schreef s00z het volgende:
    Ben op zoek naar een hiphop/rap nummer van vóór 1995 schat ik.
    Het begint met een viool, en ontwikkelt langzaam aan in een hiphop beat.
    Het is een klassiek stukje viool van een bekend klassiek nummer. Ik denk beethoven ofzo.
    Anyone?
    s00z: bedoel je niet xzibit met paparazzi?
    pi_43378058
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 22:39 schreef Guppi het volgende:
    DJ Gregor Salto - Lookin' Good
    Thx morgen eff zoeke
    pi_43378184
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 22:41 schreef friemel het volgende:
    Weet iemand het nummer wat gedraaid word bij het intro van deze jiskefet aflevering? Over de Compound, wachten op de F.O..... dat ze die vlaggetjes ophangen.... bvd...!
    Als je een béétje weet in welke richting het gaat heb je hier misschien iets aan:
    http://ilx.wh3rd.net/thread.php?msgid=4705483
    pi_43378435
    site doet het niet?
    Waar komt dit te staan?
    pi_43378512
    Huh
    Bij mij wel als ik er op klik. Probeer nog eens?
      woensdag 8 november 2006 @ 23:06:20 #14
    134533 donroyco
    dus niet Donroyco
    pi_43379072
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 22:54 schreef Guppi het volgende:
    Huh
    Bij mij wel als ik er op klik. Probeer nog eens?
    Bij mij doet ie het wel...
    tvp
    Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
    Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
    pi_43379209
    Het is wel net zo lelijk opgemaakt als een "page not found"..
      FOK!-Schrikkelbaas donderdag 9 november 2006 @ 01:28:41 #16
    862 Arcee
    Look closer
    pi_43383147
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 22:41 schreef friemel het volgende:
    Goed nummer idd.
    Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
      donderdag 9 november 2006 @ 15:33:33 #18
    128056 MrManiak
    Mijn post is interessanter
    pi_43396968
    TerugVindPostje
    Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
    Mijn (inte)r(e)views!
    pi_43400616
    Met de weinige informatie die ik heb, is dit verzoek vrij kansloos, maar toch ga ik het proberen:

Ik zoek een in Nederland heel erg bekend sambanummer (hoor het regelmatig op de radio), het wordt gezongen door een vrouw met een schorre stem. Ik weet geen woorden of zinsdelen, maar een bepaald zinsdeel wordt in het nummer erg vaak herhaald. Het is een beetje uptempo nummer en wordt volgens mij ook vaak gebruikt om in hifi-winkels geluidssystemen aan klanten te laten horen.

Ik hoop dat er iemand is die enkele suggesties kan doen!
      donderdag 9 november 2006 @ 17:15:35 #20
    112790 Koepert
    Parttime Nutcase
    pi_43400702
    It starts with a shiver, an itch, a slow boil
    pi_43402969
    Weet iemand hoe het nummer heet in deze commercial? (eerste stuk)

http://www.orange.nl/downloads/movies/beach.mpg
    pi_43413166
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 17:12 schreef fitzie24 het volgende:
    Met de weinige informatie die ik heb, is dit verzoek vrij kansloos, maar toch ga ik het proberen:

Ik zoek een in Nederland heel erg bekend sambanummer (hoor het regelmatig op de radio), het wordt gezongen door een vrouw met een schorre stem. Ik weet geen woorden of zinsdelen, maar een bepaald zinsdeel wordt in het nummer erg vaak herhaald. Het is een beetje uptempo nummer en wordt volgens mij ook vaak gebruikt om in hifi-winkels geluidssystemen aan klanten te laten horen.

Ik hoop dat er iemand is die enkele suggesties kan doen!
    Wel suggesties om je vraag uit te breiden
    Oud nummer, nieuw nummer, welke taal, hoge stem, lage stem, veel tekst, weinig tekst, waar gehoord?
    pi_43420935
    Hier een lastige (klik, 295kb)

Het deed me denken aan sigur ros ofzo of radiohead. Je hoorde weinig drums en eigenlijk alleen twee of drie akkoorden die elkaar afwisselden. Best saai maar het klonk wel relaxt!
    pi_43421065
    ik hoor vooral witte ruis...
      vrijdag 10 november 2006 @ 13:31:54 #25
    70357 Hyperdude
    #MakeLanciaGreatAgain
    pi_43424772
    Ik kan er niet opkomen. Wie weet welk nummer het is, op de aftiteling van deze aflevering van Tegenlicht:

http://www.vpro.nl/programma/tegenlicht/afleveringen/31100321/

Energy War deel II, video link staat bovenaan rechts, muziekfragment begint na 45.50 minuten,

Mijn dank is groot!
    How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')