quote:Op dinsdag 14 november 2006 10:43 schreef cornutocontent het volgende:
Ciao ragazzi,
1): Ben op zoek naar een nummer van enige tijd geleden. Het is een vet clubnummer met een steeds wederkerend riddletje: La La La... Tussendoor hoor je een man met normale stem zeggen: I got something for your thrills, your kills, your pills ... La La La of iets in die richting. Heb dit nummer laatst gehoord en heb er helaas geen bestand bij om het jullie te laten horen. Da La La La stuk zegt hij steeds lager dus eerst hoog La, dan een beetje lager La en dan weer een beetje lager La...
2): In de plaat Yeah Yeah van Bodyrox hoor je een vet riddletje/melodietje voordat die leadzangeres begint te zingen. Hoe heet dit nummer.. Dus waar alleen deze melodie in voorkomt en het hoofdbestandeel vormt.
a doppo.....
Hopelijk kunnen jullie me helpen,
Greetz G.
Wheatus -- Teenage Dirtbag ?quote:Op dinsdag 14 november 2006 17:51 schreef Tomhoog het volgende:
het is van een oude tienerfilm
ik denk aan weezer maar geen idee ik kan niks vinden op het moment
soort poprock nummer dacht ik. ik ben het een beetje vergeten
halverwege ergens komt een meisje met een hoge stem in voor. this wasnt of istn thefirst time oid.
zo een gast die een knap meisje leuk vind maar niet krijgt en op het laatste toch wel... standaard dus.
begint heel rustig met alleen zijn stem en een gitaar dacht ik voor even maar
Baccara - Yes Sir, I Can Boogiequote:Op dinsdag 14 november 2006 16:36 schreef japiejo het volgende:
ik zoek een nummer uit een oude reclame waarin een man en een vrouw in een carbio zitten.
De vrouw doet dan heel geil de gordel bij de man op.
Volgensmij is het van goldfrapp...
Die eerste, is dat niet La La Land van Green Velvet?quote:
"Hey hey,quote:
Glen Medeiros volgens mij.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Was net een reclame van BCC op Talpa, In die reclame hoorde je een nummer dat ongeveer zo ging in het refrein:
`Nothing Is Gonna Change My Love For You"
Weet iemand welk nummer dit is?
Dat is Cascada - Every Time We Touchquote:Op dinsdag 14 november 2006 20:42 schreef PAA-053 het volgende:
Trance-nummertje:
Your arms are my castle
...
Need you by my side
.....
Can't you hear my heart beat
Want you in my life
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Nothing+Is+Gonna+Change+My+Love+For+You&meta= ?quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Was net een reclame van BCC op Talpa, In die reclame hoorde je een nummer dat ongeveer zo ging in het refrein:
`Nothing Is Gonna Change My Love For You"
Weet iemand welk nummer dit is?
Ik heb geen idee, maar hier kan je de afleveringen bekijken (en doorspoelen) en is het wat duidelijker te horen:quote:Op dinsdag 14 november 2006 23:01 schreef ukga het volgende:
Op gamekings hoor je altijd een nummer in het outro(als het programma bijna is afgelopen. Weet iemand hoe dat nummer heet o.i.d? Ik wil dit graag weten.
HIER een deel(in kut kwaliteit)
thanx![]()
putfile.com?quote:Op woensdag 15 november 2006 12:29 schreef Parvus het volgende:
http://members.lycos.nl/parvuz/Voice-0020.amr
Kan geopend worden met realplayer..
//ok m'n ftp loopt te fucken...kan iemand een bestandje voor me uploaden?
Thanx...quote:Op maandag 13 november 2006 22:58 schreef MarBu het volgende:
[..]
Dat is Gioachino Rossini - Thieving Magpie Overture (of in het Italiaans: La Gazza Ladra)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |