Flaming Lips - Race for their prizequote:Op vrijdag 10 november 2006 13:31 schreef Hyperdude het volgende:
Ik kan er niet opkomen. Wie weet welk nummer het is, op de aftiteling van deze aflevering van Tegenlicht:
http://www.vpro.nl/programma/tegenlicht/afleveringen/31100321/
Energy War deel II, video link staat bovenaan rechts, muziekfragment begint na 45.50 minuten,
Mijn dank is groot!
Die laatste zal wel de gelijkenamige van Peran zijnquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:28 schreef donroyco het volgende:
Net twee (dance)nummers op SlamFM:
1. een soort Elize zingt de vocals "are you watching me, watching you", niet zo heel erg oud lijkt me.. Google levert teveel resultaten op...
2. een ouder nummer met de tekst "We want to be free", erg vaak herhaald in het nummer.. met een duidelijke melodie erbij..
de SlamFM-playlisttracker heb ik al nagetrokken, alleen staat ie stil vanaf gisteren...
Bij voorbaat dank
1 klinkt als Shakatak - Watching youquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:28 schreef donroyco het volgende:
Net twee (dance)nummers op SlamFM:
1. een soort Elize zingt de vocals "are you watching me, watching you", niet zo heel erg oud lijkt me.. Google levert teveel resultaten op...
2. een ouder nummer met de tekst "We want to be free", erg vaak herhaald in het nummer.. met een duidelijke melodie erbij..
de SlamFM-playlisttracker heb ik al nagetrokken, alleen staat ie stil vanaf gisteren...
Bij voorbaat dank
Dank Gitanki.. het wasm 'mquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:16 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Die laatste zal wel de gelijkenamige van Peran zijn
Simple Minds - Belfast Child?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:25 schreef ProdigalSon het volgende:
Hallo!
Ik was daarnet in de winkel en hoorde een prachtig nummer op de radio, alleen weet ik niet van wie hij is.
1. Komt uit de jaren 80. Vocaal en intrumentaal klonk het allemaal erg naar de jaren 80.
2. Duidelijk gemaakt met synthesizers. Het refrein (alleen synthesizer) is het herkenbaarste onderdeel van het nummer. Echt een 'oor'gasme.
3. Op een gegeven moment zingt hij: "I give it all..." (of iets dergelijke)
4. Het refrein klinkt als een doedelzak.
Ik moest denken aan Depeche Mode of Pet Shop Boys, maar ik heb absoluut geen idee.
Alvast bedankt!
Hoorde 't zelfde nummer in GTA: Vice City volgens mij.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:40 schreef matthendriks het volgende:
Hey all!
Weet iemand hoe dit tweede nummer heet in deze trailer?
http://www.scarfacegame.com/us/vid/video_03_qt_high.html
BvD!
Alex Gopher - Party Peoplequote:Op woensdag 8 november 2006 22:32 schreef Guppi het volgende:
Nu ik er toch ben vraag ik het nog maar eens:
Dance/Basement Jaxx achtig nummer, maar het opvallendst:
Een clip die zich afspeelt in een zwembad, waar een meisje is, en een modderman. Gewoon een man van modder dus. Hij vindt haar leuk en andersom, maar als ze onder de douche staan smelt hij. ik denk van minstens 3 jaar geleden.
Iemand een idee? Ik zoek het al heel lang, want ik wil die clip nog eens zien.
Loituma - Leva's Polkaquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:44 schreef williamvdhoorn het volgende:
Ik zoek een nummer, klik hier voor een fragmentje eruit...De titel en het liefst ook de artiestAlvast bedankt!
Artiest: Rina Kettyquote:Op vrijdag 10 november 2006 21:47 schreef Sjengdanny het volgende:
Weet iemand hoe het Franstalige nummer heet wat in de nieuwe commercial van Renault voorkomt, waarbij je een stokbrood tegen een muur ziet "aanrijden" ?
Met url ook nog! Bedankt!!quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:46 schreef Nepthys het volgende:
[..]
Alex Gopher - Party People
leuke clip
Supertramp - Logical songquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:16 schreef donroyco het volgende:
..................................................Who I am
...................................Who I am
.................. Who I am
....Who I am (hoog geluidje) en dan komt er een saxofoon (?) solo...
beetje rare uitleg![]()
Ik vertrouw niet op Dreft, maar op Gambolputty...quote:
Dat klinkt zeker als Luv'.quote:Op vrijdag 10 november 2006 21:05 schreef SuperHarregarre het volgende:
Een of ander nummer uit jaren 60/70 ofzo. Beetje flower-power-achtig. Het enige qua tekst dat ik me kan herinneren zijn een paar vrouwen die dan zeggen: "O, yes I do." Het erge is, alleen dat korte stukje zit nu in mijn hoofd.
Er wordt dus iets korts gezongen, dan valt er een hele korte stilte en dan "O, yes I do".
Misschien is hier iemand die met deze beschrijving al wat kan?![]()
![]()
Edit: Straks word ik heel bang en blijkt dat er een nummer van 'Luv' in me hoofd vastzit. Zeg dat het niet waar is!![]()
jahooor. Behold. Spyware-installer!quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
De 2e is:quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:49 schreef Ballistic het volgende:
Ik zoek 2 liedjes uit dit filmpje:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-3639329295421373779&q=grim+pvp
de eerste begint om 0.50minuut, de 2e om 16.54, iemand een idee?![]()
bvb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |