uploaden en sturen dna???quote:Op woensdag 8 november 2006 22:03 schreef Agiath het volgende:
omg stanislas college westplandsoen?
ik heb filmpjes
kan je die uploaden?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:03 schreef Agiath het volgende:
omg stanislas college westplandsoen?
ik heb filmpjes
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:08 schreef seekfaM het volgende:
het staat trouwens morgen ook in de telegraaf.
Als een poging van terroristische scholieren om een aanslag te plegen.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:08 schreef seekfaM het volgende:
het staat trouwens morgen ook in de telegraaf.
Whehe, altijd aanspekken die meuk!quote:Op woensdag 8 november 2006 22:12 schreef Agiath het volgende:
Trouwens die verhalen van armen eraf/dooien/ruiten gesprongen is allemaal bullshit(zal morgen ook wel in de telegraaf staan ben ik bang, vandaar)
Het valt allemaal wel mee hoor..quote:Op woensdag 8 november 2006 22:16 schreef Oksel het volgende:
Ja, waar blijven die megaspannende filmpjes over een paar pubers?
Lamerisquote:Op woensdag 8 november 2006 22:09 schreef Agiath het volgende:
[..]misschien sta ik daar dan ook in, kheb een paar keer in de buurt van die fotograaf gestaan...
Ik hoop dat Lameris ontslagen word nu, dit was zijn schuld hij liet die kinderen zomaar daarmee klooien zonder het recept van internet te checken.... mafkees...
De Telegraaf? Dan moet ik er nog bij zeggen dat dit een redelijk 'blanke' school is. Islamitisch extremisme of iets dergelijks is het dus niet.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:12 schreef Agiath het volgende:
Trouwens die verhalen van armen eraf/dooien/ruiten gesprongen is allemaal bullshit(zal morgen ook wel in de telegraaf staan ben ik bang, vandaar)
Tegen de tijd dat de verslaggever van de Telegraaf zijn stukje af heeft, zul je merken dat je school een broeinest van Islamitische fundamentalisten is.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:22 schreef LKEN het volgende:
[..]
De Telegraaf? Dan moet ik er nog bij zeggen dat dit een redelijk 'blanke' school is. Islamitisch extremisme of iets dergelijks is het dus niet.![]()
Volgens mij wel, moet er wel bijzeggen dat ik haar al een tijd niet heb gezien. Je bedoelt die toa toch?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:28 schreef imago het volgende:
Werkt Carmen er nog?
Ik zei toch dat het kut wasquote:Op woensdag 8 november 2006 22:29 schreef Sheepcidus het volgende:
Je ziet niks van die gewonde jongen.
Ja die was vroeger in ieder geval de "baas" in het scheikundelab. Daar durfde je echt geen geintjes bij uit te halen die tot ontploffingen leiddenquote:Op woensdag 8 november 2006 22:30 schreef LKEN het volgende:
[..]
Volgens mij wel, moet er wel bijzeggen dat ik haar al een tijd niet heb gezien. Je bedoelt die toa toch?
opnieuw!!quote:Op woensdag 8 november 2006 22:29 schreef Sheepcidus het volgende:
Je ziet niks van die gewonde jongen.
ga naar faces of death voor duidelijkere filmpjesquote:Op woensdag 8 november 2006 22:32 schreef Koenz0r het volgende:
Ja, beter koop je ff een normale telefoon met camera, hier worden wij ook niet vrolijk van
*iets van dooie domino mus
Koop de Telegraafquote:Op woensdag 8 november 2006 22:32 schreef Koenz0r het volgende:
Ja, beter koop je ff een normale telefoon met camera, hier worden wij ook niet vrolijk van
*iets van dooie domino mus
Dacht ik ook al, me broertje vertelde het al en die zit opt stanisquote:Op woensdag 8 november 2006 22:09 schreef Agiath het volgende:
wat een toeval trouwens, ik zag die TT en ik dacht... het zal toch niet
En nu rijst de vraag natuurlijk: Waar blijven de pics/filmpjes?!quote:Op woensdag 8 november 2006 22:05 schreef Agiath het volgende:
ja ik zie t,
vriendin van me zat in het zelfde lokaal.
Maar wat een ophef was het, ik tel:
- 3 ambulances
- 3 politieauto's
- 2 brandweerauto's
- 1 ambulancemoter
( - en nog 1 gruwelijk lekkere politieagente)
Ga jij maar lekker naar KPDquote:Op woensdag 8 november 2006 22:41 schreef LKEN het volgende:
[..]
En nu rijst de vraag natuurlijk: Waar blijven de pics/filmpjes?!![]()
![]()
![]()
verslaggever?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:24 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat de verslaggever van de Telegraaf zijn stukje af heeft, zul je merken dat je school een broeinest van Islamitische fundamentalisten is.
Jep dat zijn zequote:
Klopt, was voor stanisslasdag... Vriend van mij was lokaal ernaast een PO scheikunde aan het maken, die heeft het ook allemaal meegemaakt ><quote:Op woensdag 8 november 2006 22:38 schreef Agiath het volgende:
Het scheen voor een open dag te zijn, nu lekkere promotie
PICS van die agente!quote:Op woensdag 8 november 2006 22:05 schreef Agiath het volgende:
..
( - en nog 1 gruwelijk lekkere politieagente)
The Sherminatorquote:Op donderdag 9 november 2006 12:27 schreef Nr.G het volgende:
[..]
Die linker is die gast uit American Pie!!11!1!!!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 9 november 2006 12:27 schreef Nr.G het volgende:
[..]
Die linker is die gast uit American Pie!!11!1!!!
[afbeelding]
De kop van die linker, pricelessquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |