ga naar faces of death voor duidelijkere filmpjesquote:Op woensdag 8 november 2006 22:32 schreef Koenz0r het volgende:
Ja, beter koop je ff een normale telefoon met camera, hier worden wij ook niet vrolijk van
*iets van dooie domino mus
Koop de Telegraafquote:Op woensdag 8 november 2006 22:32 schreef Koenz0r het volgende:
Ja, beter koop je ff een normale telefoon met camera, hier worden wij ook niet vrolijk van
*iets van dooie domino mus
Dacht ik ook al, me broertje vertelde het al en die zit opt stanisquote:Op woensdag 8 november 2006 22:09 schreef Agiath het volgende:
wat een toeval trouwens, ik zag die TT en ik dacht... het zal toch niet
En nu rijst de vraag natuurlijk: Waar blijven de pics/filmpjes?!quote:Op woensdag 8 november 2006 22:05 schreef Agiath het volgende:
ja ik zie t,
vriendin van me zat in het zelfde lokaal.
Maar wat een ophef was het, ik tel:
- 3 ambulances
- 3 politieauto's
- 2 brandweerauto's
- 1 ambulancemoter
( - en nog 1 gruwelijk lekkere politieagente)
Ga jij maar lekker naar KPDquote:Op woensdag 8 november 2006 22:41 schreef LKEN het volgende:
[..]
En nu rijst de vraag natuurlijk: Waar blijven de pics/filmpjes?!![]()
![]()
![]()
verslaggever?quote:Op woensdag 8 november 2006 22:24 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat de verslaggever van de Telegraaf zijn stukje af heeft, zul je merken dat je school een broeinest van Islamitische fundamentalisten is.
Jep dat zijn zequote:
Klopt, was voor stanisslasdag... Vriend van mij was lokaal ernaast een PO scheikunde aan het maken, die heeft het ook allemaal meegemaakt ><quote:Op woensdag 8 november 2006 22:38 schreef Agiath het volgende:
Het scheen voor een open dag te zijn, nu lekkere promotie
PICS van die agente!quote:Op woensdag 8 november 2006 22:05 schreef Agiath het volgende:
..
( - en nog 1 gruwelijk lekkere politieagente)
The Sherminatorquote:Op donderdag 9 november 2006 12:27 schreef Nr.G het volgende:
[..]
Die linker is die gast uit American Pie!!11!1!!!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 9 november 2006 12:27 schreef Nr.G het volgende:
[..]
Die linker is die gast uit American Pie!!11!1!!!
[afbeelding]
De kop van die linker, pricelessquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |