Rightquote:
Ok dan is het goedquote:Op woensdag 8 november 2006 21:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, ja nu terug krabbelen he
Ik zal niks zeggen tegen FB hoor![]()
damnnsss.s..quote:
Lis ga je eens nuttig maken ofso, al die onzinnige posts van jou ben ik niet van je gewend hoorquote:
wat heb je gedaan dan?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:36 schreef ArendBarend het volgende:
Hoi pubjes, ik moet voor de rechter komen
okquote:Op woensdag 8 november 2006 21:36 schreef ArendBarend het volgende:
Want?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:36 schreef ArendBarend het volgende:
ze is aan het msn'n met mijquote:Op woensdag 8 november 2006 21:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lis ga je eens nuttig maken ofso, al die onzinnige posts van jou ben ik niet van je gewend hoor![]()
quote:
Wauw dat moet welquote:
Zul je achter komenquote:Op woensdag 8 november 2006 21:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja ? en ?
het is een vrouw die zou moeten kunnen multitasken![]()
zoals ik nu doequote:Op woensdag 8 november 2006 21:38 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja ? en ?
het is een vrouw die zou moeten kunnen multitasken![]()
Te hard gereden met mn brommer, nu een jaar terugquote:
Ze is nog wel beetje ziekjes he, dus nog beetje rustig aan doenquote:
Hoeveel is zoveelquote:Op woensdag 8 november 2006 21:40 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Te hard gereden met mn brommer, nu een jaar terug
Ik dacht dat ik eerst nog een schikkingsvoorstel zou krijgen, maar daar doen ze blijkbaar niet meer aan als je zoveel te hard rijdt
Je bent echt kanker stoer ouwe !quote:Op woensdag 8 november 2006 21:40 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Te hard gereden met mn brommer, nu een jaar terug
Ik dacht dat ik eerst nog een schikkingsvoorstel zou krijgen, maar daar doen ze blijkbaar niet meer aan als je zoveel te hard rijdt
uhm... nee.... msn, fok en een spelletje..quote:Op woensdag 8 november 2006 21:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Je bent toch tosti's voor me aan het maken ?![]()
wou ik ook al vragen...quote:
- edit -quote:Op woensdag 8 november 2006 21:41 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Weet ik, nou optyfen, kutb00b
mja stom van je hequote:Op woensdag 8 november 2006 21:42 schreef ArendBarend het volgende:
Ik ging 75 waar je 30 mocht, maar dat lijkt erger dan het is, want autos mogen daar wel 50
Vind iemand jou nou echt een aanwinst voor PUB?quote:
*zegt niets, zegt niets...*quote:Op woensdag 8 november 2006 21:41 schreef lucina het volgende:
[..]
wou ik ook al vragen...![]()
zal wel heel erg zijn...
Ik ben zeer geliefd en iedereen houd van mequote:Op woensdag 8 november 2006 21:43 schreef ArendBarend het volgende:
[..]
Vind iemand jou nou echt een aanwinst voor PUB?
Maar ik hockey welquote:Op woensdag 8 november 2006 21:44 schreef Zonnebril het volgende:
Jak
Jullie zijn allemaal oversekste pubertjes![]()
Ik niet ik vind je stomquote:Op woensdag 8 november 2006 21:43 schreef fvivif het volgende:
[..]
Ik ben zeer geliefd en iedereen houd van me![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:43 schreef liiszle het volgende:
[..]
*zegt niets, zegt niets...*
KUT ik moet t zeggen
WILDE!
Je kent hem niet eens mopquote:Op woensdag 8 november 2006 21:45 schreef fvivif het volgende:
[..]
En ik vond je nog wel zo aardig en lief
Jezelf kwooten en kut reacties. Goh je maakt het er wel weer naar hè.quote:
dámes! stop itquote:
ik vind hem grappigquote:Op woensdag 8 november 2006 21:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jezelf kwooten en kut reacties. Goh je maakt het er wel weer naar hè.
Ja ik vond hem ook grappig. Maar 343434 keer hetzelfde grapje maken is not done.quote:
Lis, als je nou eens niet zo koppig doet en in FB had gekeken had je geweten dat wou ook magquote:Op woensdag 8 november 2006 21:43 schreef liiszle het volgende:
[..]
*zegt niets, zegt niets...*
KUT ik moet t zeggen
WILDE!
zegt Dribbel_quote:Op woensdag 8 november 2006 21:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jaaaahaaaa maarrr jouw niveau is even laag dus dat zal en hoop verklaren![]()
Nee geen ban me leven wat doe jequote:Op woensdag 8 november 2006 21:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jezelf kwooten en kut reacties. Goh je maakt het er wel weer naar hè.
Die paar dagen waren niet voldoende. Maar goed.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:48 schreef fvivif het volgende:
[..]
Nee geen ban me leven wat doe je
ik stop al
Gelukkig hou je alles bijquote:Op woensdag 8 november 2006 21:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja ik vond hem ook grappig. Maar 343434 keer hetzelfde grapje maken is not done.
omdat ik hockey, duhquote:Op woensdag 8 november 2006 21:49 schreef fvivif het volgende:
[..]
Zeg mop waarom krijg ik jij nooit een ban ?
In jouw naam topic kreeg ik gelijk een ban
dankjequote:Op woensdag 8 november 2006 21:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lis, als je nou eens niet zo koppig doet en in FB had gekeken had je geweten dat wou ook mag
Jouw reacties wel.quote:
Hoezo moet je mij bedankenquote:
Lijkt dan op de mijne ^^quote:Op woensdag 8 november 2006 21:50 schreef Noodlez het volgende:
*eindelijk een fobo heeft*
Zonder foto's en hippe verhalen, maar dat mag den vreugde niet drukken![]()
Er stond mss iets achter die jouw wat hij maar snel heeft ge-editquote:
Ik ben nog maar een puberquote:Op woensdag 8 november 2006 21:51 schreef Agorias het volgende:
[..]
Nee. In mijn team schrijven wij in correct Nederlandsch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |