Lis, als je nou eens niet zo koppig doet en in FB had gekeken had je geweten dat wou ook magquote:Op woensdag 8 november 2006 21:43 schreef liiszle het volgende:
[..]
*zegt niets, zegt niets...*
KUT ik moet t zeggen
WILDE!
zegt Dribbel_quote:Op woensdag 8 november 2006 21:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jaaaahaaaa maarrr jouw niveau is even laag dus dat zal en hoop verklaren![]()
Nee geen ban me leven wat doe jequote:Op woensdag 8 november 2006 21:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jezelf kwooten en kut reacties. Goh je maakt het er wel weer naar hè.
Die paar dagen waren niet voldoende. Maar goed.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:48 schreef fvivif het volgende:
[..]
Nee geen ban me leven wat doe je
ik stop al
Gelukkig hou je alles bijquote:Op woensdag 8 november 2006 21:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja ik vond hem ook grappig. Maar 343434 keer hetzelfde grapje maken is not done.
omdat ik hockey, duhquote:Op woensdag 8 november 2006 21:49 schreef fvivif het volgende:
[..]
Zeg mop waarom krijg ik jij nooit een ban ?
In jouw naam topic kreeg ik gelijk een ban
dankjequote:Op woensdag 8 november 2006 21:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lis, als je nou eens niet zo koppig doet en in FB had gekeken had je geweten dat wou ook mag
Jouw reacties wel.quote:
Hoezo moet je mij bedankenquote:
Lijkt dan op de mijne ^^quote:Op woensdag 8 november 2006 21:50 schreef Noodlez het volgende:
*eindelijk een fobo heeft*
Zonder foto's en hippe verhalen, maar dat mag den vreugde niet drukken![]()
Er stond mss iets achter die jouw wat hij maar snel heeft ge-editquote:
Ik ben nog maar een puberquote:Op woensdag 8 november 2006 21:51 schreef Agorias het volgende:
[..]
Nee. In mijn team schrijven wij in correct Nederlandsch.
Brand brandquote:
Je hebt me doorquote:Op woensdag 8 november 2006 21:52 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Er stond mss iets achter die jouw wat hij maar snel heeft ge-edit![]()
zal ik hem maar changen dan ?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:53 schreef Agorias het volgende:
Liiszle ik krijg een harde plasser van jouw avatar
Mja, goed ideequote:Op woensdag 8 november 2006 21:53 schreef lucina het volgende:
maar ik ga doeg... ;:P
Ja duh, ik ken jouw toch al langer dan vandaagquote:
deze is tof:quote:Op woensdag 8 november 2006 21:54 schreef Agorias het volgende:
[..]
Gerne, iets met EO-jongerendag dit keer anders?
Zit jij toevallig bij de amazing cock brothers?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:56 schreef fvivif het volgende:
Ik zou trouwens nog foto's posten van mijn zwaar gewonde plassert !!
johquote:Op woensdag 8 november 2006 21:56 schreef fvivif het volgende:
Moet je nagaan hoe sneu je bent dat er zelfs niemand uit medelijden om je lachtquote:Op woensdag 8 november 2006 21:56 schreef Agorias het volgende:
[..]
Zit jij toevallig bij de amazing cock brothers?
Nou van mij mag je het ook best latenquote:Op woensdag 8 november 2006 21:56 schreef fvivif het volgende:
moet er een kusje opquote:Op woensdag 8 november 2006 21:56 schreef fvivif het volgende:
Doe maar nietquote:Op woensdag 8 november 2006 21:56 schreef fvivif het volgende:
het was niet grappig bedoeld mop (heheheh ik zei mop)quote:Op woensdag 8 november 2006 21:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe sneu je bent dat er zelfs niemand uit medelijden om je lacht
dag mopquote:Op woensdag 8 november 2006 21:58 schreef liiszle het volgende:
ik ga er vandoor..
goede avond vriendjes
doei doeiquote:Op woensdag 8 november 2006 21:58 schreef liiszle het volgende:
ik ga er vandoor..
goede avond vriendjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |