Misschien moet je daar gelijk maar mod van wordenquote:Op woensdag 8 november 2006 21:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Boehoehoe je kwetst me
Nu moet ik straks een R&P topic maken
Ik denk dat dat meer zelfmoorden oplevert dan nieuwe topicsquote:Op woensdag 8 november 2006 21:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Misschien moet je daar gelijk maar mod van worden
hooiquote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer zelfmoorden oplevert dan nieuwe topics
dan kunnen we R&P ook wel opdoekenquote:Op woensdag 8 november 2006 21:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Das toch lachen manquote:Op woensdag 8 november 2006 21:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
kijk hij heeft dezelfde ideen als ikquote:
Neuken ?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:17 schreef lucina het volgende:
[..]
kijk hij heeft dezelfde ideen als ik![]()
Maar dan is er niks leuks meer te doen als je je verveeltquote:Op woensdag 8 november 2006 21:18 schreef Jimbo het volgende:
hehe half fok gelijk leeg en aleen nog maar mensen zonder anti depresieva !!!
GREAT !![]()
Dribbel_ for mod
maaruhdan dan dan... dan .. wil ik ook mod zijn..van kpd ofzo
misschien moet ik t ook doenquote:Op woensdag 8 november 2006 21:19 schreef fvivif het volgende:
Ik heb fok een mail gestuurd om mod te worden
snijdenquote:Op woensdag 8 november 2006 21:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar dan is er niks leuks meer te doen als je je verveelt
okey...quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:19 schreef fvivif het volgende:
Ik heb fok een mail gestuurd om mod te worden
Misschien heb je wat een mijn solicitatie mailquote:
quote:Ik koning van alle pubers wil graag pub mod worden.
kus fvivif
hahahahahaquote:Op woensdag 8 november 2006 21:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
oe dat gaat makkelijk tegenwoordig![]()
Don't call us, we call youquote:
quote:
Ja jongen, als die breezerpubertjes, dat hadden ze in jouw tijd nog nietquote:Op woensdag 8 november 2006 21:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
oe dat gaat makkelijk tegenwoordig![]()
dat ga ik zeker gebruikenquote:Op woensdag 8 november 2006 21:21 schreef fvivif het volgende:
[..]
Misschien heb je wat een mijn solicitatie mail
[..]
uhm... ik ben echt geen breezer....quote:Op woensdag 8 november 2006 21:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja jongen, als die breezerpubertjes, dat hadden ze in jouw tijd nog niet![]()
wat kost zoiets ? zo'n breezerpuppert ?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja jongen, als die breezerpubertjes, dat hadden ze in jouw tijd nog niet![]()
Nee, zeg ik toch ook niet schatquote:Op woensdag 8 november 2006 21:24 schreef lucina het volgende:
[..]
uhm... ik ben echt geen breezer....![]()
doe het zelf of ga naar dat topic hier...quote:
Dus je vindt neucken belangrijker dan tosti'squote:Op woensdag 8 november 2006 21:24 schreef lucina het volgende:
[..]
doe het zelf of ga naar dat topic hier...![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja jongen, als die breezerbreezerpubertjes, dat hadden ze in jouw tijd nog niet![]()
Sterker nog Nog even en dan is hetzoverrrr......quote:Op woensdag 8 november 2006 21:24 schreef lucina het volgende:
[..]
doe het zelf of ga naar dat topic hier...![]()
bij neuken hoef ik niet veel te doen.. hij doet maar het werk en ja bij tostis moet ik naar de keuken en ik kan niet zo goed koken ...quote:Op woensdag 8 november 2006 21:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dus je vindt neucken belangrijker dan tosti's?
lame dandoe je iets verkeerdquote:Op woensdag 8 november 2006 21:26 schreef lucina het volgende:
[..]
bij neuken hoef ik niet veel te doen.. hij doet maar het werk en ja bij tostis moet ik naar de keuken en ik kan niet zo goed koken ...![]()
Nou als je een beetje slim bent niks, want dan scoor je een breezer bij een dronken wijf die niet achter je aan kan als je hem van dr piktquote:Op woensdag 8 november 2006 21:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
wat kost zoiets ? zo'n breezerpuppert ?
Haha, ik wou al zeggenquote:
Ook last vanquote:
*onthoudtquote:Op woensdag 8 november 2006 21:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou als je een beetje slim bent niks, want dan scoor je een breezer bij een dronken wijf die niet achter je aan kan als je hem van dr pikt![]()
ik hoop dat je dat positief bedoeldquote:Op woensdag 8 november 2006 21:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, ik wou al zeggen
Achja nog groen enzo![]()
kwilde t net zeggen jaquote:
Proberen vrijdag ?quote:
Altijd tochquote:Op woensdag 8 november 2006 21:28 schreef lucina het volgende:
[..]
ik hoop dat je dat positief bedoeld![]()
Is dit bedoeld als een lichte verbeteringquote:
quote:
zo ben ik nietquote:Op woensdag 8 november 2006 21:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is dit bedoeld als een lichte verbetering
Haha, ja nu terug krabbelen hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |