Hoi ouwe zwaffelaarquote:Op woensdag 8 november 2006 20:57 schreef Dribbel_ het volgende:
hoi
quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:02 schreef Dribbel_ het volgende:
ik keek alleen ff jimbo maar durfde niks te posten![]()
Ik zie je sollicitatie wel tegemoetquote:
ja, wat uiteindelijk een boxer blijkt te zijn enzoquote:Op woensdag 8 november 2006 20:59 schreef Jimbo het volgende:
ik heb ingefluisterd gekregen dat mensen met handoekjes om niet zo geil zijn alsdat ze denken
Hoi cammen?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:04 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja, wat uiteindelijk een boxer blijkt te zijn enzo
als je in een handoek loopt welquote:
tieten verplicht ?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik zie je sollicitatie wel tegemoet
Uiteraardquote:
hoi , neuken op een handoekquote:
Mits tieten jaquote:Op woensdag 8 november 2006 21:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
tieten verplicht ?
of moet mn kleine zusje van 3 erbij ?
quote:
Zeker, dribz stuur je 2e mailtje isquote:Op woensdag 8 november 2006 21:08 schreef Dribbel_ het volgende:
sorry jullie zijn kansloos ik word al pub mod
goed, kom maar op danquote:
Dat is geen fatsoenlijk Nederlandsquote:Op woensdag 8 november 2006 21:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeker, dribz stuur je 2e mailtje is
Tof!quote:
Net of je eerste mailtje wel fatsoenlijk Nederlands was.quote:Op woensdag 8 november 2006 21:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat is geen fatsoenlijk Nederlands
Geen plan?quote:
quote:
neequote:
Ohquote:
nee gek , hij moet gelijk admin wordenquote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:08 schreef Dribbel_ het volgende:
sorry jullie zijn kansloos ik word al pub mod
quote:
Oh, ik geef het even doorquote:Op woensdag 8 november 2006 21:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee gek , hij moet gelijk admin wordenW
Jij snapt hetquote:Op woensdag 8 november 2006 21:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee gek , hij moet gelijk admin wordenW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |