abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 november 2006 @ 20:29:31 #1
16305 Jappie
parttime reverend
  woensdag 8 november 2006 @ 20:30:01 #2
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43371415
En sticky....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_43371474
Even kommaneucken: It's sudoku time.
Een éénlingweg voert door mijn land
  woensdag 8 november 2006 @ 20:33:15 #4
16305 Jappie
parttime reverend
pi_43371579
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:31 schreef Talitha het volgende:
Even kommaneucken: It's sudoku time.
Weet jij veel...misschien refereerde ik wel aan de een nieuwe reclame stunt van Its
  woensdag 8 november 2006 @ 20:33:32 #5
691 luciano
ondertitelloos
pi_43371591
Flugel ,,,, lees eerst eens ff terug in de diverse topics vanaf vanmorgen ,,,,, vraag maar aan Jappie wat ik HEM heb geantwoord , en trek dan je egen conclusie blijf dan bij je mening bij voorbaat .........

Ik heb HEM wat lappen tekst geschreven , hij vertelt je wel waar , want dat hou ik niet eens bij , das hetzelfde verhaal voor Versabommie eigenlijk in het kort .....
pi_43371659
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:33 schreef Jappie het volgende:

[..]

Weet jij veel...misschien refereerde ik wel aan de een nieuwe reclame stunt van Its
Ook dán blijft mijn opmerking stand houden.

http://www.its-x-tra.nl/Filialen/
  woensdag 8 november 2006 @ 20:36:07 #7
242 Pinball
Electric Monk
pi_43371718
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:33 schreef luciano het volgende:
....
Please make the hurting stop.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  woensdag 8 november 2006 @ 20:38:20 #8
16305 Jappie
parttime reverend
pi_43371815
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:35 schreef Talitha het volgende:

[..]

Ook dán blijft mijn opmerking stand houden.

http://www.its-x-tra.nl/Filialen/
Whehehehe ...en dan juist die link posten....

maar eh...kap nou eens met dat geslowchat Tally ...usresessen zoals jij bezorgen mij een slechte naam
  woensdag 8 november 2006 @ 20:38:33 #9
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43371827
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:33 schreef luciano het volgende:
Flugel ,,,, lees eerst eens ff terug in de diverse topics vanaf vanmorgen ,,,,, vraag maar aan Jappie wat ik HEM heb geantwoord , en trek dan je egen conclusie blijf dan bij je mening bij voorbaat .........

Ik heb HEM wat lappen tekst geschreven , hij vertelt je wel waar , want dat hou ik niet eens bij , das hetzelfde verhaal voor Versabommie eigenlijk in het kort .....
Hou mij er ff buiten, je teksten worden net zo oubollig als je homosnor!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 8 november 2006 @ 20:40:41 #10
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_43371918
tvp
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_43371959
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:38 schreef Jappie het volgende:

[..]

Whehehehe ...en dan juist die link posten....

maar eh...kap nou eens met dat geslowchat Tally ...usresessen zoals jij bezorgen mij een slechte naam
Mag ik ook eens SC-en in FB?!

Sorry Flugel, day. Ben al weg.
  woensdag 8 november 2006 @ 20:42:42 #12
691 luciano
ondertitelloos
pi_43372015
Details ? ... ok 1 keer dan , ( ik kan mijn meet wel vergeten dus , want flugel is bozer dan TL zelf lijkt het ..... )

ik HEB op een triggermanier diverse topics geopend ja de afgelopen tijd , nadat ik , en VELEN vonden dat hij als MOD niet functioneerde ........

Dat dat wordt onderkend door diversen hier , geeft MIJ alleen maar aan dat ik beter ben in datgene waar IK van wist dat ik BEWUST bezig was , dan alle anderen ook maar 1 seconde gerealiseerd hebben ........

Ik heb getriggered met doel TL weg ja ..... topics openen , steken onder water , etc etc , en olie op vuurtjes ..... waarna ik wilde zien of ik de enige was , of gevolgd zou worden d.m.v. steunbetuigingen in devorm van mede-bashen ....... JA DUS .......

Op zulke momenten heb IK gas terug genomen om het reeds gestarte proces door te laten gaan door anderen ....... erg he ........ misschien is die luus / loes / lucy luciano niet zo dom als sommigen hier denken / beweren ........ ooit aan gedacht !?

Als een gewoon " TL vind ik niet goed funktioneren , en met mij vele anderen ) niet helpt , en ik achter de schermen ook niets kan uitrichten door kritiek te uiten , dan rest geen andere mogelijkheid dan anarchistich gezuig ja ..... alleen nogmaals , kan IK zeggen dat ik het netjes heb gehouden , i.t.t tot de terings / kneuzn / kuts / en die ene vinkentering die ik kreeg ........met geweone woorden kun je ook genoeg bereiken ........ MITS JE STEUN KRIJGT van anderen ........ en het lijkt mij dat wel is gebleken dat er voldoende steun was voor mijn " motie van wantrouwen "zoals ik het netjes verpakte .......

Nog vragen ???
  woensdag 8 november 2006 @ 20:44:37 #13
16305 Jappie
parttime reverend
pi_43372104
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:42 schreef luciano het volgende:
Details ? ... ok 1 keer dan , ( ik kan mijn meet wel vergeten dus , want flugel is bozer dan TL zelf lijkt het ..... )

ik HEB op een triggermanier diverse topics geopend ja de afgelopen tijd , nadat ik , en VELEN vonden dat hij als MOD niet functioneerde ........

Dat dat wordt onderkend door diversen hier , geeft MIJ alleen maar aan dat ik beter ben in datgene waar IK van wist dat ik BEWUST bezig was , dan alle anderen ook maar 1 seconde gerealiseerd hebben ........

Ik heb getriggered met doel TL weg ja ..... topics openen , steken onder water , etc etc , en olie op vuurtjes ..... waarna ik wilde zien of ik de enige was , of gevolgd zou worden d.m.v. steunbetuigingen in devorm van mede-bashen ....... JA DUS .......

Op zulke momenten heb IK gas terug genomen om het reeds gestarte proces door te laten gaan door anderen ....... erg he ........ misschien is die luus / loes / lucy luciano niet zo dom als sommigen hier denken / beweren ........ ooit aan gedacht !?

Als een gewoon " TL vind ik niet goed funktioneren , en met mij vele anderen ) niet helpt , en ik achter de schermen ook niets kan uitrichten door kritiek te uiten , dan rest geen andere mogelijkheid dan anarchistich gezuig ja ..... alleen nogmaals , kan IK zeggen dat ik het netjes heb gehouden , i.t.t tot de terings / kneuzn / kuts / en die ene vinkentering die ik kreeg ........met geweone woorden kun je ook genoeg bereiken ........ MITS JE STEUN KRIJGT van anderen ........ en het lijkt mij dat wel is gebleken dat er voldoende steun was voor mijn " motie van wantrouwen "zoals ik het netjes verpakte .......

Nog vragen ???
Jawel...kun je bovenstaand misschien in iets uitgebreidere versie herschrijven...ik heb het idee dat er nog wat hiaten inzitten.
  woensdag 8 november 2006 @ 20:45:09 #14
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43372126
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:44 schreef Jappie het volgende:

[..]

Jawel...kun je bovenstaand misschien in iets uitgebreidere versie herschrijven...ik heb het idee dat er nog wat hiaten inzitten.
Jappie
  woensdag 8 november 2006 @ 20:46:01 #15
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43372166
quote:

Nog vragen ???
JA! IKKE! IKKE!

Kan het toevallig zo zijn dat ik jou morgen weer tegenkom, aangezien ik morgen weer liefdadig werk op een school voor moeilijk opvoedbare kinderen en kinderen met een geestelijke handicap?

Je hebt niets getriggerd, en ik acht je ook niet in staan om iets te triggeren, al ga je er met je narcistische stinksnor nog 40 MB aan teksten over baggeren!

Sorry Luus, je mening en je acties hebben niet geteld, je bent een insect op de voorruit van dit forum
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  woensdag 8 november 2006 @ 20:46:05 #16
16305 Jappie
parttime reverend
pi_43372168
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:45 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Jappie
Sorry fluggss
  woensdag 8 november 2006 @ 20:46:15 #17
691 luciano
ondertitelloos
pi_43372177
En , ja Tl , sorry dat ik het op deze manier gedaan moest krijgen , hoewel ik niet wist of ik zou slagen , want alleen lukt NIETS hier , maar wat meer zelfkritiek van JOUW zijde zou wonderen gedaan hebben , i.p.v. een overdosis aan je welbekende smileys plaatsen , Dat komt vernederend maar vooral MACHTSWELLUSTIG over zoals al eerder werd gezegd door anderen , en das nou net wat een mod NIET moet laten zien , MACHT . nee je bent mod om andere redenen / motieven ........ REGULEREN / optreden indien nodig , , maar vooralm NIET LATEN ESCALEREN , en dat deed je helaas niet goed genoeg .......... sorry
  woensdag 8 november 2006 @ 20:46:53 #18
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43372203
quote:

[..]

Jappie
Je ziet er geil uit als je boos kijkt!
  woensdag 8 november 2006 @ 20:48:26 #19
691 luciano
ondertitelloos
pi_43372270
Sorry Versa + jappie , ik ga hier niet op in , ik ben serieus bezig nu , en ik kan jullie nu NIET als serieus beschouwen , sorry , GEEN smileys ............ dat wil alleen al wat zeggen bij mij ( tussen de regeltjes lezen zei ik al eerder , wink wink ...... )
  woensdag 8 november 2006 @ 20:49:13 #20
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_43372303
Luus, heb jij ook een 'uit'knop?
  woensdag 8 november 2006 @ 20:49:39 #21
691 luciano
ondertitelloos
pi_43372324
Ik ga nu ff een ronde lopen , en HOOP dat mijn internet er niet weer uitligt net als gisteren , l8rrrrrrrrr friends and foes ( 20 minuten schat ik )
  woensdag 8 november 2006 @ 20:50:09 #22
691 luciano
ondertitelloos
pi_43372341
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:49 schreef flugeltje het volgende:
Luus, heb jij ook een 'uit'knop?
Mooie timing he flugel ?
  woensdag 8 november 2006 @ 20:50:41 #23
691 luciano
ondertitelloos
pi_43372372
We zouden een goed team vormen , jij en ik samen als modjes hier !
pi_43372389
quote:

[..]

Jappie
Begrijp je dan niet dat weer ff weg is als hij nog een langere versie tikt
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 8 november 2006 @ 20:51:22 #25
691 luciano
ondertitelloos
pi_43372409
Wegrent nu !
  woensdag 8 november 2006 @ 20:51:30 #26
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43372415
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:48 schreef luciano het volgende:
en ik kan jullie nu NIET als serieus beschouwen ,
Luus, vraag of je een "ik ben luus en heb eigenhandig naar eigen zeggen fok van de ondergang gered" topic mag open!

Vooralsnog neem ik jou net zo serieus als dat dikke ventje vroeger in the Goonies!
  woensdag 8 november 2006 @ 21:04:24 #27
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_43373037
quote:
Op woensdag 8 november 2006 20:50 schreef PC eend het volgende:

[..]

Begrijp je dan niet dat weer ff weg is als hij nog een langere versie tikt
Ik vraag me af of die hier lurkende NJ, Nikky en Yvonne die lappen tekst ook helemaal doornemen
  woensdag 8 november 2006 @ 21:06:48 #28
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_43373142
quote:

Nog vragen ???
De meet in Amsterdam is te ver weg voor je he?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 8 november 2006 @ 21:08:46 #29
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_43373228
kheb die lap tekst niet voor jan lul zitten typen zeg.. dalijk gaat die luus ook nog met de eer strijken:
quote:
Op woensdag 8 november 2006 21:04 schreef teamlead het volgende:
ja hoi

ff toelichting voor er misverstanden blijven hangen:

• luciano is niet de trigger, aanleiding of oorzaak van dit besluit ondanks dat er momenten waren dat ik hem met enorm veel plezier had kunnen wurgen
  • Het meningsverschil van gisteren met versabommie is niet de trigger, aanleiding of oorzaak van dit besluit ondanks dat ik er gisteren ongetwijfeld veel plezier had kunnen beleven aan zijn hoofd tegen een muur meppen
  • eend is niet de trigger, aanleiding of oorzaak van dit besluit ondanks dat wij zo ongeveer vanaf het begin het niet met elkaar eens waren en ik de nieuwsberichten over H5N1 met veel aandacht heb gevolgd

Zeker in het begin hebben jullie (denk ik) een andere TL gezien dan de laatste 2/3 weken. In het begin had ik er lol in, kon plaagstootjes in FB stukken beter hebben en is er zelfs zo af en toe nog wel eens positieve feedback gepost

De laatste 2/3 weken is de lol van het begin in hoog tempo minder geworden. Natuurlijk hoort het bij BB dat elk slotje en elke edit een keer of honderd tot in detail wordt besproken, maar het steeds weer voeren van dezelfde discussie (waarbij ik antwoorden bijna kon copy-pasten) begon me tegen te staan. Gevolg was dat ik korter door de bocht ging reageren, gevolgd door weer meer FB etc. Mijn "Amigos de la BB , yo me voy. Felicidades." vrij naar louis van gaal was dan ook van harte gemeend. Dat ik niet op dat moment mijn kleurtje al inleverde, komt doordat een aantal mensen mij niet zomaar wilden laten gaan . Ik heb een paar dagen rust genomen van het modden en dat beviel goed. Maar in no time na mijn terugkeer begon het gezeik weer van vooraf aan. En daar heb ik simpelweg geen energie meer voor. Ik wil op Fok het ook gewoon naar mijn zin hebben en het niet als last of druk ervaren. Dat gevoel lukt dus niet meer in het blauw. Dan is er maar 1 passende oplossing en dat is dus jasje uit, knopjes en slotjes inleveren en kijken of het dan wel weer leuk wordt.

En voor de duidelijkheid: nee, ik vind niet dat ik alles foutloos heb gedaan of altijd alles even handig heb aangepakt. Ik vind wel dat ik gedaan heb waarvan ik vond en vind dat ik het moest doen. Niet uit knopjesgeilheid of een aversie tegen 1 of meerdere users, maar simpelweg omdat ik van mening was dat ik in het belang van het forum handelde godskolere, wat klinkt dat hoogdravend... En ja, ook achter de schermen heb ik veel met flugel en day overlegd. Dat mijn naam bij een sluitpost staat, betekent niet automatisch dat ik dat ook in m'n eentje bedacht heb

En tot slot: ja, ik kom naar die meet onder voorbehoud van natuurrampen, al dan niet terminale ziektes of andere rampspoed en zal een aangeboden biertje zeker niet afslaan
  • If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
    Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
    Victory belongs to the most persevering
      woensdag 8 november 2006 @ 21:10:14 #30
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_43373292
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 21:06 schreef Sanne het volgende:

[..]

De laatste meet die ik in amsterdam heb gehad was niet zo'n suc6! De ME is veel te opvliegerig in amsterdam
    pi_43373342
    quote:
    >Het inmiddels bekende lulverhaal van die homosnor<

Nog vragen ???
    JA!, ik heb het je al eerder gevraagd: Wat is er toch in vredesnaam mis gegaan in jouw leven dat je in staat bent zulke imbeciele lappen tekst te produceren?
    Mijn beter ik en ik
    streden erop of eronder
    Mijn beter ik bezweek
    Nu ben ik, goddank, zonder
    pi_43373470
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 20:46 schreef versabommie het volgende:

[..]

JA! IKKE! IKKE!

Kan het toevallig zo zijn dat ik jou morgen weer tegenkom, aangezien ik morgen weer liefdadig werk op een school voor moeilijk opvoedbare kinderen en kinderen met een geestelijke handicap?
    Je hebt niets getriggerd, en ik acht je ook niet in staan om iets te triggeren, al ga je er met je narcistische stinksnor nog 40 MB aan teksten over baggeren!

Sorry Luus, je mening en je acties hebben niet geteld, je bent een insect op de voorruit van dit forum
    Joh! Wij moeten eens iets afspreken denk ik....ik zoek ook zo iemand.
    Mijn beter ik en ik
    streden erop of eronder
    Mijn beter ik bezweek
    Nu ben ik, goddank, zonder
      woensdag 8 november 2006 @ 21:13:44 #33
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_43373486
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 21:10 schreef versabommie het volgende:

[..]

De laatste meet die ik in amsterdam heb gehad was niet zo'n suc6! De ME is veel te opvliegerig in amsterdam
    Ik heb er inmiddels 13.125 dagen in Amsterdam opzitten, maar werkeljk nog nóóit last van opvliegerige ME gehad.

Was het met die Koninginnedag dat er ineens geen treinen reden?
    Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
    I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
      woensdag 8 november 2006 @ 21:14:37 #34
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_43373535
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 21:13 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Joh! Wij moeten eens iets afspreken denk ik....ik zoek ook zo iemand.
    prima joh, ik doe ict he...geef geen les!
      woensdag 8 november 2006 @ 21:15:10 #35
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_43373562
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 21:13 schreef Sanne het volgende:

[..]

Ik heb er inmiddels 13.125 dagen in Amsterdam opzitten, maar werkeljk nog nóóit last van opvliegerige ME gehad.

Was het met die Koninginnedag dat er ineens geen treinen reden?
    Nee was tijdens ajax-Utreg op moederdag 10 mei 1998
      woensdag 8 november 2006 @ 21:17:26 #36
    691 luciano
    ondertitelloos
    pi_43373655
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 21:06 schreef Sanne het volgende:

[..]

WELKE meet !! ??

Was dat topic niet op slot ?

En ja Sanne , als ik kan kom ik overal , ............maar het moet wel gezellig worden , en geen oeverloze prietpraat over het FB + Sc topic .......... kan dat gegarandeerd worden ?

Meet details graag , of een linkje .........
      woensdag 8 november 2006 @ 21:20:44 #37
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_43373795
    Waarom is dat topic dicht? Was dat een laatste stuiptrekking van TL?
    ZIe topicreport. Die meeting in Amsterdam gaat echt wel door.
      woensdag 8 november 2006 @ 21:22:47 #38
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_43373872
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 21:15 schreef versabommie het volgende:

[..]

Nee was tijdens ajax-Utreg op moederdag 10 mei 1998
    ja met voetbal is het je eigen schuld.
    dan moet je dat maar lekker thuis kijken.
      woensdag 8 november 2006 @ 21:24:07 #39
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_43373920
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 21:22 schreef Sanne het volgende:

[..]

ja met voetbal is het je eigen schuld.
    dan moet je dat maar lekker thuis kijken.
    Toen hadden ze nog geen Versatel
      woensdag 8 november 2006 @ 21:29:48 #40
    691 luciano
    ondertitelloos
    pi_43374174
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 21:20 schreef Sanne het volgende:
    Waarom is dat topic dicht? Was dat een laatste stuiptrekking van TL?
    ZIe topicreport. Die meeting in Amsterdam gaat echt wel door.
    Ik , Misschien heb JIJ nog wat invloed Sanne , en krijg je het weer open , of zoals ik reeds voorstelde , combineren......... desnoods , want APK WAS eerder ja , alleen was het wat weggezakt , en teveel SC vond TL dus dichtgegooid toen ze zelf een meet wilden organiseren , kan gebeuren .........

zand erover nu ........
      woensdag 8 november 2006 @ 21:34:05 #41
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_43374373
    Itsme kan niet in Oldbies. Anders zou ik daar een We-gaan-niet-naar-Den-Bosch meeting topic openen.
      woensdag 8 november 2006 @ 21:40:52 #42
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_43374717
    APK heeft aangegeven dat het topic op slot kon, het was immers al volledig verbaggerd. Wil je een aparte meet in Amsterdam houden vind ik dat prima, maak het dan concreet en open er een nieuw topic over.

De Den Bosch meet gaat sowieso door, al snap ik écht het probleem nog steeds niet. Heel zuidelijk NL trekt altijd naar het westen als er een meet is. Nu is het zuiden een keer aan de beurt.
      woensdag 8 november 2006 @ 21:41:51 #43
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_43374757
    Laat ik bij deze als eerste een inhoudelijke request doen in dit splinternieuwe en leuk ingerichte FB: Kan achter de sc 129 isloeertopic een nummertje 10 geplakt worden als in deel 10 ?

Dank Moddiemods!
      woensdag 8 november 2006 @ 21:42:43 #44
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_43374797
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 21:40 schreef flugeltje het volgende:
    APK heeft aangegeven dat het topic op slot kon, het was immers al volledig verbaggerd. Wil je een aparte meet in Amsterdam houden vind ik dat prima, maak het dan concreet en open er een nieuw topic over.

De Den Bosch meet gaat sowieso door, al snap ik écht het probleem nog steeds niet. Heel zuidelijk NL trekt altijd naar het westen als er een meet is. Nu is het zuiden een keer aan de beurt.
    zuiderlingen, zonderlingen, patatoes enzo ..
      woensdag 8 november 2006 @ 21:44:32 #45
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_43374891
    THNX!
    pi_43375128
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 21:40 schreef flugeltje het volgende:
    APK heeft aangegeven dat het topic op slot kon, het was immers al volledig verbaggerd.
    Zijn openingspost was al bagger, dus wat dat betreft
    Maar ik ben het niet tegengekomen in FB dacht ik, heeft hij achter de schermen aangegeven dat ie dichtkon
      woensdag 8 november 2006 @ 21:51:27 #47
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_43375197
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 21:50 schreef PC eend het volgende:

[..]

Zijn openingspost was al bagger, dus wat dat betreft
    Maar ik ben het niet tegengekomen in FB dacht ik, heeft hij achter de schermen aangegeven dat ie dichtkon
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 14:46 schreef APK het volgende:
    BB6 2006 - Meeting! Graag slotje op verzoek van de topicstarter.

Zo, dan is dat tenminste opgelost.
    pi_43375545
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 21:51 schreef flugeltje het volgende:

[..]

[..]
    Niet goed opgelet en ik had het kunnen weten
    Sorry
      † In Memoriam † woensdag 8 november 2006 @ 21:58:18 #49
    135486 Manu82
    How you doin'?
    pi_43375599

TVP
    Some memories are best forgotten
    Room 23
      woensdag 8 november 2006 @ 22:03:24 #50
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_43375872
    Banu: SC
      woensdag 8 november 2006 @ 22:17:41 #51
    58921 Day
    You can fly!
    pi_43376607
    Zo! De dringende vragen zijn beantwoord. Jullie hebben je meet-topic terug.
    Tijd om weer te vertrekken. Het is leuk geweest.
    I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
    I open up my arms and I embrace the mystery
    I am gonna shine
      woensdag 8 november 2006 @ 22:23:44 #52
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_43376906
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 22:17 schreef Day het volgende:
    zou je ice en chas nog ff in de op van de meeting willen gooien?

Alvast bedankt en met nederige groet,

Versabommie!
      woensdag 8 november 2006 @ 22:29:34 #53
    58921 Day
    You can fly!
    pi_43377208
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 22:23 schreef versabommie het volgende:

[..]

Versabommie!
    Maar natuurlijk, Bommie
    Ik zal het gelijk even doen!
    I am gonna shine
      woensdag 8 november 2006 @ 22:33:32 #54
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_43377424
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 22:29 schreef Day het volgende:

[..]

Maar natuurlijk, Bommie
    Ik zal het gelijk even doen!
    Dankjewel en mijn excuses voor het storen!
    pi_43379150
    Day kan je mij er ook bij zetten
    Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
    Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
      woensdag 8 november 2006 @ 23:16:27 #56
    159017 chas
    Ik zie ze vliegen!
    pi_43379554
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 22:23 schreef versabommie het volgende:

[..]

Versabommie!
    K*t, hebben Ice en ik dattuh?!
      woensdag 8 november 2006 @ 23:18:44 #57
    159017 chas
    Ik zie ze vliegen!
    pi_43379634
    quote:

Nog vragen ???
    Kom je ook?
      woensdag 8 november 2006 @ 23:19:55 #58
    58921 Day
    You can fly!
    pi_43379690
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 23:16 schreef chas het volgende:

[..]

Yep en ik heb jullie al op de lijst gezet, dus je kan niet meer terug
    Gladys, jij staat er nu ook bij!
    Verdere reacties over de meet graag in het meet-topic.
    Dank u!
    I am gonna shine
      woensdag 8 november 2006 @ 23:20:05 #59
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_43379707
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 23:16 schreef chas het volgende:

[..]

Tja ik MOET komen, dus jullie MOETEN komen!

Ik durf niet in me uppie tussen al die wellustige mokkels! Verlegen he!
      woensdag 8 november 2006 @ 23:21:16 #60
    58921 Day
    You can fly!
    pi_43379750
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 23:20 schreef versabommie het volgende:

[..]

Wat zei ik nou?
    I am gonna shine
    pi_43379778
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 23:20 schreef versabommie het volgende:

[..]

aanstellerd
    Op woensdag 18 oktober 2006 23:11 schreef Jappie het volgende:
    Maar anders dan dat....uiteraard...ik ben nu jouw bezit. *)
      woensdag 8 november 2006 @ 23:24:38 #62
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_43379885
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 23:21 schreef Day het volgende:

[..]

Wat zei ik nou?
    Mijn reply kwam hooguit 10 seconden later dan die van jou!

Had je "waarschuwing" nog niet gelezen!

Vraag het anders maar aan NJ of Yvonne of Nikky, die lurken hier!
    pi_43384536
    Ow Nikky,

Hoestie met je buikie?

pi_43389589
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 21:34 schreef Sanne het volgende:
    Itsme kan niet in Oldbies. Anders zou ik daar een We-gaan-niet-naar-Den-Bosch meeting topic openen.
    itsme kan wel in oldbies.
    Ik kom er aan.
    Itsme heeft nog steeds de pest in.
      donderdag 9 november 2006 @ 11:54:14 #65
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_43389840
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 11:46 schreef itsme het volgende:

[..]

Ik kom er aan.
    itsme, niemand dwingt je om te komen....

Ik snap het als je niet anderhalf uur vanuit Amsterdam naar Den Bosch wilt reizen. Zo wil ik niet 2 uur reizen vanuit Tilburg naar Amsterdam. Er zijn regelmatig FOK!meets in Amsterdam of Utrecht. Dit keer hebben we er eentje in het zuiden. Als je wilt komen is dat hartstikke leuk, wil je niet is het ook prima.
    pi_43394605
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 11:54 schreef flugeltje het volgende:

[..]

itsme, niemand dwingt je om te komen....

Ik snap het als je niet anderhalf uur vanuit Amsterdam naar Den Bosch wilt reizen. Zo wil ik niet 2 uur reizen vanuit Tilburg naar Amsterdam. Er zijn regelmatig FOK!meets in Amsterdam of Utrecht. Dit keer hebben we er eentje in het zuiden. Als je wilt komen is dat hartstikke leuk, wil je niet is het ook prima.
    nee, het gaat niet om dat jullie daar de meeting wilden hebben. niet dat jou topic bestaat maar dat het andere topic gesloten werd dat vond ik raar.
      donderdag 9 november 2006 @ 14:20:47 #67
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_43394684
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 14:18 schreef itsme het volgende:

[..]

nee, het gaat niet om dat jullie daar de meeting wilden hebben. niet dat jou topic bestaat maar dat het andere topic gesloten werd dat vond ik raar.
    Ah okay, dan begreep ik je verkeerd, sorry

Het andere topic is voornamelijk dichtgegaan omdat het helemaal volgebaggerd was en er niet direct meer aanleiding meer was te geloven dat de meet daadwerkelijk plaats zou gaan vinden. Mocht de Amsterdam meet toch specifiek worden mag er gewoon een nieuw topic geopend worden...
    pi_43396904
    Is het een idee om: Hoe post ik mee in BB? ; sticky te maken ? Nieuwe posters kunnen het topic dan gemakkelijker vinden....
    "Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
    Nihil volentibus arduum est
      donderdag 9 november 2006 @ 15:43:39 #69
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_43397319
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 15:31 schreef Nostalgist het volgende:
    Is het een idee om: Hoe post ik mee in BB? ; sticky te maken ? Nieuwe posters kunnen het topic dan gemakkelijker vinden....
    Goed punt

Daarom dus ook gedaan.
      donderdag 9 november 2006 @ 16:21:20 #70
    691 luciano
    ondertitelloos
    pi_43398685
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 14:20 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ah okay, dan begreep ik je verkeerd, sorry

Het andere topic is voornamelijk dichtgegaan omdat het helemaal volgebaggerd was en er niet direct meer aanleiding meer was te geloven dat de meet daadwerkelijk plaats zou gaan vinden. Mocht de Amsterdam meet toch specifiek worden mag er gewoon een nieuw topic geopend worden...

Dat bedoel ik nou met POSITIEF ergens op reageren , i.p.v. een simpel NEE +

Goed gedaan Flugel , hopelijk kan ELKE mod zo reageren in de toekomst .
      donderdag 9 november 2006 @ 16:26:41 #71
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_43398918
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 16:21 schreef luciano het volgende:

[..]

[/i][/b]

Dat bedoel ik nou met POSITIEF ergens op reageren , i.p.v. een simpel NEE +

Goed gedaan Flugel , hopelijk kan ELKE mod zo reageren in de toekomst .
    Luus, ik heb de afgelopen ál je posts gelezen. Ik ben er moe van geworden eerlijk gezegd. Kun je nu ook eens een keer een gelegenheid níet aangrijpen om door te zagen?

Ga gewoon leuk meeposten in COS of SC ofzo...
      donderdag 9 november 2006 @ 16:28:09 #72
    691 luciano
    ondertitelloos
    pi_43398975
    waar doel je NOU weer op ?

JIJ vraagt om hand in eigen boezem , en ik doe het zeer diep , en krijg dan DEZE shit weer ???

WAT WIL JE NOU EIOGENLIJK ???

Heb JIJ eigelijk ooit wel eens iets positiefs over MIJ te melden gehad , terwijl; IK nu godverdomme bloedserieus ben tgen ALLEMAAL , en je een compliment geef ? Als ik ZEIK is het niet goed , en als ik positief ben is het niet goed ! ...... Gevalletje_op_de_man_spelen_nu ????
      donderdag 9 november 2006 @ 16:29:21 #73
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_43399032
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 16:28 schreef luciano het volgende:
    waar doel je NOU weer op ?
    Dat ik de afgelopen dagen genoeg Luciano bijdragen heb gelezen, dat je punt inmiddels wel gemaakt is en of we nu weer over kunnen tot de orde van de dag?
      donderdag 9 november 2006 @ 16:33:08 #74
    691 luciano
    ondertitelloos
    pi_43399208
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 16:29 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Dat ik de afgelopen dagen genoeg Luciano bijdragen heb gelezen, dat je punt inmiddels wel gemaakt is en of we nu weer over kunnen tot de orde van de dag?
    Ik zal je eraan herinneren als 1 van de anderen weer een " bijdrage " levert m.b.t dit gebeuren ..... ff kijken of je dan ook de ballen hebt om zo te reageren naar HEN toe ............... FOKplomatieke onschendbaarheid enzo ..... je weet wel .........
      donderdag 9 november 2006 @ 16:33:18 #75
    16305 Jappie
    parttime reverend
    pi_43399216
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 16:29 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Bedoel je niet gewoon dat ie zijn lelijke bakkes moet houden.

donderdag 9 november 2006 @ 16:35:22 #76
    691 luciano
    ondertitelloos
    pi_43399302
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 15:54 schreef luciano het volgende:
    Als hij en de andere mods wat van mijn zojuist geposte mega lap tekst ter harte neemt , of op zijn minst probeert , dan sta ik achter zijn poging om te blijven ja ........

( Zelfs een rat geef je een 2e kans ) , hihihi ( quote van Puntoortje , sorry , ik moet aan bronvermelding doen heb ik geleerd )
    Lees in het vervolg EERST eens alles van mij voor je weer als een blind paard oordeelt , IEDEREEN maakt fouten , maar leer je er wat van , dan zeg OOK IK , WELCOME BACK !
      donderdag 9 november 2006 @ 16:35:59 #77
    691 luciano
    ondertitelloos
    pi_43399324
    delete je jappie ook ff nu pls ? OFFTOPIC !

DAT bedoel ik nou met strenger modereren . een zaak die iemand anders NIET aangaat moet die ander zich BUITEN houden , desnoods op straffe van waarschuwingen , en ik ben WEER bloedserieus nu tegen zowel Flugel als Jappie . !

Gadverdamme dit weer , en dan gek vinden dat er WEER kritiek op de moderatie ontstaat , met de 2 posts van Jappie nu weer ,
    Heb nou eens het lef om DIT a la seconde te deleten ? Waar blijf je nu ? Oh ja ..... FOKplomatieke onschendbaarheid en op de man spelen , sorry , MIJN fout weer , hoe stom kan ik ook zijn ......... !

2 hebben ruzie / een discussie , en de rest BEMOEIT zich er fukking NIET mee !
    Is DAT nou zo moeilijk te realiseren als mod ?

Ik ga me echt fokking fuk opgeven voor een mod-baantje asap .... de stoom beging uit mijn oren te komen nu Flugel !

[ Bericht 62% gewijzigd door luciano op 09-11-2006 16:56:41 ]
      donderdag 9 november 2006 @ 16:40:20 #78
    16305 Jappie
    parttime reverend
    pi_43399483
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 16:35 schreef luciano het volgende:
    delete je jappie ook ff nu pls ? OFFTOPIC !

DAT bedoel ik nou met strenger modereren . een zaak die iemand anders NIET aangaat moet die ander zich BUITEN houden , desnoods op straffe van waarschuwingen , en ik ben WEER bloedserieus nu tegen zowel Flugel als Jappie . !

....later
      † In Memoriam † donderdag 9 november 2006 @ 21:01:40 #79
    135486 Manu82
    How you doin'?
    pi_43409164
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 19:59 schreef shmoopy het volgende:
    Luciano, genoeg gedoe in BB6, weekban.
    Kom op behalve al z'n lappen tekst doet hij geen vlieg kwaad, vind dit een zwaar overdreven reactie
    Some memories are best forgotten
    Room 23
    pi_43409596
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 16:26 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Luus, ik heb de afgelopen ál je posts gelezen. Ik ben er moe van geworden eerlijk gezegd.
    Heb je die posts echt allemaal gelezen

Respect

Ik kwam nooit verder dan de eerste zin
    Hier had uw advertentie kunnen staan :P
    pi_43412821
    En dit is Feedback

Waar gaat dit allemaal over? Ga je gedragen als een stel volwassenen.
    Zo wordt het nooit wat met onze relatie, kleuters
    I am nobody, nobody is perfect, therefore I am perfect
      vrijdag 10 november 2006 @ 00:22:39 #82
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_43416518
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 22:17 schreef Day het volgende:
    Pardon?

Ik zie geen meet topic terug?
      vrijdag 10 november 2006 @ 00:30:44 #83
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_43416723
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 11:46 schreef itsme het volgende:

[..]

Ik kom er aan.

pssst
    pi_43416784
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 00:22 schreef Sanne het volgende:

[..]

Pardon?

Ik zie geen meet topic terug?
    Je mag een nieuwe maken
    pi_43416791
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 00:30 schreef Sanne het volgende:

[..]

pssst
    Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
      vrijdag 10 november 2006 @ 00:42:33 #86
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_43416917
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 00:35 schreef PC eend het volgende:

[..]

Voor dit forum is privetoegang vereist. Meen je dat je die moet hebben, mail dan naar forum@fok.nl.
    Jij moet erin kunnen!
      vrijdag 10 november 2006 @ 00:52:22 #87
    159017 chas
    Ik zie ze vliegen!
    pi_43417081
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 00:42 schreef Sanne het volgende:

[..]

Jij moet erin kunnen!
    ]

Probeer het eerste eens met een vingertje!
    pi_43417117
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 00:42 schreef Sanne het volgende:

[..]

Jij moet erin kunnen!
    Is het oldbies, ik ben daar wel eens geweest?
    Misschien heeft TL me daar nog ff snel gebanned
      vrijdag 10 november 2006 @ 00:57:22 #89
    3123 Sanne
    dat zure BB modje...
    pi_43417170
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 00:54 schreef PC eend het volgende:

[..]

Is het oldbies, ik ben daar wel eens geweest?
    Misschien heeft TL me daar nog ff snel gebanned
    Stuur even een mailtje naar een admin.
    Na een ban wordt OO niet automatisch terug gegeven.

En TL kon natuurlijk helemaal niet bannen! De gedachte alleen al....
    pi_43417271
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 00:57 schreef Sanne het volgende:

[..]

Stuur even een mailtje naar een admin.
    Na een ban wordt OO niet automatisch terug gegeven.

En TL kon natuurlijk helemaal niet bannen! De gedachte alleen al....
    Was maar een geintje hoor
    Maar gaat het over een meet dan?
    Lijkt me toch handiger dat we dat hier doen?
      vrijdag 10 november 2006 @ 01:18:34 #91
    58921 Day
    You can fly!
    pi_43417558
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 01:02 schreef PC eend het volgende:

[..]

Was maar een geintje hoor
    Maar gaat het over een meet dan?
    Lijkt me toch handiger dat we dat hier doen?
    Open nou gewoon even een nieuw topic, joh.
    Hier of daar waar alleen oldbies mogen komen, maak mij echt niet uit.
    Als er maar niet hier over gepost wordt.
    Dankje.
    I am gonna shine
    pi_43417661
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 01:18 schreef Day het volgende:

[..]

Open nou gewoon even een nieuw topic, joh.
    Hier of daar waar alleen oldbies mogen komen, maak mij echt niet uit.
    Als er maar niet hier over gepost wordt.
    Dankje.
    Ik reageer op mensen die er hier op doorgaan, en zeg dat ze er een topic over moeten openen
      vrijdag 10 november 2006 @ 01:35:29 #93
    58921 Day
    You can fly!
    pi_43417799
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 01:23 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik reageer op mensen die er hier op doorgaan, en zeg dat ze er een topic over moeten openen
    Het was gewoon een vraag, Eend!
    Jezus!
    I am gonna shine
    pi_43417841
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 01:35 schreef Day het volgende:

[..]

Het was gewoon een vraag, Eend!
    Jezus!
    Sorry day
    Maar ik vond je 'dank je' een beetje misplaatst belerend overkomen zonder relativerende smiley
    Maar als het je echt zo hoog zit zou je natuurlijk met je blauwe voorbeeldfunctie dat topic zelf kunnen openen dan was deze post ook niet nodig geweest
      vrijdag 10 november 2006 @ 01:47:32 #95
    130125 versabommie
    Hartelijke Bommenlegger
    pi_43417911
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 01:41 schreef PC eend het volgende:

[..]

Sorry day
    Maar ik vond je 'dank je' een beetje misplaatst belerend overkomen zonder relativerende smiley
    Maar als het je echt zo hoog zit zou je natuurlijk met je blauwe voorbeeldfunctie dat topic zelf kunnen openen dan was deze post ook niet nodig geweest
    Gewoon net zo lang proberen te zuigen tot ze een topic voor je gaat openen wat je nu zelf heel goed zelf kan doen, stumper! Kap gewoon eens!
    pi_43418087
    Godallemachtig, ik kom hier weer eens langszeilen en zie alleen maar gezeik Kunnen jullie nou echt niet gewoon leuk meeposten in BB-forum?

Als dat betekent dat je mede-users af moet zeiken, dan ga je maar op irc/msn/icq whatever zitten. Ben er klaar mee Mede door het gejank dat het niet meer is zoals BB1 is het hier 1 grote jankpoel geworden van mensen die het terug willen hebben zoals het was. GET the fokking over it En ga iets anders doen.
    I used to work in a morgue........I am a people person
    Only Human
      vrijdag 10 november 2006 @ 08:23:10 #97
    242 Pinball
    Electric Monk
    pi_43418185
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 05:22 schreef Morwen het volgende:
    Ben er klaar mee
    Vergeet niet de passmailer te gebruiken op je weg naar buiten.
    Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
    pi_43418683
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 00:35 schreef PC eend het volgende:

[..]

Ik heb toch maar even je rechten goed gezet.
    Als het pannen van daken waait
    Als het gras naar je voeten graait
    Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
      vrijdag 10 november 2006 @ 09:55:43 #99
    81426 PH52
    maar natuurlijk
    pi_43418969
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 09:44 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Wat is de ondergrens, qua postaantal, voordat je een verzoek in kunt dienen ?
    _ De mens is de maat van alle dingen _
      vrijdag 10 november 2006 @ 09:57:44 #100
    242 Pinball
    Electric Monk
    pi_43419013
    quote:
    Op vrijdag 10 november 2006 09:44 schreef shmoopy het volgende:

Wat lief.
    Ik heb een welkomstopic voor eend geopend.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')