quote:
Zoiets
![]()
Of kaas en nog meer.
Spreek nooit over...
![]()
Ik zie mezelf dus echt als radiohead of als computer. Ik beschouw mezelf als mens die een schotel-antenne op zijn hoofd heeft staan. Zo ga ik met mijn 6e zintuig om. Ik zie het als puur technisch en zo benader ik het dus ook.
Als ik zoek naar iemand die op dezelfde golf-lengte wil zitten, dan is dat technisch. Vaak krijg ik berichten door...." Sharon hier, Sharon hier..." En ik van..." Sharon wie???" En dan is het sleutelen en zoeken, Sharon komt vaker naar voren dus ook. Sharon krijg ik binnen en dan gaat Sharon praten. Maar het contact is niet in orde op dat moment. Maar ook gesprekken die wel duidelijk zijn. Vaker heb ik 4 uur in bed gesprekken gevoerd, diepe gesprekken dus ook. En dan kunnen mensen twijfelen dat ik tegen mezelf praat, maar goed, alles kan. Twijfelen is gezond, toch weet ik diep van binnen en zegt mijn verstand dat het wel degelijk gesprekken zijn tussen 2 mensen. Ik ben niet idioot en zeker niet gek. IQ testen ga ik niet op in, maar die testen zeggen genoeg over mijn verstand.
Niets wazigs aan. Mobiel bellen is even wazig. Bellen met een GSM is even wazig als bellen via telepathie.
Kan ook zijn dat mensen het bedreigend vinden om via telepathie te spreken, ik kan zeggen, het beste contact is dat. Eerlijk contact. Je zegt via telepathie ook wat je wilt en je zegt niet wat je niet wilt. Ik kan goed begrijpen dat mensen het een akelige gedachte vinden. Dat je via gedachtes praat met elkaar terwijl je 900 KM van elkaar af bent.
Maar het kan gezellig zijn
![]()
Het contact kan gezellig zijn dus ook. Heb vaker gewoon gelachen ook. De meest spontane woorden komen eruit via het contact. Bij een echt gesprek is het al snel zo dat mensen woorden niet zeggen. Via telepathie komt het sneller naar voren. Hoewel je altijd kunt beslissen tot niet vertellen. Maar wat je wilt zeggen dat zeg je dus.
Sex-gesprekken kan ik op ingaan nog
![]()
Ook dat is mogelijk. Gesprekken met vrouwen via telepathie dus ook.
En nogmaals
![]()
Ik ben gek natuurlijk. Ik lieg mezelf voor
![]()
Ik hou mezelf voor de gek.
Als mensen denken dat ik mezelf voor de gek hou dan is dat hun recht. Zelf weet ik beter.
![]()
Over 10 jaar wil ik wel eens weten hoe ver ik ermee ben. Ik zal altijd doorgaan ermee dus. Het is te leuk om ermee te stoppen. Die gesprekken die ik voer dus. Ook met overleden mensen. Een tijd geleden had ik Bart de Graaff aan de lijn. En dan kun je denken dat ik dat zelf verzin. Maar ik hoorde de stem van Bart de Graaff en hij was moppen aan het tappen de hele tijd. Hij was bezig met het hoogste woord, ik lag languit in bed te lachen, ik lag dubbel. Ook vaker in de tuin doe ik contact leggen. In de herfst minder, in de zomer wel vaker.
En zo gebeurt dat vaker.
Ik luister dus ook naar wat verteld wordt, mijn denken staat stil op dat moment. Ik kan mijn denken stil zetten. Bij het ontvangen van een bericht gaat het denken op stilstand en wordt een kanaal geopend waar het bericht van de ander binnen komt. Bij het verzenden van een bericht gaat het denken even draaien om een bericht samen te stellen. Tis echt technisch
![]()
Maar technisch op een andere manier.
Alsof je op MSN zit. Zo is het dus. Het is een vorm van internet. Zowel tussen levenden en levenden als tussen overledenen met levenden.
Mijn ingeving zegt nu dat mensen denken dat ik gek ben
![]()
Laat ze maar lekker denken
![]()
Wat de gek niet weet, dat de gek niet eet
![]()
Dus wie is er gek
![]()
Ik ben gek omdat ik anders handel
![]()
Of zijn anderen gek omdat ze niet anders handelen.
Maar goed, mensen denken dat ik gek ben
![]()
Maar dat maakt niet uit
![]()
Helemaal niet zelfs. Hoe gekker mensen me vinden, des te beter voer ik mijn taak uit hier
![]()
Ik ga het geen freak-show noemen, hoewel velen me als freak zullen zien.
Ik ben wetenschapper. In principe lig ik 300 jaar op de wetenschap voor. Ik lig op de wetenschap voor. De wetenschap ligt achter dus
![]()
Zo heb je meer mensen die voorlopen op de wetenschap.
Maar in geval van overleden mensen even. Is het mogelijk dat je Bart De graaff inbeeldt? Dat Bart de Graaff met zijn typerende stem constant gaat moppen tappen?
Zo geldt dat ook voor Einstein en nog meer mensen??? Is het natuurlijk dat je je eigen overleden opa ziet in beeldvorm die jou van alles verteld?
Even twijfelen dus
![]()
Teveel fantasie of waar gebeurd?
Hou je jezelf voor de gek?
Om even tegemoet te komen aan de sceptici. Sceptici eisen ook aandacht en verdienen aandacht, dus bij deze even.
Is het een hersen ziekte als je gesprekken voert op hoger niveau waarbij je de stem hoort van iemand anders en waarbij je een vrouw met de handen door haar haar ziet gaan, waarbij je dus echt een duidelijk beeld ziet van een vrouw die bezig is en je ziet haar in details voor ogen???? Is het vreemd dat die vrouw verteld dat ze inkopen gaat doen en tijdens het auto rijden verteld wat ze allemaal gaat doen?
Ben je dan ziek ?
Of ben je dan begaafd?
Zelf weet ik het antwoord, ik wil alleen even testen wat sceptici denken. Misschien moet ik bij de wetenschap aankloppen
![]()
Nee laat de wetenschap maar, die zijn al jaren bezig met kanker zonder echt goed resultaat. De wetenschap heeft het druk genoeg met aankloten
[ Bericht 20% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 08-11-2006 20:00:30 ]