Altijd link als je zelf nog moet, maar lachen is het zekerquote:Op donderdag 9 november 2006 01:48 schreef patrickt37 het volgende:
Zelfs op een avond dat onze Godenzonen niet hoeven te spelen, kan je toch lol hebben.
Hoera voor 010!!
Er kunnen er nog 2 vallen in de UEFAquote:Op donderdag 9 november 2006 09:22 schreef the_hunter het volgende:
feyenoord weer verloren![]()
Geen kans meer op een extra feyenoord-Ajax![]()
quote:Ten Cate wil Rosenberg niet kwijt
(Gepost door RvN)
Van Geel mag dan tegenover Voetbal International gezegd hebben dat clubs zich maar moeten melden als ze interesse hebben voor Markus Rosenberg, dat betekent nog niet direct dat Ajax hem ook zomaar wil laten gaan. Van Geel liet in een reactie al weten dat Lyon zich nog niet gemeld zou hebben. In De Telegraaf laat Ten Cate weten dat de Ajax coach hem ook helemaal niet kwijt wil op dit moment. "Want op dit moment heb ik maar één spits."
Heb liever Barca voor hemquote:'AC Milan heeft eerste optie Sneijder'
Geschreven door Pieter Ooms op donderdag, 9 november om 08:25
Volgens het Italiaanse Tuttosport heeft AC Milan de eerste optie op Wesley Sneijder. Dit zou een bestuurslid, wiens naam niet genoemd werd, hebben laten weten. Deze onderhandelingen zouden hebben plaats gevonden tijdens de overgang van Jaap Stam naar Amsterdam.
Sneijder stond afgelopen zomer ook al in de belangstelling van de Rossoneri. Beide clubs hebben toen ook met elkaar rond de tafel gezeten, maar een transfer ging destijds niet door. Vervolgens werden clubs als Manchester United en Barcelona in verband gebracht met de kleine Utrechter.
Ajax heeft vooralsnog nog geen reactie gegeven op het bericht uit Italie.
Idd, hou hem maar gewoon nog een jaartje vast..quote:Op donderdag 9 november 2006 10:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Liever Ajax.
Niet weer die grappen hoor.. nu kennen we ze wel.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Kaka gaat dan naar Ajax.
quote:Op donderdag 9 november 2006 10:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Kaka gaat dan naar Ajax.
Is geen grap. Hij schijnt in Amsterdam gespot te zijn op huizenjacht.quote:Op donderdag 9 november 2006 10:58 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Niet weer die grappen hoor.. nu kennen we ze wel.
ja, Brad Pitt ook. Die gaat nu ook niet opeens in GTST spelen.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:02 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Is geen grap. Hij schijnt in Amsterdam gespot te zijn op huizenjacht.
Er schuilt toch altijd weer een Calimero in jouquote:Op donderdag 9 november 2006 11:11 schreef M0NTANA het volgende:
Wesley Sneijder ruilen met Clarence Seedorf dan maar, maakt laatstgenoemde ook weer meer kans op een selectie van Oranje, aangezien hij dan bij Ajax speelt.
Ja dat is dieptriest, maar dat was toch al wel bekend?quote:Op donderdag 9 november 2006 11:12 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Amateurclub SV Meerssen (Limburg) komt met 900 man naar Alkmaar.
Met hoeveel komt PSV naar Amsterdam? 800!
Is het niet diep triest?
Hoezo?quote:Op donderdag 9 november 2006 11:12 schreef Door_passie_gedreve... het volgende:
Amateurclub SV Meerssen (Limburg) komt met 900 man naar Alkmaar.
Met hoeveel komt PSV naar Amsterdam? 800!
Is het niet diep triest?
Wat wil je daarmee zeggen? Ze krijgen er niet meer dan één vol. Als er meer belangstelling was, mogen jullie altijd een tweede trein. Maar die krijgen jullie zelfs in deze hoogtij-jaren niet vol...quote:Op donderdag 9 november 2006 11:16 schreef Zwansen het volgende:
Informatie Ajax - PSV (12/11/2006)
Competitie:
Eredivisie
Datum:
Zondag 12 november 2006, 12.30 uur
Verkoop:
De verplichte treincombi is volgeboekt, er zijn dus geen kaarten meer beschikbaar. Er zal één trein rijden met 800 supporters.
Inderdaad. Uitvak van ons heeft 1600 plaatsen. Kunnen dus 1600 supporters heen. Dat het maar voor de helft vol zit, is lachwekkend. Famous for not traveling!quote:Op donderdag 9 november 2006 11:19 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? Ze krijgen er niet meer dan één vol. Als er meer belangstelling was, mogen jullie altijd een tweede trein. Maar die krijgen jullie zelfs in deze hoogtij-jaren niet vol...
Van iemand op het Ajax netwerk forum. Geen paniek dus nogquote:Op woensdag 8 november 2006 16:47 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ja kap eens even, ik moet nog tot dinsdagmiddag wachten..
Hmm inderdaad, alleen uitkaarthouders hebben nog kunnen kopen dus dat gaat best hard dan...quote:Op donderdag 9 november 2006 11:24 schreef the_hunter het volgende:
800 kaarten al verkocht is erg netjes
Het gaat zeker vet worden daar!
Ja, sorry. Zal voortaan smilies gebruiken, als ik iets sarcastisch bedoel.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:13 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Er schuilt toch altijd weer een Calimero in jou![]()
quote:Op donderdag 9 november 2006 11:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ja, sorry. Zal voortaan smilies gebruiken, als ik iets sarcastisch bedoel.
quote:Op donderdag 9 november 2006 11:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
ja, Brad Pitt ook. Die gaat nu ook niet opeens in GTST spelen.
Zeker wel ja.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:24 schreef the_hunter het volgende:
800 kaarten al verkocht is erg netjes
Het gaat zeker vet worden daar!
Precies, daarom ga ik ook 4 dagen. Eigenlijk wilde ik de zondag er ook nog bijpakken zodat ik zaterdag uit zou kunnen gaan, maar dat gaat me iets te veel kosten.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:41 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Zeker wel ja.
Wij gaan 4 dagen Praag aandoen. Als ik het zo lees gaan er wel meerdere voor een paar dagen
Vorig jaar waren we 3 dagen gegaan, toch net een dagje te kort.![]()
3 dagen te kort? Ik ga 3 dagenquote:Op donderdag 9 november 2006 11:41 schreef -Schorpioen- het volgende:
[..]
Zeker wel ja.
Wij gaan 4 dagen Praag aandoen. Als ik het zo lees gaan er wel meerdere voor een paar dagen
Vorig jaar waren we 3 dagen gegaan, toch net een dagje te kort.![]()
Nou de comminucatie tussen TD en de trainer is wel weer heel goedquote:9/11/2006 - Ten Cate wil Rosenberg niet kwijt
(Gepost door RvN)
Van Geel mag dan tegenover Voetbal International gezegd hebben dat clubs zich maar moeten melden als ze interesse hebben voor Markus Rosenberg, dat betekent nog niet direct dat Ajax hem ook zomaar wil laten gaan. Van Geel liet in een reactie al weten dat Lyon zich nog niet gemeld zou hebben. In De Telegraaf laat Ten Cate weten dat de Ajax coach hem ook helemaal niet kwijt wil op dit moment. "Want op dit moment heb ik maar één spits."
Wie zegt dat deze uitspraken tegelijk gedaan zijn. Kan zo uit z'n verband gerukt zijn. Bovendien: TD en trainer hebben altijd andere belangen. Daar mag best een mening over gegeven worden hoor.quote:Op donderdag 9 november 2006 12:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nou de comminucatie tussen TD en de trainer is wel weer heel goed
Tis wat hè, dat sarcasme.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
ja, Brad Pitt ook. Die gaat nu ook niet opeens in GTST spelen.
Da's nou pure geldverneuking. Vind ik.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:45 schreef Badabingea het volgende:
Nederland - Engeland zit ik in 409
Inderdaad. En zonde van het nieuwe veld in de ArenA.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Da's nou pure geldverneuking. Vind ik.
Mooiquote:Op donderdag 9 november 2006 14:07 schreef Houniet het volgende:
volgende week traint Babel weer met de selectie mee
quote:Beperkt zicht plaatsen met 50% korting!
Vak 409 ¤ 11,50 Nog 91 kaarten beschikbaar
Vak 415 ¤ 11,50 Nog 89 kaarten beschikbaar
Vak 402 ¤ 15,25 Nog 121 kaarten beschikbaar
Vak 403 ¤ 15,25 Nog 18 kaarten beschikbaar
Vak 408 ¤ 15,25 Nog 11 kaarten beschikbaar
Vak 418 ¤ 15,25 Nog 10 kaarten beschikbaar
Vak 423 ¤ 15,25 Nog 19 kaarten beschikbaar
Vak 424 ¤ 15,25 Nog 175 kaarten beschikbaar
Er komen elke dag nieuwe kaarten vrij.quote:
En zondag? Ook niet zeker?quote:Op donderdag 9 november 2006 14:29 schreef kevin6188 het volgende:
Supportershome open vanavond?
Zal wel niet hè...
Ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:52 schreef Silenus het volgende:
Zulte Waregem - AFC Ajax
09 nov 2006
UEFA Cup
Wo. 13 december 20.45 uur
Jules Ottenstadion te Gent
Start kaartverkoop za. 11 november 10.00 uur voor Europese voorranguitkaarthouders
Alle verdere info zal op vrijdag 10-11 worden gecommuniceerd
Dinsdag nog veel mensen in alle haast kaartjes voor 40 euro gekochtquote:Op donderdag 9 november 2006 15:50 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Er komen elke dag nieuwe kaarten vrij.!
Ik wil er wel eentje voor je proberen te halen als er nu nog is...maar dan moet je wel vanavond ophalen/betalen.quote:Op donderdag 9 november 2006 15:50 schreef M0NTANA het volgende:
Kan ik van iemand een (Supporters) Clubcard lenen, zodat ik nog een kaartje kan bijkopen voor zondag?
Of vanaf het Dak zelfquote:Op donderdag 9 november 2006 16:20 schreef jna het volgende:
Dalijk gaan ze ook nog kaarten verkopen voor het uitvak![]()
Techniektrainer van bijvoorbeeld Jenner, en ook Babel. Heeft met de vader van Jenner een voetbalschool in Delft.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Er komt spontaan een woord in me op als ik die naam lees...
Maar wie is Kronshorst?
Techniek trainer dacht ik, was met cootje mee naar Porto. Hij gaf aantal spelers prive training, waaronder Jenner.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar wie is Kronshorst?
Trainer ofzo. Babel werkte met hem aan de Coerver-methode.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar wie is Kronshorst?
43,75quote:Op donderdag 9 november 2006 16:28 schreef Silenus het volgende:
He de verkoop staat ook op Ticketbox nu voor Zulte Waregem.
Heb je al kaartjes dan? Hoorde dat het al zowat uitverkocht was daar.quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 november 2006 16:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar wie is Kronshorst?
Valt wel te regelen. Ken wel wat jongens in Belgie.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:45 schreef Silenus het volgende:
[..]
Heb je al kaartjes dan? Hoorde dat het al zowat uitverkocht was daar.
Want.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Da's nou pure geldverneuking. Vind ik.
Jammer, maar hij heeft een instelling waar je U tegen zegt. Zie je niet al te vaak meer, tegenwoordig.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:42 schreef Urquhart het volgende:
Grygera definitief weg na seizoen
Ajax heeft dit seizoen geen poging meer ondernomen om Zdenek Grygera alsnog langer aan zich te binden. Dit meldt de Tsjech deze week in Sportweek. "Na vorig seizoen is er geen contact meer geweest. Ik ga ervanuit dat dit mijn laatste seizoen bij Ajax is", meldt de verdediger.
Ajax Netwerk
Pogingen vorig jaar om het contract van Grygera te verlengen liepen vorig seizoen op niets uit, ondanks dat de mandekker dit graag wilde. Bang om op de tribune te komen is hij niet: "Ik krijg elke maand keurig mijn salaris overgemaakt, dus waarom zou ik mijn taak dan niet goed uitvoeren? Mijn enige zorg is fit blijven en er een succesvol seizoen van maken."
Je hebt hem niet nodig in mijn ogen.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:31 schreef zjroentje het volgende:
Ik zou gewoon nog eens met Zdenek gaan praten.
Wat niet is kan nog komen natuurlijk.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:27 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Jammer, maar hij heeft een instelling waar je U tegen zegt. Zie je niet al te vaak meer, tegenwoordig.
Kan ik nog van je aanbod gebruik maken?quote:Op donderdag 9 november 2006 15:56 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Ik wil er wel eentje voor je proberen te halen als er nu nog is...maar dan moet je wel vanavond ophalen/betalen.
Die Davids gister bij Feyenoord, is dat een broertje/neefje van? Want ik vond hem er best wel op lijken eigenlijkquote:Op donderdag 9 november 2006 17:16 schreef jna het volgende:
Huntelaar werkte toch ook met Troy Douglas? Ik hoorde gister dat hij ook met Davids werkt(de echte, niet die mislukte paaldekker van feyenoord). Maar ik vroeg me dus af of het nou Huntelaar was of iemand anders?
HIj probeerde het nog met z'n losse heupenquote:Op donderdag 9 november 2006 17:59 schreef Freak187 het volgende:
Neefje van ... inderdaad. En hij stond die paal goed te dekken btw
Als je een instelling hebt waar je U tegen zegt, dan verleng je gewoon tijdig je contract. Hij doet op dit moment z'n werk voor het geld wat hij krijgt, daar is alles ook mee gezegd.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:27 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Jammer, maar hij heeft een instelling waar je U tegen zegt. Zie je niet al te vaak meer, tegenwoordig.
Grygera mag van mij best tot de grootverdieners behoren. De opmerking hierboven klinkt misschien weinig positief, maar hij speelt gewoon goed, zorgt voor genoeg mogelijkheden op elke positie achterin en doet wat hij moet doen.quote:Op donderdag 9 november 2006 17:49 schreef S-Two het volgende:
En als Grygera wil bijtekenen, hij niet een enorm hoog salaris vraagt en Ten Cate hem er graag bij wil houden moeten ze inderdaad nog maar een keer gaan praten. Zal alleen jammer zijn voor de ontwikkeling van Vermaelen. Misschien wel de beste speler vorig seizoen, jammer dat hij nu weinig speelt.
Nee maar ik ken er al een paar die er wel zijnquote:Op donderdag 9 november 2006 18:32 schreef firecow het volgende:
Zijn de haagse matjes er wel of niet vanaaf in het uitvak ??
Lijkt me sterk?quote:Op donderdag 9 november 2006 16:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh die. Daar was Ajax niets zo blij mee dat Babel dat deed.
Wat een verschrikkelijke blamage dat die niet naar Ajax is gekomen. Voordat 'ie naar Porto ging wilde Ajax 'm ook. Nu heb je de kans weer en troeft AZ je af.quote:Op donderdag 9 november 2006 16:33 schreef M0NTANA het volgende:
Az heeft trouwens Chris Kronshorst aangetrokken, goede zet. Had Ajax geen interesse?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |