seizoen is afgelopen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:50 schreef pberends het volgende:
Drentse scholier eet hondendrol
Nieuwe gast voor bij Jensen?
Voor het nieuwe seizoen natuurlijk.quote:
beetje laat he.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Voor het nieuwe seizoen natuurlijk.
quote:Op maandag 5 maart 2007 16:21 schreef Urquhart het volgende:We gaan weer los vanavond!
[afbeelding]
Idd, ik dacht dat ze ruzie hadden. Maar die uitzendingen met Gerard waren in het verleden altijd erg leuk, dus dat is mooiquote:
Ik ga het opnemenquote:Op maandag 5 maart 2007 16:21 schreef Urquhart het volgende:We gaan weer los vanavond!
[afbeelding]
Verrader !quote:Op maandag 5 maart 2007 23:19 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Hij wordt de nieuwe sidekick van Patrick Kicken en stopt er zodoende mee..![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 23:26 schreef BigFire het volgende:
ik heb het niet gezien.. maar Jan is dus voor goed weg?
doodsteek voor het programma
Tsja het is wel minder idd met hemquote:Op maandag 5 maart 2007 23:24 schreef Cool_Runner het volgende:
Jan niet meer op tv, jammer. Maar op de radio komt hij beter tot zn recht.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:01 schreef jimjim1983 het volgende:
het zegt al genoeg over dit programma dat iedereen het erg vindt dat iemand die niets zegt weg is
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:19 schreef RaymanNL het volgende:
omgNu zit Herman zeker voor vast op de bank
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:53 schreef alwaysleft het volgende:
Jan weer terug op de radio.
Hier een fragmentje met Jensen op de radio waarin hij wel zijn mond open doet:
http://patrick.fm/bestofjanp/Jan%20belt%20Maarten%20Spanjer.mp3![]()
nog meer leven in de brouwerij....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:28 schreef RaymanNL het volgende:
Ja dat wel, maar die is vast niet zo rustig als Jan was![]()
naja, lichtelijk emotioneelquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ze werden nog emotioneel ook met z'n 2-en..
Nou, Jensen zelf was ook bijna aan het huilenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Nou, Jan moest anders flink neplachen om z''n tranen te onderdrukken had ik het idee.
Ja, Urquhart mis ik ook als grootste fan van Janquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:08 schreef Wilfret het volgende:
Waar blijft de grooste fan van Jan Urquhart![]()
idd.....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:20 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Nou, Jensen zelf was ook bijna aan het huilen![]()
Ja, dat zag ik welquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Nou, Jan moest anders flink neplachen om z''n tranen te onderdrukken had ik het idee.
Ik kreeg ook vochtige ogen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ze werden nog emotioneel ook met z'n 2-en..
Dat kreeg ik ook tranen in mijn ogenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik kreeg ook vochtige ogen.Dat had ik ook niet van tevoren bedacht.
Sorry moest lachenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:47 schreef 7eVeNL het volgende:
Best wel triest.... en dan die chipmunk stemmetjes
Ja idd, gisteren en vandaag bespreekt hij de dingen die op de voorpagina van de krant stonden. Dus misschien dat ze nu op de dag zelf worden opgenomen. Of het blijft enkel bij die beginpraatjes, die op de dag zelf worden opgenomen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:41 schreef 7eVeNL het volgende:
is Jensen tegenwoordig meer actueel? kan mij herinneren dat de opnamens een paar dagen achter liepen
Ja zeker, iemand maakte laatste een opmerking over Jensens gebrekkig engels, als er iets is wat hij goed kan is interviews voeren in het engels... het kan altijd beter maar toch, altijd interessant zulke gesprekkenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:50 schreef Duiveltja het volgende:
Ik vind dat Jensen dit soort interview altijd vrij goed doet
is idd triest..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:47 schreef 7eVeNL het volgende:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:47 schreef 7eVeNL het volgende:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:01 schreef Cerubo het volgende:
Was die jongen er gisteren maar bij Gerard, stond op pijphoogte
ik dacht dat die vandaag kwam, in ieder geval zach je die assistente van hem bij 1 van die voorstukjes op de achtergrond weglopen op camera:P Foutje in de truc?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Waarneer komt Hans Klok?
Ik zag het net bij shownieuws dat de opname's klaar zijn met Hans en Jensen.
Ik hoop dat ie morgen komt.
morgen Herman op de bank....quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:49 schreef dj_ko het volgende:
[..]
ik dacht dat die vandaag kwam, in ieder geval zach je die assistente van hem bij 1 van die voorstukjes op de achtergrond weglopen op camera:P Foutje in de truc?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:32 schreef BVO het volgende:
Wie is Mika?
OMG...!!!!!!!!!! hij kent Mika niet....quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:32 schreef BVO het volgende:
Wie is Mika?
Ik zette Jensen te laat op en toen was Hans Klok al.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:49 schreef dj_ko het volgende:
[..]
ik dacht dat die vandaag kwam, in ieder geval zach je die assistente van hem bij 1 van die voorstukjes op de achtergrond weglopen op camera:P Foutje in de truc?
That's amaaaazing.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:20 schreef Erotica_ het volgende:
Jensen!! Houd op met elke 2 seconden "fantastic" te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |