seizoen is afgelopen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:50 schreef pberends het volgende:
Drentse scholier eet hondendrol
Nieuwe gast voor bij Jensen?
Voor het nieuwe seizoen natuurlijk.quote:
beetje laat he.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Voor het nieuwe seizoen natuurlijk.
quote:Op maandag 5 maart 2007 16:21 schreef Urquhart het volgende:We gaan weer los vanavond!
[afbeelding]
Idd, ik dacht dat ze ruzie hadden. Maar die uitzendingen met Gerard waren in het verleden altijd erg leuk, dus dat is mooiquote:
Ik ga het opnemenquote:Op maandag 5 maart 2007 16:21 schreef Urquhart het volgende:We gaan weer los vanavond!
[afbeelding]
Verrader !quote:Op maandag 5 maart 2007 23:19 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Hij wordt de nieuwe sidekick van Patrick Kicken en stopt er zodoende mee..![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 23:26 schreef BigFire het volgende:
ik heb het niet gezien.. maar Jan is dus voor goed weg?
doodsteek voor het programma
Tsja het is wel minder idd met hemquote:Op maandag 5 maart 2007 23:24 schreef Cool_Runner het volgende:
Jan niet meer op tv, jammer. Maar op de radio komt hij beter tot zn recht.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 01:01 schreef jimjim1983 het volgende:
het zegt al genoeg over dit programma dat iedereen het erg vindt dat iemand die niets zegt weg is
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:19 schreef RaymanNL het volgende:
omgNu zit Herman zeker voor vast op de bank
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:53 schreef alwaysleft het volgende:
Jan weer terug op de radio.
Hier een fragmentje met Jensen op de radio waarin hij wel zijn mond open doet:
http://patrick.fm/bestofjanp/Jan%20belt%20Maarten%20Spanjer.mp3![]()
nog meer leven in de brouwerij....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:28 schreef RaymanNL het volgende:
Ja dat wel, maar die is vast niet zo rustig als Jan was![]()
naja, lichtelijk emotioneelquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ze werden nog emotioneel ook met z'n 2-en..
Nou, Jensen zelf was ook bijna aan het huilenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Nou, Jan moest anders flink neplachen om z''n tranen te onderdrukken had ik het idee.
Ja, Urquhart mis ik ook als grootste fan van Janquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:08 schreef Wilfret het volgende:
Waar blijft de grooste fan van Jan Urquhart![]()
idd.....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:20 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Nou, Jensen zelf was ook bijna aan het huilen![]()
Ja, dat zag ik welquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Nou, Jan moest anders flink neplachen om z''n tranen te onderdrukken had ik het idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |