Ik kreeg ook vochtige ogen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ze werden nog emotioneel ook met z'n 2-en..
Dat kreeg ik ook tranen in mijn ogenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik kreeg ook vochtige ogen.Dat had ik ook niet van tevoren bedacht.
Sorry moest lachenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:47 schreef 7eVeNL het volgende:
Best wel triest.... en dan die chipmunk stemmetjes
Ja idd, gisteren en vandaag bespreekt hij de dingen die op de voorpagina van de krant stonden. Dus misschien dat ze nu op de dag zelf worden opgenomen. Of het blijft enkel bij die beginpraatjes, die op de dag zelf worden opgenomen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:41 schreef 7eVeNL het volgende:
is Jensen tegenwoordig meer actueel? kan mij herinneren dat de opnamens een paar dagen achter liepen
Ja zeker, iemand maakte laatste een opmerking over Jensens gebrekkig engels, als er iets is wat hij goed kan is interviews voeren in het engels... het kan altijd beter maar toch, altijd interessant zulke gesprekkenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:50 schreef Duiveltja het volgende:
Ik vind dat Jensen dit soort interview altijd vrij goed doet
is idd triest..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:47 schreef 7eVeNL het volgende:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:47 schreef 7eVeNL het volgende:
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:01 schreef Cerubo het volgende:
Was die jongen er gisteren maar bij Gerard, stond op pijphoogte
ik dacht dat die vandaag kwam, in ieder geval zach je die assistente van hem bij 1 van die voorstukjes op de achtergrond weglopen op camera:P Foutje in de truc?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Waarneer komt Hans Klok?
Ik zag het net bij shownieuws dat de opname's klaar zijn met Hans en Jensen.
Ik hoop dat ie morgen komt.
morgen Herman op de bank....quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:49 schreef dj_ko het volgende:
[..]
ik dacht dat die vandaag kwam, in ieder geval zach je die assistente van hem bij 1 van die voorstukjes op de achtergrond weglopen op camera:P Foutje in de truc?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:32 schreef BVO het volgende:
Wie is Mika?
OMG...!!!!!!!!!! hij kent Mika niet....quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:32 schreef BVO het volgende:
Wie is Mika?
Ik zette Jensen te laat op en toen was Hans Klok al.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:49 schreef dj_ko het volgende:
[..]
ik dacht dat die vandaag kwam, in ieder geval zach je die assistente van hem bij 1 van die voorstukjes op de achtergrond weglopen op camera:P Foutje in de truc?
That's amaaaazing.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:20 schreef Erotica_ het volgende:
Jensen!! Houd op met elke 2 seconden "fantastic" te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |