quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:31 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja je leest het goed, ik wil afvallen uit luiheid
quote:"Fat Man" was the codename of the atomic bomb that was detonated over Nagasaki, Japan, by the United States on August 9, 1945. It was the second of the two nuclear weapons to be used in warfare. The name also refers more generically to the early nuclear weapon designs of U.S. weapons based on the "Fat Man" model. It was an implosion-type weapon with a plutonium core.
quote:Op woensdag 8 november 2006 00:11 schreef hicham het volgende:
Nou, dan maak ik 'm toch wel vol paupers![]()
Ey m8, nog gestanna vandaag of heeft BazzieK je hele dagplanning overhoop gehaald met z'n ph4tass?quote:
Ik durf dat alleen onder jullie deskundige begeleiding te doenquote:Op woensdag 8 november 2006 00:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Ey m8, nog gestanna vandaag of heeft BazzieK je hele dagplanning overhoop gehaald met z'n ph4tass?
Mijn eerste indruk is dat het een lager betreftquote:Mijn voortandwiel zingt, sinds ik mijn ketting strakker heb gespannen (hij's niet te strak, maar wel minder los dan eerst) is het erger geworden. Hij zong altijd al... maar ik ben niet gediend van die zingkwaliteitenHoe sneller ik rij hoe hoger het wordt. D'oh, tandwiel draait harder
Weet jij misschien of dat erg is? Ik denk zelf dat het voortandwiel niet goed ingesleten is op de ketting aangezien ik die tussentijds heb vervangen. Al had ik het met het vorige tandwiel ook, wel een stuk minder... Als ik stapvoets met de motor loop hoor ik het zeg maar tikken, van de schakels die over de tandjes gaan
Tevens smering aanwezigBij voorbaat dank, vraagbaak Rib-i
Welkom in dit topic vreemde....quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 00:28 schreef worldpimber het volgende:
Ribi, kom hier wonen joh. Lekker chillen altijd 's avonds motorrijden cq raggen. Jammer dat je met Bazzie opgescheept zit en die oudere Bollen zegmaar![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 00:28 schreef worldpimber het volgende:
Ribi, kom hier wonen joh. Lekker chillen altijd 's avonds motorrijden cq raggen. Jammer dat je met Bazzie opgescheept zit en die oudere Bollen zegmaar![]()
Klinkt aannemelijk, temeer ik daar de vorige eigenaar ook al eens over gehoord had.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:24 schreef Rib-i het volgende:
Mijn eerste indruk is dat het een lager betreftIk zal morgen eens navragen of het een standaard bandit iets is
![]()
Oeh twijfel in de man, niet goed.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:34 schreef Rib-i het volgende:
Shit man, ik probeer thuis te brengen wat het geluid is van Hicham, zou het ook iets met de ketting van de kleppen kunnen zijn
Misschien je vriendin niet meer achter je motor binden als je gaat rijden?quote:Op woensdag 8 november 2006 00:19 schreef hicham het volgende:
Mijn voortandwiel zingt, sinds ik mijn ketting strakker heb gespannen (hij's niet te strak, maar wel minder los dan eerst) is het erger geworden. Hij zong altijd al... maar ik ben niet gediend van die zingkwaliteitenHoe sneller ik rij hoe hoger het wordt. D'oh, tandwiel draait harder
Weet jij misschien of dat erg is? Ik denk zelf dat het voortandwiel niet goed ingesleten is op de ketting aangezien ik die tussentijds heb vervangen. Al had ik het met het vorige tandwiel ook, wel een stuk minder... Als ik stapvoets met de motor loop hoor ik het zeg maar tikken, van de schakels die over de tandjes gaan
Tevens smering aanwezigBij voorbaat dank, vraagbaak Rib-i
Heb je daar lang over nagedacht? Of heb je Tata's heupflesje gevonden..quote:Op woensdag 8 november 2006 00:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Misschien je vriendin niet meer achter je motor binden als je gaat rijden?
Zou ook kunnen. Heb het in het Bandit topic @ MF al eens langs zien komen maar toen ging het ook om een nieuwe ketting die na verloop van tijd stiller werdquote:Op woensdag 8 november 2006 00:24 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mijn eerste indruk is dat het een lager betreftIk zal morgen eens navragen of het een standaard bandit iets is
![]()
Komt duidelijk van het voortandwiel afquote:Op woensdag 8 november 2006 00:34 schreef Rib-i het volgende:
Shit man, ik probeer thuis te brengen wat het geluid is van Hicham, zou het ook iets met de ketting van de kleppen kunnen zijn
Jaah eeuh... jij mag komen kijken.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:32 schreef BazzieK het volgende:
Met mij kan je nog eens gezellig uit eten
quote:Op woensdag 8 november 2006 00:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Klinkt aannemelijk, temeer ik daar de vorige eigenaar ook al eens over gehoord had.![]()
[..]
Oeh twijfel in de man, niet goed.![]()
![]()
Trustenquote:
Of de berijder had geen goeie oorbescherming en later welquote:Op woensdag 8 november 2006 00:41 schreef hicham het volgende:
[..]
Zou ook kunnen. Heb het in het Bandit topic @ MF al eens langs zien komen maar toen ging het ook om een nieuwe ketting die na verloop van tijd stiller werd
Duidelijk, morgen maar eens goed navragen, voor nuquote:[..]
Komt duidelijk van het voortandwiel af
Maar khoor het nog welPitteH nu
quote:Op woensdag 8 november 2006 00:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Heb je daar lang over nagedacht? Of heb je Tata's heupflesje gevonden..![]()
Whooptie-fucking-dooquote:Op woensdag 8 november 2006 00:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Jaah eeuh... jij mag komen kijken.
Dat is boven zijn sleutelcapaciteiten.. en luiheidvermogen.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:50 schreef Rib-i het volgende:
Trouwens, als je morgen tijd over hebt: kapje van het voortandwiel eraf draaien, ketting iets losser zetten en kijk of er enige speling zit op het voortandwiel.
Op de rest reageer ik morgen wel![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 03:19 schreef Worldbeater het volgende:
Misschien kan er beter een andere achterver(en) in.Nuttig bezig.
![]()
![]()
[afbeelding]
Ik zou gerechterlijke stappen ondernemenquote:Op woensdag 8 november 2006 03:47 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
En de dubbel ontvangen order van Louis klaargemaakt voor retour.
Handig dat ze hem ook dubbel afschreven zonder machtiging.![]()
Ga ik nog slapen vandaag.![]()
![]()
Zie bovenstaande post!quote:Op woensdag 8 november 2006 03:58 schreef Worldbeater het volgende:
En bij de vier oliefilters zitten ook vier O-ringen.. waarom ze die dan apart vermelden.
Heb ik die voor niets gekocht. [afbeelding]
[afbeelding]
What do ya fucking mean!quote:
El Presidente.quote:
Zoiets, heb nog niet geslapen.quote:Op woensdag 8 november 2006 06:06 schreef Crashcat het volgende:
Ben je met pensioen??
Toastjes, lekker... Koffiequote:Op woensdag 8 november 2006 06:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zoiets, heb nog niet geslapen.En nu zit ik aan toastjes en een bakkie koffie.
![]()
Ik heb er een beetje raar gevoel bij al dat doodshoofd gedoe.quote:Op woensdag 8 november 2006 06:18 schreef Crashcat het volgende:
Ik heb nu al zin in de zomer met zo'n leren jack.
[afbeelding]
Vervroegde mid-life crisis in mijn twintiger jarenquote:Op woensdag 8 november 2006 06:19 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb er een beetje raar gevoel bij al dat doodshoofd gedoe.![]()
Zegt de man met een schedel op zijn arm getatoeerd.
Mja, die ziet niemand, en voor in het openbaar op een jas en helm.. Need to compensate something.![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 06:33 schreef Crashcat het volgende:
Vervroegde mid-life crisis in mijn twintiger jaren![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 07:02 schreef Worldbeater het volgende:
.. post maar door.. [afbeelding]
.. ja, je kan het! [afbeelding]
.. geen bericht, slecht bericht .. [afbeelding]
.. geen bericht, slecht bericht .. [afbeelding]
![]()
Ok.quote:Op woensdag 8 november 2006 07:08 schreef kratjuh het volgende:
[img=50http://members.chello.nl/cdevries/Foto's/16.JPG[/img]
Doe jij anders 's even rustig op de vroege ochtend..
Ging dat niet over de slappe ketting?quote:Op woensdag 8 november 2006 00:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Klinkt aannemelijk, temeer ik daar de vorige eigenaar ook al eens over gehoord had.![]()
quote:
A.s vrijdag of weekend pas tijd, maar er staan ook nog zoveel andere dingen op de todo list voor de motorquote:Op woensdag 8 november 2006 00:50 schreef Rib-i het volgende:
Trouwens, als je morgen tijd over hebt: kapje van het voortandwiel eraf draaien, ketting iets losser zetten en kijk of er enige speling zit op het voortandwiel.
HEhehehehe, pwned!!quote:Op woensdag 8 november 2006 03:47 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
En de dubbel ontvangen order van Louis klaargemaakt voor retour.
Handig dat ze hem ook dubbel afschreven zonder machtiging.![]()
Ga ik nog slapen vandaag.![]()
![]()
Dudequote:Op woensdag 8 november 2006 07:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ok.![]()
Ik ga voor de vijfde keer maffen I guess. zal de compie maar uitzetten en tanden gaan poetsen.![]()
![]()
![]()
Ik hoor het wel en jij hoort wel van mijquote:Op woensdag 8 november 2006 08:11 schreef hicham het volgende:
A.s vrijdag of weekend pas tijd, maar er staan ook nog zoveel andere dingen op de todo list voor de motor
Wat is er aan de hand met Pepijn, zo te zien had hij vannacht wel hierheen kunnen komen en sleutele
Als WorldBeater niet oppast neemt hij het ritme van BazzieK ten tijde van zijn WoW-periode overquote:Op woensdag 8 november 2006 10:03 schreef worldpimber het volgende:
Pepijn mist een ritme door geen verplichtingen... daar terwijl anderen veel somberder leven, maar wel op droog brood leven en elke dag van 9 tot 5 van huis zijn.Restecp
[..]
HEhehehehe, pwned!!![]()
![]()
![]()
gewoon een keer proefrijden, dan is het wel weer overquote:Op woensdag 8 november 2006 10:32 schreef Rib-i het volgende:
Sinds ik eraan heb gesleuteld begin ik er toch een zwak voor te krijgen
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 november 2006 08:11 schreef hicham het volgende:
Ging dat niet over de slappe ketting?
En kun je bij deze meteen alle dingen vermelden die ik nog niet weet over mijn Bandit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is de schuld van de Bollenquote:en OPM
, hadden het over een warme chocomeet
, kreeg er trek in, heb gisteren choco gekocht, en s'avonds om 0.00 nog een warme chocomel genomen in een eigen mix met koffie
, een koekje, en nog 1 en nog 1.. dat bleek verslavend.. tot aan bijna half 8 aan toe.
Die GS'en rijden onvoorstelbaar goed.quote:Op woensdag 8 november 2006 10:48 schreef koffiekoekje het volgende:
gewoon een keer proefrijden, dan is het wel weer over![]()
au contrary my friend, in tegendeel mon ami. Ding ziet er log uit maar zodra het rijd is het superquote:Op woensdag 8 november 2006 10:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
gewoon een keer proefrijden, dan is het wel weer over
En nu al weer wakkerquote:Op woensdag 8 november 2006 11:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is de schuld van de Bollenen OPM
, kreeg er trek in, heb gisteren choco gekocht, en s'avonds om 0.00 nog een warme chocomel genomen in een eigen mix met koffie
, een koekje, en nog 1 en nog 1.. dat bleek verslavend.. tot aan bijna half 8 aan toe.
![]()
Gammaquote:[..]
Die GS'en rijden onvoorstelbaar goed.![]()
De verticale streep staat hem toch beterquote:Op woensdag 8 november 2006 10:46 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
Is dit trouwens de zelfde als uit de OP
quote:Op woensdag 8 november 2006 11:29 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat ging inderdaad over het van tijd tot tijd doorschieten van de ketting.
Maar e.a. werd aan het tandwiellager verweten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Het is de schuld van de Bollenen OPM
![]()
wat blijft er dan nog overquote:Op woensdag 8 november 2006 11:39 schreef Rib-i het volgende:
Stomme edoch serieuze vraag maar kan je stofzuigerslangen ook los kopen![]()
En dan het ijzeren gedeelte en niet het flexibele stuk
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 11:41 schreef Roderick2085 het volgende:moggeh
[..]
wat blijft er dan nog over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om het imago van de stoere MC hoog te houden is de post in een speiler geplaatst
[ Bericht 14% gewijzigd door Rib-i op 08-11-2006 11:57:59 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om het imago van de stoere MC hoog te houden is de post in een speiler geplaatst
[ Bericht 54% gewijzigd door Rib-i op 08-11-2006 11:58:55 ]
En niet verrot, maar eager om nuttige dingen te doen.quote:
Gelukkig zinkt er nog iemand lager dan ik door het posten van stofzuiger foto's in een MC topic.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:51 schreef Rib-i het volgende:
Dat ijzer dus waar de zuigmond aan vast zit
quote:Op woensdag 8 november 2006 11:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat ijzeren zuigstuk![]()
Dat ijzeren zuigstuk wat je vasthoudt heb ik gisteren kapot gekregen, als je nu gaat stofzuigen en je let niet op komt je velletje er tussen![]()
De vrouw van een collega van mijn vader werkt in het ziekenhuis, en je wilt niet weten hoe vaak er mensen met een stofzuigerslang bij de poli langskomen.quote:Op woensdag 8 november 2006 11:55 schreef Roderick2085 het volgende:
en toch vraag ik me af hoe je dat in hemelsnaam stuk hebt gekregen![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 11:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De vrouw van een collega van mijn vader werkt in het ziekenhuis, en je wilt niet weten hoe vaak er mensen met een stofzuigerslang bij de poli langskomen.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 11:58 schreef Roderick2085 het volgende:![]()
![]()
volgens mij wil ik dat idd niet weten
![]()
37 centimeter is wel perfect, de huidige dempers zijn 31 centimeter, dus heb gelijk de gewenste verhoging te pakken.quote:Ze hebben onder een kreidler gezeten. Die weegt zo'n 80 kg maar ook met twee
personen er op bleven ze het goed doen. Maar ik weet natuurlijk niet hoe ze
reageren op een fiets van 200kg...
Het gaat natuurlijk niet om totaal gewicht van de fiets maar het gewicht wat
op de dempers komt.
quote:Op woensdag 8 november 2006 11:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En niet verrot, maar eager om nuttige dingen te doen.![]()
Zo maar ff douchen en het Louis pakketje naar het postkantoor brengen.
En kijken hoe het motorblok van de Aprilia op tafel zetten.. de bouwstenen.Gaaf spul.
[..]
Gelukkig zinkt er nog iemand lager dan ik door het posten van stofzuiger foto's in een MC topic.![]()
Dit deel lijkt mij lastig verkrijgbaar, maar bij een goed merk kan je alles bestellen.![]()
Zeker omdat matrijzen duur zijn, en het bij meerdere modellen toegepast zal zijn..
Het was zeker 2 uur eerder.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:02 schreef Makster het volgende:
Middag
Anders ga je ff om 06:00 uur klussen thuis![]()
Apparatuur is niet Rib-i bestendigquote:Op woensdag 8 november 2006 11:55 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik las verkeerd, het is ook nog vroeg
maar volgens mij is dat wel ergens te koop, lijkt me.... we hebben hier een of andere handymen ofzo zitten, weet niet of jullie daar ook zoiets hebben, daar zou ik het eens vragen.
en toch vraag ik me af hoe je dat in hemelsnaam stuk hebt gekregen![]()
Ik ken de verhalen jah. Mijn broertje heeft bij de archieven van een groot ziekenhuis gewerktquote:Op woensdag 8 november 2006 11:57 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De vrouw van een collega van mijn vader werkt in het ziekenhuis, en je wilt niet weten hoe vaak er mensen met een stofzuigerslang bij de poli langskomen.![]()
![]()
![]()
Zou wel de ideale oplossing zijnquote:Op woensdag 8 november 2006 12:00 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Hmmmmmmzzzzzzz........handige verkoper...
[..]
37 centimeter is wel perfect, de huidige dempers zijn 31 centimeter, dus heb gelijk de gewenste verhoging te pakken.![]()
Ah, het gebeuren zit landelijk.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:04 schreef Rib-i het volgende:
Ik ken de verhalen jah. Mijn broertje heeft bij de archieven van een groot ziekenhuis gewerkt![]()
Nooooooooooh!!!!!!! ik wil horen dat ze te licht voor dit doel zijn.quote:Zou wel de ideale oplossing zijn![]()
ok. ze zijn te licht voor dit doelquote:Op woensdag 8 november 2006 12:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ah, het gebeuren zit landelijk.![]()
[..]
Nooooooooooh!!!!!!! ik wil horen dat ze te licht voor dit doel zijn.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zijn te licht voor jouw doelquote:Op woensdag 8 november 2006 12:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 12:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het was zeker 2 uur eerder.![]()
Vanwege pics en koffie drinken duurt het even totdat het on-line is.![]()
Volgens mij zijn ze te lichtquote:Op woensdag 8 november 2006 12:06 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Ik ben alvast aan het oefenen met chocomel.quote:Op woensdag 8 november 2006 12:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:![]()
dus die HCM komt er snel aan
Zoiets?quote:Op woensdag 8 november 2006 10:03 schreef worldpimber het volgende:
[.............]
Naja, wat subtiele verschillen.quote:Album: tegenstrijd.
Jaar: medio oprichting Fok! MC.
Uitvoerder: raad maar.![]()
Het is die Hip-Hopprofeet weer, dus alle mensen hoort:
Ik breng het ware woord in elk oord dus zegt het voort
In deze tijd van onverschilligheid verwaterd de boodschap
dus ik pas mij vloeiend aan als soepel muzikaal vennootschap
Want hitjes schud ik zo uit mijn mouw als het moet,
maar gelukkig moet ik niets en dat doet mij goed
Ik zeg nog altijd wat ik zeggen wil zonder flauwekul
Laat je niet naaien door de industrie met al hun gelul!
Volg je dromen, je doel, je gevoel, je idealen
En staar je niet blind op zakken poen binnenhalen
Want het leven is meer, haal er uit wat er in zit
En begin dit met wat in de volgende zin zit:
IEDEREEN GAAT DOOD! Echt waar...
Maar hoeveel mensen die leven daar naar?
IEDEREEN DIE DROOMT! Echt waar...
Maar hoeveel mensen maken hun dromen waar?
MAAK JE DROMEN WAAR! Want niemand doet het voor je!
MAAK JE DROMEN WAAR! En volg je hart!
MAAK JE DROMEN WAAR! Zie je einddoel voor je!
MAAK JE DROMEN WAAR! En maak vandaag een start!
De zin van mijn leven is om al mijn tijd te geven
aan het uiten van mijn liefde voor kunst
Ook al ben ik dan genoodzaakt mijn shit te zien als broodzaak
want ik ben geen type die vraagt om een gunst
Toch ik sluit geen compromieën, ga voor geld niet op mijn knieën
en zo leef ik in onzekere staat
Maar mocht ik doodgaan van ellende koop dan snel maar al mijn bende
want dan wordt het vast en zeker wat waard!
EN MAAK JE DROMEN WAAR! Want niemand doet het voor je!
Als je bent wie je wilt zijn - GOED GEDAAN!
Als je bent waar je wilt zijn - GOED GEDAAN!
Als je hebt wat je hebben wilt - GOED GEDAAN!
DAN KAN JE DOEN WAT JE DOEN WILT! - Laat mij maar gaan!
Geef mij een pen en papier, een zakkie wiet en wat bier
en ik heb werk, inkomsten, geluk en plezier
Je ziet het leven kan eenvoudig zijn, zonder frustraties
Dus bedankt voor alle interessante irritaties!
Het is mijn inspiratie en mijn tank is oh zo vol
Mijn protocol is grote lol als ik jouw foute Ooto¹ mol
Aanvankelijk was onze stijl hard en ontoegankelijk
Nu zijn we onafhankelijk en daarmee onvergankelijk
Want alles veranderd, toegepast op hoe het vroeger was
Behalve hoe ik voor mijn principes aan het zwoegen was
Maar nu proberen mensen mij met quotes te confronteren
uit mijn eigen werk en alles tegen mij te keren
Met commotie over commercie waar ik het had over muziek
En zo verwarren zij promotie met de inhoud van muziek
Ja natuurlijk doen wij zaken en verkopen wij cd¹s
En leven wij daarvan zolang dat kan en trots zijn wij nog steeds
Want de hele wereld draait op commercie
En daar kunnen wij ook niets aan doen
Toch ik beloof je oprecht: Wij houden onze shit echt
Maar ga niet zeiken als ik werk voor mijn poen!
EN MAAK JE DROMEN WAAR! Want niemand doet het voor je!
OehOE stress!!! <whaaah!>quote:Op woensdag 8 november 2006 12:15 schreef Rib-i het volgende:
Dochter komt bijna thuis, snel eitjes koken en brood halen![]()
Lulkoekquote:Op woensdag 8 november 2006 11:29 schreef Worldbeater het volgende:
Die GS'en rijden onvoorstelbaar goed.![]()
Nogmaals, lulkoekquote:Op woensdag 8 november 2006 11:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
au contrary my friend, in tegendeel mon ami. Ding ziet er log uit maar zodra het rijd is het super![]()
tsskquote:Op woensdag 8 november 2006 12:18 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben alvast aan het oefenen met chocomel.![]()
Suikervrij zelfs.
God! I have sinned!!quote:Op woensdag 8 november 2006 12:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
tssken ws ook slagroomvrij
tijd voor een echte bak![]()
van het dichtsbijzijnde tankstation
quote:Op woensdag 8 november 2006 12:36 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nogmaals, lulkoek![]()
djaaaaaahhh.... misschien in het weiland![]()
Tnx voor het advies.quote:
Juist in het weiland zijn er motoren tussen de 80 en 110 kilo.. denk je dat die GS daar veel te zoeken heeft?quote:Op woensdag 8 november 2006 12:36 schreef koffiekoekje het volgende:
Nogmaals, lulkoek![]()
djaaaaaahhh.... misschien in het weiland![]()
Rijden in de sneeuw met terreinbanden is -in tegenstelling tot wat mensen denken- trouwens echt met je leven spelen.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:16 schreef Rib-i het volgende:
[afbeelding]
Tha Snow Shizzle [afbeelding]
quote:Op woensdag 8 november 2006 13:15 schreef Worldbeater het volgende:
God! I have sinned!!![]()
[afbeelding]
Oja, das waar.... Parijs Dakar gaat niet door het weiland....quote:Op woensdag 8 november 2006 13:20 schreef Worldbeater het volgende:
Juist in het weiland zijn er motoren tussen de 80 en 110 kilo.. denk je dat die GS daar veel te zoeken heeft?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |