quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat meeen je niet, stel je eens voor dat je de ballen van BazzieK tegen je voorhoofd voelt bonken
quote:
quote:Op donderdag 2 november 2006 01:51 schreef Knuffelslet het volgende:
domme hoer ben ik ook af en toe..
Wat is het juiste dan ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:10 schreef -XX- het volgende:
Goeie OPMooie fietsen
![]()
Anyway, het moet toch niet gekker worden met die domme vragen!
![]()
Nee die moeten op de speelplaats spelenquote:
Ben je al bezig voor theorie ?quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:19 schreef -XX- het volgende:
[..]
Nee die moeten op de speelplaats spelen![]()
Maar dat geldt toch niet voor jou, maar voor die koters![]()
![]()
Euhquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:15 schreef Gawaine het volgende:
oops, liggen hier nog naast mijn scherm, evenals die voor Rib-i, Mercy, m'n wife en een collegaatje.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Euh [afbeelding]
Is het pakketje al onderweg of istie door een bezorger gejatBen door m'n Simpsons afleveringen heen en heb niks meer te kijken onder het eten
Ja maar oefen wel op de Bquote:
quote:Op vrijdag 3 november 2006 19:44 schreef -XX- het volgende:
GeweldigGa je het resultaat wel ff showen!
![]()
![]()
Je moet gewoon logisch nadenken. ( en op een woonerf hebben wandelaars en dus ook kinderen voorrangquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:34 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ja maar oefen wel op de B![]()
Pfffff ze gaan me serieus slecht afAldoor rondom de 15 fout!
1tje is gelukt om 6 fouten te hebben...![]()
Netjes netjesquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kort hierna storte het in.Toch maar hulp gehaald om het te verplaatsen..
.. en hier show ikhet eindresultaat.
[afbeelding]
De ventjes gingen gelijk enthousiast spelen.
[afbeelding]
Hebben nog niet door dat het bureau rechts achter tegen de muur moet.![]()
Momenteel doorzoeken ze 5 vuilniszakken met speelgoed, en gooien bijna alles weg..
Zelfs het mooie degelijke houten "Bert en Ernie" vier op een rij spel..![]()
Dat wist ik dus ook nog nietquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:37 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Je moet gewoon logisch nadenken. ( en op een woonerf hebben wandelaars en dus ook kinderen voorrang![]()
Waarmee ga je telkens de fout in ?
eej, dat speelgoed moet je ze op marktplaats laten verkopen, kunnen ze een zakcentje verdienenquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kort hierna storte het in.Toch maar hulp gehaald om het te verplaatsen..
[afbeelding]
De ventjes gingen gelijk enthousiast spelen.
[afbeelding]
Hebben nog niet door dat het bureau rechts achter tegen de muur moet.![]()
Momenteel doorzoeken ze 5 vuilniszakken met speelgoed, en gooien bijna alles weg..
Zelfs het mooie degelijke houten "Bert en Ernie" vier op een rij spel..![]()
Keeeejquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:34 schreef Gawaine het volgende:
[..]
oops, liggen hier nog naast mijn scherm, evenals die voor Rib-i, Mercy, m'n wife en een collegaatje.![]()
Nu toch wel iets minder.. je moet ze al helemaal niet naast elkaar zien qua afwerking.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:26 schreef Makster het volgende:
Damn wat een fietsen
Die morini ruled ze echt allemaal
8 jaar en ergens in de 50 kilo.. valt toch wel mee.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:37 schreef -XX- het volgende:
Netjes netjes![]()
Wat een manse aap die 2de!, dat heeftie vast van jou
![]()
Ik vind het opruimen ook wel wat waard. En het huis staat al vol troep, dus weg is weg.quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:40 schreef Gawaine het volgende:
eej, dat speelgoed moet je ze op marktplaats laten verkopen, kunnen ze een zakcentje verdienen![]()
Voor de rest.....is je verwarming stuk ?![]()
quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:40 schreef hicham het volgende:
[..]
KeeeejAls je krap bij kas zit voor de postzegels dan mag het wel een andere keer
Als ik snel kijk lijkt ie op m'n neef in Spanjequote:Op zaterdag 4 november 2006 11:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Gaat vandaag niet lukken, heb nog andere dingen te doen. Morgen ben ik misschien in de buurt (niet echt in de buurt, maar dichterbij dan Amsterdam iigquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:43 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Kunnen we elkaar straks ff tegemoet rijden ?
Morguh waarschijnlijjk ff met de bollen rijdenquote:Op zaterdag 4 november 2006 12:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Als ik snel kijk lijkt ie op m'n neef in SpanjeWel van de Nederlandse kant van de familie uiteraard
Vragen die vriendjes nooit waarom je zoveel foto's maakt?
Nick: Ja die gaat ie aan z'n stomme motorvriendjuhs laten zien![]()
[..]
Gaat vandaag niet lukken, heb nog andere dingen te doen. Morgen ben ik misschien in de buurt (niet echt in de buurt, maar dichterbij dan Amsterdam iig), jij?
het lijkt bijna alsof haast niet meer in dat bed pastquote:Op zaterdag 4 november 2006 11:34 schreef Worldbeater het volgende:
[afbeelding]
heb je al wel zo'n boek doorgelezen dan? ;')quote:Op zaterdag 4 november 2006 11:38 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat wist ik dus ook nog niet
Ehmz, bijna met alle..ik ken de verkeers regels nog niet..![]()
Neee... dat vinden ze gááf!quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:31 schreef hicham het volgende:
Vragen die vriendjes nooit waarom je zoveel foto's maakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |