Ik word 23 januari ook 30, kunnen we het samen vierenquote:Op woensdag 8 november 2006 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ben sowieso al geen meet-freak en dan gaan ze dat organiseren op mijn verjaardag.
En dan nog wel mijn 30ste, ik had al plannen om onder een trein te springen.
SoK!quote:Op woensdag 8 november 2006 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ben sowieso al geen meet-freak en dan gaan ze dat organiseren op mijn verjaardag.
Het enige dat je hoeft te veranderen aan je plan is dat je in een trein springt in plaats van eronder.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach, dat heeft-ie er wel voor over. Het komt niet elke dag voor dat er zo'n leuke groep mensen bij elkaar is.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wel ff een kaartje kopen natuurlijk, staat zo lullig als je een bon krijgt op je verjaardag.
Nee, mij ook niet. Ik weet wel leukere manieren om mijn tijd te besteden.quote:Op woensdag 8 november 2006 15:48 schreef HeatWave het volgende:
bioscoop bezoeken met een aantal mensen lijkt me geen fuck aan
Ja, dat bier drinken is ook al ingepland hoor!quote:Op woensdag 8 november 2006 17:24 schreef dwerg het volgende:
[..]
Nee, mij ook niet. Ik weet wel leukere manieren om mijn tijd te besteden.
Ik vind het eigenlijk wel horen bij een FTR meetquote:Op woensdag 8 november 2006 17:26 schreef BlaatschaaP het volgende:
Hey, we zitten niet de hele dag in een bioscoopzaal ofzo. Beetje drinken, beetje eten, kletsen, met eten gooien en daarna een filmpje pakken. Niets mis mee, toch?
Ach, daar sta ik natuurlijk om bekend. Mijn enorme alcoholconsumptie. Ik zit ook regelmatig op maandag met een kater op m'n werk.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:55 schreef Liejannuh het volgende:
Ja, dat bier drinken is ook al ingepland hoor!
Ha! Iteejer komt ook?quote:Op woensdag 8 november 2006 17:26 schreef BlaatschaaP het volgende:
met eten gooien
Joh, het gaat toch niet om welke film we gaan kijken, maar dat we met elkaar gaan kijken. Om de gezelligheidquote:Op woensdag 8 november 2006 18:38 schreef Zeurberus het volgende:
Hmmz
Het idee is leuk![]()
Met 20 (dronken) man naar de bios is minder leuk![]()
Kijk de films die ik kijk graag op mijn gemakkie, zonder blatende mensen er doorheen. Daarbij moet je dan nu al afspreken welke film het wordt anders heeft de helft van FTR de cam-versie ervan al gezien.
Het bier drinken en eten idee is wel prima![]()
quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 16:12 schreef Zhenar het volgende:
Ik kan helemaal niet in januari.
quote:
Ik ga, dus jij komt ook. En ik meen het, want anders ga ik je helemaal verrot slaan (en niet op de wekelijkse lekkere manier). Je hebt mooi nog 12 weken de tijd om je afspraak die je al hebt op de zatedag avond af te zeggen. Lul!quote:Op woensdag 8 november 2006 11:10 schreef Zhenar het volgende:
Ik ben erbij, maar alleen als Dizer komt.
Ik vraag wel aan mijn papa of hij zijn verjaardag kan verplaatsenquote:Op woensdag 8 november 2006 20:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
[..]
Ik ga, dus jij komt ook. En ik meen het, want anders ga ik je helemaal verrot slaan (en niet op de wekelijkse lekkere manier). Je hebt mooi nog 12 weken de tijd om je afspraak die je al hebt op de zatedag avond af te zeggen. Lul!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |