Je spanken doe ik elke week... geen lol aan dan...quote:Op woensdag 8 november 2006 22:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Doe niet zo zielig: óf ik ben erbij, óf je mag me spankenAltijd prijs!
![]()
Misschien als je wat meer áándacht aan me zou geven buiten het spanken om!quote:Op woensdag 8 november 2006 22:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je spanken doe ik elke week... geen lol aan dan...
Alleen vind ik niet zo gezellig hoor.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:09 schreef Dizer het volgende:
dan met zijn alleen uiteten
Maak je geen zorgenquote:Op woensdag 8 november 2006 23:57 schreef Jane het volgende:
Pssst, Dizer....!
[..]
Alleen vind ik niet zo gezellig hoor.
Donequote:Op donderdag 9 november 2006 00:20 schreef slindenau het volgende:
Zet mij ook maar onder 'nog niet 100% zeker'. Ben trouwens wel jarig half Januari, dus dat zou nog een semi-verjaardag zijn.
Utrecht of iets anders centraals lijkt me ook wel prima, dat is nog wel te doen met de trein opzich.
Het wordt geen knalfuif ofzo hoor; gewoon iets met wat familie en vrienden en taartquote:Op donderdag 9 november 2006 00:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Net alsof je vader z'n verjaardag overdag viert. Dat lijkt me sterk. Dus Diz, dat wordt spanken
Is dat een ja-ik-ga-meequote:Op donderdag 9 november 2006 01:49 schreef Sai het volgende:
Okay.
informatie toegevoegd aan sok.xls (53 kb):
- 29 jaar oud
Kan ik nog ergens last-minute Michael Scofield shirts kopen?quote:Op woensdag 8 november 2006 14:22 schreef Zhenar het volgende:
Jullie snappen toch wel dat hiermee een onvermijdelijke Lost vs. Prison Break vs. 24 slachting wordt ontketend?![]()
Als je die draagt, dan bitchslap ik je met mijn Jack Bauer heuptas!quote:Op donderdag 9 november 2006 09:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Kan ik nog ergens last-minute Michael Scofield shirts kopen?
Ik heb het moeten googlen.quote:Op donderdag 9 november 2006 09:43 schreef Dizer het volgende:
Als jullie beiden niet oppassen, maak ik jullie beiden af met mijn Unagi skills
Klopt, omdat je niet zomaar op mijn website kan komen, maar via een andere wegquote:Op donderdag 9 november 2006 10:44 schreef slindenau het volgende:
lol. Heb je die speciaal gemaakt of...
Hij staat iig wel op je eigen webspace (waarvan het domein het trouwens niet meer doet, je website).
Nee echt?quote:Op donderdag 9 november 2006 11:28 schreef slindenau het volgende:
joh, gewoon naar de root van je webspace gaan...of is dat geheim?
Het is de dag na de verjaardag van mijn zusje, maar zolang ze het niet dan viert ben ik er.quote:
Vetquote:Op woensdag 8 november 2006 16:14 schreef hornage het volgende:
nou, ik ben er 27 januari wel bij hoor
Geografisch gezien is het Amersfoortquote:Op zondag 12 november 2006 00:40 schreef Dizer het volgende:
Ik dacht aan Utrecht. Meest Centrale plek?
Je moet bevolkingsdichtheid wel meewegen: de Randstad verplaatst het zwaartepunt toch echt meer naar Utrecht; ook gezien bereikbaarheid met OVquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Geografisch gezien is het Amersfoort
Nee, Lunteren.quote:Op vrijdag 17 november 2006 17:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Geografisch gezien is het Amersfoort
quote:Op zaterdag 18 november 2006 09:22 schreef RuneRose het volgende:
Broodje mario. <3
quote:Op zondag 7 januari 2007 10:59 schreef Mike het volgende:
Da's het nadeel van vroeg plannen: de datum komt me nu heel slecht uit.
Ik ga proberen wat te schuiven.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:07 schreef Dizer het volgende:
[..]. Mike je komt. Punt. Geen denken aan dat je niet aanwezig bent
.
OK, ik kom ook. De 27e heb ik niets te doen, dus lijkt me gezellig. Waar maakt me niet zo heel veel uit. Utrecht en Amsterdam zijn evengoed bereikbaar vanuit Enschede. Zelfde trein, bij Amsterdam alleen wat langer blijven zittenquote:Op zondag 7 januari 2007 11:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Gorro, vic, Timo en flyguy moeten ook wel komen.
die films draaien achter elkaar of hoe moet ik dat zien?quote:Op zondag 7 januari 2007 12:19 schreef Dizer het volgende:
Persoonlijk dacht ik aan... gezellig lunchen en bijpraten en zo. Daarna shoppen naar dvd'sen daarna film en daarna uiteten? (of andersom)
Dus vanaf lunchtijd of zo?
We kijken maar 1 filmquote:Op zondag 7 januari 2007 12:50 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die films draaien achter elkaar of hoe moet ik dat zien?
laatste trein terug (Utrecht) voor mij is rond 10en iig![]()
Moet ik zo lang met jullie opschieten.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:19 schreef Dizer het volgende:
Persoonlijk dacht ik aan... gezellig lunchen en bijpraten en zo. Daarna shoppen naar dvd'sen daarna film en daarna uiteten? (of andersom)
Dus vanaf lunchtijd of zo?
Hier ook ja, en zoals het er nu naar uit ziet heb ik op de 27e niks te doen...dus dan zou ik best mee kunnenquote:Op zondag 7 januari 2007 13:13 schreef Mike het volgende:
Ik ben op zich voor Utrecht omdat de treinen nog een half uur langer doorrijden.
Je crasht maar op mijn bank, ouwe zeurquote:Op zondag 7 januari 2007 13:13 schreef Mike het volgende:
Ik ben op zich voor Utrecht omdat de treinen nog een half uur langer doorrijden.
Wat dus zojuist is gebeurd met Apocalypto, Mijn voorkeur gaat dus uit naar één van die andere drie...quote:Op zondag 7 januari 2007 12:31 schreef Gorro het volgende:
[..]
Dit kan echter veranderen als ik één van de films de komende weken in de sneak mocht krijgen...
Je avatarquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:59 schreef Gezondaar het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ik kan komen (tvp)![]()
quote:Op zondag 7 januari 2007 13:06 schreef pascalheister het volgende:
- ergens rond een uur of 2,
- eerst wat drinken,
- dan de film
- en daarna eten
- en evt. nog wat drinken.
Ben er mee bezigquote:Op maandag 15 januari 2007 00:39 schreef Mike het volgende:
Ik denk dat je het lijstje aanwezigen nog ff moet aanpassen. Een aantal zijn er ondertussen zeker.
quote:Op maandag 15 januari 2007 00:44 schreef Dizer het volgende:
Is er iemand bekend met de biosopen in Utrecht. Ken alleen HoogCaterijnen.
In Amsterdam wel veel beter bekend.
Jawallahquote:Op maandag 15 januari 2007 16:57 schreef Dizer het volgende:
Een ding moet ik niet... van die turken en marrokanen en irakezen die de boel te lopen "sagbiën".
Gelukkig gaat de City pas 4 dagen later dichtquote:Op maandag 15 januari 2007 16:57 schreef Dizer het volgende:
Een ding moet ik niet... van die turken en marrokanen en irakezen die de boel te lopen "sagbiën".
Tof, dus geen gastjes die allemaal leuke kunstjes willen uithalen tijdens de film?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:35 schreef pascalheister het volgende:
uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Rembrand en City goede bioscopen zijn
daar hebben we jou toch al voor?quote:Op maandag 15 januari 2007 18:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Tof, dus geen gastjes die allemaal leuke kunstjes willen uithalen tijdens de film?.
Dat bedoel ik. 1 Irakees is al voldoendequote:Op maandag 15 januari 2007 18:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
daar hebben we jou toch al voor?![]()
Jij racist!quote:Op maandag 15 januari 2007 16:57 schreef Dizer het volgende:
Wie?quote:Op donderdag 18 januari 2007 13:55 schreef Gorro het volgende:
Hmmm, realiseer me nu pas dat de meet tegelijk valt met het IFFR
Inderdaad...quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:36 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Internationaal Film Festival Rotterdam?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |