Waar anders?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:50 schreef Canisfire het volgende:
Haha ik kijk geen x-factor maar wat een mongolengroningen zo te horen?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Welkom in het Roef en Marian forum!
ik zal het strax aan de telefoon doorgevenquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:49 schreef leejow het volgende:
MikeyMo moet een nieuwe mix maken met geluid uit deze Jensen
quote:
HAHAHAHAHHAquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:51 schreef MaddoxX het volgende:
whahah ze zitten nu in jensen
Maar ze hebben nu wel reteveel mediaaandacht, die ze niet gekregen hadden als ze als makke lammetjes zich hadden laten slachten en weg waren gegaan.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:50 schreef Thriller het volgende:
De josti's..... ze hebben werkelijk niet begrepen wat de achterliggende gedachte is van X-factor
Whehe.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
spuit 11quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:51 schreef MaddoxX het volgende:
whahah ze zitten nu in jensen
Hum *kuch*quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:50 schreef Canisfire het volgende:
Haha ik kijk geen x-factor maar wat een mongolengroningen zo te horen?
325 keer als het aan Smits ligtquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:52 schreef Massive het volgende:
Hoe vaak kan je de term X-factor per minuut gebruiken....
dat dacht ik ook..quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:51 schreef Svensational het volgende:
Ik dacht dat ze over dat gastenboek begonnen
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:52 schreef Isabeau het volgende:
Och mijn hemel, de nieuwe herman in tweevoud?
O rly ?quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:54 schreef Canisfire het volgende:
Ze noemen het fok! forum ook hun eigen forum he retards![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:54 schreef Renesite het volgende:
En wat vond je van ze
Dramatisch.
En nou op de positieve manier
Nee!!!
ik zeg je: het is danny!!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:54 schreef Canisfire het volgende:
Ze noemen het fok! forum ook hun eigen forum he retards![]()
absoluut, nu alquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:55 schreef BoukeF het volgende:
jullie zijn de nieuwe herman
Marian komt uit nieuwe pekela en laat ik nu net tussen pekela en stadskanaal inwonenquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:52 schreef steve-urkel het volgende:
[..]
stadskanaal om precies te zijn![]()
Niet goed, maar dat doet er niet toe.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:56 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Marian komt uit nieuwe pekela en laat ik nu net tussen pekela en stadskanaal inwonenmaar euh, ik kan wel zingen
![]()
nja, ok... roef kom ik wel eens tegenquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:56 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Marian komt uit nieuwe pekela en laat ik nu net tussen pekela en stadskanaal inwonenmaar euh, ik kan wel zingen
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:57 schreef Renesite het volgende:
Probeer, jaaa, PROBEER om de mensen respectvoller te behandelen.
Ik moet leren, maar dit is boeienderquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:58 schreef BoukeF het volgende:
iedereen tiks mee?
Ik was te traagquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:58 schreef BoukeF het volgende:
iedereen tiks mee?
volgens mij niet.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:00 schreef Renesite het volgende:
De mic van Marian werkt niet!!!!!!!!!!!!! Of wel?
Flikker op!quote:
Ze geloofde hetquote:
Volgens mij hebben ze niet door dat ze compleet in de zeik genomen wordenquote:
Duh, Jensen!quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:01 schreef BoukeF het volgende:
alleen maar xfactor,
dit is veel leuker dan op zaterdag
zo keken ze wel jah...quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:01 schreef michiel_merk het volgende:
volgens mij nemen ze jan nog serieus ook
heeeerlijk lijkt me dat, in een eigen wereldje leven.quote:
Idd. Haar stem ging verloren door het geluid. Misschien was dat maar goed ookquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:00 schreef BoukeF het volgende:
alleen roef is te horen
je bent niet de enige denk ikquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:03 schreef PeRi het volgende:
Ik heb echt bijna in mn broek gepiest vh lachen, oh wat erg,.
Wanneer je je ontslag indient bij je baasquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:03 schreef Bommel12 het volgende:
waar zijn ze te boeken!! Hillarisch dit :p
Er komt ongetwijfeld een kerst cdquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:00 schreef Mr.Mills het volgende:
Bij welke platenboer kan ik de cd halen?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:00 schreef DukeBox het volgende:
Trieste boel hoor.. tjees. Vraag me af wat hun stage name wordt.. inc & est of zo lijkt mij gepast.
quote:
zag die roef kijkenquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:04 schreef Peterselieman het volgende:
Ze glommen helemaal na de opmerking van Jan Papparazi. Dus ik denk dat die grootheidswaanzin nog wel even voortduurt helaas.![]()
Ze hebben wel een eigen forum ja.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:04 schreef Peterselieman het volgende:
Ze glommen helemaal na de opmerking van Jan Papparazi. Dus ik denk dat die grootheidswaanzin nog wel even voortduurt helaas.![]()
jij bent de herman van fok drolquote:
alle 8 fora!quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Omg, hebben ze FOK! genoemd. Wat vet haha, ze hebben dus gewoon die topics doorgelezen.![]()
hier staat toch ook dat ze slecht zijn?quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Omg, hebben ze FOK! genoemd. Wat vet haha, ze hebben dus gewoon die topics doorgelezen.![]()
FOK! is ook de eerste Google-hit op Roef en Marian.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:06 schreef BoukeF het volgende:
[..]
hier staat toch ook dat ze slecht zijn?
Het gaat om het repsect dat je moet hebben voor dit soort duo's!quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:06 schreef BoukeF het volgende:
[..]
Ze hebben zo'n ongelofelijk bord voor hun kop. Ze willen niet horen dat ze er niets van bakken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:06 schreef BoukeF het volgende:
[..]
Meesterlijk!quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
FOK! is ook de eerste Google-hit op Roef en Marian.
R E P S E C T,quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het gaat om het repsect dat je moet hebben voor dit soort duo's!
Die boeren goed! ( Ik zei boerenquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:08 schreef BoukeF het volgende:
[..]
R E P S E C T,
geld kunnen ze wel binnenharken nu
Wie is die oostblok*** ?quote:
Echtquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:11 schreef destrovel het volgende:
Ze waren net op Jensen!
Nou 'amusementswaarde', als leedvermaak daar onder valt, dan wel ja.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:11 schreef destrovel het volgende:
Ze waren net op Jensen!
Hartstikke trots op hun eigen forum op Fok!Forum!![]()
Ze hadden namelijk maar liefst 8 pagina's daar.
Al zijn ze blijkbaar vergeten te vermelden dat het meeste geflame is.
En HJS met zn commentaar: "Snap nou eens dat jullie niet kunnen zingen. Jullie hebben alleen een hoge amusementswaarde. Maak daar gebruik van en haal bakken met geld binnen door nu die hype te gebruiken om veel op te treden!"![]()
Leedvermaak is het beste vermaakquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:12 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
Nou 'amusementswaarde', als leedvermaak daar onder valt, dan wel ja.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
verder kletsen over de rest van Jensen kan hier: Jensen's X Factor!
Nu is er een andere xfactor deelnemer. RTL 5! Komt dat zien, komt dat zien!quote:
Snel zappen !!quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:14 schreef destrovel het volgende:
[..]
Nu is er een andere xfactor deelnemer. RTL 5! Komt dat zien, komt dat zien!
we hebben een apart jensen topicquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:14 schreef destrovel het volgende:
[..]
Nu is er een andere xfactor deelnemer. RTL 5! Komt dat zien, komt dat zien!
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:15 schreef DarkManta het volgende:
Die Pinguin wat nu aan het zingen is verdient ook zijn eigen fok-forum. Hier kan Garth Brooks een lolly aan zuigen.
Ze krijgen wel allemaal hun eigen topicquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
![]()
Elke kansloze debiel die zich nu opgeeft voor X-Factor denkt dat die een eigen forum op FOK! krijgt.
En het is nog waar ook!quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
![]()
Elke kansloze debiel die zich nu opgeeft voor X-Factor denkt dat die een eigen forum op FOK! krijgt.
En dat te bedenken toen ik het eerste topic van Roef en Marian startte, waar blijft de eerste reactie nou.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:19 schreef Gremen het volgende:
Ze krijgen wel allemaal hun eigen topic
DAT IS EEN GROVE LEUGEN !!!quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:05 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
jij bent de herman van fok drol
ja die's coolquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:20 schreef Maisnon het volgende:
Hoezo motiverend voor die remix, check ook MikeyMo's hardcore remix!
Ik moest eigenlijk aan de Chipmunks denken toen ik hem voor het eerst hoorde.quote:
Het is het zeker waardquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:22 schreef BVO het volgende:
Dele 4 alweer. Ik heb een hoop bij te lezen na een avondje weg.
Na deeltje 7 is de hype wel weer afgezakt todat de volgende idioot op de audities komt en claimt een nachtegaalstem te hebben.quote:
Nog niet! Roef en Marian, jullie fans horen graag van jullie!quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:27 schreef BVO het volgende:
Hebben ze zich ook al geregisteerd?
Dat kunnen boeiende discusies worden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nog niet! Roef en Marian, jullie fans horen graag van jullie!
Alsjeblieft niet zeg. Ik voorspel je dat het zeurende zuigende posters worden, alles naar hun had geëdit worden, in hun teken staan, nee blijf maar weg.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:27 schreef BVO het volgende:
Hebben ze zich ook al geregisteerd?
Ok ik geef ook toe.quote:
Da's waar ook!quote:
Hulde!quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |