Meldt je aan bij last.fm.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:50 schreef Againzender het volgende:
[..]
PB van afgelopen week op RTL moet ik nog kijken.
Zit nu een vergeten directory met muziek te luisteren. Nu Buffalo Tom, altijd gezelligmaar wel mooi
![]()
last.fmquote:Op woensdag 8 november 2006 00:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Meldt je aan bij last.fm.
Ies cool.
Houdt bij wat je hoevaak luistert en zoekt op basis daarvan welke mensen naar dezelfde artiesten luisteren en op basis daarvan nieuwe artiesten aanraadt. Erg cool; ik heb de afgelopen maanden redelijk wat nieuwe muziek en artiesten ontdekt. Het is ook heel simpel, alleen een plugin downloaden voor iTunes, winamp, whatever en dan houdt ie het automatisch bij.quote:Op woensdag 8 november 2006 00:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
last.fm
Delays nuheb ik dit wel gedowload?
dank u, ik heb weer wat te doen morgenquote:Op woensdag 8 november 2006 00:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Houdt bij wat je hoevaak luistert en zoekt op basis daarvan welke mensen naar dezelfde artiesten luisteren en op basis daarvan nieuwe artiesten aanraadt. Erg cool; ik heb de afgelopen maanden redelijk wat nieuwe muziek en artiesten ontdekt. Het is ook heel simpel, alleen een plugin downloaden voor iTunes, winamp, whatever en dan houdt ie het automatisch bij.
Fok! Audioscrobbler/Last.FM group deel XII
Last.fm
Mijn last.fm
prachtig systeem is datquote:Op woensdag 8 november 2006 00:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Houdt bij wat je hoevaak luistert en zoekt op basis daarvan welke mensen naar dezelfde artiesten luisteren en op basis daarvan nieuwe artiesten aanraadt. Erg cool; ik heb de afgelopen maanden redelijk wat nieuwe muziek en artiesten ontdekt. Het is ook heel simpel, alleen een plugin downloaden voor iTunes, winamp, whatever en dan houdt ie het automatisch bij.
Fok! Audioscrobbler/Last.FM group deel XII
Last.fm
Mijn last.fm
je had het ook al voorspeld met je dag vrij:quote:Op woensdag 8 november 2006 01:51 schreef tong80 het volgende:
Heel de dag op de bank gelegen.
Die laatste fles wijn had ik maandag niet moeten nemen
quote:Op dinsdag 7 november 2006 02:14 schreef tong80 het volgende:
Ik neem een dag vrijaf.
Tot overmorgen.
Vergeet ik Bluezz een kus te geven :
quote:Op woensdag 8 november 2006 02:05 schreef tong80 het volgende:
Ik had wijn en bier door elkaar gedronken op een vrijwel lege maag. Ik was zo zat als een tor. Vraag maar aan Bluezz die ik op MSN had. Arme Bluezz.
Was het zo erg ?quote:Op woensdag 8 november 2006 02:13 schreef golfer het volgende:
[..]
En ik dan, die alles nog in tweevoud moet aanhoren ?
Viel best mee hoor.quote:
quote:Op de krantendrukkerij van PCM in
Amsterdam is vannacht een explosief
afgeschoten.Het projectiel ontplofte
tegen de gevel van het gebouw.Er was
veel schade.Er vielen geen gewonden.
In de gevel is een klein gat geslagen.
In de drukkerij worden onder meer NRC
Handelsblad,Trouw en De Volkskrant
gedrukt.Volgens medewerkers was de klap
in het hele gebouw te voelen.Volgens de
politie ter plaatse is het projectiel
met een granaatwerper afgeschoten.
Bomexperts zijn op zoek naar sporen in
de wijde omtrek van de PCM-drukkerij.
Over de achtergrond van de aanslag is
nog niets bekend.
waarom neem je dat op, wordt de hele tijd herhaaldquote:Op woensdag 8 november 2006 02:21 schreef golfer het volgende:
Ik heb nog een video met Pauw&Witteman te gaan, maar twijfel een beetje of ik het nu ga kijken.
Wordt toch maar één keer herhaald ?quote:Op woensdag 8 november 2006 02:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
waarom neem je dat op, wordt de hele tijd herhaald
Ik denk dat ik maar een dagje oversla. Oninteressante gasten.quote:Op woensdag 8 november 2006 02:28 schreef rubbereend het volgende:
waarom neem je dat op, wordt de hele tijd herhaald
wat ik ervan gezien heb was het best aardig hoor, maar je kan het nog altijd morgen kijkenquote:Op woensdag 8 november 2006 02:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar een dagje oversla. Oninteressante gasten.
Wie weet doe ik dat nog wel.quote:Op woensdag 8 november 2006 02:33 schreef rubbereend het volgende:
wat ik ervan gezien heb was het best aardig hoor, maar je kan het nog altijd morgen kijken
M'n granaatwerper deed het niet zo goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |