Hij heeft z'n biertje toch al gehad?quote:
Bos zuipt vrolijk doorquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hij heeft z'n biertje toch al gehad?
Yups.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:28 schreef Againzender het volgende:
zo zie je maar weer dat bekervoetbal wat anders is dan competitie
Met dit koude weer willen ze wellicht een gluhzijntje Golferquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups.
Hoi Clau en Noca, de azijn staat alvast klaar.![]()
of een bazijntjequote:Op dinsdag 7 november 2006 22:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Met dit koude weer willen ze wellicht een gluhzijntje Golfer
Deze bookmark ik, voor het geval dat....quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:54 schreef VoreG het volgende:
O ja, ik heb een kratje staan op de overwinning van Ajax zondag. Sommige teamgenoten zijn zo simpel, denken dat PSV gaat winnen...
sukkels: resultaten uit het verleden enzoquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:54 schreef VoreG het volgende:
O ja, ik heb een kratje staan op de overwinning van Ajax zondag. Sommige teamgenoten zijn zo simpel, denken dat PSV gaat winnen...
Ik denk ook dat het een leuke wedstrijd wordt. Die uiteindelijk gewonnen wordt door Ajax en een kratje voor mijquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
sukkels: resultaten uit het verleden enzo
Ik heb wel voor het eerst sinds tijden iets van: he, dit is een topper verdomme! Dat was wel eens anders de laatste jaren.
ik heb er een hard hoofd in, ik zie Wesley op de 1 of andere manier de eerste helft al rood pakken met zo'n achterlijke actiequote:Op dinsdag 7 november 2006 23:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het een leuke wedstrijd wordt. Die uiteindelijk gewonnen wordt door Ajax en een kratje voor mij.
nee ajax gaat winnen zekerquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:54 schreef VoreG het volgende:
dat wel, maar of het genoeg is... we zien het zondagquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:03 schreef Bos81 het volgende:
Ik geef Ajax dit jaar ook meer kans dan de afgelopen seizoenen.
bookmarktquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:52 schreef Bos81 het volgende:
Pascal, je kan weer een DVD bestellen om aan je collectie toe te voegen:
http://www.psv.nl/show?id=14640&contentid=12940
quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:12 schreef Blumchen het volgende:zooo weer klaar met school en werken.. Morgen VRIJ
![]()
het is al bijna morgenquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:20 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga ook maar afsluiten en op bed liggen.
Morgen weer aan het werken tot morgen
Ik weet het, maar ik zal "pas" zo rond 6.00 uur weer even online zijn.quote:
Wij zoeken ook nog mesne hoor.. je kan ook bij ons komen werkenquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:16 schreef Againzender het volgende:
[..]
kut, werk, ik moet nog even inloggen
wat zoeken jullie dan voor luiquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:26 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Wij zoeken ook nog mesne hoor.. je kan ook bij ons komen werken![]()
Haha lui zoals jijquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
wat zoeken jullie dan voor lui![]()
quote:
PB van afgelopen week op RTL moet ik nog kijken.quote:Op dinsdag 7 november 2006 23:46 schreef golfer het volgende:
Nog even een afleveringetje van Lost bekijken nadat ik net deel 10 van season2 van Prison Break heb bekeken.
Ga nu Prison Break kijkenquote:Op dinsdag 7 november 2006 23:46 schreef golfer het volgende:
Nog even een afleveringetje van Lost bekijken nadat ik net deel 10 van season2 van Prison Break heb bekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |