en Noca zit te pokeren?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:51 schreef clauwheee het volgende:
Clau zit lekker onderuit de dvd van de Lama's te kijken
quote:
Justin heeft wel zin in eten en drinken, maar binnen het kwartier ligt alles er weer uit.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
hm, klinkt wel heel erg als wat wij hier hadden. Bij mij duurde de overgeef-fase zo'n 13 uur, maar Axel was er gelukkig sneller vanaf....
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:06 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Die zit in de kroeg, wat ie daar doet, geeeeen idee
quote:Op woensdag 8 november 2006 21:26 schreef popolon het volgende:
Vriend Rumsfeld, wat een tegenvaller zeg.
* popolon zet $50 op rood.
Al een paar tournooitjes gedaan hier in Vegas, wel lachen alleen heb ik het gevoel dat ik vaak tussen de (semi) profs zit.quote:
quote:Op woensdag 8 november 2006 20:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
omg is er weer eens zo'n rampzalige architect bezig geweest![]()
als ze nu ook nog een keer nadenken over hoe het bouwkundig kan worden uitgevoerd![]()
maar jij ziet maar wat lijntjes en matenquote:Op woensdag 8 november 2006 21:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]ach ik vind dit nog wel meevallen.. het is in de jaren 30 style met de techniek van nu... ofzoiets
True... ach als het er eenmaal staatquote:Op woensdag 8 november 2006 21:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
maar jij ziet maar wat lijntjes en maten
plaatje is weer wat anders dan de praktijk![]()
Ja als er geen weer was had je gen regen.quote:
voordat wij ons huidige huis kochten (was ook vanaf de tekening) hebben we erg veel woningen afgekeurd vanwege het uiterst stommem ontwerp.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
omg is er weer eens zo'n rampzalige architect bezig geweest![]()
als ze nu ook nog een keer nadenken over hoe het bouwkundig kan worden uitgevoerd![]()
gewoon een tafel met dronken spelers opzoekenquote:Op woensdag 8 november 2006 21:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Al een paar tournooitjes gedaan hier in Vegas, wel lachen alleen heb ik het gevoel dat ik vaak tussen de (semi) profs zit.
Nou goed, 't is wel lachen. En je krijgt tenminst gratis cocktails.
Die wordt niet eerder geopend dan dat deze 300 posts heeftquote:Op woensdag 8 november 2006 22:32 schreef Bos81 het volgende:
Ik zal vast een nieuwe hools klaarzetten![]()
UIteraard. Maar dan weten jullie dat hij alvast klaar staat en elke andere geopende hools dicht zal gaan, omdat ik al aangegeven heb dat ik er een heb aangemaakt.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die wordt niet eerder geopend dan dat deze 300 posts heeft![]()
.
Zekerquote:Op woensdag 8 november 2006 22:43 schreef RayMania het volgende:
Oké dan Bos, dat is nog eens een statement!
quote:Op woensdag 8 november 2006 22:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
UIteraard. Maar dan weten jullie dat hij alvast klaar staat en elke andere geopende hools dicht zal gaan, omdat ik al aangegeven heb dat ik er een heb aangemaakt.
Als er maar geen carnaval in de titel voorkomt.quote:Op woensdag 8 november 2006 22:36 schreef Bos81 het volgende:
UIteraard. Maar dan weten jullie dat hij alvast klaar staat en elke andere geopende hools dicht zal gaan, omdat ik al aangegeven heb dat ik er een heb aangemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |