Ons gastenboek,wat doe jequote:Op dinsdag 7 november 2006 19:40 schreef renault5.nl het volgende:
ik vind dat zo'n geintje met zo'n gastenboek allemaal wel serieus word genomen hoor, denk dat ik hem maar gewoon weer verwijder voordat er "gezeik" van komt.
Heb het namelijk ook alleen maar als gein gedaan, ik schiet er niets mee op dus waarom zou ik er gezeik mee uitlokken
Ja ja goedzo fijn bedankt sorry maakt niet uit.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:40 schreef renault5.nl het volgende:
ik vind dat zo'n geintje met zo'n gastenboek allemaal wel serieus word genomen hoor, denk dat ik hem maar gewoon weer verwijder voordat er "gezeik" van komt.
Heb het namelijk ook alleen maar als gein gedaan, ik schiet er niets mee op dus waarom zou ik er gezeik mee uitlokken
Ze zeiden gisteren dat de kijkers het nog te goed hebben, maar heb geen idee welke dag.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kwamen ze nu nog bij Shownieuws voorbij?
Nee, dat kwam te vervallen wegens 'technische problemen.'quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kwamen ze nu nog bij Shownieuws voorbij?
Vandaar vroeg ik me af of het niet vanavond kwam..quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:44 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Nee, dat kwam te vervallen wegens 'technische problemen.'![]()
Oh, okee. Spuit 11.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Vandaar vroeg ik me af of het niet vanavond kwam..
Volgens mij ergens rond de 23 minuten.quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:46 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Hoelaat waren zij bij Giel?
Ik heb geen zin het hele uur te gaan luisteren.
Want?quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:45 schreef Fir3fly het volgende:
Oja, iedereen hier werd gepwnd door Shownieuws.
Graag gedaan.quote:
Het was vreselijk druk in dat topic, en het duurde tot het allerlaatst dat die melding kwam. Iedereen had voor niks een halfuur Shownieuws gekekenquote:
zoietsquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:43 schreef TheThirdMark het volgende:
TVP?
Oh, ik dacht dat we gedisst werden dóór Shownieuwsquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het was vreselijk druk in dat topic, en het duurde tot het allerlaatst dat die melding kwam. Iedereen had voor niks een halfuur Shownieuws gekeken.
quote:O,ja die Henk(haar manager of welke benaming ze er ook maar aan geeft) ishaar stiefvader waar ze mee het bed in duikt, net alshaar moeder, getver wat een stel!
was dat niet zo danquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat we gedisst werden dóór Shownieuws!
quote:Op dinsdag 7 november 2006 19:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat we gedisst werden dóór Shownieuws!
Laat me raden: dat was Albertquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:53 schreef Natalie het volgende:
Zag ze net bij Boulevard. Lachen.
"Ja, die linker is Roef en die rechter is Marian. Ik zeg het er even bij, anders zie je niet wie wie is."
quote:Roefs bijnaam is Zonnebloem. Treffender kan de vergelijking niet, want die laat ook altijd de kop hangen..
Ze zijn van een bedenklijk niveau en kunnen niet tegen hun verlies. Als je van die 2 de hersens bij elkaar neemt, kun je er nog geen kabouter van bouwen.
Ik heb geen inspiratie meerquote:Op dinsdag 7 november 2006 19:53 schreef sinterklaaskapoent... het volgende:
wie maakt de nieuwe photoshops?
ze zijn dan ook heet nieuwsquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:05 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Deel 3, pagina 2 alweer. Gaat hard.![]()
Thanks!quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:07 schreef leejow het volgende:
NU OP SHOWNIEUWS!
Ja,dat week nie. Ik zal het vragenquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa thanks!quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:07 schreef leejow het volgende:
NU OP SHOWNIEUWS!
Hell yeah, kan niet wachten op Jensen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:06 schreef Qwea het volgende:
ze zijn dan ook heet nieuws
MikeyMo zegt (20:11):quote:
He grappig, er bestaat nog een Nederland naast het onzequote:Henkjan zei: jullie hebben geen X-factor NEDERLAND ZEGT VAN WEL!
misschien ziet een platenmaatschappij er wel brood in, denk maar aan de tokkies - verre kerst. en zij natuurlijk in hun droom blijven hangen, sensatie van het jaar!quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Nu moeten ze hun nieuwe nummer op een cd single uitbrengen. Leuk voor op feestjes.![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:13 schreef marcelmeijer het volgende:
In clownsdorp Pekela is de plaatselijke bevolking al bang voor een nieuwe clownsaffaire!
quote:
Pekela heeft twee nieuwe clowns...
Ideaal om die laatste paar gasten weg te krijgen die maar niet weg willen gaanquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:11 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Nu moeten ze hun nieuwe nummer op een cd single uitbrengen. Leuk voor op feestjes.![]()
quote:Roef en Marian overwegen juridische stappen tegen Henkjan Smits Afdrukken E-mail
STAPPEN – Het zangduo Roef en Marian overweegt juridische stappen tegen Henkjan Smits van RTL4. Dat meldt vandaag De Telegraaf.
Roef en Marian hebben meegedaan aan het talentenjachtprogramma X Factor. De twee kwamen niet verder dan de voorronde, maar voelen zich compleet belachelijk gemaakt door juryvoorzitter Smits.
“Hij heeft ons onterecht verweten dat wij niet kunnen zingen en geen uitstraling hebben,” zegt de 34-jarige Marian Douwes uit Nieuwe Pekela. “Ons optreden werd namelijk compleet gemanipuleerd. Voordat we moesten zingen hebben ze ons bewust aan het lachen gemaakt, waardoor we de melodiedraad zijn kwijtgeraakt.” De twee overwegen daarom juridische stappen.
Een kerstsingle, dat zou prachtig zijn.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
misschien ziet een platenmaatschappij er wel brood in, denk maar aan de tokkies - verre kerst. en zij natuurlijk in hun droom blijven hangen, sensatie van het jaar!
quote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..].
Ik heb ze anders niet zien lachen.
quote:07-11-2006 18:56:33
Zangduo klaagt Henkjan aan
Het zangduo Roef en Marjan dreigt X Factor jurylid Henkjan Smits met de rechter. Het duo voelt zich door Henkjan beledigd en door de mangel gehaald tijdens hun auditie voor het programma. Het jurylid vond dat de twee echt niet kunnen zingen. Hij kreeg bijval van de rest van de jury. De uitzending was afgelopen zaterdag te zien. Maar Roef en Marjan zijn boos en dat lieten ze na afloop blijken door Henkjan 'een gore klootzak' te noemen. Nu willen ze zelfs de rechter inschakelen. Henkjan reageert nuchter op de aanklacht: 'Er is niets aan de hand', zegt hij lachend tegen RTL Boulevard. 'Ze doen dit heel slim. Het is een mediaoffensief waarop ze het hele jaar kunnen teren. Ze worden straks door iedereen geboekt, al is het niet om hun zangkwaliteiten. Het wordt lachen, gieren, brullen.' Hier is de site van het zangduo te vinden.
Lezen? Overschat je ze nu niet een beetje?quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:27 schreef Piovan het volgende:
Ik hoop dat iemand van hun dit topic leest:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:28 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Lezen? Overschat je ze nu niet een beetje?
Wat een mongolenquote:Roef en Marian slepen Henkjan Smits voor de rechter
Uitgegeven op dinsdag 07 november 2006 om 20:02:07
(Novum) - Een door X Factor afgeserveerd zangduo dreigt naar de rechter te stappen. Dat meldt RTL Boulevard dinsdag. Zaterdag was tijdens de tv-talentenjacht te zien hoe juryleden Henkjan Smits en Henk Temming de kachel aanmaakten met het duo, dat afkomstig is uit Stadskanaal en Nieuwe-Pekela. De twee denken nu met een rechtsgang te bereiken alsnog tot de tweede ronde te worden toegelaten.
Buiten de auditieruimte scholden Roef en Marian op Smits. Temmings cynische opmerking hadden ze niet begrepen. Op hun website schrijven Roef en Marian dat ze in X Factor 'een leuk resultaat hebben gehaald'. Smits maakt zich niet druk om de ophef. "Dit is een heel slim mediaoffensief." Hij voorspelt dat Roef en Marian de komende tijd veel zullen worden geboekt - niet vanwege hun talent, maar 'om te lachen, gieren en brullen'.
Overigens verloopt het mediaplan van het duo niet zonder problemen. Maandag zouden ze verschijnen in het televisieprogramma Shownieuws, maar een technische storing gooide roet in het eten
Ik denk niet dat ze uitkomst anders zal zijn.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Nou, geef die arme mensen toch nog een kans. Met een onafhankelijke jury....
quote:De twee denken nu met een rechtsgang te bereiken alsnog tot de tweede ronde te worden toegelaten.
quote:
Het was ook meer ironisch bedoelt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:32 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze uitkomst anders zal zijn.
Die mensen kunnen niet zingen. Of iig, niet het soort zang wat je een ronde verder brengt in iets als X-factor.
Vals zingen is óók zingen.
Heb je best kans opquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]!
Die tweede ronde is volgens mij ook al geweest.
I knowquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Het was ook meer ironisch bedoelt..
Plus ze spreken ronduit over de audities waar ze niet over mochten spreken. Ze hebben ongetwijfeld een contractje moeten tekenen...quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:35 schreef Natalie het volgende:
Eigenlijk vind ik dat HJ hén nu moet aanklagen. Ik bedoel, smaad kan best naar die scheldpartijen en beledingen van dat stel. Volgens mij loopt hij een grotere kans te winnen dan ons Groningse duo
quote:Frankie07-11-06 20:20:07
Ik ben echt fan van jullie, ik hoop nog vaak van jullie te horen.
Leuke website.
Lezen jullie al jullie fanmail en beandwoorden jullie die ook zelf of hebben jullie daar personeel voor?
Toen ik jullie op tv zag dacht ik IK LEEF!
héééééél veel liefs van Frankie.
Zou me niets verbazen als dat idd het geval is geweest.quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:37 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Plus ze spreken ronduit over de audities waar ze niet over mochten spreken. Ze hebben ongetwijfeld een contractje moeten tekenen...
quote:Lezen jullie al jullie fanmail en beandwoorden jullie die ook zelf of hebben jullie daar personeel voor?
Posten!quote:
quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:49 schreef MikeyMo het volgende:
http://www.mikeymo.nl/music/music/roef_marian_gabber.mp3
enjoy
MM is tofquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:53 schreef Piovan het volgende:
Iedereen die dot telefoonnummer zonder onze toestemming gebruikt....
Dus je moet eerst bellen als het mag, daarna weer bellen ofzo.
omfg
toffe remix
MM doet enkel hardcorequote:Op dinsdag 7 november 2006 20:55 schreef Piovan het volgende:
Is er geen trance/pop remix van te maken?
Programma : reasonquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:55 schreef Piovan het volgende:
Als ik weet hoe het moet, programma e.d., probeer ik hetzelf.
enjoy
enjoy
Geweldigquote:Op dinsdag 7 november 2006 20:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Met dank aan MikeyMo![]()
een week lang videotutorials volgens en je komt al een heel eindquote:
Jij was douchenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:02 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
een week lang videotutorials volgens en je komt al een heel eind
Oh Good God! Ik rol van m'n stoel!quote:Op dinsdag 7 november 2006 20:49 schreef MikeyMo het volgende:
enjoy
Mikey, heb je al wat stukjes als .wav bestanden op je computer staan? Zou je die dan via MSN willen sturen? Dan voeg ik je even toequote:Op dinsdag 7 november 2006 21:02 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
een week lang videotutorials volgens en je komt al een heel eind
*natalie terug op stoel zetquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:03 schreef Natalie het volgende:
[..]
Oh Good God! Ik rol van m'n stoel!
nah dit is overdreven, ik heb maar 1 drumcomputer gebruikt en verder 3 samplers oidquote:
bron : http://www.volkomenkut.com/quote:Roef en marian hebben het wel!
Het programma Idols is in een nieuw jasje gestoken en heet nu X Factor. Duo Roef en Marian deden aan de audities mee en werden om onverklaarbare redenen afgewezen door de jury, waar ook die dikke uit de Idols jury Henk Jan Smits deel van uitmaakt. Zeg nou zelf, Roef en Marian hebben toch gewoon de X Factor? Gelukkig laten Roef en Marian het er niet bij zitten, zij gaan gewoon keihard door. Hun carriere kun je volgen op hun website. Misschien wel leuk als we een allemaal een opbeurend berichtje plaatsen in hun gastenboek, want dat hebben ze wel verdiend na het commentaar van de jury.
hoelaat??quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:12 schreef Chantal25 het volgende:
Ik heb een nieuwtje, Roef en Marian komen vanavond bij jensen, en schijnbaar komt Henk jan ook,
Mijn man vertelde dat net, hij had het gehoord op de radio bij everts staat op.
Even teruglezen was slim geweestquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:12 schreef Chantal25 het volgende:
Ik heb een nieuwtje, Roef en Marian komen vanavond bij jensen, en schijnbaar komt Henk jan ook,
Mijn man vertelde dat net, hij had het gehoord op de radio bij everts staat op.
Die 14.gif smiley eronderquote:Ik vond jullie wel goed. Als het aan mij lag mochten jullie wel door naar de volgende ronde
bel me maar dan kan ik wel iets voor jullie regelen. 0651555962
ps dit nummer aan verder niemand geven.
tot snel
xxx Jerney
14.gif
quote:roef
07-11-06 21:14:59
marian is een sletje!
quote:roef
07-11-06 21:16:48
marian in haar poepert
quote:marian
07-11-06 21:10:43
kijk dit krijg je er nu van,hoe moet ik nu alles doen dan?
mijn lieve roef gaat weg,en kan niet zonder hem.
jullie zijn allemaal klootzakken!!!!
quote:marian
07-11-06 21:18:16
kijk maar uit weet allemaal wel waar jullie wonen!!!jullie gaan allemaal voor de bijl!!!!
quote:midland
07-11-06 21:19:11
He Marian,
Nou hierbij mijn emailadres neem via email maar contact met mij op.
Zal ik je mijn adres geven kun je mij alvast voor de rechter slepen.
Had de kritiek als een hint gezien en had daar wat mee gedaan. NEE HOOR het idiote duo moet zonodig de tv halen.
HAHAHAHA Lachertje.
P.s. Misschien hebben ze nog plek voor jullie in het circus.
dat was ikquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:18 schreef Chantal25 het volgende:
Dit stond in het gastenboek van Roef en Marian.
Door Marian geschreven
Hierbij wil ik even laten weten dat we tegen jullie allemaal stappen gaan ondernemen! Dit is gewoon niet leuk meer. Waarom laten jullie klootzakken ons niet in onze waarde!
Wij kunnen WEL zingen! En wat jullie er van denken zal me aan mn reet roesten. Ik alle telefoon nrs van mensen die me hebben gebelt!
Lekker puh
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:18 schreef Chantal25 het volgende:
Dit stond in het gastenboek van Roef en Marian.
Door Marian geschreven
Hierbij wil ik even laten weten dat we tegen jullie allemaal stappen gaan ondernemen! Dit is gewoon niet leuk meer. Waarom laten jullie klootzakken ons niet in onze waarde!
Wij kunnen WEL zingen! En wat jullie er van denken zal me aan mn reet roesten. Ik alle telefoon nrs van mensen die me hebben gebelt!
Lekker puh
![]()
![]()
![]()
quote:
Dat gratis kutboek is zeker overbelast.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:20 schreef Qwea het volgende:
GODVERDOMME. WELKE SMERIGE HOER HEEFT DAT GASTENBOEK OFFLINE GEHAALD?![]()
![]()
of die renault5.nl schijt in zn broekquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:21 schreef Piovan het volgende:
[..]
Dat gratis kutboek is zeker overbelast.
Ohhh hahahha, het zal zo Marian geweest zijn, zo zal zij ook gepraat hebben, je hebt het goed nagedaan.quote:
que? dus berichten posten van wat er in het gastenboek staat mag nie?quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dames en heren, voor het spammen etc van het gastenboek openen jullie maar een topic in ONZ.
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:25 schreef Chantal25 het volgende:
[..]
Ohhh hahahha, het zal zo Marian geweest zijn, zo zal zij ook gepraat hebben, je hebt het goed nagedaan.
Hahaha
Het opstoken van elkaar om steeds gekkere berichten te plaatsen etc niet nee.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
que? dus berichten posten van wat er in het gastenboek staat mag nie?
ooh okequote:Op dinsdag 7 november 2006 21:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het opstoken van elkaar om steeds gekkere berichten te plaatsen etc niet nee.
wat ga je met de gegevens doen? krijgen ze die terug of hou je die?quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:29 schreef renault5.nl het volgende:
Gezien ik de berichten inderdaad ook steeds verder vond gaan heb ik het topic inderdaad verwijderd.
elkaar opstoken om remixen te maken wel?quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het opstoken van elkaar om steeds gekkere berichten te plaatsen etc niet nee.
Keep them comingquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:29 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
elkaar opstoken om remixen te maken wel?
heb alles verwijderd, het gastenboek is nu vrij voor degene die het aan wilt makenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
wat ga je met de gegevens doen? krijgen ze die terug of hou je die?
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:30 schreef renault5.nl het volgende:
[..]
heb alles verwijderd, het gastenboek is nu vrij voor degene die het aan wilt maken
quote:Henk (59 jaar) is de chauffeur van de bus waarmee Roef en Marian stad en land afreizen voor optredens. Ook, Ali (58 jaar), de moeder van Marian, reist mee in de bus, die ook dient als slaapplek voor het viertal.
quote:Maar dan moet ik Roef eerst Engels leren.”
quote:Henk lijkt de touwtjes stevig in handen te hebben. Hij beaamt dat: “Ik ben hun manager en ik ben bikkelhard, want het is erop of eronder. Roef wordt wel eens boos op me.
quote:“Dat is natuurlijk onzin, want hun leraar heeft op het conservatorium gezeten. Die man weet dus wel waar hij het over heeft.”
quote:“Het wordt nog een lange reis naar Groningen. Deze bus rijdt niet zo hard… rond de 83 kilometer per uur.”
nou ja ik wacht af op producties van anderenquote:
kun je denk lang wachtenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:31 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nou ja ik wacht af op producties van anderen
quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:33 schreef Piovan het volgende:
Marian heeft een relatie met Henk, die ouder is dan haar moeder.
Met hun drieen + roef slapen ze in de bus.
Omg, wat een familie.
Hij heeft zo'n hangend hoofdquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind vooral de kaaklijn van Roef interessant.
nee hoor heb er TOTAAL geen moeite mee als iemand anders hem weer online zet, kan ik zelf ook een beetje die mongolen mee voor lul gaan zettenquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:31 schreef Qwea het volgende:
[..]volgens mij had je dat beter niet kunnen zeggen.
Straks zijn ze nog bekender dan de winnaar.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:59 schreef Dammie het volgende:
Roef & Marian zijn ook de bomb! X Factor kan wel stoppen
Lijkt erop. En ook andere kleurtjes..quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:02 schreef Piovan het volgende:
Alweer geleegd?
zag vandaag weer een pamflet op de deur van een cafe waar hij komt optredenquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:00 schreef Piovan het volgende:
[..]
Straks zijn ze nog bekender dan de winnaar.
Zie Idols Herman
ze zullen en moeten dit topic bekijkenquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:06 schreef Qwea het volgende:
kijk even op
Roef en Marian #3: Stop ermee, het is nog niet te laat!
vriendelijke groenten
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ze zullen en moeten dit topic bekijken![]()
grapjasquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:14 schreef john6 het volgende:
Over pakweg een 10 minuten is er niemand meer hier op Fok
je hebt natuurlijk ook mensen die kijken en spammen tegelijkquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:14 schreef john6 het volgende:
Over pakweg een 10 minuten is er niemand meer hier op Fok
ik ook niet. maar ik heb wel een notebookquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je hebt natuurlijk ook mensen die kijken en spammen tegelijk
maar ik heb helaas geen tv bij mijn pc
na maanden lang herman en kelly uitgemolken te hebben eindelijk weer iets nieuws, wat moet die man toch blij zijnquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:16 schreef Piovan het volgende:
Jensen van 0,8 miljoen kijkers naar 3 miljoen kijkers
Bedankt.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:33 schreef SpecialGuest het volgende:
Nu bij Jensen!
quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:45 schreef Bhuddy het volgende:
'We hebben zelfs een forum'
'hoe heet dat forum?'
'fok forum!'
'acht pagina's lang!'
'blijkbaar vinden ze het toch heel interessant'
Stoer als ie er komtquote:Op dinsdag 7 november 2006 22:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik ga R&M aanvragen achter de schermen
ik had internet nog niet opgestart, komt net thuis.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |